Imam utisak da je u ljudskoj prirodi da ponekad iznenadimo one koji nas poznaju svojim postupcima ili stvarima koje nikada ne bi očekivali od nas da ih volimo. Tako je to danas tema mog posta. Tokom par godina blogovanja imam utisak da već vidite kakav ukus imam pa sam rešila da sastavim listu od sedam filma koje su totalno drugačiji od onog što ja inače volim. Možda vas neki od njih iznenade i u tome je zaista i lepota ovog posta.
Pozdrav dragi ljudi. What's up? Nakon rent posta o GOT danas sam tu sa jednim pozitivnijim postom i pišem o filmovima koje volim a za koje se ljudi uglavnom iznenade jer ne očekuju da ih volim. Dugo nisam pisala nikakve filmske liste koje ne uključuju šta sam zadnje gledala i pošto je lep majski dan rešila sam da danas sastavim jednu takvu. Dakle ovo nisu grešna zadovljstva ima ovde i dobrih naslova samo nisu filmovi koje bi ljudi inače povezali samnom. Nasumice redosled. Sipajte neki sok smestite se udobno i
da više ne dužim,
Let's go😉
- My Best Friend's Wedding (1997)
Ne preterano klasična romantična komedija ali ipak romantična komedija. Obožavala sam ovaj film od kada sam bila klinka i dan danas ako naletim na njega gledam ga. Još kao mala sam bila zaljubljena u Džuliju Roberts u ovom filmu. Ne postoji razlog zašto ga toliko volim ali mi je jako drag i uvek se smejem.
- Nymphomaniac (2013)
Još uvek pamtim da sam se gadila od ideje o ovom filmu još od kad sam čula za njega. Uz sve to Šajlu Lebouf ne podnosim. Međutim na moje iznenađenje ovo je film koji jako dobro predstavlja zavisnost i pogledala sam oba dela bukvalno jedan za drugim za dve večeri. Kvalitetan je sve scene koje su tu imaju svoju svrhu.
- Letters to Juliet (2010)
Nisam tip sladunjavih romansica i obično se gadim od svega bliskom tom žanru, a čuvenu Šekspirovu dramu ne podnosim, ali ovaj film jako volim. Ovaj film pre svega ima jako sentimentalno značenje za mene. Gledala sam ga leto kada sam izašla iz bolnice sa sestrama, i to je bila moja satisfakcija za putovanjem (kad se lečite od Leukemije postoji određeni period godina u kojima ne smete biti na suncu i letovanjima, jer postoji rizik daleko veći od povratka bolesti) i umele smo da vraćamo scene i uživamo u prelepoj Veroni (moja sestra Maša je i dan danas zaljubljena u Italiju) i kadrovima iz Italije. Jeste kliše ali ima lepu, starinsku atmosferu ja volim priče o davno izgubljenim stvarima (ljubavi u ovom slučaju) koje se nalaze, i sve vezano za ovaj film mi je prelepo.
- Rogue One (2016)
Sci-fi je verovatno moj najmanje omiljeni žanr dakle Ratovi Zvezda me nikada nisu zanimali. Međutim rešim ja da gledam ovaj film jer obožavam Madsa Mikelsena i Diego Luna je sladak. I jako mi se dopao. Baš sam uživala u svakoj sekundi filma i voljna sam da pogledam još neki SW nastavak!
- Blue Valentine (2010)
Nisam očekivala da će mi se ovaj film svideti pre svega jer sam očekivala neku laganu romansicu. Međutim uprkos tome što je ovo ozbiljna drama sam koncept nije u mom stilu -previše je mračna, kadrovi i kinematografija ne rade za mene...uprkos tome ovo je bio jedan od najboljih filmova koje sam ja pogledala. Sve što nije potrebno je odsečeno i ostaje samo dobra pirča i fantastična gluma. Imate moje prepouke.
- It (2017)
Ne volim horor filmove nikako. Ta doza adrenalina nije nešto što meni najbolje odgovara, međutim adaptacije Stivena Kinga generalno volim. Gledala sam The Shining, It, Keri i Misery i sve su mi se dopale. Odabrala sam It jer pre svega ja imam blagu fobiju od klovnova (nije ozbiljna samo su mi jezivi) i nije film koji bi se meni dopao. Međutim vibe '80ih, priče o letu su odradile svoj posao i uprkos strašnim scenama, meni se ovaj film jako dopao, ali nije za svakog to je definitivno.
- Legally Blonde (2001)
Zatvaram post sa filmom koji verujem apsolutno niko ne očekuje da ga volim ali ga ja jako volim. I dan danas verujem da je El Vuds jedan od razloga zašto sam se opredelila za pravo. Takav advokat sam htela ja da budem-onaj koji može da bude na toj poziciji a da istovremeno izgleda šik. Riz Viterspun je prelepa u ovoj ulozi i ako ona nije meni jedna od boljih glumica ovo je tip uloge u kojima ona sija prenosi svoj vedar duh i vrcavost. Slatko se smejem kad god naletim na ovaj film i jako mi je drag.
To je sve za ovaj post. Ima materjala i za drugi deo i to je nešto što ću gledati da vam napišem u narednih nekoliko nedelja. U četvrtak sam tu sa novim GOT postom, pišem o odgovorima koje mi D&D "duguju" nakon ove sezone, drugim rečima pišem post-ironiju. Podelite samnom filmove koje vi volite a drugi ne očekuju da ih volite i sve što vam je na pameti pišite mi dole.
Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):
Divan tekst!:) U pravu si, majski, prolećni. Baš volim da se iznenadim, a verujem da svi imamo bar dva naslova za koje niko iz okoline ne bi očekivao da ih volimo. Otprilike kao kad ljudima kažem da mi je simpatična Tejlor Svift, a oni ostanu u neverici, haha...svi imamo svoje "poroke"!:)
ОдговориИзбришиI ja volim "Venčanje mog najboljeg prijatelja", volim skoro sve Džulijine komedije, prijaju mI.
Nisam gledala "Nimfomanku", moja tadašnja cimerka je išla u Dom sindikata na obe projekcije zaredom (mislim da su ukupno trajale negde do 3 ujutru) i po svemu što sam čula, nije nešto po mom ukusu.
Ni ovo nisam gledala, ali mislim da ću ovoga leta da konačno odgledam "Mamma Mia!" oba dela, "Pisma Juliji", "Zovi me svojim imenom" i opet trilogiju "Before Sunrise/Sunset/Midnight".:)
Nažalost, nikad nisam gledala "Star Wars", sve odlažem jer ima mnogo delova, pa čekam neko veće slobodno vreme, da zasednem pošteno.
Ovaj si mi preporučila, sećam se, uprkos Rajanu Goslingu (koga nikako ne volim). Snimila sam na DVD, odgledaću kad-tad.:)
Ivana mi reče da "It" nije toliko strašan, ali još se dvoumim.
Isto volim "Pravnu plavušu" (doduše, samo prvi deo, drugi mi je već previše). Čini mi se da si mi ranije spomenula da voliš ovaj film, ali eto, nikad ne bih pretpostavila da te El Vuds inspirisala da upišeš prava!:))))) Kod mene je "posao" odradio jednim delom Džon Kiting iz "Društva mrtvih pesnika", a drugim delom Ketrin En Votson iz "Osmeha Mona Lize", što se fiktivnih likova tiče. To mi govori da film može da ima mnogo veću ulogu u našim životima od razbibrige.
Hm, pojma nemam ovako "na prvu loptu", možda bi ljude najviše iznenadilo što uvek mogu da pogledam neke "priglupe" filmove poput tinejdžerskih komedija s kraja devedesetih ili recimo starih "Nindža kornjača" (kraj osamdesetih-rane devedeste), trilogiju "Karate Kid", onda domaći serijal "Tesna koža" (zato što je to i dalje naša realnost, bukvalno k'o da su moju porodicu snimali)...uvek uspem da u svemu tome nađem NEŠTO što nije banalno i "treš", bila to muzika, boje, garderoba, neke replike...
Isidora dok ti kucam sad odgovor hoću i ovde da ti čestitam rođendan (čestitaću i preko poruke) provedi ga srećno i da ti se sve želje ispune.
ИзбришиI meni prija velika većina Džulijinih komedija jedina koju baš ne volim je ona sa Hjuom Grantom :)
Meni daj letnji film i ja mogu da ga gledam od Prata sa Kariba do Mama Mie. Call Me By Your name OBAVEZNO NAJDIVNIJI NA SVET.
Meni It nije jeziv ko se plaši klovnova mogao bi da bude jeziv, treiler za drugi deo deluje da će biti jezivnije.
I ja volim samo prvi deo drugi mi nema smila i dosadan je.
Kad sam birala profesiju gde matematike nema razmišljala sam kao ko bi htela da budem, reprizirala se Pravna Plavuša po stoti put i vratila mi se želja da budem kao El. Ako ikad budem išla u sudnice biću ekstravagntna kao ona samo ću ja umesto pink kostima da nosim pocepane famrerice i kožnu jaknu!
Tesna koža je jedan od filmova koje ja kao dete nisam mogla da podnesem a ne moug ni danas. Ali npr Žikinu Dinastiju mogu koliko god glupa bila i Anđele 2 mogu da gledam svaki put kad se repriziraju a realno nije najveći kvalitet!
Hvala na čitanju i na komentaru :)
Hvala, HVALA na lepim željama, Saro!:*******
Избриши(iskreno, u narednoj godini bih volela "samo" dve stvari: da me posluži zdravlje i konačno napišem doktorat!)
Jao, da, taj sa Hjuom ni ja ne volim, baš mi je patetičan. Naročito scena u knjižari.
Ti ćeš biti zanimljiv advokat, a što je najvažnije - svoj!:) Podržavam! Baš sam pre neki dan pričala sa mamom o "službenom" oblačenju i rekoh joj, nema šanse da sebe ikad zamislim u odelcetu, uskoj suknji, pantalonama "na crtu" i košuljici. Čak i ako budem radila u nekoj instituciji, neću se odreći svojih kaubojki, starki i vintage stila, tako da te potpuno razumem!:)
Haha, kriterijum da nema matematike bio je među presudnima i kod mene!
A vidiš, ja skroz obrnuto: "Žikina dinastija" mi je uvek bila nekako primitivna i dosadna, mada je Gidra car i postoji nekoliko replika iz filmova koje često citiram. "Anđele" priznajem samo prvi deo (uprkos problematičnoj poruci "uhvati frajera na bebu"), a pošto voliš nastavak, OBAVEZNO odgledaj američki film "She's out of control" iz '89. Naši su ga skroz iskopirali, znači nisam verovala.
A "Tesna koža" mi je super jer kao da je pisana po mojoj porodici, sa izuzetkom broja dece (nas je dvoje, a ne troje): frustrirani ćale, majka koja celoga života crnči i kuka zbog toga, večiti student, nezaposlena devojka, baba što igra "Loto" i sanja dobitne kombinacije (moja baba čak malo i liči na Rahelu Ferari), para nikad dovoljno - u suštini, jedino podstanarku nemamo!:) Šojić mi je isto sjajno napisan lik, takvih je mnogo u realnosti, a i Lane Gutović odigrao fantastično.
Iskreno, prilično je žalosno shvatiti da je film star skoro četrdeset godina i dalje tako aktuelan, da se ništa nije mnogo promenilo...
Isto! Ja sebe u odelu ne mogu da zamislim a u suknji da ne pričam-ne podnosim neudobnost i kad god nosim haljine i suknje osećams e nelagondo jer mora da sedim kao kip bukvalno ja ću biti advokat u farmerkama nema šanse da nosim formalnu odeću, osećam se matoro!
ИзбришиMoja sestra voli Žikinu Dinastiju i ona gleda ponekad pa i ja sa njom kad mi je dosadno. Svi ti stari domaći filmovi negde i predstavljaju situacije svih nas.
nisam znala da su Anđele kopirali, haha moram da pogledam!