Search This Blog

Mesečna šolja kakaoa sa Mademoiselle S. #15 ☕💖


Pozdrav moje drage gospođice. What’s up? Taj dan kada pišem sve što me je interesovalo prethodnog meseca a da nije vezano za filmove, serije, knjige i ostale stvari o kojima inače pišem je tu. Dakle mart je za mene bio prilično dobar mesec uprkos tome što sam počela da spremam aprilski rok (budimo realni ko voli da uči?).  Februar je bio dosadan, januar predugačak a mart je taman popravio  utisak oba prethodna meseca prolazeći u iščekivanju proleća i lepog vremena.



💖Za razliku od većine ljudi koji zalazak sunca smatraju najlepšim delom dana, meni je svitanje daleko lepše💖

Proleće je moje omiljeno godišnje doba,  dobijaš utisak da čak i sumorne gradske ulice zažive. Ja sam gradsko dete i nikada ne bih mogla da živim na selu, ali kada dođe proleće zavidim ljudima koji imaju vikendice na planinama i mogu da uhvate pravu lepotu ovog godišnjeg doba i upiju svaki njen miris. Ali da ne dužim o tome prelazim na teme o kojima želim da pričam sa vama
Let’s go 😉


💖Gerberi💖

☕1 .Ono što bih ja menjala u državi☕

Neminovno je dotaći se teme izbora i ako oni već ulaze u aprilski deo više su obeležili mart. Isprva sam rešila da ih kuliram –maksimalno. Ja sam tip koji sluša vesti samo na jeziku na kojem ih ne razume –ali to je samo zato što je to jedan od procesa anti-stres terapije (i btw zaista pomaže ako ste nervozni). Moja diskusija o politici svodi se na to kako je premijer Kanade jako šarmantan čovek. U mojoj kući se nije mnogo pričalo o izborima, familijarno nismo članovi ni jedne partije ne zanimamo se mnogo za dešavanja u toj oblasti teško da znamo kako se zvou više od tri ministra –prosto rečeno apolitična porodica. Kako je moja lična karta istekla krajem prošle godine a novu još nisam stigla da izvadim bila sam gotovo sigruna da neću moći da glasam –cool, i onako ne znam za koga bih glasala. Međutim na dan izbora su nas zvali iz (neću reći koje ali verovatno znate) partije da glasamo (mada niko nije hteo za tu partiju niti je glasao) te im je baba objasnila da mi je lična istekla oni su rekli može indeks. Na kraju sam ipak glasala.Nisam glasala zbog vlasti, zbog butna, ili bilo čega. Glasala sam zbog svih tih žena koje su se borile za pravo glasa. Ja sam femnistkinja (ne moderna već pre izvorna) i nisam želela da njihova borba ostane uzaludna. Glasala sam za Belog, jer za vladajuću partiju i par kandidata koji su mi delovali strahotalno glupo, nisam želela u isto vreme htela sam da podržim mladalački bunt i otvoreno ruganje vladi i ako nisam upućena dovoljno vidim da narod nije srećan.


💖U ime trailera za Game of Thrones, moj tribute za tri vladajuća lika💖


Međutim izbori su me naterali da razmišljam o tome šta bih ja menjala u ovoj državi? Ok stopa nezaposlenosti, ekonomska kriza... jesu ozbiljni problemi, ali za mene ljudi, i mi kao narod smo daleko gora problematika. Doslovno mi je muka što je u ovoj državi normalno da se u nedelju ujutru vraćaš potpuno pijan iz kluba ali kad kažeš da voliš da provodiš subotu uveče čitajući dobru knjigu uz čašu limunade i Mocarta, gledaju te kao da si bolestaqn. Muka mi je od toga da mi o  obrazovanju i kulturi propoveda neko ko sluša cajke (ja to tako zovem ako nije ispravan izraz sorry)  a omiljena knjiga im je neka od Musoa i kompanije. Muka mi je što na instagramu neko ko pokaže sise (da biću prosta) ima duplo više lajkova od nekog ko postavi pristojnu sliku. Muka mi je od ljudi koji se guraju umesto da mirno čekaju red –aman čoveče ništa pobeći neće. Muka mi je od ljudi koji misle da su bogom dani a obične su seljačine zapravo. Muka mi je od svih tih ljudi koji ti ne dozvole da završiš rečenicu jer oni znaju bolje. Muka mi je od toga što jedan naš čovek i ako ga ne zanima nešto može da se razume u nuklearnu fiziku, pravo, književnost, sport i ako je teško moguće da se jedna osoba u sve to razume. Muka mi je što je osnovna kultura mladih počela da se svodi na dopisvanje sa „E“ (fun fact: kada sam pomenula mojoj sestri koja se dopisvala sa nekim njenim vršnjaicima da mi je to „E“ totalno seljački i pitala je zar „Ćao“ nije prikladnije ona mi je rekla da izađem iz starinskog doba da sam njeno godište svi bi mi se smejali) jer gde je nestala kultura? Muka mi je od toga što se devojke pale na zatvorenike i kriminalce. Muka mi je od hit muzike koja vređa intaligenciju. Muka mi je što je razvedeni muškarac -Kazaova i frajer a razvedena žena rapsuštenica i ...razumeli ste to (u 21. veku ljudi!). Muka mi je što kada je neka akcija u supermarketu svi moraju da potrče i ako im ta stavka ne treba jer „kako komšija da ima a ja da nemam“...Hoćete da nastavim? Dovoljno za danas.

💖Jedna od retkih mojih slika💖

Dakle nije samo problem u državi (mada i ona snosi svojih 50% itekako). Na kraju država je ta koja je izabrala kako je izabrala. Hoćete da znate zašto je vladajuća partija pobedila? Pobedila je zbog ovakvih tipova ljudi. Pre svih protesta, pre svega toga morate da krenete od stavke da se uvede svest ljudima. Biću drska ali baš me briga, realna je slika jer smo mi takav narod –na protestima je 50% onih koji su zaista protiv vlade dok je 50% onih koji su došli da vide kako to izgleda da čuju ko je bio i slično. Podržavam protest ali želim da ljudi shvate da moraju da menjaju i način na koji vide svet. Hoćete bolju državu? Krenite od sebe. Ali dokle god se budu emitovale naše sramotne reality emisije, dokle god na naslovnicama (dnevnih!) novina budu bile polu-gole starlete, dokle god na YT listi najpopularnijih video klipova bude bila neka cajka i neki turcizam ...promena nije ni blizu. A pošto mi nedostaje sopstvenih reči citiraću Platona koji je to mnogo prostije rekao - "Vidiš li prijatelju ona tri čobana? Sve dok oni mogu da nadglasaju mene i Sokrata, i usled toga da donose odluke, ja u demokratiju ne verujem." 
Uprkos tome ja biram da gledam poztivno. Biram da gledam sve ljude koji su kulturni i fini i koliko njih je podržalo opoziciju i zato verujem da ima nade, ali pre svih promena treba menjati ljude.



☕2.Gde je nestala originalnost?☕

Jedna stvar koja me je tokom marta žestoko mučila je problem originalnosti kod ljudi. Da se razumemo nisam ja striktan protivnik toga da ljudi ponekad vide npr.instagram fotografiju i dobiju insipiraciju kako bi oni mogli da naprave neku ali kopirati svaku ideju i to konstantno je užasno. Bilo kakva ideja koju ukradeš/uzmeš od nekog više nema isti sjaj. Ja sam batalila par tipova slika koje sam kačila na instagramu jer usled pojava sličnih takvih slika moja ideja više nema sjaj originalnosti koju je imala –a ako ga nema onda ne vredi. Tako je za sve što radite ne samo vezano za mene konkretno već i ako vidim dve osobe od kojih -kako jedna uradi nešto druga iskopira to krenem da ludim.

💖15. marta je baki bio rođendan, ovo je jedna slika iz daavnih dana sa sredine '90ih ('95 ili '96 nisam sigurna)💖

Originalnost je nešto najlepše na ovom svetu. Naći originalnu ideju, sporvesti je u delo i imati svoj lični pečat je ono što nas definiše kao osobe. Onda dolazi pitanje: „A šta ako nemam inspiraciju“ i moj odgovor je „onda ne radi to“. Ponvo napominjem potpuno je OK da te nešto isnspiriše npr. osoba X napiše post na blogu na temu:  „5 negativaca koje obožavam“ a osoba Y čita taj tekst i pomisli kako bi bilo super da uradi neku svoju varijaciju –to je super ali da on prepiše i način na koji je X opisivao likove je već glupost. Isto je uredu da neko vidi npr. bookstagram profil i pomisli „divno izgleda mogla bih i ja svoj da pretvorim u to“ ali ne da uzme od soosbe od koje je video/la profil i prepisuje pa ako je ta osoba fotografisala Hari Potera i Milka čokoladu i on/ona isto da fotografiše takvu sliku već sa sam/a smisli nove ideje. Šta god da radite a da zahteva kreativnost  morate da imate maštu. Ako nemate maštu to je dobar znak da ne trebate da se bavite/imate kao hobi nešto što zahteva kreativnost.  Postoje toliko stvari koje možete da radite koje ne zahtevaju da vaša mašta bude non stop ukjučena. 


💖Prolećni dani u čokoladu i ACOMAF💖

Moja isnspiracija je 24h živa ja doslovno imam preko 100 ideja zapisanih u svesci za postove na blogu, preko 5 započetih priča u kreativnom pisanju i preko 50 ideja za instagram forografije –nisam gledala od bilo koga sama sam smislila. Ideje su kod mene žive i postoje –dakle treba da nastavim u tom smeru, ako se vi ne osećate slično kao ja možda je vreme da nađete neki drugi hobi jer kopija nikada nije dobra ideja.



☕3. Žao mi je što ne možeš uvek da budeš upravu☕

Postoje određeni ljudi koji imaju to verovanje da je njihovo mišljenje uvek  nužno ispravno. Obično ljudi vole da aminuju na to ali ja sam ipak drugi tip –ja volim da kažem da se ne slažem (naravno ne iz inata već ako se zaista ne slažem) pa i da se drugoj strani ne dopadne. Tokom marta sam se par puta susretala sa ovim problemom –ja sam upavu a ti nisi. Nisam svetica ali sam jako svesna sebe –šta da radim čovek sam i grešim. Nije mi drago da priznam ali priznajem. Takođe sam jako svesna da se neće svako slagati sa mojim mišljenjem –i to je OK,  hiljadu ljudi - hiljadu ćudi. Međutim nalazim da mnogi ne žele da prihvate ovaj problem i jasno stavljaju do znanja da oni ipak znaju bolje.

💖Proleće je označilo početak sezone moje omiljen obuće na celoj planeti💖

Svest o sebi je jako bitna, ali svest nije samo biti svestan svojih vrlina već i svojih mana. Svest znači da moraš da budeš realan kada sediš i razgovaraš sa nekim -moraš da racionalizuješ šta druga osoba govori. Ponekad ćeš ti biti upravu, ponekad nećeš ponekad neće biti ispravna ili pogrešna strana ali bitno je da ostaneš realan i poštuješ mišljenje druge strane slagao se sa istim ili ne. Još jedna stavka usko vezana za ovo je ono sa početka posta –ljudi koji se u sve razumeju. Ako spomeneš umetnika uradiće sve da ti dokažu da oni poznaju njegov rad bolje od tebe, toj istoj osobi spomeni fizičara i njega i njegov rad zna bolje od tebe. Jer ljudi imaju preveliku potrebu da apsolutno sve znaju i da se u apsolutno sve razumeju što je em strašno ponižavajuće em jako pogrešno.

💖Jedan martovski doručak💖

Ono što pokuašavam da kažem je da ne budete nikada snobovi života. Prihvati znanje koje neko donosi u vaš život isto onoliko koliko se ponosite sa onim zanjem koje vi unostie u nečiji. Nije to ništa strašno zaista samo se opustite niko vas neće smatrati ni glupim, ni lošim ako se ne slaže sa vašim mišljenjem i misli komplento drugačije, to nije degradiranje vas kao osobe već prosto drugačiji ugao gledanja i nema tu ničeg lošeg.




☕4.Pozitivna enerrgija☕

U svakoj mesečnoj šolji volim da ubacim temu koja je vezana za pozitivnu energiju. Kao što sam juče rekla ja sam veliki advokat pozitivne energije i opitmizma i nekako ne mogu da zamislim mesec u kome ne razmišljam kako da unesem što više pozitive u svoj život. Skoro sam na pinterestu otkrila par saveta za pozitivniji i srećniji život i rešila sam da probam. Pisaću vam već o njima naknadno već u nekom drugom postu. Međtuim jedna od stavki je bila nalaženje svoje mantre koju ujutru izgovaraš. Jednu tek kada se probudiš i jednu kada se umiješ. 

💖Moj tribute omikjenom žanru💖


Sad ja sam neko ko je izučavao Budizam, ne detaljno ali dovljno za nekog ko je u teen godinama razmišljao ozbiljnoj o promeni religije, nakon otkrivanja Budizma. Budizam je ono u šta ja zapravo istinski verujem –u energiju i u to da svi mi privlačimo ono što želimo. Odustala jesam od promene religije jer ne želim da na neki način izneverim svoju baku tako sam po nacionalnosti idalje hrišćanka ali ne verujem striktno u to. Tako da i ako sam dugo znala za mantre i sve vezano za  pozitivno privlačenje dobirh stvari istim, tek od pre mesec dana počela sam da ih primenjujem. Svako jutro započinjem rečima da će biti divan dan, potom izgovorim mantru koja mi znači za taj dan (npr. „ništa mi nije teško danas ću sve da naučim“), a od skoro počela sam da ih primenjujem i u situacijama kada mi se na trenutak čini da će sve da propadne. Da li to znači da će uvek biti idealan dan? Ne. Dešava se nekad i loša neka stvar ali bitno je da će te je vi videti ne toliko crnom.

💖Tibute mom omiljenom liku ikada, i jedna od najlepših fotogradija koje sam ikada fotografisala💖

Kunem vam se  moj život je srećniji jer kako vreme odmiče sve više se tvoj um usmerava na „biće OK“ umesto „jao šta ako ne uspem“. Uvedite sebi u šta god verovali mantre svakog jutra.  Mantra je ništa drugo do rečenica ohrabrenja i pozitive. Savet dodatan vam je da se gledate u ogledalo kada to izgovorite na početku jer će te tako imati utisak da govorite sami sebi i vaš um će je brže upiti.



☕5. Ono kad shvatiš koliko je svet bolestan☕

Želim da podelim sa vama u ovom postu nešto što sam skoro gledala. Skoro je počela nova sezona Dancing With the Stars, po starom dobrom običaju znam tek 3-4 takmičara, ostali su mi anonimusi. Gledam ja biografije da vidim možda sam ih nekad negde videla. Ja jako volim DWTS valjda gledajući emisiju ostvarujem svoj neostvaren san o bavljenju latino i balskim plesovima. Međutim činjenica je da ne znam dosta takmičara. Nalazim na jednog momka koji je iz neke njihove relity emisije „The Bachelor“. Onda se setim da sam čula za emisiju –pa ameri je obožavaju posebno što kad god se emituje sve žene u SAD-u koje često iskazuju  svoju ljubav prema istoj. Kad je već toliki hit –daj da je pogledam i ja. Jedna epizoda koliko može da mi šteti?

💖Krajem marta Vulkan je imao akciju  tokom jednog dana gde je mogla da se naruči knjiga bez poštarine, iskoristila sam da nabavim Teoriju Svega, koju sam dugo želea💖

Mnogo. Mnogo može da šteti ne meni već mojoj intaligenciji. Na počeku simpatičan voditelj sa nama prolazi kroz Nikovu (to bi bilo mladoženja) biografiju sa ženama. Prvo pojavljivanje u nekoj varijaciji te emisije u kojoj devojka „The Bachelorette“  bira budućeg muža (da to je koncept emicije ona/on zavisi koja je emisija provodi vreme da mnogo devojka/momaka i traži među njima srodnu dušu, ako ste u šoku razumem vas i ja sam bila) . Pa siroti Nik se prvi put strašno zaljubio u ....devojku za udaju (jer to naš najbliži prevod?) i ona ga je ostavila kada su ostali on i još jedan lik. Ali ista ova emsija mu je pružila drugu šansu i on se opet zljubio u „devojku za udaju“ i opet ona izabere drugog a on ostaje „drugo mesto“. Onda je Niku pružena još jedna šansa u  još jednoj varijaciji emisije o udajama i ženidbi - „Bachelor in Paradise“ gde je pogodite? Uspeo opet da se zaljubi i pogodite ponovo? Opet mu je bilo srce slomljeno! Valjda su shvativši da ga se neće lako otarasiti odlučili su da mu dodele titulu „Neženje“. Isprava sam mislila da se neko šali, pa čovek spolja deluje kao idelan tip –lepuškast, visok, obarazovan, živi u Čikagu...Kako emisija odmiče shvataš daje lik strašno arogantan i pun sebe...pa tom treba ogledalo ne devojka!

💖Moj kutak 💖

A devojke su bile tek hit svaka druga izgleda kao da je izašla sa modne piste a sve žele baš Nika...ili pažnju na TV-u. Emisija takođe pikazuje nama šta nas čeka tokom sezone te možemo da vidimo kadrove u kojima Nik ljubi minimum 5 različitih devojka, pojedine koje se ispovedaju aludirajući da su provele noć sa njim...ne mogu da gledam do  kraja prve epizode i gasim. E ozbiljno sam mislila da je svet iole normalan. A ako je ovo emisija na koju amerikanke odkidaju, definitivno sam pogrešila.


💟Favoriti meseca💟


💖Prvi dan proleća💖

📺Serija meseca📺

This is Us

Ovo je  bila jedina serija koju sam tokom marta aktivno pratila. Sklopila sam celu sezonu po drugi put od početka do kraja i obožavam je.



📚Knjiga meseca📚

„Pogrebni običaji“ Hana Kent

Pisala sam vam o ovoj knjizi OVDE. Jedna od knjiga koje su me duboko dotakle.


🎬Film meseca🎬

„Ponoć u Parizu“ 

I o ovom filmu sam pisala OVDE pa celu recenziju možete čitati tu.


🎧Pesma meseca🎧

„I Lived“ One Republic

Ovo nije prvi put da sam čula ovu melodiju ali nekako sam nju najviše slušala tokom prethodnog meseca. Dopada mi se tekst i poruka koju nosi.


To je sve za ovaj post drage moje. Kako vam se dopalo? Sve što vam je na umu pišite mi dole. 😉

Hvala na čitanju,
With love, S.

7 коментара:

  1. Evo moje omiljene rubrike (što mi je zaista teško odabrati kada se o tvom blogu radi, jer su sve toliko raznovrsne, a zanimljive i dobre!), sjajan početak sunčanog (konačno!) nedeljnog dana.
    Da počnemo.:)
    Fotografije su, kao i uvek, predivne i odlično prate "ćaskanje". Ja volim i svitanje i sumrak, kao ranoranilac odavno znam da cenim lepotu buđenja dana, a grad isto kao i ti više volim od sela (što ne znači da se ne divim njegovoj lepoti, ali, naprosto mi dinamika grada više odgovara u ovim godinama, plus sam odrasla "na asfaltu"). O tome više u maju, nadam se, povodom tematske muzičke liste koju pripremam.:)

    1. Izbori su, hteli mi ili ne, bili najaktuelnija tema proteklih nedelja, a zahvaljujući protestima to se produžilo i malo šta trenutno pruža više povoda za diskusiju. Pošto smo već pričale o tome i dosta aktivno pišem o svemu, što na blogu, što na lokalnom portalu "Ozon press", neću ponavljati svoje tamo definisane stavove. Završilo se kako se završilo, drago mi je što si ipak glasala - iz prostog razloga jer je OGROMAN broj ljudi ostao "apolitičan" toga dana i videli smo svi šta je ispalo zbog toga. Zivkanja na telefon bilo je i ovde, to rade već nekoliko godina unazad i javna je tajna, zna se koja je partija, nema šta da se prećutkuje. Tužno i ružno.:( Opozicija je pogrešila zbog razjedinjenosti, nisu se usaglasili, ovi drugi su izvršili jači pritisak i to je to.
    Prateći komentare ovih dana, sve više bivam uverena da je rešenje u menjanju svesti samog naroda. To ne ostavlja mnogo nade, ali ona ipak postoji. Istina je da smo mi, druženjem i komuniciranjem sa istomišljenicima, nekako zavarani da nas ima više nego što je zaista tako, ali meni i ta šačica normalnih, razumnih uliva hrabrost.
    Jao, kao da slušam sebe iz mlađih dana - da se razumemo, slažem se ja sa tobom, ali veruješ li da su ISTE ove stvari koje si nabrojala bile aktuelne i pre deset godina, kad je meni bilo 18? Bukvalno sve isto, sad je samo još gore. A što je najstrašnije, nije to samo kod nas, čitav svet je poludeo.
    Zato, opet ću se složiti, moramo RADITI NA SEBI da budemo što bolji, pa će onda neko to da vidi, uvaži, primeni na sebi, pa kao domine, malo po malo, stvoriće se jezgro pozitivne energije. Ugledajmo se na prave vrednosti, širimo ih ličnim primerom. Dok svetalce treperi u najmračnijem tunelu, videćemo put ka izlazu, da se malo poetičnije izrazim.

    2.I ovde se potpuno slažemo. Originalnost je teško postići, iz prostog razloga što svi mi, hteli ne hteli, polazimo od ugledanja na nešto prethodeće. Inovacija se, makar i nesvesno, oslanja na tradiciju. Možeš obući, lupam, haljinu od mesa ili đubreta, ali pitanje je onda čemu ta "originalnost" i kakva je? Mislim da nikako ne valja biti "ekstravagantan" radi samog šoka i poze. Originalnost je nešto SPONTANO, jer smo svi mi individue, jedinstvene i neponovljive (kada bi samo toga bili svesni...). Ono što je moje, SAMO MOJE, izvorište je svake originalnosti. Niko neće izraziti neku misao, naslikati delo, otpevati, na način kao ti. Međutim, nekima je lakše da prekopiraju, ukradu tuđe, ugledaju se na drugog bez dodavanja onog ličnog faktora. Mrzi ih, ne mogu bolje, briga ih, itd.
    I da, svako neka radi ono što želi i za čim oseća potrebu. Nije propisano da svi moraju biti naučnici, umetnici, kreativci. Niti je to moguće. Možda je moj stav malo radikalan, ali zaista smatram kako je van pameti izjednačavati ljude na taj način, sklonosti su svima različite i u tome je lepota!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Ja sam "noćna ptica" ali ironično jutro smatram najlepšim delom dana, valjda mi je to katastrofalno jutro ostalo iz škole jer niko ne voli da se budi da bi išao u školu :)
      Ja sam počela da shvatam da je apolitičnost OK u segmentu gde npr. ja ne moram da čitam vesti/budem član partije/pratim političke mitinge i šta god ali treba imati svest gde živiš i birati "bolju opciju". Ja cenim da je glas pravo ne obaveza ali treba izaći ne kao neko ko je za tu i tu partiju nego kao neko ko je za budućnost :)
      Dokle god ima normalnosti nada živi. Bitno je da postoji pa neka je i manjina :) Pre 10 godina sam ja bila klinka nisam imala tu svest ali sad kad mi kažeš zaista je fascinantno da se toliko dugo stvari nosu promenile :)

      Neminovno je da ćeš pre ili kasnije videti nešto što će da te insipiše sva dok nije kopiraqno do detalja. Ali se slažem "forsirati" sebe da budeš originalan je daleko gora verzija čak i od kpoiranja. Ljudi danas posbeno imaju potrebu da budu umetnci danas kuvari, šminkeri, frizeri svi zovu sebe umetnicima i to je veliki problem društva. Treba biti indivudalan pre svega truditi se da radiš ono što voliš i osećaš.

      Избриши
  2. 3. Sa ovim, draga Saro, mučim muku celoga života. I stekla sam uverenje da je nama, Srbima, svojstveno to mešanje u sve, mudrovanje o baš svakoj temi (i to najčešće od strane ljudi koji blage veze sa tom oblašću nemaju!); nedostatak elementarne pristojnosti i volje da se sasluša, razume, a kamoli uvaži tuđe mišljenje. Pogledaj samo televizijske debate, recimo emisiju Olivere Kovačević. Volim da gledam takve emisije, jer tačno vidiš da ni intelektualci i stručnjaci nisu imuni na "kafanske" rasprave. Vidiš da oni pristojni, odmereni, tako i odgovaraju - nenametljivo, ali argumentovano. Nažalost, agresivni, a sa manje znanja, svojim vikanjem, napadanjem, insistiranjem da su samo oni u pravu, obično nadglasaju drugu stranu. Jer nemamo KULTURU DIJALOGA. To važi i za komentare po blogovima i portalima. Uvek ću izaći u susret, bilo pozitivno ili negativno mišljenje, ispoštovati virtuelnog sagovornika, pristojno odgovoriti. Najpametnije je, u ostalim slučajevima (kad nije upućeno direktno našem tekstu) izbegavati ulaženje u raspravu. Ne vredi, to je kao da pričaš zidu. Sto puta me izbace iz takta takvi likovi, zato samo prećutim i pristojno se udaljim.
    A i setim se one izjave da je "mišljenje kao dupe, svako ga ima". :) Al izraziti svoje mišljenje na pravi način, to je izgleda najteže.

    4. Ti si mi neka vrsta pouzdanog vodiča kroz filozofiju i psihologiju pozitivnog pristupa životu, da znaš. :) Jer si u tako mladim godinama, iskustvom i razmišljanjem, došla do zaključaka koje mnogi nikad ne izvedu. Hvala što ih deliš sa nama i tako pomažeš, a veruj mi da pomažeš i te kako!

    5. Hahaha, nisam imala pojma za ovo, strašno...e, definitivno je svet UVEK bio bolestan, ali su mediji učinili da nam to postane vidljivije nego ikad. Ameri posebno prednjače sa ovakvim bizarnim "zabavama", ne znam prosto da li da se smejem ili plačem.
    A ovaj Nik podseća na Kebinog sina, što se oženio Severinom....čoveče, meni taj cirkus služi da se ismejem kad naletim na ovakve primere, al skontaj da neki (mnogi!) ljudi to ozbiljno prate (tabloide, estradu, rijalitije), e, to je tek strašno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja salbo gledam TV ali mi se desi da uživo prisustvujem debatama, i kao što si i ti rekla tako i u životu pristojni su uvek nadjačani. Ako nešto mrzim u konverzaciji to je vikanje i "izražavanje mišljenja po svaku cenu". Treba čovek da ispoštuje tuđe mišljenje slagao se sa tim ili ne -ja bar tako radim jer to je opšta kulutra. Mišljenje i jeste kao dupe, a najteže je uticati da čovek shvati da ti stojiš iza svog,
      Ja volim da delim pozitivne misli jer šta je život bez pozviive.
      Ja nisam znala da nije bilo DWTS, a Amei jesu predvodioci bolesnih reality programa, skoro sam naišla na neki gde se tamiče Drag kraljice smejurija od emisije, muškarci obučeni kao žene su tri puta gore žene. :)

      Избриши
  3. Favoriti su savršeni, već smo ih komentarisale; "This is us" imam još pet epizoda do kraja, rastežem da mi traju duže :), knjigu ću potražiti jer si me ozbiljno zainteresovala (i prikaz je bio sjajan!), film obožavamo obe, a hvala i na pesmi. :)
    Jedna za tebe, još malo pozotivice: https://www.youtube.com/watch?v=45b3DaXp2lY
    Preporučujem ti beogradski "Radio 202" (frekvencija je otprilike 101,6), fenomenalna muzika, emisije, baš najbolja stanica za koju znam. Kultna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za pemsu odmah sam je pustila da svira i vhala za prepouku za radio do sada nikad nisam čula za isti ja imam neku apilaciju naxi radio (može i na kompu da se sluša ne treba tu aplikacija) ima kanal sa muzikom '80-e to najviše slušam i uvek si mi ti na pameti kad pustim (ima i rock, jazz, klasika...) :)

      Избриши
    2. Stvarno, nikad nisi čula za "Dvesta dvojku"? Malo mi neverica.:)
      Pitaj ujaka ili baku, sigurno znaju, najbolji naš radio već decenijama, a ono baš legendaran. Bukvalno jedina stanica, valjda, na kojoj možeš čuti rock, metal, jazz, usred bela dana, sjajne emisije, a kad sam ja bila tinejdžerka organizovali su "Hit 202" širom Srbije, takmičenja i svirke za mlade rock/metal bendove...Vlada Janković Džet i Olga Kepčija vodili; koliko sam samo muzike otkrila preko njihovih emisija.
      I dan-danas kad slušam "dvestadvojku", osećam se kao da sam u Beogradu, neverovatno urbane vibracije i duh grada. Sjajan radio.:)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor