Search This Blog

20 fun facts about things i love, hate, find fun in GOT 😉❤


Pozdrav dragi ljudi. Da ovaj dan može da ide još više naopako krenula bih da brinem jer...ne ovo nije moj dan definitivno. Generalno uvek sam mrzela ponedeljak ali ovaj ponedeljak je posebno taličan jer evo dogurah do skoro kraja dana i to smatram uspehom toliko o tome.



Džejmi u najavi za sledeću epizodu ja moram da istaknem koliko mu je ovo lep oklop mnogo mi se dopada kako mu stoji plavo 💖


Još jedna GOT epizoda iza nas možda jedna od najsmornijih do sad (ako mene pitate). Da mi je iko ikda rekao da ću pročitati milion komentara kojima je suština zapravo „Vrati se brate Džofri sve ti je oprošteno“   verovala mu ne bih. Ali pored Tomena izgleda da ljudi shvataju da je i zao kralj bolje nego glup, budimo realni Džofri je bar imao klasu i kakav takav intergiritet. Naučili smo da je Džejmi Lanister zgodan AF kada je besan i da je Tomen Baration najgluplji kralj svih vremena i milioni fanova žale ovu katastrofu od događaja rečima da  kraljica Olena možda ima još neki otrov u šteku. Ali mnogi kažu da će pak mladi kralj nastradati od ruku svojih roditelja (verovatno Džejmija koji će olakšati sestri/ljubavnici). No to nije bitno, bitno je da se reše idjota i HS-a konačno. Naučili smo i da Sersi Lanister mora da prođe dva „poniženja“ da krene da koristi glavu (shvatila je da ne mogu da urade ništa bez armije, konačno se uključila svetlo na kraju tunela počela sam nadu da gubim) i da ponovo ima stav lava i to mi se dopada. Moja lična poruka za producente je- ako je već shit epizoda, smilujte se dajte bar jedno severnjačko kopile u epizodi :(.

Moram da istaknem koliko je Nik u voj sceni bio moćan, koliko dobra gluma 💟 Znam da je pogrešno ali mene mnogo raduje ovo buđenje besa konačno vidim lava umesto hladnog Lanistera 💟

Ok dakle tema danas je malo neobična, ali znate mene, ja volim čudno. Uostalo bitno je da je tema pozitivna. Dakle pre par meseci sam pisala neke činjenice o meni (OVDE), palo mi je napamet da postoje mnoge činjenice o mom gledanju GOT koje nikada vam nisam rekla jer prosto nije bilo ništa vezano za to, a sigurno da svi imamo neke svoje zanimljivosti što po pitnaju rituala  gledanja što po pitanju nekih stvari koje volimo i koje ne volimo pa da vidimo na šta će da liči. Da počnem 💞

😂

1. Simbol i reči kuće
Nikada nisam pomenula ali moj omiljeni simbol kuće je Lanisterski lav. Volim kako im je grb urađen i kako uvek moćno i superiorno izgleda, volim lava kao životinju jer  predstavlja snagu, i mada jako volim i vukove crvena pozadina i zlatni lav ipak meni deluju najlepše. ❤

Sa druge strane moje omiljene reči kuće su  kuće Matela (znam da više ne postoje kao kuća  ali ako pričamo od svih kuća)- "Nesagnuti,  nepokoreni, neslomljeni". Volim snagu u tim rečima i deluju borbeno i moćno volim i reči kuće Erina „Visoko  kao čast“ takođe. 


Ukoliko ste se pitali za najmanje omiljeni simbol i reči su mi Grejdžoji u oba slučaja, simbol im je malo jeziv a reči- „Mi ne sejemo“ dodaj Tajrele sa „Rastemo snažno“ i kakva bi kombinacija oni zajendo bili da ujedne kuće 😂



2.Perike su prelepe
Rado bih posedovala neku periku koju koriste u GOT, najradije Sersinu dugu kosu. Obožavam da ih vidim nisam neko ko mnogo brine o kosi ali te perike mi uvek oduzimaju dah, prelepe su.



3. Dortrački 
Aposlutno ne podnosim dorktrački jezik. Ježim se al u negativnom smislu, jedino mi se reč „Kalisi“ sviđa na tom jeziku sve ostalo kad čujem panika me hvata. Često čak i mutiram gde znam da se govori dortrački jer eto toliko ga ne volim.😩



4. Da na jedan dan igram lik...
Bila bih Melisandre definitivno. Mislim da ona ima pristup najinteresantnijim scenama i da ima super zanimljiv lik za igrati. Sa druge strane jako bih volela da mogu da radim sa Lijamom Čuninghamom sa kojim ona često deli kadar i da diram telo golog Snežnog Džona tako da bi uvek nju izabrala.💖


5.Kada liku dođe kraj...
Ne plačem. I ako mi je žao svesna sam da je samo fikcija i da neko umre ali uvek ostane neko koga takođe voliš.  Naučili smo od Džordža- Valar morghulis! Zar ne?
p.s Za razliku od Dokrtračkog Valirijanski zvuči daleko lepše  👍


6.GOT humor
Volim da vidim slike sa šalama na račun likova GOT bilo da su oni koje volim ili ne  prosto se slatko ismejem i zabavi me 😂

Kada Elaria odgovara na pitnaja 😂


7. Jezovuk
Postoji pas koji se zove Northern Inuit. Ta rasa glumila je jezovukove kada su bili mali, aposlutno su prelepi i volela bih da jendog dana sebi nabavim jendog.💟


8.Idelano mesto život u Vesterosu
Da mogu da živim bilo gde u Vesterosu (samo po izgledu) živela bih na Dorni jer mi deluje estetski najlepše, podseća me na Španiju i ako generalno više volim severne zemlje ne podnosim hladnoću mnogo i Dorna  bi mi savršeno odgovarala :)


9.Stark deca
Moje omiljeno legalno Stark dete još od prve epizode, prve sezone je Bran Stark. I ako je najtvrdoglaviji (i napravio je više gluposti nego sva ostala Stark deca zajedno) uvek mi je bio jako drag, volim njegov lik.💞


10.Tirion
Lik kojeg sam prvog spazila i koji mi je prvi bio interesantan bio je upravo mali lav.  Valjda je kliše svi se odmah konektuju sa njim jer je toliko cool lik i toliko je nekako „ljudsko biće“ približeno svima nama.💝

11. Martin i preterivanje
Jedina stvar koju ja mougu da zamerim kreatoru Igra prestola je što ponekad ubaci što nasilnije i odvratnije scene jer eto navikao je da publika voli taj wow efekat. To je super bilo nekoliko puta posle već prelazi u rutinu, barem meni  :D
u principu...

12.Prema likovima sam realna
Koliko god volela neki lik volim da otvoreno priznam njegove kako vrline tako i mane. Mislim da je ključno da čovek bude svesan likova, kao ja-volim Sersi ali ona ume da bude žešća kučka i ja to ću uvek rado priznati. Volim i Džona Snežnog, ali budimo realni nije najbistrija osoba na planeti... Takođe imam problem sa dizanjem neček u nebesa, dakle ni jedna kuća, ni jedan lik ovde nije idalan. Ljudi vide Starkove kao bezgrešne većinom, oni nisu zli to je istina ali daleko od toga da niko od njih nije pogrešio. O Lanisterima neću ni da pričam oni predvode kolonu grešnih :D Dakle po meni voleti lik je ok, sve dok si realan. 😉

Ovaj stav Sersi sam čekala celu sezonu. Bravo Lena kakav performans 💘


13.Likovi su celina ne dobrota
Ovo se nadovezuje na predhodno a to je da za mene lik mora da ima zanimljiv karater ne da bude nužno dobar. Tako je Sem koji je 100% čist meni smor a loš lik kao Ramzi  mi je interesantan i cool. Dakle da je dobro pisan, ne da bude Majka Tereza ;)


14. Da ja ubijam
Ubila bih...ma daj svi znate koje bi dame ja eliminisala 😂



15. Vaskrsla bih...
Da mogu da vaskrsnem nekog- vaskrsla bih Tajvina Lanistera samo zato što mislim da bi sa njim bilo daleko većeg reda i da bi zaveo disciplinu u Kraljevoj Luci bolje nego iko a gospodin idjot ne bi smeo da pisne. Nekako on mi je više koristan nego Rob Stark npr.



16. Volim GOT  ali...
uprkos svoj toj ljubavi nikada ne bih volela da živim u Vesterosu, lepo mesto ali loši vladari,  sorry ali ne.


18. Njamanje omiljena glavna kuća
Znate da su mi miljenici Lanisteri, mada jednako volim i Starkove posebno njihovu istoriju  o Brendonu zidaru (zaista ih jednako volim).  Međutim nikada ovo nisam rekla ali po inspirativnosti istorijata i likovima iz kuća namanje volim Baratione. Od simbola do nekog njihovog istorijata ništa ja kod njih nisam pronašla da me zanima. I ako jedna od glavnih kuća, redovno zaboravim na njih.


19.Tron
Da li znate da ja zapravo nemam svog „kandidata“ za presto. Apsolutno pojma nemam koga bih volela na vrhu kada se sve završi, moj neki ideal iz ove perspektive su Džon i Davos, ali ono nisam ljuta ako ne budu njih dvojica. Znam da od mogućih najmanje bih želela Deneris, izvinjavam se znam da je svi vole ali ne videli smo kako je otac normalan (btw ORIGINAL u flesbeku kako sam ga zamišljala još me na sekund ona ludačka faca podseti na nju), a ona je liniju evidentno povukla. 💗


20. Likovi iz kuća
Ako bih birala omiljenog lika iz glavnih kuća išlo bi ovako (pratila sam redosled rodoslova sa kraja knjige, da ne zaboravim)
Baration- Renli, jer mi je nekako najsmerniji Baration, volela sam i princezu Šrien u ono malo njenih pojavljivanja delovala je kao pametna i mila devojčica
Stark- Lijena i Brendon (u knjigama) zbog divljine koju su oboje imali. Džon Snežni  (u seriji) jer je neko osvaja sva srca.💕
Lanister- kliše odgovor ali da budemo realni ko dođavola ne voli Tiriona Lanistera.💕
Targerijani- Regar (u knjigama) deluje kao onaj princ, ili da se ispravim deluje kao frajer iz bajke. Hmmm Viseris (u seriji) ? definivivno draži od Deneris ;)
Tuli- Brinden „Crna Riba“  jer mi je najnormalniji. Edmuj mi je mnogo mek i mnogo nesposoban, o Kejtlin a tek Lajzi ne želim da govorim tu se sve zna :D . Crna Riba je i u ovim godinama frajer nema dileme 
Gredjžoj-Jara/Aša od skoro moj omiljeni Grejdžoj ako je Sersi kraljica mjaka onda je Jara kraljica sestra 
Martel-Ma daj čika Oberin all the way, objašnjenje vam ne treba
Tajrel- Queen of Thrones, zna se ko je legenda ove kuće (Mardžori je postala smor a Loras...sama pomisao govori više od reči).

I da moram da imenujem i omiljnog divljanina a to je Tormeo, oops zapravo Tormund koji je ove sezone po malo Romeo (ili je on ipak Julija), samo se šalim ;)
💙


Eto danas da ubijem maler jedan malo opuštajući, šalivi GOT post. Kako se vama dopao? Podelite samnom i neke činjeice o vama ako želite 💓

Znam da su brat i sestra ali Lena i Nik kao glumci i ta hemija je živa čoveče kako lepi ljudi 💚


Hvala na čitanju,
With love, S. 


11 коментара:

  1. Uvek novo i drugačije.
    Svaka čast na idejama!

    Prvo za ovu sliku Šona Bina svaka čast, slatko sam se nasmejala..
    Džejmiju super stoji plavo, fantastična nijansa..
    Drago mi je da su se u KL makli s mrtve tačke bar u besu i stavu, ako ništa drugo.

    Omiljeni simbol kuće su mi Targerijeni, a reči su mi slogan Martela.
    S druge strane za najgore s tobom delim mišljenje.
    Perike su i meni predivne, čitala sam negde da masnu lovu za njih daju.

    Dotrački je u početku bio interesantan, sada smara.
    Valirijski mi je ok.
    Mada sam ja za elvish. :D

    Hm, koji lik bih bila?
    S ove tačke gledišta možda čak i Sansa, pod uslovom da mogu malo da je modifikujem. :)
    Ne mogu reći da abnormalno žalim za krajem nekog lika.
    Za Bina mi je trebalo vremena da ga prihvatim kao dobricu, jer mi je u glavi bio Boromir, kada se to desilo njega ubiju..
    Tehnički sam počela gledati seriju kada se peta sezona završila. Ubili su Džona, nije me to toliko potreslo da ni ne ulazim u celu priču.
    Krivo mi je bilo za Pseto jer mi je do kraja postao drag..
    GOT humor i sve što ide uz njega obožavam, znaš i sama. :D
    Jezovuci su medeni, teže mi padne kada njih ubiju nego kada nekom liku odseku glavu..

    Gde bih živela? Dorna, Kart ili Pentos..
    Negde gde nema zime..

    U početku sam bila fascinirana Arjom i Deni, kako su obe otišle u peršun, prednost sada dajem Brenu.
    Dinklidž hipnotiše i krade scenu svakom ko se s njim u kadru nađe.
    Ne možeš da ne voliš Tiriona, on je totalno badass.

    Jedanaestu tačku potpisujem od A do Š.
    Ja sam takođe realista, ali ne idealizujem nijednog lika.
    trinaesta tačka je objasnila zašto volim Remzija. :D
    Da ja ubijam bio bi isti slučaj.

    Tajvin je bio i ostao legenda. Imao je mana i više nego drugi, ali je vodio porodicu ka boljitku bez obzira na način na koji su tu došli.
    Bez njega oni su kao magarci u magli.
    Ispostavilo se da tata ipak zna najbolje.
    Mislim da je većina zemalja mirnija od Vesterosa.
    Otišla bih u Srednju Zemlju ili čak Hogvarts, tamo je samo jedan zloća ime mu je Valdemort. Ekipa mu je pretežno iz Sliterina.
    Ovde ne znaš ko kome radi o glavi.
    Takođe na Barateone sam totalno zaboravila, zaboravila bih i Tulije da deca ne ispolje maminu crtu karaktera tu i tamo..

    Tron. U prvoj sezoni bi rekla neka bude Deni, a sada nikako.. Svi sem nje.
    Džon je ok izbor, ako mu je Davos desnica ima šanse za uspeh jer je i on pravičan čovek.
    No, sve se nekako mislim da to Džona neće baš preterano zanimati..
    Mada, ko zna, kada čuje da je Targ sve je moguće..
    Drago mi je što će mo tada bar imati normalnog Targa na prestolu..
    S njima je počelo neka se s njima i završi..

    Omiljeni likovi uopšte (živi): Tirion, Džon i Bren, Džora, baba Tajrel, Džaken, Remzi, Davos, Melisandre..
    Ima ih sigurno još, ovi mi prvi padoše na pamet!

    Divan tekst. <3



    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S. Omiljeni živi trenutno, jer nikad se ne zna kada neko može promeniti ploču i ući u HELL NO kategoriju. :D
      Ipak je to GOT.

      Избриши
    2. Hvala puno 💙
      Na sliku o Šonu Binu sam se ja smejala sat vremena kad sam je prvi put videla gotovo su mi suze kreule koliko je smešna 😂
      KL je bio grozan između 2-4 epizoda (prva i oovratak je bio ok u 5. se nisu pojavili valjda) sviđa mi se što Sersi ne mogu da ubiju duh, a vidim da su sad većina ljudi na njenoj strani, kod Džjemija mi se dopada to što nije više "ladan kao špricer" već ima neku rekaciju, kako da objasnim drago mi je da mu je stalo do nečeg šta god to bilo valjda uticaj toga što mu kćerka umrla na rukama :)
      Meni su Targovi treći po simbolu, a za slogan se slažemo (samo mi nije jasno kao to Erini dobiše čast u slodanu, Starkovi su sigurno plakali :D šalim se)
      U najgore sam mogla i onaj jeziv simbol Boltona, sorry Ramzi nije do tebe do tate je :D
      Perike su katastrovalno skupe nekoliko hiljada dolara za po jednu, čak i ova koju Lena trenutno nosi (kratka) je strahotalno skupa prave se od prave kose, Lena, Mišel, Karis i Emilija se ne farbaju dok Natali Dormer koristi valjda umetke i garba kosu u svetlo smeđu :)
      Ja bih bila užasna Sansa rekla bih, mogla bih ovu sezonu ali predhodnih pet ne jer sam mnogo borbena a matora sam za Arju, između Mardžori, Deneris i Mel biram treću uvek 💙
      I ja sam za elvish uvek :)
      Za smrt, bilo mi je krivo za Oberina, CV je bilo teško ali nisam ja tu plakala nešto posebno ni za Hodora nisam plakal ono ne treba baš preterivati (neki ljudi polome tv kad gledaju takvu scenu LOL)
      Za humor znam uvek dobro dođe :)
      Dinklidž će čak ii u ovoj sezoni sa malo lošijim scenarijom da ostane duh GOT-a prosto čak i kada vidiš da je dosandno on sam kao jednina je toliko gledljiv i harzmatičan i dobar da moraš da gledaš :)
      Uvek je dobro biti realista :)
      Ramzi je fantastičan lik, koliko dobro urađen i odglumljen :D
      Lanister deca (od Sersi do Tiriona pa i ovaj idjot Tomen kome je čovek očitao lekciju da treba da bude mudar) pre ili kasnije nauče da je veliki lav uvek upravu. On kakv god da je čovek rođeni je taktičar i lider uz to brac, e sad njegova deca us svako povukao po jednu od tih osobina, da se njih troje udruže (što nije moguće ali npr. možemo da zamiljamo) bili bi najmoćniji u Vesterosu :D
      Ja bih uvke pre u Severnu zemlju a Hogvords mi je uvek bio san, i generalno da posetim taj dvorac u engleskoj gde se film snimao (a Voldmeorda glumi Fains tako da može i on da prođe) inače ja sam taaj izuzetak koji nije Grifindor već Sliterin zbog vođe te kuće koga sam obožavala:D
      Hahaha za Tulije isiti slučaj, Edmura gledam u Outlander i redovno zaboravim da je on i u GOT :D
      Džon i Davos ili Tirion kao desnica (mada je mali lav rođen za desnicu) :) Ali nešto nemam ideju ko bi mogao na tron nek sedne hodač i neka on vlada :D
      Za likove se slažem sa tim da ja npr volim Brana ali sve je nekako bitnije šta se njemu dešava i oko njega nego što on sam misli nešto njegovog karatera nismo videli ove sezone kad sve oduzmeš i sagledaš :)
      Hvala tebi puno drago mi je da ti se dopao tekst 💙




      Избриши
    3. Moram da kažem, uvek me Boromir asocira na onu sinhronizaciju "Bobo, smradu"!:)))))
      Videla sam nedavno, možda baš ovde kod Sare, fotku sa Šonom Binom, razgovara sa anonimnim ucenjivačem i, kao: "I din't know who you are, but I will find you - and you will kill me!"
      Pokidala sam se od smeha!

      Избриши
  2. Evo i mene, jedva sam dočekala tradicionalni Sarin "GoT" utorak.:)))
    Haha, ponedeljak i ja imamo dugu tradiciju, baš sam "Monday child" (objasniću uskoro u postu) i najviše mi problema, zapravo, pravi SREDINA sedmice. Kad dođe petak, radujem se vikendu. Ponedeljkom startujem sa obavezama, a u sredu sam ni ovde, ni tamo.
    I meni se mnogo sviđa Džejmijeva fotka, plavo mu super stoji!:)))) Lep nam je Niki, mnogo.
    Epizoda u kojoj je ARJA najzanimljivija, samo to ću dodati. Meni nije bila toliko dosadna, koliko me nervira što smo već prešli pola sezone, a sve nekako presporo ide.
    Dugo sam pravdala Tomena time da je dete, klinac, ali sad se ozbiljno pitam je li idiot ili su mu vrapci popili mozak :), ali neko nekog ovde opasno manipuliše.
    Drago mi je što Džejmi ide u Brzorečje, time se radnja vraća knjigama.

    1. Slažem se za Tajrele i Grejdžoje, bezvezni slogani. Moj omiljeni grb i moto je onaj Barateona - "Ours is the fury".:)))
    http://orig11.deviantart.net/905e/f/2013/230/b/e/ours_is_the_fury_by_antony_hitzig-d6in71m.jpg
    2. I meni se veoma sviđaju njihove kose, posebno Serseina i Melisandrina, a Mardžeri je u poslednjoj epizodi imala prelepu kosu. Sansina boja mi je najbolja.
    3. Haha, isto! Kad progovori na tom jeziku, dođe mi da isključim ton, sramota me ako neko uđe u prostoriju. Nisam nimalo fascinirana divljačkim.:)
    4. Slažem se i za Mel!:))))
    5. Nikad nisam razumela ljude koji ozbiljno plaču zbog lika. OK, potresem se i pustim suzu na tužnu scenu, kad gledam ili čitam, ali sad neka histerija i uživljavanje, to mi baš nije jasno. Posebno u "GoT"-u, gde je sve neizvesno.
    6. Sjajno!:))))
    7. Prelepi su!:)
    8. Ja bih živela u Highgarden-u, definitivno!:)))
    9. Najviše sam volela Arju od početka, ali kako je radnja odmicala, Bren dobija prvo mesto, jer je oduvek najpametniji i čeka ga najveći podvig.
    Džona gledam kao "mešanca". Iz generacije pre, volim sve četvoro Starkove dece: divljeg vuka, tihog vuka, vučicu i vučića.:)))) (Brendon, Ned, Lijena, Bendžen)
    10. Car!:)))
    11. U pravu si bila kad reče da Martin opasno izaziva "Mizeri" scenario!
    12. Apsolutno se slažem. Videćete Kaća i ti sa "Bordžijama", kako se kroz prikaze moj odnos prema nekim likovima menja i nemam nikakav problem sa tim da ih realno procenim, koliko god mi bili simpatični ovako.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno ❤
      Moji problematični dani su Ponedeljak i sreda, najteže se pokrećem da radim, a najviše volim petak čak više od subote (valjda jer sam u petak i rođena)
      Niki lepše izgleda u Lanisterskom oklopu, definitivno onaj iz kraljeve straže mu je bio monoton, ovde deluje kao lav još da mu dodaju ogrtač crveni kao što je tata nosio bio bi isti Tajvin :)
      Slažem se u poptunosti a od Deneris odustajem u potpunosti, ona je najsmorniji deo epizode :D Tomen je glup, to je prosto tako, nije odgajan da bude kralj (valdja mislilid a će Džofi da ima potomke) ali ja sam se bar nadala da je ona dedina lekcija urdila plodom, prevarila sam se :D
      Mardžeri mi inače mnogo lepo dleuje onako nenašminkana u jednostavnoj haljini lepše nego kada je gala sređena. A Serisna plava duga perika je prelepa (mada mi se jaaako dopada kako Lena nosi i kratku kosu baš joj istačinje lice koje je inače jako lepo )boju volim Mel vatreno crvena inače i nova sveštanica mi je prelepa:)
      Jeidna scena inače gde je meni suza krenula je kad onaj stranac donese Deneris skelet mrtve kćerke, spalio je njen zmaj. Nebitan lik a scena potresna strašno jeidno sam tad malo pustila suze
      Dortrači i jezica me hvata (inače te scene iz prve sezone sam morala da gledam noću na slušalicama jer mi je bilo nepirijatno ako neko bane :D )
      Bren je najinteresantniji, Sansa koliko god da se promeni nešto se desi i ona ostavi loš utisak, Arja nju više ne znam dal uopšte da gledam kao pozitivca, ono jeste sveti porodicu ali koliko je to pozitivno, kad sagledaš da se Lanisteri nisu svetili Dorni a Lanisteri nisu čista fmilija ne znam nije meni osveta baš pozitivna :)
      Mizeri je predvideo Martinovu budućnost pre no što je on uopšte krenuo da piše :)
      Svakako prema likovima treba biti realan prema likovima, npr i u vikinzima volim Regnara ali ume da bude kreten samo tako :D

      Избриши
  3. 13. O ovome smo baš nedavno komentarisale i slažem se:)
    14. ...kao i za Smornu/Pornu.
    15. I za Tajvina! Ja bih i Ruza. I Stanisa, al da su okolnosti druge, tj. da nije bilo žrtvovanja Širin, ovako nema svrhe.
    16. Srednji vek, na kome se Vesteros zasniva, uopšte je bio pretežak za život. Sve je to lepo, haljine, vitezovi, gospe, ali, zanemarujemo bolesti, nehigijenu, siromaštvo, i slično.
    17. Meni su Tulijevi i Erini bezveze. Ne volim ni Martele nešto, sem Oberina.
    18. (sad skontah, fali ti broj) Ne znam šta da mislim o prestolu, volela bih da se vrati Targovima, ali Deni postaje totalitarista; Džon bi bio najbolji kandidat, uz sabetnika poput Davosa ili Tiriona.
    19. Potpuno se slažem. Mada, ja obožavam i Stanisa.:)
    Haha, Tormund je KRALJ!:)))

    Odličan post!:))))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja bih Ruža vraćala koliko je taj čovek bio dopadljiv kameri i odlično doprinosio sceni :)
      Sredni vek je bio katastrofalan, ne zna se dal je bio gori za muškrace koji su ginuli ili žene koje su maltretirane, je sve lepo kraljevstvo, prinčevi i princeze ali da se čita i zamišlja ne da se doživi :)
      Slažem se za Tulijeve i Erine, mada kod Martela pored Obeirna i princeza prestolonaslednica je zanimljiva kao lik :)
      Deneris me srrašno podseća na tatu ne znam koliko je pametno, a moždaDžon kao polu polu zaslužuje jer evidentno čistokrvni Targ nije najbolje rešenje :)
      Renli mi je uvek bio srcu miliji, Tormund još me iz ove najave kako se zalaže za Džona oduševio :)
      Jao propustila sam broj :)
      By the way Isisdora ako se dobro sećam (a datume pamtim ali godine ne) SREĆAN ROĐENDAN sa malim zakašnjenjem 🎁

      Избриши
    2. Mnogo ti hvala!:****
      Ne obeležavam rođendan otkad je cifra počela da skače :); šalim se uvek da "čestitke ne primam, al pokloni mogu":))), ali, hvala što si se setila.:)))
      Inače, ja sam i rođena u ponedeljak, a juče sam počela i da radim (u biblioteci, na određeno), tako da mi je ovogodišnji rođus bio baš taličan!:))))

      Za srednji vek da dodam, pod uslovom da se rodiš u plemićkoj porodici, imala bi šanse za iole OK život, sa izuzetkom udaje u 14. godini za onoga koga ti drugi odaberu....:(
      Sve je to lepo u knjigama i na filmu.

      Избриши
    3. neka je i novi posao sa srećom :)
      Ja imam još rok 8 godina posle toga prestajem :D
      Ali to kod mene nije problem pošto zaboralvjam koliko godina ko ima pa i ja juče sam rekla jednoj ženi da imam 21 a već skoro 2 meseca imam 22 a nekad se zeznem i kažem da imam 17 (nenamerno) prosto zaboravljam za sve oko sebe :)

      DA udaja, baš sam u Tjudorovima gledala kad malu Meri vere za čoveka koji je mnogo stariji jeza me prošla :)

      Избриши
    4. Mnogo ti hvala, mila.:)
      Haha, ja sam stala na 25. - srećom, niko ne može da provali koliko imam godina, većinom me oslovljavaju sa "devojčice" i pretpostave da imam tu negde, 22-23, što je super. Forever young, a tako se i osećam, kao da mi je još uvek 20. Nije to nezrelost, nego mladost duha, znam penzionere koji su mlađi od nekih mojih vršnjaka što su još u srednjoj školi bili (mentalno) "ženetine" i "sredovečni ljudi".
      Sve je u tome kako se čovek oseća!:))))

      Eto, prednost XXI veka: imamo izbor.:)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor