Search This Blog

🎶20 songs tag🎶


Pozdrav moje drage gospođice. What’s up? Danas za vas imam novi tag zove se  20 songs tag i pitanja su mi bila interesantna pa da ne dužim sa uvodnim delom napomenuću da sam dva-tri pitanja sama definisala kako meni odgovara jer nisam mogla da odgovorim (npr. pitanje o omiljenom albumu i slično jer nemam to).



Let’s go😉


🎶1 . Omiljna pesma/ trenutno omiljena pesma?🎶

Generlano nemam omiljenu pesmu. Da pitanje ide koja mi je najkompletnija pesma rekla bih „Hotel California“ međutim omiljenu nemam. Trenutno najviše slušam pesmu „The Skye Boat Song“ što je naslovna numera iz serije Outlander. Ovo je tradicionalna škotska pesma nastala u 15. veku urađena moderno za ovu seriju, pa poslušajte je divna numera.


🎶2. Pesma koju ne podnosiš?🎶

Generalno ne podnosim ništa turbo folk kod nas. Ne volim ni elektro bilo gde, naš rep i r&b su mi živi očaj takođe a a ne volim ni narodnu –kafansku muziku (čitatelji čitaju i misle se „šta ti čoveče voliš?😂). Lista je predugačka. Ne volim Niki Minaž i taj tip pevaljki ni kod stranaca. Zato ću ovde odgovor da biram od kvalitetnijih umetnika. Ne volim nikako pesmu „Chandelier“ od Sie. Verovatno sam jedina koja je ne voli. Strašno me iritira, kad god je čujem pušim uši.


🎶3. Pesma uz koju se rastužiš?🎶

Ja sam jako neemotivna osoba, zato se retko i rasutžim. Međutim psotoji jedna pesam koja mi iz nekog razloga jako teško pada a to je pesma „Yeterday“ od Bitlsa. Ne vežem se mnogo za reči, osim uvodnih  reči koje su toliko realistične ali cela atmosfera i glas Pola Makrtnija nostalgija me rastuži –ali ne plačem ne mogu toliko daleko da idem.



🎶4. Pesma koja te potseća na nekog?🎶

Ima dosta pesama koje me potsete na nekog. Ali biram pesmu „Bacila je sve niz rijeku“ koja me potseća na mog ujaka koji je često umeo da je zapeva u mladosti.


🎶5.Pesma koja te usrećuje?🎶

Ima zaista puno pesama koje mi stave osmeh na lice, daleko više biram vesele naspram tužnih. Ono što sam u poslenje vreme primetila da me baš razveseli je pesma „Can't Stop the Feeling!“ koju izvodi Justin Timberlake. Nekako koliko god da sam smorena ova pesma je oraspoloži i tera da pevam uz nju.


🎶6. Pesma koja te vrati u neki trenutak?🎶

Prvo što mi je palo napamet je Madonina  pesma „Hung Up“ vraća me na Maltu i to nezaboravno leto. Malo miksana sa Abbinom „Gimme! Gimme! Gimme!“ i taj spot potsećaju me na te dane kada sam obožavala da đuskam uz ovu numeru.



🎶7. Pesma čiji tekst savršeno znaš?🎶

Ako krenem da nabrajam potrajaće, ozbiljno.😉

🎶8.Pesma koja iste sekunde zove na ples?🎶

Bilo koja brza pesma Bruna Marsa! Mislm da kad god čujem njega krećem da đuskam po kući. Trenutno najčešće đuskam uz „24K Magic“ tako da biram nju.


🎶9.Pesma koju voliš da slušaš kao uspavanku? 🎶

Ja ponekad. Ovaj ne ja često imam problema da zaspim pa imam svoju play listu na telefonu pesama za spavanje ono što hvatam sebe da najčešće puštam je Annie Lennox - Into The West, što je tema „Gospodara prstenova“.



🎶10.Pesma koju tajno voliš?🎶

Na sreću nemam loša grešna zadovoljstva u koja su preteška za priznati, ali recimo ta retko kada priznajem da volim pesmu „Call Me Maybe“ Carly Rae Jepsen jer mnogi smatraju da  sam peviše „matora“ za tu pesmu, međutim ja sebe vidim kao raspalog tinejdžera i nezrelu osobu samim tim nemam problem sa njim,  a volim je moje „guilty pleasure“ u pravom smilu te reči.



🎶11.Pesma sa kojojm se identifikuješ?🎶

Ovo je baš teško pitanje. Ali razmisila sam dobro i mislim da se najviše identifikujem sa pesmom grupe Queen, „I Want It All“ reči su kao pisane za mene „I want it all, and I want it now“. Sa druge strane svoje stavove dosta pronalazim u pesmi „Imagine“ Džona Lenona.


🎶12. Pesma koju si nekada volela a sada mrziš?🎶

Ima dosta pesama koje zamrzim jer ja ne slušam muziku kao normalan čovek, ja slušam pesmu dok mi se ne smuči. Ali recimo da sam jako volela Abinu pesmu „Dancing Queen“ a sada je ne podnosim, ali bukvalno pušim uši kada je čujem.


🎶13.Omiljena pesma sa tvoje play liste?🎶

Treba da biram jednu od skoro 400 pesama? Au brate mili, teško mislim da definitivno najviše volim pesmu Majkla Džeksona „The Way You Make Me Feel“, neka ovo bude moj odgovor.


🎶14.Omiljena pesma koja može da se odsvira na samo jednom instrumentu?🎶

Neka to bude pesma Eda Šerana „Give Me Love“ koja može da se svira samo na gitari, to je bio hit koji ga je probio u muzici idalje najlepša pesma koju je napisao, sve ostale su takođe lepe ali ova ima nešto posebno ja je jako volim.


🎶15. Omiljena „karaoke“ pesma?🎶

Ja nikada ne bih pevala karaoke. Ni najgorem neprijatleju ne želim da mu uši krvare, ovaj ja imam užasan glas. Ali kada sam sama kući moja „karaoke pesma“ je “Don’t You Want Me”  koju izvodi the Human League. Ne znam da li neko zna još ovu pesmu (znam da mnogi ne znaju) ali ja se ubijem pevajući je u svojoj sobi, da pevam karaoke pevala bih nju.


🎶16.Pesma tvog detinjstva?🎶

Mnogo pesama me vraća u detinjstvo, mogla bih clu listu da napravim. Bukvalno od klasičnih numera na klaviru, do Erosa Ramacotija –ja  sam zaista odrasla slušajući dobru muziku. Moj ujak je često bio moj učitelj po tom pitanju, domaći i strani rock su se stalno svirali, bilo je tu Čole, Đoleta Balaševića, Tajči... Prva koja mi je pala na pamet je „Chiquitita“ ne znam ni ko mi je, ni kada mi je puštao ni otkud znam tu pesmu ali se dosta slušala u mojoj kući. I baš me vraća u detinjstvo sredinu ’90ih i to vreme kada sam bila klinka.


🎶17. Pesma koju želiš da ti sviraju na dan venčanja?🎶

Ne želim, venčanje, brak i sve što ide sa tim ni sada ni ikada. Međutim hipotetički da se ikada udajem, tražila bih da mi sviraju nešto tipa Paradise City ili neki drugi Rock & Roll jer mislim da su ove emotivne baladice smorne skroz svi se venčavaju uz istu pesmu. Da se ja udajem moje venčanje bi izgledalo nešo kao November rain spot samo bih ja bila Axl ne Stefani sa, sa sve polugolim Slešom koji svira gitaru Svi koji prevrću očima da vas utešim –neće se desiti nikada osim ako ne odlučim da nekoj od sestara „upropastim“ venčanje. Moje definitivno ne, ja ne kapiram poentu svadbi i davanja novca za taj jedan dan, i ako nemam ništa protiv njih prosto venčanica, obavezati se nekome... to nisam ja nikada nisam bila nikada biti neću.


🎶18.Pesma koju želiš da ti sviraju na sahrani?🎶

Morbidno pitanje. Nije da me je briga šta se dešava kada ja umrem. Ali da odgovorim na pitanje, neka bude pesma „Dream on“ Aerosmita.


🎶19. Pesma za koju niko ne očekuje da ti se dopada?🎶

„PILLOWTALK“ kojuizvodi Zayn. Svi koji me poznaju znaju da ne volim ovaj tip pevača, i momak me strašno iritira,  međtuim ova pesma je iznađujuće dobra.


🎶20.Pesma koju voliš da slušaš na putu?🎶

Možda će nekima biti morbidno ali ja neizostavna pesma na mojoj putnoj play listi je „Where The Wild Roses Grow“ Nika Kejva i Kajli Minoug. Ko je drugi krivac za moju ljubav ka ovoj pesmi nego moj ujak. Jednom sam se vraćala sa ispita i on ju je pustio u kolima, od tada ne idem ni na jedan put bez ove pesme na play listi. Ne mogu ni da obajsnim šta izaziva u meni, čista magija.


To je sve za ovaj tag. Nadam se da vam se dopao, da ste našli neke nove pesme i potsetili se nekih starih pesama. Svoje odgovre  (ukoliko želite) i sve što vam je na umu možete pisati dole.😉

Hvala na čitanju,
With love, S.

8 коментара:

  1. Super tag!:))) Baš zanimljivi odgovori i dobar izbor pesama, preslušavam sutra, jer sad moji spavaju (a i ja ću čim otkucam odgovore), ali stvarno si me zabavila i podsetila na razne numere koje dugo nisam čula.
    Definitivno ga neću preuzimati, jer se pitanja ponavljaju iz onog velikog muzičkog upitnika koji sam letos radila, tako da ću ovako usput prokomentarisati.
    Meni je muzika veoma, veoma važna i posle književnosti je najviše na svetu volim. Slušam sve osim šunda - dakle, narodnjaci (turbo folk), komercijalni (današnji) pop i većina "hitova" ne dolaze u obzir, ne razumem šta ljudi vide (čuju!) u tome. Brutalni žanrovi metala, pank, elektro, takođe nisu po mom ukusu. Sve drugo prolazi, zaista nisam isključiva i slušam raznovrsnu muziku, ali najviše volim muziku osamdesetih i to ponajviše hard rock/heavy metal/glam scenu, u duši je osećam i zaista mi je najdraža. Volim staru muziku. Volim klasiku. Moji su uvek slušali dobre stvari i imala sam sreću da odrastem u porodici gde su se cenile prave vrednosti, hvala im. Ali, o svemu tome sam već pisala u muzičkom upitniku. Kao tinejdžerka bila sam baš "metal head", oblačila se tako (crno, "lanci i katanci", martinke), izlazila na svirke, družila se sa takvim ljudima...sada sam omatorila, ali i dalje volim iste zvuke, samo mi je sada ukus profinjeniji i širi, oblačenje takođe stilizovanije (mada i dalje čovek može da provali u kom sam fazonu, pošto delujem vrlo "retro"!), nisam prerasla ništa, samo sam sazrelila.
    Albume volim, ništa lepše od gramofonskih ploča i njihovog pucketanja.:)
    E, ovako:

    1. "That time of year" - Vinnie Vincent invasion
    Trenutno omiljena, pa, to se uvek menja. Zaista je od trenutka do trenutka. Držim u glavi na hiljade pesama i ne mogu da se setim ni desetog dela u ovom trenutku.
    2. Ima ih mnogo. Ne volim ni ja ovu Sijinu. Ne volim glupave, izvikane, besmislene pesmuljke, ma kog da su žanra.
    3. "Neki novi klinci" Đorđa Balaševića. Žal za mladost.
    4. "Don't cry" od Gansa i "Bitanga i princeza", na moju prvu ljubav.
    5. Duga je lista! Recimo, "Wonderfull life" - Black. Iako ima melanholičnu melodiju, tekst me uvek ispuni optimizmom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam juče gledala Llegende o jeseni, baš sam se loše osećala (ne zbog filma, fizički) evo sada kucam odgovr :)
      Ja isto slušam dosta različitih žanrova i vrste muzike ali ima i dosta onih koje mi ne prijaju, moja omiljena su usstvari '70-e tada su Queen, Aerosmith.. bili na svom najvećem vrhuncu ali volim i '80-e dok '90-e (što donekle veže moj period jer sam ja rođena skoro na samoj sredini '90-ih) najmanje volim, Vanilla Ice ta vrsta kič zvuka mi ne dogovara: )
      Ja nikada ne bih mogla za samo jednu da se opredelim, prosto ima ih toliko da bih teško i top 10 sastavila, posle nekog vremena bih se setila neke i paalo bi u vodu :D
      Meni ova Sijina bode uši, doslovno bode uši precenjena pesma definitivno :)
      Jao ta od Đoleta jeste baš teška, i meni nije svejedno :)
      Wonderluf life jeste prelepa meni ima stratven ton slušam je i ne dišem :)

      Избриши
  2. 6. Baš ovih dana slušam stvari koje me sećaju na Beograd i te najlepše godine mog života. Whitesnake ili Skid Row npr, bilo šta od njih.
    7. Kako kaže moj brat, "ti si hodajuća enciklopedija" - prepoznajem pesmu po uvodnim taktovima (dobro bih se snašla u nekom retro-kvizu!), a kamoli po tekstu. Neke nisam čula godinama, ali mi se reči vrate očas posla. Memorija je čudo!:)
    8. Miami Sound Machine - "Dr Beat". I generalno bilo šta od 80s synth-popa.
    9. Bilo koji fin instrumental, posebno ako je akustična gitara.
    10. Jao, mene ova baš iritira. Grozna mi je! :) Inače, ništa ne volim tajno, "grešna zadovoljstva" ne krijem - pisala sam već u tagu i koja su.
    11. W.A.S.P. - "Restless Gypsy". Ta je moja, baš, baš moja. I "Mi nismo sami" od Filma. "O jednoj mladosti" Josipe Lisac...inače, ta od Queen-a je i moja parola, dugo sam pisala reči po sveskama.:)
    12. Ako je svi vrte do besvesti, može da mi se smuči, ali nisam još nikad omrzla ništa što sam nekada volela, to mi je nelogično i besmisleno.
    P.S. Kako to "pušiš" uši?:)))
    13. Obožavam ovu pesmu i spot! Možda najbolji Majklov spot.:*
    14. Au, bre, pojma nemam, pospana sam i mozak mi trokira.:) Nije samo na klavijaturama, al nek bude "The final countdown", Europe
    15. Ista stvar, ne bih se usudila na karaoke, boja glasa mi je užasna (i kad govorim, kamoli kad pevam!), a žao mi je, volela bih da sam talentovana za muziku.
    Kako da ne znam za "Human league", ova pesma je klasik, ogroman hit (doduše, nove generacije verovatno i ne znaju), sjajna je. I spot!:)
    Ja bih, recimo, "Sweet dreams" od Eurythmycs-a.
    16. Ima tu svega i svačega, pisala u tagu. Tatine hipi stvari iz sedamdesetih, mamini omiljeni ex-YU pop izvođači, plus Tajči, Čola, TAP 011...miks svega dobrog.
    17. Ne planiram da se udajem, haha, pa ću odgovoriti kroz zezanje - "Highway to Hell" (AC/DC), pošto moji ionako kažu "jadan tvoj muž/dečko, ako te iko tako lajavu i bude hteo!" (odgovaram-"Bolje je pitanje hoću li JA tog nekog hteti")
    18. jednu sasvim određenu, od Balaševića...
    19. Kad kažem da volim Rihannine pesme, mnogi se začude
    20. "California dreaming". Ova od Nika i Kajli je genijalna.:) Tako jezivo-lepa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno su na kraju najlepše pesme one koje nas vrate u neke trenutke, to je neprocenjivo :)
      Meni se isto tekst vrati brzo i ako dugo pesmu ne čujem ironično je što znam više stranih tekstova nego naših :)
      Nikada niasam čula Dr Beat evo puštam da đuskam :)
      Ja nema mnogo grešnih zadovljstva ali ovu stvarno volim posebno da lip syncujem tejkst pravo grešno zadovljstvo :)
      Restless Gypsy nikad anisam čule i to moram da poslušam :)
      Ja sam sama sebi mnoge pesme uništila toliko da više ne mogu da ih čujem ikada, zasto što ne umem da se kontrolišem :D
      Ja idalje nalazim Triler najbolji mada ja najviše volim Bad mada je ovaj u top 5 sigurno, a pesmu obožavam :)
      Moja najveća žal je što barem pristojan glas nemam, ali treba biti iskren prema sebi a ja sam iskrena -pevam gorzno karoke nikada :) Mnogi kojima sam spomenula ovu pesmu nemaju pojma koja je ovo pesma pa sam msilila da možda mngoi ne znaju a prava pesma '80ih i spot i pesma su fantastični :)
      Dobar izvor za "venčanje" neka se zasvira AC/DC hahah Meni moji kažu ja da i da verujem u brak niko ne bi hteo da me oženi a ako bi me i oženio ubio bi se nakon mesec dana :D
      Vidš ja sam mogla da stavim Britni Spirs za ove iznenađujuće izvođače jer ja nju volim da slušam (ranije pesme ne ove) a kapiram da ne delujem kaon neko ko sluša Brtini :) A meni nije iznenađenje što slušaš Rijanu jer ima ona dobre pesme :)
      Volim California draming :)
      Hvala na opšrinom komentqaru i odgovorima :)

      Избриши
  3. Pustila Human League, karaoke ne plejbek i krećem s komentarisanjem.
    Tag sam (sličan) radila davno, imao trideset pitanja.. Neću se ponavljati, ali tvoj me raspevao. :)
    1. Volim intro iz "Outlander-a", odličan je, mogla bih i meditirati uz nju. Kod mene je trenutno najaktuelnija Lajza Mineli sa numerama iz "Kabarea". Naslovna i "Mein Herr" da budem preciznija.
    2. Poslednje što sam od Sije "vrtela" bila je "Cheap Thrills", generalno ako se za neku od tih današnjih velikih hitova zagrejem brzo se i ohladim - Hozier je izuzetak. Bibera, Selenu i sve te nove ne volim ni da vidim, daleko bilo da bi neku pesmu ikad pustila. Matora sam za to.. :)
    3. Mene rasplače Fredijeva "The Great Pretender" i "In My Defence" i naravno "These Are The Days of Our Lives" u kombinaciji sa spotom poslednja numera pošteno zaboli. Dejvidova "Wild Is The Wind" mi je jedna od najdražih, ona mi je kišni dan u pesmi..
    4. Sestra obožava Harija Varešanovića pa me njegove uvek na nju sete dok me Cetinski asocira na ujaka.
    5. Hm.. Koja me usreći? "Singin' In The Rain", pa iz istog filma "Moses Suposes" me uvek nasmeje. Onda "Mambo Italiano", Rozmari Kluni.. "That's Life" - Sinatra. Uz "Phantom of the Opera" moram da pevam iako, razume se, glasa nemam. I uz "Baila Morena" - obavezno. Ne mogu stati.. :D
    6. Na moju ljubav prema muzici 80-ih me uvek seti Deff Leppardova "Pour Some Sugar On Me", Skid Row sa "Youth Gone Wild" i Whitesnake sa "In The Still Of The Night". Bitlsi me sa "Love Me Do" sete na raskid sa šundom od muzike u šestom osnovne.
    7. Svakog meseca na ovu temu može minimum 5 tekstova i ne bismo završili nikad.. "When The Doves Cry" mi je go to pesma za pevušenje.
    8. Din Martin sa "Sway"; Bouvi sa "Let's Dance"; Bitlsi "Twist & Shout".
    9. Trenutno je to muzika iz prvog dela HP-a, a pre toga je bio Šopen sa svojom noćnom muzikom i Čajkovski sa "Krckom" i "Labudovim".
    10. Nije da je tajno, ali Jessie J slušam iako joj neki tekstovi nisu reprezentativni.

    11. I meni je jedno vreme "I Want It All" bio himna. Sad ne bih mogla da izdvojim samo jednu.
    12. Selin ala Titanik i Vitni ala Telohranitelj ne podnosim. Nikad ih nisam ni volela.
    13. Džeksonu je period 88-93 i bio negde najbolji, po meni. Bilo je tu i dalje hitova i pre i posle. Blago tebi 400 pesama, ja ih imam oko 1400.. :)
    14. Volim i tu i "Kiss Me", meni su najbolje koje je napisao.
    15. Džoun Džet mi prva padne na pamet, "Crimson & Clover", "Bad Reputation", "I Hate Myself For Loving You".. Mada od svake napravim karaoke, kad me niko ne sluša to jest.
    16. Nije daleko, ali deluje kao pre sto godina. Od svih koje sam u detinjstvu slušala tu je samo Šakirina "La Tortura".. E da, i Roxette sa "Listen To Your Heart". Nijedna druga mi trenutno ne pada na pamet.
    17. Možemo li bez venčanja?! :) Ako baš moram (makar i hipotetički) neka bude Sinatrina "Strangers In The Night" ili Bouvijeva "Absolute Begginers".
    18. Setih se Borine "Radiću šta god hoću ko će da mi zabrani.. Napiću se i pevati na sopstvenoj sahrani". Neka bude "Stairway to Heaven" mada ne verujem u raj.. :D
    19. Večito mi se moji (izuzev mame) čude izborom muzike. Ujak je nedavno rekao začuđeno "Ti slušaš džez?" Večita crna ovca i Pera kontraš, that's me. :)
    20. Na putu generalno slušam ono što je trenutno aktuelno na listi, a neka Nikova obavezno zaluta. Ova je genijalna. Stiže Nik u BG 28. oktobra. - just sayin' :D

    Hvala na tekstu. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da Outlander je dobar za meditaciju :)
      To je stvar sa današnjim hotovima brzo smore to je izgledan na svetskom nivou :)
      Mene je mnogo naterati da plačem ali jeste ta Frredijeva tužna :)
      Mambo Italiano jeste vesela sto godina je nisam čula hvala na potsećanju :)
      Ja sam Sway čula u izvođenju Nikol Šenzinger nije ni ta verzija nije loša, e sad sliušam Bouvija Let's Dance sa tim da mi je on u tom spotu strašan :D
      Džesi ne koristi glas koji ima, ima super glas a neke pesme su da se hvataš za glavu a može mnogo bolje i ja je volim :)
      Selin je retko pevačica koja ima balade najviše a da se ja volim, a Tu Vitninu ne mogu da smislim :)
      Slažem se za Majkla :)
      I ja karaoke samo u samoći pevam :D
      Jao ta Šakirina je i meni obeležila detinjstvo :)
      Ta Borina je dočina za sahranu hahahah :)
      Meni za kalsiku često pitaju "kakvo je to opelo" hahahah
      Ja nisam mnogo Nika slušala ali ovu obožavam
      Hvala na komentaru :)

      Избриши
  4. Ni ja nikada nemam baš, baš omiljenu pesmu, ali imam par, koje bih uvek mogla da slušam, bilo šta od Queen- a i Hoziera i verovatno jedna od meni omiljenih pesama, Jon Bon Jovi- Blaze of Glory, to mi je himna. :D
    Jao ja baš volim tu pesmu od Sia, mada jeste malo dosadila, kao i sve druge njene. :D
    I meni je Give Me Love nešto posebno, uz nju sam ga i zavolela.
    Meni se dopala ova nova od Tejlor Svift i ovog malog Zaina ili kako već, a baš nisam očekivala, doduše spot je kriminalan. :D
    Ja baš ne bih mogla da se za većinu pitanja odlučim za jednu pesmu, kod mene to sve od trenutka zavisi. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja više imam omiljene izvođače nego omiljene pesme isto ima one koje mogu uvek da čujem ali baš jendu omiljenu nikada nisam imala :)
      Ja sam Siinu volela kada je tek izašla ali toliko puta sam je čukla da više ne mogu ni uvodne note da čujem :)
      Meni je pesma za "50 nijansi" ok, ali za spot se slažem,samo audoo da se sluša nikako drugačije, ja nju ionako ne volim da vidim :D
      Pravo da ti kažem i meni bi mnogo odgovora bilo skroz drugačije za par nedelja verovatno isto brzo menjam stvari :)
      Hvala na komentaru :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor