Search This Blog

Top 20 best actors in Game of Thrones 🐺🐲💖



Hej ljudi šta ima ? Upravo radim kviz kojoj kući pripadam, definitvno znam šta voim (VI možete isto klikom OVDE). Elem,ideja za ovaj post javila se jer sam htela da ove i sledeće nedelje uradim postove o GOT u čast nove sezone, pikirala sam subotu jer je nedelja sledeća premijera pa da dan bude jedan pred premijere kada budem objavila drugi deo. Danas čitate ljude koje ja smatram najboljim isključivo glumački, dakle postoje likovi koje volite a koji nisu u ovde, i pak one koje za sigurno ne volite a koji se nalaze. Da ne mešamo o omiljenim muškim likovima pisala sam OVDE, a o omiljenim ženskim OVDE . Ovo je bazirano sam na toma kome glumcu najviše verujem, bilo je jako teško odrediti koga ne staviti jer GOT genaralno obiluje sajajnim perfomansima, međutim imam deo gde su ljude koje vredi pomenuti kao dobre, ali uspela sam da izdejstvujem i one koji mi se zapravo nisu dopali kako su odradili posao. Da krenem od glavne liste, a vi ste otvoreni da ostavite svoje mišljenje i napišete šta vi mislite ko je najbolji glumački, dole :D
P.S dodala sam i omiljenu scenu svakog od likova, plus video kako bi ste se podsetili nekih trenutaka i upotpunili doživljaj onoga o čemu vam pišem,  pa se nadam da će vam se dopasti.💗


20. Isaac Hempstead-Wright  
(Brandon  “Bran” Stark)House-Stark-Main-Shield
Dugo sam se razmišljala da li da stavim njega ili Sofi u ulozi Sanse međutim postoji ključan razlog zašto sam ipak rešila da idem sa Sansinim mlađim bratom-prvi lik koji sam spojila u knjizi sa likom iz serije je njegov i to ne mogu da mu osporim.



Kada je Ajzak krenuo da igra lika imao je tek 12 godina i bio je strašno uverljiv. Sve kroz šta Bran prolazi on je odlično oslikao, veoma uverljivo, veoma vešto (posebno kada ostane bogalj i to neprihvatanje )  je uspeo da prikaže najčudnije Stark dete. Ono što je kod njega najbrilijanije su ekspresije lice, tačno crta sve emocije koje Bran prolazi. Generalno on je imao jednog od glavnih likova tokom prve sezone, i odlično je se nosio pored već iskusnih glumaca sjajn je.




Moja omiljena scena: Scena gde ga pdoučavaju i on pita zašto majka nije ostala pored njega je jedna scena koja možda nije mnogima toliko bitna, ali meni je pokazala njegov veliki glumački raspon-ljutnju, nerazumevanje, bes a uz to i to detinjasto kod njega da je on samo klinac koji želi da mu majka bude tu :D


19. Aidan Gillen (Petyr Baelish) House-Baelish-Main-Shield
Baš zato što uspeva da bude toliko ljigav lik, zato je on zalužio na ovoj listi. Ejdan je neko ko zaista pogađa suštnu Bejliša-njegov um koji funkcioniše bolje od većine, njegove komplekse koje nosi ceo život i njegovu prepredenost.


On odlično radi scene u kojima se nalazi  i jasno nam pokazuje koji tip čoveka je Beiliš i za to zalsužuje svaki respect.


Moja omiljena scena: Scena ubistva Lise, promena glumačke dikcije i promena emocija  i finalna završnica koja je potupno neočekivana, čini ovu scenu jednom od najboljih njegovih.

18. Rory McCann  (Sandor Clegane) Clegane shield icon
Pseto je jedan od likova koji meni nisu isti u knjzi i u seriji, međutim ovaj put Rori je pomogao svom liku da bude dopadljiviji što je meni uredu, obrnuto ne valja. 

Posotji doza dopadljivosti i emotivnosti koju je Rori doneo Sendoru on je čovek iz senke koji je uspeo da izbije na površinu njegov perofrmans je miran ali izuzetno uverljiv i moćan. On nosi ožiljke koje nosi Pseto ne samo na licu već i na duši i to je meni dovoljno da dobije mesto na ovoj listi.


Moja omiljena scena: Scena u kojoj spašava Sansu mi je scena u kojoj je on pravi vitez, obožavam je.


17. Kit Harington (Jon Snow) House-Stark-Main-Shield
Mnogi će biti iznenađeni što ga nisam ranigrala više, međtuim Kit i ako ima siguran i jak performans ne daje meni veliki glumački spektar emocija kao ostali koji će doći nakon njega. Ovo nije rang Džona kao lika, već striktno Haringtona koji i ako je uverljiv nije najbolji glumac na svetu. Imala sam sreću ili nesreću da ga gledam u još nekim ulogama i on je zaista samo dobar kao Džon. 


Međtuim ipak sam ga stavila u listu najboljih jer to zalsužuje, ostavio je pečat čim toliko se priča o njemu, stoji mu da bude komander noćne straže, istina je da njemu fizički izgled doprinosi mnogo ali i vam toga ume da iznese lik. Sad druga stvar je što on zaista karaterno van serije jeste prično nalik Džonu (kad daje intervijue tačno se uočavaju sličnosti) evo ga ovde svakako jer zaslužuje.Ono što meni fali su emocije, koje recimo moje 16. mesto itekako ima.


Omiljena scena: Smatram da je najbolja Kitova scena (glumački) kada odrubi glavu Janos-u Slynt-u. Tu je brilijantan (još bilijatniji je glumac koji igra Janosa)


16. Richard Madden (Robb Stark) House-Stark-Main-Shield
Surprise, surprise. Znam da će mnogi biti iznenađeni „kako to da je Rob bolji od Džona“ –nije....  ali Ričard jeste za nijansu bolji bolji od Kita. :D


Kada sam počela da radim ovaj post sela sam i analizirala duuugo sve glumce i shvatila sam da je i Ričard uradio sa likom isto što i Rori sa Psetom- napravio je lik koji je čak i interesantniji nego u knjigama. Ono što njega izdavaja meni od Kta su emocije u kojima je on velemajstor. Nejgove emocije su izražene kroz nejgove plave oči, i uvek možeš da vidiš šta oseća bez da govori.  Sama njegova harizma je izuetno pozitivna i šarmantna i vesela, međutim on uspeva da odlično pokaže traženje dečaka koji odjednom shvata da ima odgovrnost prema porodici, i sve njegove mane i vrline. To nešto je ono što po meni stavlja Ričarda na ovo mesto, a i njega sam gledala van GOT i mogu da potvrdim da je odličan (gledala sam ga u pepeljuzi i pravi je princ, ironično u filmu njegov „otac“ ga iz milošte zove Kit :D ). 


Omiljena scena: Scena u kojoj sam ja stala i rekla da je Ričard apsolutno sjajn (čak sam i aplautirala) je scena kada on sazna za očevu smrt. Tu je odlično prikazao jednog dečaka kome treba podrška i zagrljaj a koji je ostao Lord Zimovrela kada nije očekivao.


15. Liam Cunningham (Davos Seaworth) Seaworth mini shield
Nisam obraćala mnogo pažnje na ovog čoveka (zato ga nema na listi omiljenih likova) a onda kada sam počela iznova da gledam shvatila sam koliko je on zapravo sjajan.



Imala sam sreću da sam Lijama Čuninhama gledala i van GOT zato mogu da kažem da je ovaj čovek jedan od najkvalitetnijih glumaca koje serija ima. Samo bacite pogled na Hunger i biće vam jasno. Odlično je kako uspeva da pokaže jednog vernog i velikog čoveka i koliko ume da napravi progres lika koji igra. On odlično barata ekspresijama lica ali i dinamika u glasu je na mestu. On je čovek koga svi vole (i tek će ga voleti).


Omiljena scena: Za sada je meni najdraži povratak na Zmajkamen ali već vidim da će tu scenu da zameni nova iz 6. sezone koju sam premotala milion puta u traileru.


14. Iain Glen (Jorah Mormont) House-Mormont-Shield-Icon
Kada sam sela i rezonovala shvatila sam zašto toliko volim Džoru, shvatila sam koliko je Glen uneo u perofrmans. Kada razmišljate o Džori kao liku mislite na to da je on vitez, on je čovek u potrazi za domom, on je špijun, on je zaljubljen čovek. I zaista sve te nijanse Džore je ovaj glumac odlično prikazao. Prosto se stapa sa ulogom i uspeva da izazove kod mene emociju da kada je Deni uz njega sve će biti uredu sa njom.


Donosi mir i pravi izuzetno brilijanntog lika, od nekog koga u u knjigama  doživljavam samo čovek zaljubljen u Deneris. Sa druge strane u petoj sezoni pokazuje nam i strast u čoveku koji je donosio samo mir, što je dokaz da ume da odlično odigra bilo koji deo Džore.

Moja omiljena scena: Scena u kojoj se bori na turniru da bi se dokazao Deneris je daleko moja najomiljenija jer tu pokazuje ljutnju (netipično za Džoru) i odlično je koliko je dobro izveo njegov bes, obožavam je.

13. Gwendoline Christie (Brienne of Tarth)
Žene su mi u mnjaini na ovoj listi, ali evo jedne koja apsolutno zaslužuje da se nađe ovde. 


Gvendolin je neko kojeg mi pogled nije prijao, međutim kako sam je više gledala tako sam shvatala da sve što je Brien i sve što ona predstavlja je ona odradila maestralno. Sve njene patnje, sve njene želje ova žena je odradila. Možeš da vidiš patnju na njenom licu, možeš da vidiš ženu sa ciljem bez da išta kaže i to je nešto što meni izaziva ništa osim divljenja.


Omiljena scena: Njeno prvo pojavljivanje kada traži Reniju da je imenuje za viteza mi je sjano. Nudi joj bilo šta i ona traži da ga štiti. Gvendolin je brutalana-samo gledajte izraze lica koje menja-perfektno.


12. Stephen Dillane (Stannis Baratheon) House-Baratheon-Main-Shield
Mrzeli ili voleli lika-čovek je razbio sa performansom. Na početku mi se nije dopadao, međutim ubrzo sam počela da stapam Stanisa sa onim što sam čitala i shvatila da Dilejn ne radi ništa osim odličnog posla. Uspeo je da pokaže religijskog fanatika i čoveka koji je odličan vojskovođa u isto vreme. Uspeo je da natera ljude da ga mrze-što znači samo da je kao glumac odradio odličan posao sa scenariom koji je imao.

Izuzetno siguran, vladarski stav koji nosi igrajući Stanisa je samo deo onoga što je uspeo da prezentuje u ovoj ulozi. To je držanje jednog čoveka rođenog u senci starijeg brata  (podseća me na Rola iz Vikinga), to je osećaj neuspeha od onog što je stvorio (jedino dete mu je kćerka rođena sa ožiljkom) a opat ljubav ka svemu tome i ovaj čovek je sve to odlično izveo ispred kamere :)


Omiljena scena: ....ili da predefinišem „najbolja scena“ (omiljena ne može da bude jer ono nisam sadista)  glumački jer teško da može da bude omiljna je čuveno spaljivanje kćerke, mislim da mu je tu talenat na vrhuncu pokazan.


11. Pedro Pascal (Oberyn Martell) House-Martell-Main-Shield
Jako je teško odlučivati o nekome čija je harizma „veća od života“ a Pedrova harizma je svako veća od same njegove glume. On je Oberin čini se i van kramera. Ta koketa sa kamerama, i svima oko sebe, ta strast koja hoda to zapravo je Pedro van kamera. 


Međutim neke stvari kada sagledaš jasno je da je on sajajn glumac i da njegov perfomans ima veze i sa tahnikom glume ne samo sa harizomom i šarmom koji on ne sumnjivo ima. Ruke mi greše slova kada sada vraćam scene sa njim i mislim o performansu i zato i mislim da zaslužuje ovo mesto-ostaviti  pečat i izazivati emociju znači uspeti, a prelepi gospodin Paskal to itekako radi 💕


Omiljena scena: Razgovor sa Sersi, je srž Oberina-način na koji on priča o životu pa kako gleda oko sebe-brilijantan je (uz to hemija sa Lenom je jako živa).


10. Alfie Allen (Theon Greyjoy) House-Greyjoy-Shield-Icon
Poslednja sezona je umnogome zaslužna zašto je Alfi na ovom mestu. Ali kada sam sagledala stvari, zapravo on je oduvek bio dobar u igranju Teona. Kada se setim prve sezone pa pogleda koji pokazuju koliko je pun kompleksa zbog Roba, pa onda ono preuzimanje Zimovrela do sada kada ga je već Ramzi pretvorio u Rika. 


On je neko ko je pokazo toliko različitih stvari i kreirao lika koji je pretežno jak zbog glume koju on izvodi. Sansina svadba je njegov vrunac glume toliko dobro izvođenje emocije kao što je bol da mi je više bilo žao njega što gleda, nego Sanse kojoj se dešavaju loše stvari.


Omiljna scena: nisam izabrala gore pominjanu scenu (čuvam je zna se za koga) izabrala sam scenu gde Jara dođe da ga spase i on odbija da dozvoli da ga zovu Teon i ne ume više da se ponaša, to je brutalno takođe.


9. Sean Bean (Eddard “Ned” Stark) House-Stark-Main-Shield
Ovaj čovek je ipak neko ko je pre serije imao itekako izgrađeno ime. Rizik je bio za Bina igrati Neda, jer čovek je igrao lika (koji fizički je kopija Neda Starka) u gospodaru prstenova koji je zuzetno sličan Nedu. 



Tako da kada sam ga videla on je bio Bromir, međutim nakon samo 15-ak minuta serije, Bromir je postao Ned. To dovoljno govori kako je Bin od sličnih likova napravio dva različita čoveka i doneo srž najčasnijeg čoveka u Vesterosu. Apsolutno siguran performans apsolutno teatralan, on je bio lord Zimovrela tu jednu sezonu.Ostavio je trag čak i nakon što je lik Neda Starka prestao da se spominje. Barata ekspresijama lica brilijantno i izuzetno i tako kada npr. Ned razgovara sa Robertom i smeje se tačno vidiš da nije srećan što napušta Zimovrel, pogled ga odaje a glumac koji ume tako da glumi može sebe nazvati velemajstorom. Glumci koji će naslediti lik od njega (malog i mladog Neda) su na velikom zadatku da donesu bar 50% onog što je Bin uradio ostavio je veliki materijal za rad i Sever će ga se uvek sećati.


Omiljena scena: Scena sa Sersi kada joj on otvoreno kaže da zna njenu tajnu je jedan od najboljih Binovih performansa u seriji, on pokazuje čuđenje, dobijanje da veruje u ono što čuje i sve to bez da ne kaže ništa.


8. Nikolaj Coster-Waldau 
(Jaime Lannister) House-Lannister-Shield-Icon
Moj večiti tv crush i najlepši čovek u Vesterosu. Teško mi je da budem objektivna po pitanju Lanistera, pre svega jer ih mnogo volim, ali realno njih četvoro su sjani glumci i zalsužuju mesto u top 10. Jedini razlog što je Nik malo niže je što imam par koji glume bolje a realno mi je glumački za milimetar  ispod njegove„familije“. Što ne znači da je loš-naprotiv, njegov lik (koji sam na lisit omiljenih muških stavila na visoko 2. mesto) je lik koji mi postaje sve draži a način na koji ga on igra me očarava svaki put kada se pojavi u kadru. 


On je uspeo da nam odlično prenese progres Džejmija kao lika-od kretena kojeg vidimo na početku do zatvorenika, do jednog razumnog i odgovornog čoveka. Ono što je meni posebno fascinantno kod njega je glasovna dikcija, mnogi glumci često zaborave da menjaju glas i tonalitet dok govore već se oslone na ekspresije lica, ovaj čovek ima dikciju perfektnu nikad mu ton glasa ne zaostaje za pokretom lica koji pravi, ume da bude ironičan, nežan, ozbiljan, sarkastičan prosto rečeno-čovek koji može sve. Uz to on odlično pokazuje patološku ljubav Džejmija prema Sersi i kada ga gledaš sa Lenom sve gori i njihov incest ti postaje izuzetno normalan i logčan. Sve to čini ga jednoim od meni najdražih likova.


Omiljena scena: Imala sam barem 6-7 scena koje sam htela da stavim ali da rezimiram scena u kojoj oslobađa Tiriona je meni najdraža ali ona u kojoj on glumački biljira je „scena kraja Džofrijevog tela“ u kojoj on budi bes i želju u isto vreme. Ostavljam vam obe dole biće vam jasno zašto mi se tolko dopadaju.


7. Carice van Houten (Melisandre)
Rekoh da su mi žene u manjini, štrč štrč pa žena. No evo još jedne čiji je performans doveo do toga da je stavim ovako visoko.
Možda znate a možda i ne da je Karis zapravo originalno zvana na audiciju za Sersi na koju nije stigla, a onda su je pozvali sledeće sezone za Melisandre i to je bilo suđeno.


Nemam reči kojima bih zapravo mogla da pohvalim koliko je ona moćan glumac. Ona je neko ko ume sjajno da predstavi religijski zalsepljenu ženu koja sem svojih verovanja ne vidi nikog oko sebe. Ona uspeva da održi jedan ravan smiren ton pri govoru jer  je to ono što lik Melisandre treba da radi-sve u službi boga kome služi. Ona je fatalna, smrtonosna i opasna. Njena umetnost će se tek pokazati nakon ove sezone kada i Mel doživi pad i sigurna sam-biće brilijantna.


Omiljena scena: Scena sa gospodinom Snežnim, glumački odlično urađena. Pomalo nežno, pomalo zavodljivo a na licu se jasano iscrtavaju skroz druge namere.


6. Charles Dance (Tywin Lannister) House-Lannister-Shield-Icon
Kada gledam ovog čoveka u ovoj ulozi, malo je reći da se oduševljavam. Delimična ljubav prema Tajvinu javila se zbog Čarlsovog vanvremenski dobrog i neverovatno kvalitetnog performansa lika (inače ironija je da mi je i na listi omiljenih likova on 6.). 


Kada ušeta u kadar stavlja nam do zanja da je tu lav-kralj i gospodar. Sajano glumi sve Tajvinove emocije i taktike, kada možeš liku da čitaš na licu kakav mu je kakater to znači da je perfomans uspeo i da je kvalitetan-gledajte Čarlsa i biće vam jasno koliko on sjajno oslikava Tajvina Lanistera. Ono što mi se jako dopada je doza ironije koju je uneo u lik, nekako uspe da me nasmeje čak i kada zapravo nema nameru za to.


Omiljena scena: Podučavanje Tomena je meni daleko najdraže, pokazue dozu pribranosti, smirenosti i pogađa srž Tajvina a to je da je on bio rođen za vladara i koliko on zapravo sjano funkcioniše.


5. Jack Gleeson (Joffrey Baratheon) House-Baratheon-of-King's Landing-Shield-Icon
Sa dede na unuka. Koliko god mrzeli Džofrija, ne možete da poreknete da je Džekova izvedba jedna  od najboljih u seriji ikada. Igrati jednog takvog lika svakako je izazov,a ono što je Džek uradio je remek delo. Lik kome je emocija strana reč, lik koji je razmažen i neotesan po svojoj prirodi i sve to jedan čovek uspe da otelovi. 

Sam način na koji Džofri hoda je Džejkova glma-malo se zanosi, pa uhvati mač, pa mrdne remenima, sve je savršeno sve je osmišljeno i treba posedovati veliki talenat da bi se tako nešto izvelo. On to radi sa lakoćom. On to radi kao da je van kamera zaista to on. Veliki respect imam za njega kao glumca i nadam se da će se vratiti glumi, zaista šteta je ostaviti svet bez takvog kalibra.


Omiljena scena: Kada dođemo da drugog negativca koji je vezan za Sansu, mislićete da ja stavljam samo scene u kojima je ona mučena. Izvinjavam se ali nekako mi tu loši momci budu najupečatljivji. Tako je i ovde scena gde on tera Sansu da gleda očevu glavu jedna od najboljih koje je Džek snimio (i ne mogu da odolim da nemam neki polusmešak na licu kada je gledam LOL ).


4. Harry Lloyd (Viserys Targaryen) House-Targaryen-Shield-Icon
Mnogo „negativaca“ će se naći ovde, i možda ste iznenađeni što sam nekog ko nije imao ni jednu celu sezonu stavila ovoliko visoko, ali ne mogu da poreknem da jedan od najupečatljivjjih glumaca koji su prošli kroz seriju.


On je imao sreće po pitanju lika jer Viseris je neko ko meni i iz knjiga deluje zaimljivo za igrati-pun kompleksa i rana koje nosi iz detinjstva, i jasno je da je Hari iskoristio sav potencijal iz lika. On je pravi Tajgerian, ne samo fizički već i  karakterno oslikava nasleđe koje je ostalo Viserisu od oca. Obožavam te epizode sa njim i zaista mi birljira, perfektan lik.


Omiljena scena: Scena u kadi sa robinjom je jedna od meni dražih ne smao zbog toga što je odlično urađena već i zbog promena emocija koje on izvodi tu.


03. Iwan Rheon (Ramsay Bolton) House-Bolton-Shield-Icon
Naklončina do poda kada god je ovaj čovek u kadru.


On nije glumac-on je čudo. Kada god sam kopala i čitala o liku Ramzija nisam dobijala neki poseban doživljaj, ali kada mu je Ajavn udahnuo život postala sam opičinjena perofmansom ovog čoveka. Napraviti takog psihopatu i takvog sadistu i igrati ga sa takvom lakoćom je nešto što niko ne može da mu ospori, on je napravi svog negativca kojeg kada poželiš mrtvog shvatiš da bi serija izgubila jedan jako zanimljiv deo i da to što je on doneo svojim performansom je doprinelo celokupnom utisku serije daleko više.


Omiljena scena: Deifnitvno njegova prva bračna noć, zanimljivo je kako je on smiren i nežan dok je istovremno grub i sadista prema Sansi. Kada gledam tu scenu ja mu aplaudiram jer ne verujm koliko je moćan.


02. Lena Headey (Cersei Lannister) House-Lannister-Main-Shield
Kada dođe do ženskih likova vidite i sami da mnogi ne ostavljau utisak (imam ih samo tri), ali ne ova žena je neko ko može da se uhvati u koštac sa svim muškarcima sa ove liste. Ona je savršenstvo. 


Kada gledaš Sersi kao priču-ona je žena sa strahom od proročanstva, ona je majka koja voli decu više od svega i žena gladna moći. Ali Lena kao Sersi je mnogo više od toga, ona je lavica ona je neko ko svaku rečenicu u seriji odglumi savršeno, ona je moć, ona je ptanja ona je borac. Neko ko me impreisonira i na čijoj ću strnai biti ma koliko lošeg lika igrala, jer je tako prirodno igra. Zapravo je glumica čista supritnost, ko je prati na nekim društvenim mrežama (tviteru konkretno) zna koliko je ona opuštena i koliki je šaljivdžija i kada ona tako igra Sersi šta reći nego veliki respect. 


Omiljena scena: i ako možda njen vrhunac glume je staza srama ja volim Sersi kao lavicu i biram scenu u kojoj se suočava sa ocem i kaže mu da mu je nasleđe laž. I ona i Čarls Dens brilijarju tu.


01. Peter Dinklage (Tyrion Lannister) House-Lannister-Main-Shield
Od svih članova ekipe, Dinklidž je jedini koji je uspeo da osvoji najprestićniju televizijsku nagradu Emi-dva puta. To govori nešto o tome o kom glumačkom kalibru pričam. Ne želim da vas smaram i pišem redove o tome koliko je on savršen jer je on za mene najsavršeniji glumac na televiziji ikada.


On ne glumi Tiriona-on je postao Tirion, on je siguran u svoje umeće, on je stopljen sa likom. On je jedini glumac (u istoriji televizije) koji kada izgovara tekst meni se čini kao da nije pisan već da je to on, jer mu dolazi prirodno, brilijantnan je, teatralan, savršen.


Omiljena scena: Čuveni govor na suđenju, istorijski trenutak u seirji.



Vredni pomena
U ovom delu ću samo na brzinu poemnuti one koji su zaslužili mesto na listi ali nisu ušli u final cut.

Natalie Dormer (Margaery Tyrell) House-Tyrell-Shield-Icon
Jako lep, jako fin performans. Ulepšala je dosadnu Mardžori iz knjiga.

Diana Rigg (Olenna Tyrell) House-Tyrell-Shield-Icon
Ona je jedan od najinteresantnijih likova koje imamo u seriji i msilim da je gospođa Diana odlično odigrala.

Sansa Stark (Sophie Turner) House-Stark-Main-Shield
Za malo mi je ušla u top 20, eliminisala sam je samo zato što je bila sjajna samo jednu sezonu dok sam predhodne 4 htela da je nema, ali veliki napredak svako.


Kate Dickie (Lysa Arryn) House-Arryn-Main-Shield House-Tully-Main-Shield
Dugo je razmatrano da i nju stavim u top 20 jer žena je nenormalno dobra, svaki put kad se pojavila htela sam da je ubijem, što mnogo govori o tome koliko je maestralno iznela lik.



Maisie Williams (Arya Stark) House-Stark-Main-Shield
Njoj je ovo prva uloga i sjano je igrala. Ali mi se više dopadala u prve dve sezone, malo je popustila glumački poslednje dve (treća sezona je bila ni tu ni tamo).



Michelle Fairley (Catelyn Stark) Tully shield icon Stark shield icon
Donela je dopadljivost koju Kejtlin iz knjiga nema i to je ono što cenim.



Dean-Charles Chapman (Tommen Baratheon) House-Baratheon-of-King's Landing-Shield-Icon
Ne znam da li zato što mi je Tomen najdraže Sersino dete ili je do Čapmana ali meni je on jako dopadljiv i gledljiv.


Miltos Yerolemou (Syrio Forel) 
Ovaj čovek je za nekog ko je bio samo epizodista uspeo da ostavi jedan veliki trag i ne mogu da ne cenim to.



Jerome Flynn (Bronn)
Isti slučaj kao sa Siriom, neko čiji lik nije bitan tolio za priču a zahvaljujući glumcu je ispivao na površinu, šta je šarm :)


Tom Wlaschiha (Jaqen H'ghar)
Bila sam opčinjena njegovim likom od kada je pozvao Arju prvi put, toliko o tome. 💖



Indira Varma (Ellaria Sand)
Ne podnosim lik, ali ona-ona je savršena koliko ga dobro igra.



On koji mi se nisu dopali:
Generlano nema puno onih koji su kompletno loši ali evo par onih koji meni lično nisu „legli“ kao svoji likovi

Hannah Murray (Gilly)
Retko se desi da mi lik izazove ravnu liniju, ali ja zaboravim da je ona u seriji a kamoli išta drugo.


John Bradley-West (Samwell Tarly) House-Tarly-Main-Shield
Nije on toliko loš, ali i sam lik je smoran. U oprvoj sezoni je umeo da me nasmeje posle toga je bio apsolutno bezpotreban.


Toby Sebastian (Trystane Martell) House-Martell-Main-Shield
Nije da je imao lika sa kojim je mogao nešto da radi, ali on ga je napravio na još dosadnijeg nije to lako.

Rosabell Laurenti Sellers (Tyene Sand)
Trećeraredni porno film, ne mogu da je gledam, loše pisana, loše glumljena.


Sibel Kekilli (Shae)
Isuviše je antipatična za nekog u koga Tirion treba da bude zaljubljen.



Gemma Whelan (Yara Greyjoy) House-Greyjoy-Shield-Icon
Ako je ona trebala da bude seksi piratica i zavodnica, grdno su pogrešili.


Finn Jones (Loras Tyrell) House-Tyrell-Shield-Icon
Najveći zavodnik u Vesterosu ? Pogledajte još jednom pa onda recite :D


To je sve za ovaj post dragi ljudi, ne znam šta imam za utorak i četvrtak ali u subotu sledeću (a.k.a drugi deo ovog posta) su po top 5 scena po sezoni od 1-5.
Kako vam se dopao post? Ko po vama glumi najbolje? Sve što vam je na pameti pištie dole 💗



Hvala na čitanju,

With love S.

19 коментара:

  1. Odličan spisak!
    Verujem da je bilo teško izdvojiti jer je zaista 95% njih savršeno predstavilo date im uloge.
    Sjajne scene.
    Uživala sam čitajući 💋

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      Bilo je baš teško odlučiti se jer ima mnogo dobrih likova
      Drago mi je da ti se dopadaju <3

      Избриши
  2. Baš sad napisah Kaći, bile ste vredne i velika pohvala obema za tekstove. "GoT" euforija je baš na vrhuncu!:)))
    Kao i uvek, izuzetno mi je bilo zanimljivo čitati, ti sve izložiš pregledno, sa finim primerima i ne samo što si me podsetila na dosta odličnih scena koje sam pomalo zaboravila, nego nemam ništa da dodam ili oduzmem tvojoj listi, svi izdvojeni glumci su odlični (ili očajni, kao ekipica pri samom dnu), pa mogu samo da se složim.:)))
    Ima tu različitih junaka, pozitivnih i negativnih, glumaca veterana i novajlija, baš si se potrudila da sve ispoštuješ i vidi se da ti je glavni kriterijum bio sam kvalitet izvedbe, interpretacija.
    Možda bih eventualno dodala na onaj bonus naj-izvođenja Jonathan-a Pryce-a, koji mi je odličan kao High Sparrow, takođe mi je Varis dobar, svi drugi su baš na mestu koje zaslužuju.
    "Game of Thrones" je zaista serijal sa skoro pa perfektnim kastingom. Mislim da pojedine likove iz knjiga više nikada neću moći da drugačije zamislim dok čitam, toliko su glumci savršeno dočarali njihove karaktere - a u nekoliko slučajeva koje si izdvojila i prevazišli knjišku verziju, udahnuvši im nove boje i dajući veći značaj.
    Top 20 je besprekoran. Zaista nemam šta da dodam, sve si rekla, čitaš mi misli.:)
    Slažem se da je znatno manji broj žena potpuno opravdan, a ovih par dama su briljantne.
    Pedro...hodajuća harizma!:) Alfi me od mlađe generacije najprijatnije iznenadio. Za Džeka i Ivana (ogromna nedoumica po pitanju izgovora Rheonovog imena, razrešena mi je kad sam ga u jednom intervjuu čula kako ga on sam izgovara - nije "Aj-van", nego baš "I-van", kao rusko - što je baš neobično za jednog Velšanina) sam znala da su odlični, mala Mejzi takođe se od prve epizode pokazala, ali Teon mi je tek kasnije stvarno postao fenomenalan. Izborio se sa rastućom težinom uloge.
    Karis je toliko lepa žena, ne mogu da se ne divim svaki put kad vidim njene fotke.
    Čarls/Tajvin, pravi veteran, klasični tip glumaca, otelotvoreno dostojanstvo.
    Hari je izdominirao, veoma volim prvu sezonu zbog Viserisove ludački dobre glume, baš je lik sa kojim se talentovan interpretator može razigrati i napraviti čudo.
    Šta da se radi, kad su anti-junaci toliko živopisniji!:))))

    I ja sam stekla utisak da je Lena privatno jako opuštena osoba, deluje zabavno i otkačeno. Piter Dinklidž - naklon do poda, stopio se sa likom.

    Joj, Sem i Gili smorčina, slažem se i za ostale, verovatno se trude, ali očajno su im napisani likovi....

    Bravo!:))))) Jedva čekam sledeću top-listu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, nikad pre nisam bila ovoliko euforična priznajem :)
      Mnoge sama još htela da dodam ali zaboravim sve ima nekih epizodista koj su toliko doprineli a da se nisu mnogo pojavljivalia li onda bi post trajao do sutra pa neako izdvojih ove :)
      Ja nikada nisam znala kako se čita samo jer me to w mnogo bunilo jer npr i sa Evan sam imala poblem ali to se tako i izgovara, hvala što si mi razjasnila da ne ispadam nepismena :) Inače da čudno za britanca da ima takvo ime, sa druge strane ja sam mislila da je Nikolaj rus dugo zbog imena (baš rusko) i onda sam bila u čudu kada sam shvatila da je skandinavac
      Pedro je spoj svih harizma u jednnom čoveku, čudo pravi latinoamerikanac :)
      Alfi je veliko iznenađenje, psoebno moć da dovede lika od nekog koga ne podnosiš do nekog koga žališ
      Klaris je moj ćanski crush, neverovatno lepa žena :)
      Čarls je pravi pozorišni engleski glumac-striktan i graciozan pravi kalsik
      Slažem se Heri obeležio sezonu svojim likom sjajn je :)
      Lena je takva i intervijue kad daje nasmejana voli da se zeza a novinar kažu da je jedan od najzahvalnijih sagovornika i da je veoma opuštena :)
      Sem i Gili su smor nad smorovima, bolje da ga ubio taj njegov ćale a ona je još gora :)

      Избриши
    2. Da, Nikolaj je i mene začudilo, ali, eto, ko zna šta im je inspirisalo roditelje - na kraju krajeva, ni nas dve npr. nemamo srpska imena.:))))
      Da pomenem kako se slažem za hemiju između Lene i Pedra. Kakav bi to brak bio, da je Tajvin pristao na alijansu Oberin-Sersei! Šteta što nije bilo više zajedničkih scena.
      Slažem se za sve.:)))
      Zaboravih da dodam na listu najgorih Sivog Crva & Misandei! Ona jeste slatka, ali su dosadni skoro kao Sem i Gili.

      Samo još jedna mala ispravka, zaboravih malopre: Širin nije rođena sa ožiljkom, već se kao beba zarazila sivim ljuspama (bolest koju ima i Džora), nakon što su neki sumnjivi putnici doneli lutkicu koju je dete prislonilo uz obraz. Jedva je ostala živa, pošto se od ove bolesti u 99 % slučajeva umire; Širin je spašena, ali joj je koža polovine lica i vrata ostala „okamenjena“. A Stanis nije bio verski fanatik, već Selis  - on se priklonio religiji Crvenog boga jedino zbog garancije da je prorečeni spasitelj, međutim, nikada nije preterano verovao, barem ne koliko Mel i Selis.

      Избриши
    3. I, da, volim kod tvojih tekstova što se vidi koliko ti znači to o čemu pišeš, koliko uživaš u komentarisanju. Veruj mi, oseti se i ja to mnogo cenim kod novinara/blogera.:)))

      Избриши
  3. Zaboravih da ti se zahvalim za ove interesantne linkove ka GoT testovima - obožavam takve stvari i odmah sam uradila.:)
    Ne mogu da verujem, ali, ispalo mi je da sam iz kuće Lanister!:)))
    Od ženskih likova, ja sam - Arja (dobro, ovo mi je razumljivo), a moj idealni GoT muž ispada - Džora!:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uošte se nesećam priče o Šrieninom ožiljku hvala što si mi razjasnila :) a za Stanisa sam se pogrešno izrazila nema veze promeniću :)

      Hvala puno :) Inače kad pišem trudim se da to izgleda kao da razgovaram sa ljudima koje čitaju jer volim tu "otovrenu komunikaciju"
      I ja volim te kao kvizove podećaju me na ono kad sam bila klika pa u časopisima što sam radila: ja sam dobila kuču Lanistera (valjda što sam vezana za moje) a inače sam Sersi udata za Roba Starka, pa ne znam kako bi nam brak funkcionisao hahah :)

      Избриши
    2. Ne mogu da se setim pominju li sve to oko Širin u seriji, ali u knjizi se dobro sećam priče, posebno jer je retka osoba koja je preživela tu bolest, odnosno, kojoj su zaustavili širenje ljuspica.
      Videćemo šta će biti sa Džorom u istoj situaciji.

      Tako i deluje, baš neposredno obraćanje, pa imam utisak kao da negde kafenišemo.:)

      Haha, Sersei i Rob, mislim bi bilo zanimljivo! Ako ga ne bi likvidirala, naravno.

      Избриши
    3. Jao ja se nadam da će Džora da preživi,nekako želim da se vraati kući
      I ja volim tako da pričam kao da ste tu i da ćaskamo što da ne :)
      Da je Rob drugačiji tip, i da se situacija drugačije namestila udao bi je Tajvin da bude kraljica na severu voli on saveze da sklapa :)

      Избриши
  4. Ja sam Sansa iz kuće Tuli, udana za kal Droga.. Bio bi to interesantan brak.
    Isidora života ti ako ovaj moj kal ne poživi pozajmi mi Džoru :D

    E da kad smo kod glume, mene je Čarlsov performans fascinirao. Ne znam da li bih mogla zamisliti drugog Tajvina. Toliko gracioznosti u zlobi, maestralno.
    Dinklidžu naklon do poda!
    Njegova draga, Sibil, je iritantna i na platnu i van njega..

    P.S. Ako ćemo po imenu, ja sam grkinja, a u porodici mi je 80% rusa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dorbo Kal voli mlađe poznato nam je :)
      Čarls je brutalan baci pogled na imitation game on je baš sjajan tu
      Inače Lanistere su najbolje kastingovali kada se porocično gleda, svi do jednog su maestralni i vrsni glumci
      A silbi je ipak glumica drugog žanra nije GOT još tu hahahaha

      Ja imam herbejsko ime i 0 jevrejske jrvi a ceo život malo malo pa opaska zašto nemam tradicionalno hrišćansko i kako mojima nije bilo glupo da mi daju ime iz druge religije (a zapravo ga ima i u hrićanstvu ironično) :D

      Избриши
    2. Gledala sam ''Igru kodova'' čim je izašla.
      Tragična sudbina fenomenalne ličnosti.
      Celina mi je bila genijalna, a Čarls šlag na torti.
      Mada, nisam mogla da ne blenem u Metju Guda, em gluma, em pojava :)

      Избриши
    3. Haha, Sansa i Drogo, taman uz ono poređenje prve bračne noći sa Remzijem...
      Mislim da je kod mene prevagnuo odgovor da od muškarca očekujem da bude lojalan, pa dobih Džoru. Nemam ništa protiv, naravno, ali, evo, rado menjam Džoru za jednog Džona (S)nežnog!:)))

      I moje je ime grčko, ali egipatskog porekla. Ali, inspiracija ruska, po Jesenjinovoj ženi, balerini Isidori Dankan.
      E, sad, trebalo je da se zovem Izolda (keltsko ime), ali ćale se nije složio, smatrao da je previše čudno. Nije ni ovo nešto obično, al prođoh relativno dobro.:)

      Sibel beše počela kao zvezda "švedskih akcionih"?

      Избриши
    4. Da, da švedski :D
      Nabavićemo ti Džona, ne brigaj :)

      Избриши
    5. Ja sam birala strast i očekivala Oberina, ali ne Rob :)
      Meni ime dala majka jer je htela neku stranu reč koja nešto znači a samo Sara joj je zvučalo logično a da ne bude smešno jer znači princeza, e sad što bi ja bila princeza ko Arja je več druga priča (malo sam muškarača) :)
      A Sibel je iz tih filmova, mogla je da glumi i sestru Sand lepo bi se ukopila :)

      Избриши
    6. Ja sam strastveni navijač tima Džora, a tek što šipujem njega i Deni do besvesti - prsla sam načisto.
      Mislim da Deni i Sansa dele tu crtu tj. fragment ličnosti.
      Treba im oslonac tj. savetodavac.
      Mislim da bi Deni pogubila konce bez Džore.
      Kakva god da mu je greška bio je i ostao najodaniji čovek i najbolji savetodavac.

      P.S. Ja sam ušla u celu GOT priču taman kada se završila 5. sezona.
      Čudih se sebi, kud sam i kretala kad su glavnog "roknuli", ako Džoru smaknu biću besna ko 100 zmajeva.

      Избриши
    7. To je Megvajerovski sindrom :D
      Tom je osvojio s hello, Džora mene s kalisi. 😄

      P.S. Obožavam naše kafenisanje!

      Избриши
    8. Ona da joj nije bilo Džore idalaje bi slušala slepo Viserisa, i radila kako ona kaže a Dario mi je natipatično :)
      Ja ne znam kako ću da apreživim kad Džejmija nema ali ono on ima ugovor za sedmu sezonu tako da znam da će verovatno ovu jednu da preživi :)

      Ja sam u priči već dugo a idalje mi pada sve teško (i ono što znam da će da se desi)
      Ali npr. nisama plakla za Džonom (jer znam da će da ga vrate) a i ovako :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor