Search This Blog

Youth & the experience (top 10 favorite young and old characters) 👑💖

Pozdrav dragi ljudi. Šta ima kod vas? Dakle pre svega cover je drugačiji jer program peko koga pravim ne podržava android (ranije covere sam imala unapred spremne) tako da sam sada morala da se snadjem, jer lap top je kod majstora ☺.



Elem finale sezone. I to kakvo finale. Verovatno jedno od najboljih do sada, epsko 100% neočekivano. Pisaću vam više u periodu do sledeće sezone dosta i analiziraću a sada ću se samo na 5 komponente koje su meni značajne se osvrnuti.

1. Lijena, šefica

Sa pojavljivanjem dve Lijane verovatno se pitate na koju mislim- na Mormont.❤ Pisaću u budućnosti više o njoj ali za mene pobednik epizode je ona. Stvar sa njenim likom je da je živi dokaz da nije u kvantitetu već u kvalitetu- njen jedan govor vredi više od svakog pojavljivanja nekih likova

2.Lijena i Ned

Ok ovo je bio jako bitan deo epizode, i jako je lepo što se teorija konačno obistinila 💙. Međutim ja sam uvek bila 100% sigurna u to da nije došlo kao neki šok. Drugo znam da će mi mnogi zameriti jer je ovo jako nepopularno mišljenje ali nisam impresionirana izborom glumice.  U mojoj glavi bila je mnogo lepša, dok mi se mala Lijena jako dopada (verzija kada su bili deca) sa druge strane glumac koji igra mladog neda-FENOMENALAN 💜

3.Gluma

Gluma nosi dva imena koja su u ovoj epizodi bez konkurencije-Džonatan Prajs i Lena Hidi. On kao Hajsperou je bio toliko superioran i moćan oni izrazi lica-brutalno. Lenu redovno pominjem ali zaista moram da istaknem koliko je moćna i prelepa bila u ovoj epizodi (i nisam neko ko gleda modu ali maznula bih onu haljinu) posebno taj raskorak lika nakon obistinjenja proročanstva. Njih dvoje su glavna tema kritičara i pobrali su najveće hvale 💚



4. Kralj na Severu
Moj omiljeni trenutak u epizodi je "krunisanje" Džona za kralja na severu. Kod Kaće na blogu sam pomenula paralelu sličnosti njega i Sersi i zaista nikada nisam bila srećnija nego kada su mu se lordovi poklonili. Ali sa druge strane malo i tužno vratilo me je u vreme kada je Rob bio proglašen za kralja na severu, i cela ta scena, mačevi, Sansa na mestu Ketlin (mislim da nije impresionirana, razmenila je onaj pogled sa prstićem) sve me je to malo vratilo u prošlost. 💛
P.s kada budem pravila post o očevima i sinovima Ned će biti uključen kao Džonov otac evo i zašto- za mene je otac onaj koji ga odgaji a Ned ga je podigao identično kao Roba, i u srcu bez obzira što mu je zvanično ujak, Ned je Džonov otac jedini za koga je znao odrastajući💜

5.Kraljica

Najneočekivaniji rasplet situacije. Ja sam bila jedna od onih koji su znali da šanse da Sersi bude gotova na suđenju, ona je isuviše bitan lik da bi završili sa njom jednim suđjnjem, otpisati Sersi nemojte nikada ona je takav lik koji je toliko kompleksan i toliko ne znaš šta sprema da će se ona zadržati do kraja garant (neće preživeti ali biće tu do kraja). Ali celokupan rasplet nisam očekivala.
Jako mi se dopala i referenca na Tajvina 😊
 Da me ljudi ne shvate pogrešno ne smatram ja Sersi dobrom osobom no meni je ona zanimljiv lik(uvek mi je ona zanimljivija za gledanje nego Deneris npr. što zbog toga što Leni više verujem nego Emiliji glumački, što jer iz nekog razloga imam malo odbojnost ka Deneris ne umem da objasnim zašto i ako podržavam lik) ali mislim da je razvoj situacije odličan (i one scene iz KL su brutalne, spaljivanje, ona kako pije vino, ono krunisanje..cela ekipa, generalno ne samo za KL već i za Mirenu, Tower i Sever (Ne zamerite ali Zmije da vidim ne volim to mi se jedino nije dopalo)  odličan posao)jer nije dosadan (realno Sersi je digla prosek KL za celu sezonu). Zanimljivo je da je Sersi dobila pozitivan prijem u ovoj epizodi kao lik, znam i da ljudi koji je mrze bukvalno su navijali za nju kada je onu monahinju polila vinom i trijumfalno završila sa njom uz reči "Shame shame shame" 😂 Posebno je zanimljivo što je okrenula krug sa dna došla na vrh, kao gledatelju to mi je fantastično.💓

E sad dobijam dosta pitanja da li sam za Sersi ili Deneris i moj odgovor je kao i jako mi voljenom liku, da je je moj jedini kralj, kralj na severu. Dakle ni jedna ni druga već Džon. Do ove sezone sam uvek koketirala sa tim koji mi je omiljeni lik ali sada mogu da napišem da me je ova sezona naučila da lik za kojeg zvanično mogu da kažem da (posebno) od poslednje dve epizode je moj omiljeni lik i pre par postova napisala sam da nemam kandidata za presto, sada imam i on je led i vatra istovremeno 💕
U čast završetka sezone a i toga što sam prešla 150 posta rešila sam da pišem o mladosti i iskustvu. Tj. o mojim omiljenim  starijim likovima (glumac/glumica koja ih igra mora da ima minimalno 50 godina) i o onima "na kojima Vesteros ostaje" (maksimalno osoba koja igra može da ima 30 godina). Dakle imam duplu listu po top 10 lika koja najviše volim, bazirani su na tome koliko su mi interesantni,  i generalan utisak koliko situacije i gluma.💖

-Experience-

10.Robert Baratheon
Volela bih da sam više upoznala Roberta. Volela bih da naprave mini seriju njegove pobune on je nekako jako zapostavljen lik,  a sam njegov karater deluje zanimljivo, posebno jer ga svi vide drugačije-Stanis, Ned, Sersi. Jako me fascinira što daje dupli pogled na situaciju njegov lik:
1) kao čovek koji je večito bio nesrećan zbog izgubljene ljubavi
2) kao čovek koji je večito bio nesrećan jer nije dobio još jedan trijumf
To su dobre teme za razmišljanje pa kada razmislite napišite mi u komentaru šta mislite koja je ispravna 😊
9.Jeor Mormont
Nikada na ovom blogu nisam pomenula ovog čoveka a šteta je jer je Džeor Mormont bio jedan savršen učitelj. Džon Snežni je u njemu Nedu i Davosu imo odlične uzore sam Regar ne bi uradio tako dobar posao. Džeor je oblikovao Džona na jedan toliko intaligentan i dobar način da mislim da nije bilo njega Džon nikada ne bi dobio dozu mudrosti.🐼


8.Bronn
Nema mnogo šta da se kaže, on je neko ko zna kako da mazne kadar od knjiški ne mnogo bitnog lika do favorita fanova sama njegova pojava je moćna i jedan od meni najdražih likova 💗


7.Davos Seaworth
Davos je heroj ove sezone. Sve na severu se nikada ne bi desilo da on nije inicirao. Čovek koji ima apsolutno čisto srce, kada ga vidim u kadru neka mi je toplina oko srca. 💝

6.Catelyn Tully
Ja lično nikada nisam volela Ketlin i svi znate koji je razlog. Ali ona je bila interesantan lik, žena koja je podigla divne ljude i sa svim svojim manama kao Nedova žena i kao majka svojoj deci je bila sjajna. Valjda ta simpatija koju imam ka njoj kreće od glumice koja je igra jer u knjigama imam baš negativan i hladan stav ka njoj. 🐟


5.Roose Bolton
E jesam loša osoba 😂 Šalim se. Ima nešto u Ružovom stavu samom kretanju što me je teralo da ga obožavam. Prosto držao je pažnju kada ga gledaš. Ima nešto u njemu tako umirujuće a opet okrutno, fascinantno. On je izdajnik a opet neko ko je (ne zamerite što kažem ovo) bio prilično kvalitetan lord. Ono što je najfascinantnije zapravo je što je on neko na koga poslednjeg sumnjaš da bi izdao.😈


4.Jorah Mormont
Zaljubljena sam u njega od  prvog kadra kada se pojavio. On je lik koji je imao toliko okreta u seriji. Šok je bio to što je on zapravo bio Robertov špijun. Podseća na Šekspirovskog lika, lika koii je beznadežno gotovo platonski zaljubljen u nefodirljivu ženu. Nadam se da je živ, i reče Deneris da ne zna da li će da se uda, pa draga Deni evo kandidata 💞

3. Eddard "Ned" Stark
Nemojte me linčovati što fan favorite nije prvi ali imam dvoje koji su me više okupirali. Ned kao simbol časti, Ned kao simbol poštenja i idealizma. Ne mislim ja da je on bio idealan ali bio je oličenje časti sa druge strane nikada nisam napisala ali mislim da je bio jako tužan čovek i da Brendona i Lijenu nikada nije preboleo. Bio je divan otac, bio je sjajan čovek 💟


2.Olenna Tyrell
Ne postoji lik u celoj seriji koji me je više puta nasmejao od nje. Nema lika kojem sam više puta aplaudirala od nje. Olena Tajrel (glumica je više puta bila nominovana za emija za gostujuću ulogu što dosta govori o tome koliko je dobro radjen lik) je neko ko svakog postavi na svoje mesto neko ko je tolilo mudar i dobar da je svaka reč suvišna. Zanimljivo je da sam toliko vezana za njen lik da kada su pobili Tajrele prva pomisao mi je bila "Uh dobro je da je Olena van KL" (koliko god okrutno i užasno ovo zvučalo 💔


1.Tywin Lannister
De de znam da sam predvidljiva ali volim čoveka. Tajvin kao ideal političara, Tajvin kao okrovljenje taktičsra i mudrog čoveka i lik koji me fascinira. Analizirala sam ga ovde mnogo puta i mogu još toliko iz različitoh uglova ali biće post poseban o njemu pa tu će mo raspravljati ❤

-Youth-
10.Olly 
Ne ne ne volim lik. Samo sam htela da iskoristim barem parče posta da posvetim nečemu što nikada nisam. A to je da napišem da je dečak koji ga je igrao bio sjajan, zaista sve Olijeve traume sve što je kasnije uradio bilo je sjajno odglumljeno.

9.Sansa Stark
Ja imam jako love-hate vezu sa Sansom. Ne mogu da kažem da je moj omiljeni Stark i iskreno joj nikada neću verovati. Ali ona je interesantan lik baš iz tog razloga što ne znaš šta će sledeće da uradi i kako će se ponašati u odredjenim situacijama. Ona je neko ko je dostas sazreo i dosta porastao od početka serije i to je ono što mi se dopada kod njenog lika 💙



8.Shrieen Baratheon
Ne postoji smrt u seriji koja je meni teže pala od njene. Šrien je bila devojčica koju njen nedostatak nije ograničavao. Devojčica koja je bila toliko mila i pametna. Posebno su mi bili divni njeni i Davosovi trenuci 💚 Baš u pfošloj epizodi mi  je bilo toliko bolno da gledam Davosa sa njenim jelenom.😭💔

7.Theon Greyjoy 
Teon je obeležio prošlu sezonu jednim delom (ovu ne to mesto uzela je Jara) prošla sam sa njim put od "neka radi sa tobom šta hoće" do "jadan koliko je namučen". Mislim da je prošao veliki put i mislim da je naučio lekciju. Ne znam kuda ide njegov lik sada iskrena da budem (možda čak i strada ali previše je rano da pravim predikcije) ali jedva čekam da vidim 💛

6.Robb Stark
Mladi vuk. Uz sve što se desilo iskreno mi ponekad jako nedostaje. Nedostaje mi samo njegovo prisustvo ali razumem da je njegova smrt nešto šo je niko drugi nego on sam propisao. Rob je bio jako ishitren ali imao je dobro srce, bio je svestan toga ko mu je bio otac i šta je ostavio u nasledje, bio je i milostiv. Baš mi nedostaje 💜

5.Joffrey Baratheon
Mnogo puta sam pisala o njemu ne mogu da pomognem sebi kada je zanimljiv lik. Džek Glison je bio fantastičan glumac, neko ko je kreirao simbol za negativca u serijama, brlijantan 💓


4.Arya Stark
Konačno se vratila. Konačno je došao period gde jedva čekam "šta će Arja da uradi". Arja je neustrašiva. Arja je odlučna. Arja je sigurna u sebe iznad svega sve što nije Sansa i zato je toliko volim 💕

3.Brandon "Bran" Stark
Odbprve epizode moj omiljeni legalni Stark. Nekda se ovo smatralo ne popularnim mišljenjem, međutim vidi da kako vreme prolazi sve više su oči uprete na njega nego na Arju. On je najveća intriga serije. Koliko je zapravo moćan? Šta je njegova misija? Sve su to pitanja na koje želim da znam odgovor i sve to me tera da svoje piglede usmerim ka njemu sjajan lik a Ajzak ga glumi perfektno 💖


2.Lyanna Mormont
Isprva mi se nije fopala ali već pri drugom gledanju shvatila sam koliko je ona moćan lik i lik kojem je dovoljno.samo ekspresiju da napravi i da oduševi sve gledaoce. Ona je medved u telu deteta podseća me na svog ujaka 💗


1.Jon Snow
Zaista svaka reč ovde je suvišna-moj kralj bez obzira na sve 💝💝💝
I to je to za danas dragi moji. Pre nego što završim želim da ostavim jedan tribute ženama igre prestola. Sve one su kakve god bile pokaxale hrabrost i digle se sa dna u ovoj sezoni. Sve su one borci i svaka ima barem nešto vredno divljenja. Olena Tajrel- stara ruža koja još nije uvenula, Brien-najveći i najčasniji vitez 7 kraljevstva, Arja-divlja vučica koja ponosno stoji iza svog imena, Lijana-odlučni vladar, Jara-ne salomljeni pirat, Sansa- golubica koja se pretvara u vučicu, Deneris-zmaj koji konačno širi krila za let i Sers-lavica koja se ne predaje 💞


Kako vam se dopao post? Koga od iskusne generacije vi najviše volite? Koga od mlađe? Kako vi vidite sve ovo? Pišite dole 😄

Hvala na čitanju,
With love, S.

6 коментара:

  1. Jao poludeću, znači iskucala sam ti kilometarski komentar i slučajno osvežim stranicu. :D
    Finale je bilo fantastično stvarno, odlično si primetila sličnosti između Tajvina i Sersei u pogledu kostima, bravo, ja bih joj isto ukrala tu haljinu. Mala Lijena je izdominirala, za koju godinu da je udamo za Snežnog, a ova druga Lijena je meni bila lepa, na svoj način, od nje nisam ni očekivala vanserijsku lepoticu, jer uvek pominju kako Arja liči na nju, a ona nije tipična lepotica, mislim da se njihova lepota više krije u snazi ličnosti. Odličan prikaz, od ovih starijih najviše sam uvek volela Neda, pa pet mesta prazno, on je za mene savršeni muškarac, a sećam se da sam odlepila kada sam saznala da će Sean Bean da ga igra, zatim uvek sam volela Stanisa i Tiriona, ali su mi bolji likovi u knjizi, iako su glumci fantastični, Pseto, uvek Pseto, on mi je ljubav, Rori je savšen u ulozi, iako mator za istu, ali ne mogu više drugačije ni da ga zamislim. Mlađi Sansa, Sofi je carica, najzad je ušla u ulogu potpuno, Remzi mi je u seriji još bolji nego u knjizi, to je zaista pohvala sa moje strane, zahvaljujući Iwanu, ostali su mi svi podjedanko simpa, naravno Stark deca, ja nisam neki fan Snežnog, uvek sam više volela Roba, ali Kit ga dobro tumači, mala Arja i Bren su mi tu negde, obožavam Podrika, samo da mi ga ne ubiju i mislim da je to to. Ne mogu da dočekam sedmu sezonu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze desava se 😉
      Hvala puno i hvala na divnom komentaru💜
      Mislim da je verovatno moj problem sa Lijenom sto sam imala neku sliku u glavi, pa valjda se desi tako sa likovima svima ponekad da ne budu ono sto su zamisljali 😄
      Ned je divan ja sam tokom gledanja prve epizode imala mali problem da ga odvojim od Bromira a onda kada sam ga odvojila zavolela sam lik ☺
      Stanisa sam zaboravila 😊
      Tirion i Pseto cak i Prstic su trebali da se nadju ali imaju manje od 50 pa da bih postovala limit 💙
      Ja sam uvek bila tim Arja, Sansu sada simpatisem inace prvu sezonu je nisam ni malo volela,ali Sofi je podigla glumu na daleko visi nivo ☺
      I ja vise volim Ramzija od Dzovrija ali ni on mi se po godinama nije uklapao zato sam koristila Dzeka koji je takodje dobar glumac 💙
      Ja volim Dzona i uvek on pre nego Rob ali glumacki Ricard je bolji od Kita ☺
      Jao Podrik ceo zivot miksam njega i Gendrija 💖
      I ja jed a cekam sedmu sezonu ali u isto vreme drago mi je da je ovolika pauza jer sam tuzna sto se blizi kraj 😊

      Избриши
  2. Šta god da kažem neću da slažem! :)
    Od starijih tu je svakako Ned, ali Tajvin je ultimativni master mind dinastije..
    Na sve je mislio sem na to da mu rođeni mogu doći glave.
    Glison je genijalan, mislim da bih ga i u ulozi nekog sveca sada videla kao negativca, jednostavno je živeo lik.
    Remzi mi je draži to se zna. Ivan je neopisivom ludaku dao šarm.
    Ponekad se stvarno zapitam šta mi fali kada me on toliko fascinira.
    Elem, onda se setim mog prvog GOT crusha Džore i sve bude ok. <3
    Davosa i Pseto obožavam.
    Tirion nek se mane flaše i sve će biti super!

    Od Starkovih sam prvo zapazila Arju, drago mi je da se vratila svom liku.
    Bren mi je vremenom prirastao srcu i postao jedan od omiljenih.
    Džona od početka pratim pomno, u poslednje 2 sezone naročito.
    Sansi držim fige da vidi pravi put u suprotnom eto nama Stark leša u sedmoj sezoni.

    Čekamo sedmu sezonu!
    Sjajan tekst! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zahvaljujem na iskrenosti 💛😊
      Oh tata Tajvin moja slabost vecita uzivam u njegovim kadrovima 😊
      Glison je maestralan niko ne bi igrao Dzofrija bolje od njega 💛
      Rekoh Ivani da mi se Pseto ne uklapa po godinama a Davos je legenda 💛
      Tirion da pokaze da je Sersin mladji brat, njih dvoje su opustosili Vesteroske i Eoske vinarije 😂
      Arja je jedno vreme bila smor ali sada se vraca svom liku 💛
      Bren je mnogo vise od obicnog decaka i to je fascinantno 💛
      Sansa videcemo kuda ide lik, bas sam raspravljala sa sestrom lo ima trenutno najgore neprijatelje i rekoh joj "Starkovi-sa jedne strane Prsic sa druge Hodaci gde ces gore od toga" 😂
      Hvala tebi na divnom komentaru 🌻💛

      Избриши
  3. Kao i uvek, odličan "GoT utorak" i svaka čast na neiscrpnoj inspiraciji, idejama, uvek novim i originalnim pogledima na serijal, BRAVO!:))))
    Ja uživam u ovoj rubrici.
    Finale je bilo na toliko načina spektakularno, veruj mi, od sinoć me neprestano drže utisci, mislim da je možda i najbolje finale još od druge-treće sezone, a poslednje dve epizode su baš iskupile prethodne, relativno traljave i monotone, spasivši sezonu.
    Pošto ću pisati rezime sezone, nadam se već sutra izlazi, a "Odbrojavanje" sa podrobnijim analizama očekujte ponovo pred sedmu sezonu, baš kao što je ove godine bilo za petu, neću se mnogo raspisivati ovde.
    Slažem se za Lijene, obe; Ned mi je mnogo smešan, ovaj mladi, liči na Barnija iz "How I met your mother" i nikako ne mogu da ga shvatim ozbiljno; gluma je bila zaista na vrhunskom nivou u pojedinim slučajevima, ali, sve u svemu, to ide u rezimeu na mom blogu....

    Čestitam na 150. postu!:))))
    Želim ti još deset puta toliko, pa i više!:*****

    O Robertovom liku sam nešto malo pisala u "Odbrojavanju", slažem se da bi bio vrlo zanimljiv malo veći osvrt i uopšte osvetljenje njegove prošlosti:

    Inače, sjajan izbor, svi sa liste su i meni omiljeni, dodala bih Stanisa. I, da, nisi "luda" - i ja volim Ruza, bio je faca!:)

    E, sad podmladak: da, Oli je ekstra odigrao i zapravo ga je lako razumeti, gnev DETETA koje je videlo i doživelo mnogo nepravdi, pa poneseno željom da se sveti, okrenulo leđa svom dobročinitelju.
    Arja je bila moj omiljeni Stark (ne računam Džona, jer on za mene nikad nije bio Stark, iako karakterom i dušom zapravo to jeste, najviše) od početka, ali, u poslednje dve sezone, Sansa je zauzela njeno mesto i jako sam je zavolela, a u šestoj sezoni je opravdala moja očekivanja. Dobar razvoj lika.
    Širen, preslatka, predobra, prepametna.:( I mene je scena sa jelenom rastužila, posebno kad Davos kaže kako je voleo kao svoju kćer i kako je bila divna.:(
    Biće o Teonu i Jari u rezimeu, VOLIM ih baš i presrećna sam što se vratio u život.
    Meni nedostaje Ričard :), ali Rob ne. Nikada ga neću zavoleti....Brena sam, npr. uvek volela, od prvog pročitanog poglavlja.
    Džofri je super, zahvaljujući Džeku, ostavio je veliki trag.
    Lijenica Mormont me osvojila od početka.
    Volim Remzija u Ivanovoj interpretaciji, volim Mardžeri i Lorasa (srce mi se cepalo u poslednjoj epizodi zbog njih dvoje).
    Džon, moj ljubimac od početka. Čitajući knjige, zavolela sam i njega i Deneris, ali me Džon nikada nije razočarao. Ova sezona je velika sreća za moja čitalačka očekivanja, potvrđeno je toliko toga što sam priželjkivala.
    :))))
    Omaž ženama je takođe sjajan, posebno mi se čini da he u ovoj sezoni potenciran "girl power", a opet, kad pogledaš, u "GoT"-u su od početka prisutne mnoge jake žene, šta god pričali oni što zameraju "šovinizam" i "nedostatak ženskih prava" tvorcima serije.

    Još jednom, sjajan post!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno 💕
      Jedva čekam da čitam rezime sezon, finale je bilo brutalno zaista ne samo glumici već i ti radiovi sa kamerom su FENOMENALNI :)
      Ned je izgledao kao momak za ženidbu koji je u trenutku shvatio da je postao otac :)
      Oli dete je razbilo ono što mu je bilo zadato, sve unutrašnje borbe je odigrao nikad ga pre nisam spominjala pa sam pomislila da nije loša ideja da bar deo njemu posvetim :)
      Meni je Bran oduvek miljenik, pa onda Arja, Arja je dve-tri sezone bila na puzi jer je lik bi smor ali ponovo je ona ono što cenim kod nje je što za razliku od Sanse nikad ne zavisi od drugog ona sama uzima stvari u svoje ruke, Sansin lik se razvio ali uvek imam tu neku senku oko nje ne znam šta misli 💕
      Ta scena sa Daovsom i jelenom mi je baš teško pala :)
      Ričard je bio gledljiv dao je neki šarm sada kada čitam o Robu baš sam hladna :D
      Biće jedan tribute likovima koji su izgubili ali da ti iskreno kažem koliko mi je Mardžori žao toliko sam prema Lorasu hladna (videh negde da je neko napisao da je najžalosnija smrt u serji Lansel i tu sam se slatko ismejala) 💕
      Ja imam malo odbojnost ka Deneris, ne znam iskreno zašto kada pričam o njoj kao analizi lika imam toliko toga da je hvalim a opet recimo da je najrelanije reći da ne umem da se konektujem sa njom sa druge strane Džona simpatišem i on i Džejmi su mi trenutno najomiljeniji likovi (Džejmi za celokupan razvoj lika) 💕
      Ova sezona je bila centirirana na ženske vladare kažu da je ovo sada rat pet kraljica, razmišljam u Denerisnom taboru jedan mora da je izdajnik i ciljam na zmije :D
      Hvala puno i tebi na divnom komentaru 💕

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor