Search This Blog

7 serija koje će vam se dopasti ako volite Game of Thrones



Sedma sezona serije "Game of Thrones" je završena. Finalna sezona najavljena je tek za 2019. godinu, što iz ove perspektive gledano deluje kao da će se emitovati tek za dve godine pa mnogi ljubitelji serije traže nešto slično ovoj seriji. Zato ja, danas imam 7 predloga za vas. Serije koje imaju neku sličnost  sa "Igrom Prestola", plus alternative tih serija odnosno serije koje se podudaraju sa preporučenom serijom u nekim tačkama, čisto ako vam se originalni predlog ne dopadne. Napominjem da su sve ove serije za sebe te da nijedna od njih nije epska fantazija, no imaju dodirnih tačaka sa pominjanom serijom pa vas možda zainteresuje neka od njih. Odabrala sam što šarenije kako bi što više ljudi moglo da nađe nešto za sebe, jer i ako ne volite Game of Thrones, možete da posmatrate ovaj post kao listu sa preporukama i sigurno će vas neka serija zainteresovati, tako da možete da nastavite da čitate ovaj tekst. Dakle, ne fokusiram se striktno na sličnosti sa GOT već imate i moje generalno mišljenje. Neke od ovih serija obožavam, dok u drugim situacijama više volim alternative koje ću vam preporučiti. Ako je epska fantazija striktno žanr koji tražite (inače moj omiljeni žanr, fun fact) onda lepo sednete pustite "Gospodara Prstenova"  tri filma po  3 sata -kao maraton neke serije, taman. Da više ne dužim,



Let's go 😉


Magični Aragorn i serijal "Gospodar Prstenova" je uvek dobar izbor.


1.American Gods

Priča prati Senku, bivšeg sitnog prevaranta kojeg puštaju koji dan ranije iz zatvora, nakon što stignu vesti o smrti njegove žene. Senka upoznaje Gospodina Sredu, čudnog čoveka za kojeg počinje da radi. Senka nije svestan da se uputio u jedan sasvim drugačiji svet gde  mitovi i legende žive. Paralelno sa ovom pričom pratimo priče bogova, vilenjaka, i ostalih bića koje nas vraćaju u istoriju kada je sve počelo.

Američki bogovi imaju neke od bitnih razlika u odnosu na GOT. Jedna od njih je da je ovde radnja prevashodno smeštena u našem svetu i našem vremenu. Istina ima flešbekova u prošlost ali ih je znatno manje jer je glavna radnja fokusirana na naše vreme. Međutim spaja ih to što su obe serije fantazije koje se do negde baziraju na nordijskim mitovima (Gejmenovo delo je daleko više inspirisano istim, nego Martinovo). Američki Bogovi su čudna serija i sama energija je neverovatno mirna ali i mistična. Ukoliko volite fantaziju, mitove, legende i magiju svideće vam se sigurno.


Američki Bogovi je takođe serija koju karakteriše prelepa kinematografija



Alternativa: Outlander

Još jedna serija koja poput Američkih Bogova meša fantaziju i realnost, takođe se bazira na veovanjima u mitove i magiju. Ja i ova serija imamo love-hate vezu pre svega jer sve manje tolerišem Kler kao glavnu junakinju, ali većina je obožava zato sam rešila da vam je predložim. Ako niste tip za mračnu atmosferu već tražite malo romanse ovo je serija koju možete da pogledate jer je znatno opuštenija a romansa joj je u centru dešavanja.


Ranije sam više volela Džejmija međutim vrlo brzo sam shvatila da Frenk i Kler
 imaju daleko zreliji odnos.



2.Black Sails

Black Sails je serija smeštena u periodu kada je vladalo "Zlatno doba Pirata", i prati Kapetana Flinta i njegovu posadu  kao i borbu za preživljavanje na ostrvu New Providence.

Nisam sigurna koliko ja mogu nešto da vam kažem o ovoj seriji nakon svega četri odgledane epizode ali pošto mi se jako svidela (a četri su pola prve sezone pa zašto da ne) odlučila sam se da vam je preporučim. Pre svega gledala sam skoro Tobija Stipensa i mnogo mi se dopala njegova gluma, pa nisam mogla da dočekam da pogledam i ovu seriju i on je još bolji frajer ovde (nego u mini seriji "Džejn Ejr") ako je to ikako moguće. Malo podseća na Džoru iz "Igre Prestola". Interesantno je da jednu od uloga igra Tom Huper (za koga sam ja celu prvu epizodu mislila da je Aleksandar Ludivg iz "Vikinga") kojeg smo u seriji upoznali (na žalost jako kratko) kao Dikona Tarlija. Međutim, ono što je mene očaralo (i uspešno očarava već četri epizode) kao i  titulu mog omiljenog lika barem za sad ima Džon Silver (koji izgleda kao da je sin Tobija u seriji "Džejn Ejr" i Ejdana Tarnera), ima harizmu i ima šarm, intaligentan mladić a deluje krajnje neozbiljno doslovno ne možeš da gledaš u nekog drugog kada je on u kadru, ne samo da je glumac šarmantan (čovek ima tirkizne oči) nego je i sam lik baš zanimljiv i  uživam dok ga gledam. Sličnost sa GOT ima u domenu toga da je "istorijska avantura" a i činjenici da su kao i Grejdžoji  pirati. Tu su i bitke pa ako volite taj deo GOT volećete i ovu seriju, polako pisaću već o seriji kada završim sezonu da ne dužim sada. Meni je seriju preporučila Isidora na čemu sam joj jako zahvalna.


Garderoba pirata je prelepa, poput ove koju nosi Kapetan Flint


Alternativa: Poldark

Daleko mirnija priča u odnosu na Black Sails, pa ako ste tip koji radije gleda serije  uz koje može da se opusti ovo je dobra serija za vas. Sa Black Sails podudara se u tome što su kostimi i epoha izuzetno slični sa tim da se ovo ipak dešava u Engleskoj. Ejdan Tarner je, treba pomenuti, raj za oči.


Ejdan Tarner uvek očarava. 


3.Medici: Masters of Florence

Skoro sam vam pisala o ovoj seriji. Dakle Mediči prati čuvenu porodicu Mediči, i dešavanja nakon ubistva glave porodice -Đovanija de Medičija . Njegov sin Kozimo postaje glava porodice prisiljen da se nosi sa neprijateljima koje je porodica stekla.

Mediči je serija koja se bazira na stvarnim događajima ali sve to morate uzeti sa rezervom. Serije se prave da bi ih ljudi gledali tako da je sve to barem u nekoj količini našminkano. Ova serija okuplja neke od glumaca iz Igre Prestola poput glavnog glumca Ričarda Madena koji ovde tumači lik Kozima (a u GOT ga znamo kao Roba Starka), Dejvida Bredlija (Valder Frej) koji se kao i u Igri Prestola nalazi u ulozi Ričardovog tasta (dobro tamo je bio nesuđeni tast) a u durgoj sezoni najavljeno je da se pridužuje  i Šon Bin kog svi pamtimo kao Neda Starka. Ovo je istorijska drama tako da u tom pogledu ima sličnosti sa Igrom Prestola takođe ovde je, mada na drugačiji način prikazana borba za vlast i moć.  Ukoliko volite Italiju, istoriju i prelepe kostime ovo je serija za vas.


Kontesina je uvek tu da vrati Kozima na pravi put



Alternativa: The Borgias

Ja lično više volim The Borgias ali smatrala sam da  je Mediči sličnija "Igri Prestola" ako ništa drugo barem zbog glumaca, mada ova serija prikazuje porodicu koja neverovatno liči na Lanistere (pa kako da je ja ne volim). Bordžije i Medičijevi su savremenici i obe serije su smeštene u Italiji ali se Bordžije foksuiraju  na Vatikan i crkvu dok su Mediči u Firenci. Zejednička karakteristika je što obe serije prikazuju porodice koje se penju ka vrhu a da uz to nisu kraljevske porodice, i obe prikazuju borbu koja se vodi kako bi se stekla što veća vlast i moć. Obe serije veže i to što glave poroice igraju dva velika glumca u Medičijevim  Đovanija igra Dastin Hofman dok se u Bordžijama se kao Rodrigo pojavljuje Džeremi Ajrons.


Lukrecija i Ćezare uvek ulepšavaju kadar



4.Taboo 

Džejms Delejni se vraća u London tokom rata 1812. godine, nakon vremena provedenog u Africi. Međutim po povratku shvatiće da nije dobrodošao.

Tabu je serija koju mnogi obožavaju, zato sam je i stavila u ovaj post. Ja sam pokušavala da je gledam par puta i nisam imala mnogo sreće, do pre nedelju dana kada sam je konačno završila. Meni lično je previše spora nema dinamiku i to mi smeta. Sa GOT se podudara u mračnoj atmosferi a u Džejmsu Delejniju donekle prepoznajem Džona Snežnog (mračnija verzija Džona). Takođe glumica Una Čaplin  koja u seriji igra Delejnijevu polu -sestru, je ljudima poznata kao Talisa iz Igre Prestola, nije mi se dopala tamo nije ni ovde da budem iskrena. Jedna od tema koja veže ovu seriju sa GOT je i incest mada znatno manje zastupljen.


Nije samo Džejmi slab na svoju sestru..i Džejms je.


Alternativa: Peaky Blinders

Ja Blinderse obožavam, daleko više ih volim nego Taboo, međutim ova serija i nema nekih sličnosti sa GOT.  Ako želite nešto "savremenije"  i dinamičnije onda je ovo bolji izbor za vas. Sličnosti između ove dve serije je što su oba glavna lika misteriozna (sa tim da Marfi to mnogo bolje radi i ako ja više volim Hardija), obe su u zatvorenim krugovima ljudi, Tom Hardi igra u obe serije, a obe je pisao Stiven Knajt.


Kilijan Marfi (na slici sa Anabel Volis) uvek očarava



5.The White Queen/ The White Princess

Priča prati Elizabet Vudli, udovicu sa dva sina koja osvaja srce Kralja Evdarda i postaje njegova kraljica i njegov glavni saveznik.

Negde sam čitala da se Igra Prestola delimično bazira na "Ratovima Ruža" tako da ne možete da omanete ako pogledate ovu seriju koja je usko povezana sa ovim ratovim, mada iz ženske perspektive. Ako volite dvor, lepe glumce (i dobre glumce), lepe kostime ovo je serija za vas. Spojite "Belu Kraljicu" sa "Belom Princezom" (u kojoj imamo čuvenu Ketlin Stark u ulozi majke Henrija VII) i imate odličnu razonodu.


Maks Ajrons možda nije glumac kao njegov otac, ali ono što sigurno ima je hemija sa Rebekom Ferguson


Alternativa:  Jane Eyre

Sad ova alternativa nema baš neke veze sa samom serijom koju sam pominjala, jedina veza koju imaju je što su obe adaptacije romana -"Bela Kraljica" je adaptacija istoimenog romana Filipe Gregori , dok je "Džejn  Ejr" čuveni klasik Šarlot Bronte.  Međtuim, htela sam da vam preporučim još jednu dobru mini seriju ukoliko volite mini serije a ne želite da gledate kraljeviće, dvor i slične stvari. Pominjala sam vam Tobija - on ovde igra Ročestera, i ako sam bila skeptik (kako posle Fasbendera bilo ko da mi bude dobar?) iznenadila sam se poztivino, i serija je sjajno odrađena imate 4 ili 6 epizoda (ne pamtim tačno) taman da uživate.


Džejn i Ročester, jedan od mnogima omiljenih parova u književnosti.


6.Victoria 

Priča se fokusira na čuvenu Kraljicu Viktoriju od vremena kada je stupila na tron Engleske i njenu borbu da bude cenjena kao ličnost u svetu u kome su vladali muškarci.

Za one koji traže nešto laganije a vole palate, kaljeve, kraljice serija o Kraljici Viktoriji može  da bude dobar izbor. Lepšava je, lagana i ne opterećuje mozak a opet uživaćete u sjajnom ambijentu, divnim kostimima i dešavanjima na dvoru.


Glavna zvezda ove serije je ipak čuveni Lord M. svako ko ga vidi zaljubi se u njega.



Alternativa: The Crown

Da ovo nije tematski post verovatno bih obrnula ove stavke i preporučila The Crown a Viktoriu kao njenu alternativu. Zašto? Zato što je ovo kvalitetnija serija, na žalost (za ovaj post) ne preterano slična Igri Prestola. Ova serija prati život  trenutne Kraljice "Ujedinjenog Kraljevstva"-Elizabete II i daleko je ozbiljnija i teža od serije Viktorija, jer ovo nije kostimirana drama ovo je prava dobra politička serija.


Pohvale za seriju stigle su od same Kraljice i kraljevske porodice. A prinčevi Vilijam i Hari pohvalili su Meta Smita
i istakli da je preneo duh njihovog dede, Princa Filipa


7.Wolf Hall 

Priča o Henriju VIII ispričana je mnogo puta ali nikada pre iz perspektive Tomasa Kromvela. Kroz Kromvelov pogled pratimo dešavanja na dvoru, od momenta kada Henri odluči da završi brak sa Kraljicom Katarinom, do momenta kada donese odluku o pogibiji Ane Bolen.

Zašto ova serija a ne Tjudorovi? Istina je da bi ste sa Tjudorovima možda ipak pre poistovetili Igru Prestola, pre svega jer Natali Dormer koja tamo igra Anu Bolen u GOT igra sličan lik -Mardžori Tajrel. Međutim htela sam da vam preporučim mini seriju koja je jako ozbiljna i daje uvid na jednu kompletno drugačiju sliku porodice Tjudor. Mark Rajlans koji igra Tomasa Kromvela je pokidao u ovoj seriji (Kristofer Nolan mu je dodelio glavnu ulogu u novom filmu "Dunkirk" baš zbog ove uloge), taj čovek očima prikazuje dešavanja, jako je realnija od Tjudorovih. Demijen Luis je po mom mišljenju mnogo vernija verzija Henija od Džonatana Risa Mejersa -nije "bogovski lep" ali je šarmantan, harizmatičan, generlani ops Henirija odgovara više Demijenu (uz to po mom mišljenju daleko bolji glumac ja se izvinjavam ali čovek je zaista sjajan). Prikaz Henrijeve ogromne vezanosti za Kromvela je sjajno odrađen. Jedino što sam zamerila je način na koji je prikazana Ana Bolen -kao ohola, histerična a na pogibiji (pogibija ni najmanje ne odgovara onome što je napisano u istoriji) jako slaba i uplašena žena. interesantno je da je igra Kler Foj koja u seriji "The Crown" igra Kraljicu Elizabetu II ovde je mama Elizabete I. Ako vam nedostaje nešto iz GOT imate Džonatana Prajsa koji i ovde igra svešteno lice, ali i Džodžena Rida. Interesantno je pojavljivanje aktuelnog Spajdrmena -Toma Holanda koji igra Kromvelovog sina.


Kralj Henri (desno) se stalno oslanja na Kromvela (levo)


Alternativa: The Tudors

Ako želite više sezona, detaljniju priču, intrige ....onda su Tjudirovi bolje rešenje za vas. 


Ana Bolen je vernije prikazana u seriji "The Tudors"




Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):





To je to za ovaj post. Nadam se da ste uživali i da vam se dopao. Da li ste gledali neku od ovih serija? Kako vam se dopala? Sve što vam je na pameti pišite mi dole.😉

Hvala na čitanju,

With love, S.

14 коментара:

  1. Jao što je super ovaj tekst, sjajnu si mi ideju dala da napravim i neku svoju varijantu.
    Serije sam uglavnom sve gledala ( inače opet sam počela od prve epizode Poldark i totalno se navukla, od sada sve serije gledam kada je ili sezona završena ili ima više sezona :)))))), Mediči su mi uveliko na spisku.
    Još jednom odličan tekst, baš sam uživala u tvojim predlozima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo Ivana:)
      Ja planiram Poldarka uskoro da nastavim nešto sam stala ni ne sećam se više :)
      Baš mi je drago da ti se dopala tema jedva čekam da vidim tvoju verziju posta :)
      Hvala tebi na čekanju :)

      Избриши
  2. Odličan tekst, sve ove serije osim "American gods" sam ili gledala ili imam sezone na diskovima i čekam više vremena i uslova da ih odgledam, svakako jednom hoću.:)
    Drago mi je što si počela sa "Black sails"!:) Javi utiske, meni je bolja nego "Game of thrones" (hvala, Ivana), bolje su mi i prve dve sezone "Vikinga", npr.
    "Džejn Ejr" i "Tabu" me ne zanimaju, prva jer ne volim ni knjigu, a druga jer sam od dobre drugarice čula da je bezveze i neću da gubim vreme.
    P.S. IAKO sam ti i u privatnoj poruci pisala da mora sastavljeno, još uvek pišeš "i ako".:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javli mi utiske kad pogledaš bilo koju koja ti ej na čekanju :)
      Javljam ti utiske na onom postu čim odlgledam bar celu prvu sezonu Black Sails :)
      Ja ne volim knjigu Džejn Ejr ali nije loša mini serija 4 epizode pa nije strašno a Tobi sjajno glumi :)
      jao Isidora osećam se kao kreten znači stoji mi zalepljeno na onim samolepljinim papirićima ali kad čitam napamet i pišem napamet desi se tkava greška :)

      Избриши
  3. Hehe, ti si od retkih koji vole Silvera na prvu, ja sam se jedva navikla na njega do kraja četvrte sezone, dok je Ivanin i moj ljubimac Čarls Vejn - uz, naravno, Tobija koji će te tek prijatno iznenaditi.:)
    Tom Hoper je igrao i u "Merlinu", a u "Black sails" je jedan od glavnih likova, šteta što ga u "GoT" nisu bolje iskoristili.
    "Wolf Hall" je mnogo bolja i ozbiljnija serija nego "Tjudorovi", a knjiga je još bolja.:)
    P.S. Izvini zbog ispravke, ali stvarno bode oči milioniti put:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne smeta mi stvarno :) Glupa grreška :)
      Ma ja sam kontraš poznati, ja volim ljude koji su ladovina. Tobi mi ej sjajan alili a joj ako je Vejn onaj kapetan kome se doapda Elenor nisam impresionirana izgleda mi kao divljak nema prefinjenost koju ima Džejms, dobro tek par epizoda imam vremena :)

      Wolf Hall je odlična sjajno odrađena sa dorbim pristupom temi :)

      Избриши
    2. este, to je on, čupavi zapupteni.:) Haha, pazi, isti smo utisak imale Ivana i ja za Vejna u početku, bogami do sredine prve sezone - divljak, sirovina, grubijan...ali, on je kao Rolo u "Vikinzima", posle te osvoji samo tako, da ne otkrivam ništa, druga sezona je vrh ubedljivi.:)
      A tek En i Džek, divan tandem. Jedva čekam da razmenjujemo utiske, a ja bogami jedva čekam da počnem sa "Poldarkom", "Medičijevima" i "Peaky blinders", imam ih uredno snimljene na DVD, samo nikako da dođu na red, a tek uzevši u obzir da ja tešo pratim dve uporedo, uvek sve mora jedno po jedno.:)))
      P.S. Utisak o Aninom liku u "Wolf hall" ti je usled Kromvelove perspektive, on je tako doživljavao, u knjizi još izrazitije - baš drugačiji pristup priči. Preporuka za roman, preveden je i kod nas: "Vučje leglo", nastavak se zove "Leševe na videlo" i Hilari Mntel je za oba dela dobila Bukerovu nagradu. Ja sam čitala zimus i oduševila se.:) Priprema i treći deo.
      Takođe, postoji super serijal o Medičijevima, prvi tom "Kontesina de Mediči", drugi "Firentinski ljiljan" i treći, "Lorenco ili propast Medičijevih" tek se piše, autor Sara Fridman. To iz prve ruke info, moja kućna biblioteka.:)

      Избриши
    3. *Jeste
      *zapušteni
      (tako je to kad kucam u mraku)
      E, da, Tobi Stivens igra i u mini-seriji "Stanarka napuštenog zamka", četiri epizode, on je Artur, a Selis Barateon, tj. ta glumica je u glavnoj ulozi.:)

      Избриши
    4. To je zato što znamo da ti divljaci i sirovine uvek kriju srce od zlata. :))))))

      Избриши
    5. Zato i kažem "za sad" uvek dam šansu da me likovi razuvere :) Za sad mi deluje kao divljak a onaj njegov burazer deluje kao oćerupana kokoška sa onom frizurom e ne dopada mi se Maks valjda se tako zove devojka baš mi je levo smetalo :)
      Tobi je izgleda radio adaptaciju svih Bronte sestara mada bi mogao i kao Hitklif da prođe, pogledaću Stanarku niakda nisam gledala obavezno sjajan glumac i u Black Sails mi strašno liči na Džoru :)
      Hvala za preprouke za knjige "Wolf Hall" ću obavezno čitati i hvala na informaciji za Anu Bolen da nije klasična greška ljudi koji su pisali scenario već da je zaista to ona iz Kromvelove perspektive :)

      Избриши
    6. Samo ti gledaj, jedva čekam utiske, ja sam Ivani "podnosila izveštaje" sa toliko uživljavanja!:)))
      Maks, prostitutka? Ni ja je ne volim, do kraja serije mi je ostala antipatčna i suvišna...
      Tobi je divan, stvarno nalik na ser Džoru, tako gospodstven, lep, a bogami i (kao Flint) jedan od najsloženijih i najbolje napisanih junaka serije koga sam ikad gledala.
      Da, da, Tomas baš ne voli Anu ni u knjigama, doživljava je kao histeričnu i nametljivu ženu, dok Katarinu malo više ceni, iako je prvi radio na tome da je odbace.

      Избриши
    7. Javljam ja kako sezona bude prošla tako javljam :)
      Da prostitutka baš je iritantan :)
      Našla sam knjigu obavezno je čitam :)

      Избриши
  4. Hi everyone, I saw comments from people who had already got their loan from
    Anderson Loan Finance. Honestly I thought it was a scam, and then I decided
    to make a request based on their recommendations. A few days ago, I
    confirmed in my personal bank account amounting to 12,000 $ , which I
    requested for business. This is really good news and I am so happy that I
    advise all those who need a real loan and who are sure to reimburse to
    apply through their email (text or call) +1 315-329-6320 There are sincere
    loan lenders!

    They are able to lend you a loan.
    Contact Mr Anderson
    E-mail: andersonraymondloanfinance@gmail.com
    Telephone: +1 315-329-6320
    Visit the office address @ (68 Fremont Ave Penrose CO, 81240) .

    ОдговориИзбриши
  5. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor