Search This Blog

Mesečna šolja kakaoa sa Mademoiselle S. #34




Znala sam pre ili kasnije da će biti loše. I ne, nije mi želja da ovaj post počnem negativno ovo je zapravo moja realnost. Kada je baba tog 28. marta tražila da je Maša odvede u hitnu ostavljajući mene na podu u suzama i kada se Maša vratila bez nje sa rečima da su je ostavili u bolnici znala sam da se život menja. Tog trenutka. Nisam znala da će  biti ovoliko loše i da ću narednih nekoliko meseci prolaziti kao neko ko je konzumirao previše marihuane pa sada samo tumara svetom kao utvara.




Prvi jun i Mašina matura

Ali to je bila realnost. Proleće je zamenilo leto, u međuvremenu sam napunila 25, maturirala je Maša, potom i Mina a rupa u koju sam tonula još uvek nije imala dno. Zapravo nisam ni znala da li želim da joj vidim dno jer nisam znala šta me čeka na dnu. Jun je bio najgori. A ja sam tu da ga sumiram. Pre nego što počnem želim da kažem da bez obzira što imam i lakše teme ova šolja se bavi mojim životnim problemima i verovatno je najiskrenija i najsurovija koju sam ikada napisala. Da više ne dužim,

Let's go 😉


Priroda banje gde se održavala matura i maturanti u pozadini.
Nove generacije koje ulaze u društvo.


  • Život se promeni u trenutku

Imam utisak da sam do juče živela svoj lep ali jednoličan život. Ništa se preterano nije dešavalo ali to je bilo sasvim uredu. A onda je jednog trenutka sve presečeno. Baba se razbolela i završila u bolnici. Kada je početkom maja prebačena u Niš u klinički imala sam utisak da će konačno dobiti pomoć i da će odatle samo ići bolje. Nije. Tog jutra poslednji put sam se čula sa njom išla je na operaciju. Nakon toga sam je zvala. Javila mi se sestra i rekla da nije nikakva ozbiljna operacija i da će mi se baba javiti kad se probudi. Istog dana pozvala me je njena starija sestra (ne medicinska) i rekla da moram da se spremim za najgore.


Subota uz engleski čaj i Politiku



Verovatno najgori poziv koji sam dobila za sve ove godine. Nedelje i nedelje bez nekog znanja o tome kako je. Nedelje u kojima je baba bila previše umorna ili konstantno u šok sobi da bi pričala samnom. A onda shvatanje da sam na pragu da izgubim najdražu osobu na svetu. I istina je da moja baba ima 70 godina i da postoje mnogo gori slučajevi, da ne mogu da očekujem da puca od zdravlja...sve to ne umanjuje težinu. Dosta više. Dovoljno sam prošla. Nije fer. Ljutnja na život koji me je već dovoljno oštetio, na sebe jer nisam bila dovoljno dobra unuka, na obe moje sestre jer verovatno nisu ni one. Mešavina groznih emocija koja me je konstantno razarala. Ostaću bez jedine osobe kojoj je stalo do mene- šta sad da radim? Maša i Mina su posetile babu dok je još bila u Nišu. Ja nisam. Ako je to kraj, mislila sam, želim da se sećam jake žene kojoj dugujem sve što imam. Kada su se vratile i rekle mi u kakvom je stanju bol me je apsolutno uništio. Nakon što se ujak vratio u Nemačku sedela sam na terasi razmišljajući o tome da li će manje boleti ako uzmem brijač ili nož. Odustala sam. Možda nemam volju za životom, ali nemam volju ni da ga završim. Ko sam ja? Šta sam ja bez babe? Da mi se sutra nešto desi da li će iko brinuti o meni? Pitanja, pitanja i pitanja...nema odgovora. Početkom jula baba je prebačena ovde. Sada trenutno nije najbolje i sve je neizvesno. Još uvek ne vidim svoju svrhu života ali znam da je jedini način da se odužim babi tako što ću barem pokušati da ga živim najbolje što mogu. A kuda to vodi? Još uvek ne znam.


Jun je LGBTQ+ mesec i proslavila sam ga čuvenim LGBTQ+ knjigama



p.s Kada sam sastavljala ovaj post pre dva-tri dana (ni ne pamtim) moja baka je bila jako loše. Danas tj. kada vi čitate juče su mi javili da je preminula. Molim vas da u komentarima samo ne pišete "primi moje saučešće" jer su mi te reči iz nekog razloga okidač i ne podnosim ih najbolje. Komentarišite post kao i do sada jer želim razmenu mišljenja i želim normalnu komunikaciju. U svakom drugom slučaju sam dobro. Nisam ni plakala mnogo prevashodno jer mi je lakše da se ona više ne muči a onda i zato što mi je lakše što više nisam u agoniji. Moji postovi su bili neredovni zadnja nekoliko meseca i ovo je razlog. Sa ovim se borimo od marta. Nastaviću sa dva posta nedeljno jer meni ovo trenutno jako pomaže. I sve što može da mi skrene misli je dobro. Delim ovo sa vama jer je blog veliki deo mog života i deo mene. A ovo je moj život. Odbijam da tugujem jer jedino hvala mojoj baki mogu da iskažem tako što ću da živim svoj život. Nedostajaće mi jako mnogo ali smrt je deo života i sve nas čeka. Ako doguram do sedamdesete kao što je moja baka-biću jako srećna. Odgovori na komentare možda malo kasne ali trudiću se da budu barem jednom nedeljno. Izvinjavam se i hvala svima na razumevanju.


Zauvek ćeš mi nedostajati



  • I šta sad, moram da odrastem?

Uvek sam se pitala kada će doći taj trenutak kada ću skinuti svoje ružičaste naočare i početi da vidim svet kao odrasla osoba. Jedno sam slušala interviju Tabloa iz benda Epik High gde je rekao da je odrastao kada je izgubio oca i kada je stvaran život udario na vrata. Verujem da je ovo bio i moj prelomni momenat. Pojavio se niodkuda. I jednostavno glas u mojoj glavi je rekao: "ustani Sara. Vreme je da odrasteš". I šta sad? Odgovorna sam sama za sebe? Ja sam ta koja mora da šalje CV-jeve? Brine da li imamo mleka u kući? Organizuje svoj dan? Ja sam ta devojčica kojoj je do juče bio prioritet da li Džimin ima ljubičastu ili crnu kosu koja nije pogledala tviter već dve nedelja a još manje pomislila na Džimina? Ja sam jebena odrasla osoba! Organizacija je morala da se uvede. Maša i ja se gadimo pranja suđa pa je taj posao pao na Minu kojoj nije problem. Maša je preuzela veš i uzela letnji posao u kafiću. Na mene je pala prašina i nabavka.





Ne kuvamo. Ima da se kupe gotova jela. Kuvanje je eksperiment koji smo u više navrata probale međutim osim pečenja malih pica iz Lidla koje obožavamo (Mina peče jer meni je jednom zagorelo a Maša nam je polu žive poslužila) mi zapravo ne umemo da se snađemo u kuhinji. Pas je član porodice i zajednička briga. Mina je zadužena za kupanje, ja hranim a Maša šiša i četka (jača je od mene i Mine a on ne voli da se češlja). Istina je da smo jako smotane. Kupimo hleb zaboravimo jogurt, kupimo jogurt zaboravimo kačkavalj... Guglamo kako se pere veš, vraćamo se kada izađemo iz zgrade da vidimo da li smo zaključale vrata jer zaboravimo i sliče stvari ali to je OK i totalno normalno. Takođe je istina da bez obzira što sam sazrela nisam postala tetkasta.


Mina i ja na Mašinoj maturi




Ponovo volim da vidim koju boju kose ima Džimin, zaljubljena sam u Zira iz Vampirskog Viteza i sanjam da odem u Japan i shipujem Timotija Šelema sa Seršei Ronan. Ako postoji nešto dobro u svemu lošem onda mogu da zaključim da sam dokazala sebi da mogu više nego što imam predstavu da mogu. I to je sjajno.









  • Kako mi je neočekivana knjiga vratila volju za životom

Kao što sam u prethodnim temama napominjala. Kada je došao loš period moja anksioznost je postala neizdrživa a uz nju došla je i depresija zbog koje gotovo dve nedelje nisam napustila svoj krever. Jela sam jednom u toku dana i ostatak dana provodila u krevetu gledajući HBO, YT videe ili nešto na lap-topu. 



Konačno sam kupila Zovi me svojim imenom knjigu plus moja omiljena filmska scena




Tako sam jednom sasvim slučajno naišla na video Konora Frante i nije to bio neki motivacioni video niti nešto revolucionarno. Jednostavno bilo je nešto u njengoovj energiji što me je nateralo da sednem i pogledam još njegovih videa. A onda sam se setila da mi njenogva knjiga "Not to self" već dugo stoji na driveu jer u vreme kada je izašla ja sam imala neverovatu želju da je pročitam. Ovoj knjizi dugujem to što sam se trgla. Konorov lični dnevnik me je podsetio da svi mi prolazimo kroz život tražeći svrhu, da bol i gubitak i radost i sve te emocije su svojstvene svima nama. Njemu mladom bogatašu u LA-ju i meni običnoj devojčici iz male zemlje na Balkanu.


Jedan dan koji je bio prosto tako lep



Podstakao me je da sama pišem svoj dnevnik i izbacim sve tu uz to sam uživala u divnim fotografijama i opisima. Ostaviću dole link mog prikaza i citata koji su mi se dopali jer sam sve to stavila na Goodreads.






  • Strejt parada...ili koliko je prso ovaj svet

Par muškaraca je relativno skoro pokrenulo inicijativu u Bostonu da se održi strejt parada! Tačno strejt parada! Jer ono nama strejt ljudima je oduvek bilo uskraćeno pravo da se venčavamo, usvajamo decu...Inicijativa je pokrenula jer strjet ljudi žele a....jednakost? Po njihovoj logici LGBTQ+ popilacija ima ceo mesec i zastavu i veliku proslavu širom sveta pa oni žele da organizuju to za strejt ljude. Bred Pit je isprva služio kao maskota međutim sam Pit je odlučno odbio da ima išta sa ovim. Iznenađujuće ovaj projekat ima dosta ljudi koji ga podržavaju.



Voljeni Murakami i jedan od najukusnijih kremova na svetu




Mnogi ne shvataju zašto je to pogrešno. Iz istog razloga iz kog smatram da bi "white history month" bio pogrešan. Jer se radi o velikoj većini i ljudima koji ni u jednom trenutku nisu bili restriktovni od svojih prava. Parada ponosa slavi LGBTQ+ ljude i bitku koju i dan danas biju. Slavi to što danas dečak koji je rođen u telu devojčice može da se stavi kada bude imao određeni broj godina na testeteron i krene tranziciju. Slavi to što dva oca mogu da usvoje dete ili da dobiju surogat majku da to za njih uradi. Što mogu da se venčaju. Ali parada takođe bije bitku. U Sudanu se homoskesulanost plaća smrću a šeherijski zakon sam propisuje da je smrt za homoseksualca bacanje sa najviše kule a ako preživi onda ubisttvo odsecanjem glave. Porodice u Americi i dan danas isteruju rođenu decu i ponižavaju ih ako su gej. Biseksulana osoba je često dobiijena sa obe strane jer misle da to i nije sekuslanost već je osoba samo zbunjena.  Ljudi imaju ideju da je svaki gej neveran i da ima sidu a da je svaka lezbejka teška muškarača.


Minina mala matura krajem juna




Mnogi ne shvataju zašto je to pogrešno. Iz istog razloga iz kog smatram da bi "white history month" bio pogrešan. Jer se radi o velikoj većini i ljudima koji ni u jednom trenutku nisu bili restriktovni od svojih prava. Parada ponosa slavi LGBTQ+ ljude i bitku koju i dan danas biju. Slavi to što danas dečak koji je rođen u telu devojčice može da se stavi kada bude imao određeni broj godina na testeron i krene tranziciju. Slavi to što dva oca mogu da usvoje dete ili da dobiju surogat majku da to za njih uradi. Što mogu da se venčaju. Ali parada takođe bije bitku. U Sudanu se homoskesulanost plaća smrću a šerijat sam propisuje da je smrt za homoseksualca bacanjem sa najviše kule a ako preživi onda ubistvo odsecanjem glave. Porodice u Americi i dan danas isteruju rođenu decu i ponižavaju ih ako su gej. Biseksulana osoba je često odbijena sa obe strane jer misle da to i nije sekuslanost već je osoba samo zbunjena. Ljudi imaju ideju da je svaki gej neveran i da ima sidu a da je svaka lezbejka teška muškarača.

Seršei i Timoti u filmu Lady Bird


Trans osobe nazivaju bolesnicima i nakazama. Verujte mi hrišćani na tviteru su prozivali glumicu Hanter koja igra Džuls u Euforiji (trnas devojka) kao nakazu i odbijali da koriste reč ona umesto toga on bez obzira što je Hanter toliko tugo u tranziciji da joj je i glas sada ženstven i ima operaciju grudi...da ne znaš da je trans ne bih mogao da provališ jer ona nije on niti je kriva što je rođena u pogrešnom telu. Zato postoji prajd Strejt ljudima ne treba parada. To nema nikakvog smisla. I treba da budemo zahvalni što nam nije potrebna jer nemamo razlog da bijemo bitku.






  • A onda je došao i ...rasizam

Da li ste čuli da je Dizni kastingovao Ariel za novu adaptaciju igranu ovog puta Male Sirene. Mlada glumica koja je dobila ulogu se zove Hale Beli (slično kao Hale Beri ali ova je mnogo mlađa) i ona je devetnaesotgodišnja lepa devojka pa čovek ne bi video problem. Osim činjenice da je ona crnkinja. Crna glumica da igra Ariel? Pa to nema smisla. Većina svoj rasizam krije pod parolom da je ona iz Danske (zapravo nije, princ Erik je ona je sirena, mitsko stovrenje živi u okeanu), drugi da to nije sirena njihovog detinjstva...Na tvitetru se trendovao hastag NotMyAriel u kome su većinom bele devojke plaile svoje kopije Dizni filmova sa DVD-ja jer ne vide Ariel u sebi. U čemu je problem? Shvatam da je ponekad bitno držati se nacionalnosti određene Dizni princeze, ali sada to nije slučaj.



Jedan junski zalazak sunca



Pepeljuga i Bel su obe francuskinje i igrale su ih Lili Džejms i Ema Votson obe belkinje i obe savršeno odgovaraju prikazu likova. Glavnu ulogu u Aladinu je dobio glumac arapskog porekla. Glavnu ulogu u Mulan live adaptaciji ima glumica koja je iz Azije. Mladu Auroru u Malificent igra El Faning, plava i bela glumica. Većina Dizni likova je napisana sa određenom nacionalnošću i poreklom. Ako se bude radio Forzen ićiće se na bele glumice jer je radnja u Norveškoj. Crne glumice imaju samo jednu opciju- Tijanu iz "Princeze i žabe" ovo je bukvalno jedini lik koji nije nužno obeležen tako da ima određenu boju kože. Zašto je problem što je crna? Uz to ako je pogledaš lepo vidiš da ona identičan razmak između očiju, oblik i veličinu usana kao Ariel i ...zna da peva!


Nakon par godina sam se ošišala



Dajte šansu ovoj devojčici i ne pišite takve komentare divno je što više različitih nacionalnosti i boja kože dobija prostor u Dizniju. Ako budu radili Pokahontas biće sjajno ako uzmu neku devojku koja je indijanka poreklom.






To je to za ovaj post. Kao i uvek sve što vam je na pameti, pišite mi dole.


Marli kao i uvek za kraj!




Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):


Hvala na čitanju,

With love, S.

11 коментара:

  1. Draga moja, sjajna, pametna Saro!:)
    Odgovor na prve dve teme poslala sam ti u poruci i pričaćemo još, kad god budeš htela. Korak po korak, sve ćeš savladati, važno je da i NIŠTA ne slomi duh. To je proces kroz koji svako od nas mora da prođe, celoga života, kroz raličite faze i etape, postajanja odraslom osobom. To ne znači da ne smemo više da se "zaboravimo" i budemo "neozbiljni", emotivni, "slabi", ali znači da se prilagođavamo situacijama na način koji je najbolji za nas i bližnje. :*

    U pravu si, ova kolumna ti je najdirektnija, najemotivnija, ali i najjača do sada. Energija, savršeno uoblićena u reči, prosto "puca" iz svih pasusa. Upotrebi tu emociju, jer ti očigledno čini dobro.

    1. - 2. Gubitak osoba koje su nam mnogo značile i bile naša snaga, ne može da ne boli, da ne slomi. Svaka fraza je slaba i netačna, čovek mora sam sa sobom da odboluje, raskrsti, podigne glavu i krene dalje, sa svim poukama i ljubavlju koju mu je preminuli član porodice ostavio.
    Što se tiče trenutka kada shvatimo da je "počeo drugačiji život", njih je zapravo više tokom godina: kada tražimo posao, kada se selimo, kada završavamo školovanje, svaki put kada nam se ispreči neki izazov. Prelomne situacije su različite za svakoga, ali lično dobro pamtim kada me "strfila" slična spoznaja kao tebe: isto sam imala 25 godina.
    Završila sam faks i vratila se (zbog finansija) kući, nerado. Upisala doktorske i putovala na predavanja, počela da se razočaravam jer posla nije bilo, da gubim iluzije, da gubim entuzijazam. Moja starija rođaka, koja predaje na fakultetu, tada mi je citirala Disa ("to je onaj život gde sam pao i ja") i rekla da sada počinje taj život, u kome se svi poput nas osećaju zalutalo i strano, u kome je borba protiv nepravde svakodnevna, zaključivši:"Vreme je da odrasteš."
    Mene je taj šok pred životom odveo u anoreksiju, depresiju i anksioznost, socijalnu izolaciju, dve godine pauze na doktorskim i tek poslednjih godinu dana sam se zaista počela vraćati u normalan život.
    Ne dozvoli da izgubiš vreme. Ne daj da te bilo šta slomi.
    Uostalom, videćeš, obaveze znaju da budu zabavne. Osetićeš se korisno, ponosno na sebe. Samo NAPRED, nema povratka.

    3. Nisam čula za knjigu, ni autora, ali tako pozitivan efekat stvarno ovori nešto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj ujka je rekao jednu fantastičnu relečenicu - prvo msiliš da je najgora stvar koaj ti se desila a onda prođu godine i skupiš celo životno iskustvo i shvatiš da je pre toga bilo dosta lošeg ali i da će posle toga doći dosta dobrog.
      I sitina je da je gubitak težak ali da je on deo života. Jednom me je neko pitao da li bih prihvatila besmrtnost. Odgovor je ne. Večitu mladost da ali ne da budem besmrtna. Lepota je u tome da je to krug. Svi mi živimo jer znamo da će mo jednog dana umreti.
      Ja sam posle jednog šoka završila na lečenju svečano sam obećala sebi da sad neću. Cela familija me zove i opominje da jedem da slučajno ne bude da nisam jela!
      Super je knjiga. Nije remek-delo ali je imala jako pozitivan uticaj na mene. Inače gej mladić i kod njega je bio problem homofobija.

      Избриши
  2. 4. Hahaha, jao Bože, ovo me zapravo podsetilo na domaću Porodičnu šetnju ili tako nešto, koju su Dveri pre desetak godina ili manje organizovale kao odgovor na "Prajd". Meni kao beloj strejt osobi nikada neće biti jasno čemu ovakve zamene teza i čime to "nas" ugrožavaju "oni"? U osnovi paranoje i homofobije nalazi se ubitačna, opasna glupost. Neznanje. To je ono kad ne žele da ih gej osoba dodirne, da im ne bi "prenela sidu" ili da ne bi i sami "postali gej".
    Ajnštajn je bio u pravu. Ljudska glupost prevazilazi razmere svemira. Nikad joj se neću dovoljno načuditi...

    5. "Mala sirena" mi je među omiljenim crtaćima i volim crvenokosu Arijel, ali volim i priče o sirenama i nemam nikakav problem sa njihovim predstavljanjem jer, kao što si navela, nije u pitanju kanon koji se ne sme prekršiti. Msda je ndresen bio Danas, sirena je mitsko biće i mi ne možemo znati koju je boju kože ili kose imala, da li je pola riba-pola žena ili morska krava :) i slično. Ova curica mi je baš slatka i mogu da je zamislim kao Arijel. Odmah sam se setila da i u seriji "Siren" polovinu te populacije čine crni likovi. Mnogo je nelogičnije da Mulan NE BUDE Azijatkinja ili da lik koji živi u Bagdadu i zove se Aladin bude plavokosi Evropljanin, a Snežana, tj. Snow-white (ime dobijeno zbog simbolike blede kože) bude crnkinja (da, "This is us" povlači taj potez u školskoj predstavi kao hrabar i lep, ali po logici priče nedosledan). Ovo je u redu.
    A setih se i svoje prve (i jedine) original Barbike, Tereze, koja je latino.

    Što tvoj Marli voli knjige, čudo jedno!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljudi (a posebno ovde) još uvek misle da je to izbor i da to može da se prenese hahaha i to mi je presmešno. Zašto ne postoji hod za muškarce? Jer je oduvek status kvo da je muško direktor, glava kompanije kuće...samo oni koji su morali da se bore za svoja prava imaju pravo na ovakve manifestacije.

      Meni je teško da je zamislim kao crnu ali devojke idu toliko daleko da pale svoje DVD-jeve jer nije bela i to mi smeta. Upravu si, za likove kao što je Snežana nije tipično da budu crni i ne treba. Ceo kasting za Mulan je poreklom iz Azije. Ali sirena je baš izmišljeno biće. Neko je rekao sarkastično "zbog toga ste razočarani ja sam razočaran što nije polu riba" i to sumira celu nebulozu sa ovim glupostima.

      Marli će pre da spava na knjigama nego na mekanom ćebetu i to je uvek tako od kad je bio mali. Kako postavim knjige da slikam tako se on nacrta i samo stavi glavu i reži kad ga sklanjaš. Ludo pseto.

      Hvala na opširnom komentaru jako se lepo ispirčamo ovde!

      Избриши
  3. "Msda je ndresen bio Danas"

    O, Bože, tek sad vidim da je tastatura na ovom mestu poludela!
    Htedoh reći:

    Mada je Andersen bio Danac

    A evo i tih Barbika:
    https://i.pinimg.com/originals/97/ca/d9/97cad90a9218e917f9d76caa24c237b5.jpg

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pamtim ovaj model Barbika. Ja sam kao dete bila kolekcionar Barbika uglanvom pravih ali moje su sve bile plave. Ali nikad nisam imala Kena pa sam kupovala jeftine i šišala ih da bi bile Ken. I dan danas pamtim hahaha.

      Избриши
  4. Juče sam videla post na instagramu i bilo mi je jako jako žao imala sam osećaj da sam i ja poznavala tvoju baku , jer već dugo čitam tvoj blog i znam sa koliko divljenja si uvek pisala o njoj. Nadam se da ćete ti i tvoje sestre biti dobro. ❤ Ovo je zaista strašno. I potresan je jako tekst , ako ti treba nekakva pomoć slobodno reci. E sad ovako jako glup prelaz teme , ali skroz razumem tvoj šok oko toga da živiš sama i oko kućnih poslova i ja sam bila šokirana kada sam otišla da živim u Nsu da studiram. Nikada nisam radila kućne poslove kod kuće i nisam ni o čemu imala pojma . Stan je bio večito u haosu i nisam jela pravilno , jer mi se gadila hrana u menzi,a nisam znala ni jaja da ispečem, ali sve te stvari sa vremenom se nauče. Vremenom sam i ja odbijala da naučim , ali posle mnogo gladovanja sam se odvažila, pa sam krenula da guglam tutorijale o kuvanju. Ionda shvatiš da je to sastavni deo života i da svaka osoba na ovom svetu koja živi sama bilo da je muškarac ili zena mora da radi sve kućne poslove, pa čak i da kuva. I znam da je teško ni meni kuvanje nikako ne ide , ali s vremenom se malo izveštiš. Predlažem da kreneš od jako jednostavnih stvari koje apsolutno ne možeš da zezneš, jer će ti to dati malo samopouzdanja. Tipa skuvaš supicu iz kesice ( na njoj srećom piše uputsvo), napraviš makarone sa sirom ili ispečeš jaja. Isto tako je jako jednostavno ispeći meso samo staviš ulje i meso u tiganj i pečeš ga dok ti ne deluje pečeno , ako nisi sigurna rasečaš ga pa vidiš da li jeste ili nije, ako nije vratiš u tiganj. Inače moram i da ti kažem da ste se sjajno snašle sve tri , ja vam se stvarno divim , ja stvarno ne znam da li bih uspela da se snađem niti kako bih npr našla posao. Stvarno vam svaka čast. Ps I ja se slazem da je glupo praviti strejt paradu. I navikla sam na Arijel iz crtanog, ali lepa je ova glumica samo što ne mogu da zamislim kako će to da izgleda sve, pa mi je čudno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ❤️
      Ja još ne znam kućne poslove. Niti mi preterano idu. Ali imam super "cimere" pa smo se podelile. Ja sam se samo ograničila na bacanje đubreta (ne pitaj zašto to ne podnosim ali ne mogu da smislim da ga bacam) i pranje sudova (odvratan posao) na mene je plao ono "čisto" od kućnih poslova -šitenje veša, brisanje praine, sklapanje stvari i ususavanje što je fer. Ja sam probala više puta da kuvam i ne ide ma koliko god da pratim tuorijal. Ali kažem to je prednost imanja još dve pored tebe. Maša zna da pravi peciva i kolače identično kao baba (sad leti ne jer ko će da peče leti) Mina zna da prži pomfrit i tako te stvari a kuvana jela ima da se kupe gotova što je olakšica. Supu iz kesice znam da skuvam plus ima ona Quick u kojoj samo podgrejem vodu u kuvalu ili mikrotalasnoj (mirkotalasna kao duhovni vođa ona je spas) a ja prelazim u vegetarijance pa meso sve manje konzumiram. Inače hvala na sjajnim savetima defintivno ću ih preneti sestrama.
      Radujem se da vidim ovu Ariel plus Heri Stajls kao mogući Erik- odlična kombinacija.
      Strejt parada nema nikvog smisla za koja prava se strejt ljdui bore?
      Hvala na čitanju i na komentaru.

      Избриши
    2. Jao ja kad sam krenula sama da živim nisam znala ni supicu iz kesice da skuvam ( pa sam ti zato to napisala), pola mi je supice iskipelo kad sam je pravila. I ja i moja cimerka smo kuvale vodu u mikrotalasnoj čak i za kafu( užas) tad kad smo se odselile od kuce i ništa skoro nismo čistile ( uzas). Sad više ne kuvam tako u nije to baš zdravo. :') Zapravo sam i dalje poprilično smotana i ništa mi ne uspe iz prve, al umem da napravim jako lepe špagete, ovo ostalo je uglavnom samo jestivo :') Šta znam lepo je biti vegetarijanac , al treba to malo i istražiti , koliko sam ja videla oni peku tofu ili uzimaju neke suplemente da bi unosili dovoljno ne znam ni ja čega valjda proteina ili nekih minerala? Ne znam ne razumem se, al pogledaj bolje pre nego sto potpuno izbaciš meso iz ishrane čisto da ti ne padne imunitet.

      Избриши
    3. Ima quick supa koja je za jednu šolju i gotova je za minut plus mi imamo i mkrotalasnu i kuvalo (onaj bokal koji greje vodu) pa grejanje nije problem. Ma nije zdrao to stoji ali to je jedino na kašiku što mi jedemo. Svaka čast meni je kuhinja oduvek bil naučna fantastika. Probala sam plačinke. Napravila sam svinjac i dve dobre palačinke (jestive bile su blago crne).
      Vegetarijanac nije strašno vegan je već ekstremno jer vegetarijanci koriste mlečne namirnice a tofu i ostalo idu sa veganstvom oni ne jednu nšta životinjsko. Još nema "luksuz" da budem vegetarijanac, ali amnje mesa mi svakako dobro dođe :)

      Избриши
    4. Ma znam za tu Quick supu i ja je jedem , najlepša je ona sa pečurkama. :D I skroz razumem to ne jedenje ništa na kašiku ( uzasno je ) , dešavalo se da mesecima ne jedem ništa kuvano. Mislim da je kafa jedino što odrzava moj probavni sistem i dalje funkcionalnim. :') I u svakom slučaju toliko je počela da mi nedostaje kuvana hrana da sam krenula kao da učim malo da kuvam i da pravim haos više iz očaja nego zato što volim da kuvam, al nekako što više pokušavam da napravim jednu stvar to mi bolje ide. :) Palačinke ne umem da pravim tj ne umem da napravim tu smesu, al jednom sam probala da ih pečem i ok je išlo. :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor