Search This Blog

🌟💎The fun questions tag 🌹🌟


Pozdrav dragi ljudi šta ima? Moram da priznam da sam danas malo potresena čitajući o devojci koju su ubili na koncertu. I ako nisam znala ni ko je niti sam slušala nešto njenu muziku ni  o njoj, sama činjenica da je došla da radi ono što voli i nije se vratila kući me ježi i plaši i čini me tužnom.
Zato za danas imam jedan tag koji se sastoji od zabavnih pitanja, da popravim raspoloženje, dopala su mi se pitanja  pa  zašto da ne odgovorim na njih.😊



1.Kada ti je rođendan?
Rođendan je prošao pre dva meseca, a rođena sam 8. aprila 1994. godine 😊


2. Koje su tvoje tri omiljene boje?
Kod mene su boje stvar raspoloženja. Kao umetnk, volim skoro sve boje (jedino narandžastu i dreč žutu ne mogu da gledam). Definitivno crvenu najviše volim a pored crvene volim smaragdno zelenu i kraljevsko plavu.♥️


3. Tvoja tri omiljena citata?
E aporopo citata, oni su mi nekako postali deo trenda koji mi se ne dopada u vreme kada sam ja počinjala da citiram mnogi nisu znali šta znači reč „citat“ sada je to world trend ali neka bude ovako imam četri jer ne mogu samo za tri da se odlučim.
~I’m not afraid, i was born to do this“ Jovanka Orleanka
Ovaj citat je jedan od prvih koje sam videla kao zvezdu vodilju, i dan danas kada pomislim da se plašim, setim se celog Orelankinog života i ovaj citat uvek odigra glavnu ulogu u mom životu. Dešavale su mi se grozne stvari i svaki put, bilo da se suočavam sa smrću drage osobe ili da čekam da mi rade lumbalnu i ako znam da me čeka ubod u leđa nikada se nisam plašila jer verujem da sam rođena za velike stvari i ta je to samo privremno i da će proći.
What we do in life echoes in eternity“ Maksimus Dedimus Meridus
Još jedan moćan citat, vodi me kroz to da budem bolja u domenu karijere. Svaki korak koji preduzmeš je važan Odri Hepburn je jednom rekla da „Za lepe oči gledaj dobro u drugima, za lepe usne pričaj dobre reči, a za stav hodaj sa saznanjem da nikada nisi sam“ da ne zameri Odri ali ja bih ovaj deo poslednji zamenila sa „za stav hodah sa zananjem da je svaki korak koji od sada preduzmeš važan“. O tome koliko svaka naša akcija koju preduzimamo ima značenje govori i ovaj citat iz Skotovg filma, čak planiram i da ga jednog dana možda tetoviram.
„Listen, smile, agree. And then do whatever the fuck you were gonna do anyway“ Robert Downey Jr.
Citat koji govori o tome da uvek trebaš da saslušaš ljude a uradiš onako kako ti misliš da treba, objasnio je Dauni sve.
„Fear cuts deeper than swords.“ George R. R Martin
Ovo se nadovezuje na prvi citat a to je da ponekad umem da se uplašim više nego što treba, kada god se to desi ovo su reći kojih se stalno setim. Posotoji jedna priča (čija je poenta ista-moraš da znaš da je strah a ne realnost) o istočnjačkom učitelju veština koji je svog ućenika terao da triči po ivici krova zgrade, učenik je rekao „Ne mogu umreću od straha“ a učitelj je odgovrio „Strah te može učiniti slabim, teraće te da se gubiš, da ti bude loše, svašta ali strah te ne može ubiti“ . Ponekad se setim i te priče, ali daleko češće se setim Marinovih reči da strah može da zaseče dublje od mača, i uvek stavim sebi na um da je to samo u mojoj glavi.



4.Da li si zavisna o YouTube ?
Nisam. Ili da definišem nisam više. Imala sam period kada me ništa drugo osim YouTuba nisam gledala, dakle bukvalno sam to prvo gledala kada se probudim. Sada gledam samo po neke klipove volim Screen Junkies i njihove Honest trailere (GOT fanovima ostavljam OVDE da bace pogled  GENIJALAN je, to su tri minuta vašeg života smej te se). Volim da gledam Oliviu Caru ona snima storytime videe i ako me njene tematike ne zanimaju uopšte (čak su too much za mene) nešto me drži ona i Shannon Rose su mi grešno zadovljstvo na YT. Ali nisam zavisna odgledam video-dva, muzika je drugo muziku gde bih ako ne na YT.😊


5.Tri omiljene serije?
Teško je izabrati tri
GOT  je definitivno broj 1. ni jedna se ne meri sa njom 💚
Drugi bi bili Vikinzi, njih zaista volim da gledam i baš uživam u njima💜
Treće mesto je promenjljivo trenutno neka budu Bordžije, njih baš volim i uživam trenutno.💛

6.Koje tri osobine ceniš kod ljudi?
1) Kliše je ali cenim iskrenost. Draže mi je da me neko .... ali da misli iskreno nego da me hvali a da ne znam šta mi misli
2) Cenim jako kutluru. Ne znam koliko se to ubraja u osobine ali cenim kada je neko vaspitan i zna neki red i rapsored. Nikad nisam volela ljude koji ne poštuju drugu osobu. Gadim se od ljudi koji nemaju osnovno vapsitanje poput toga da se ne najave da li mogu da dođu, kada jedu mljackaju... Nisam ja detaljista ali neki red pobogu
3) Cenim poštenje. Msilim da je ključ da osoba bude poštena kako bi bila moj prijatelj. Ne vidim kako bi funkcionisalo drugačije. 💙



7. Da li voliš svoje ime?
Kao mala ga nisam volela. Kada sam bila klinka nisam znala da kažem slovo r što je praktično centralno slovo mog imena. Međutim kada sam shvatila da imam ime koje posotji u celom svetu videla sam kolika je to prednost. Kada sam otišla na Maltu niko se nije čudio mom imenu, jer je vrlo često, sa kim god da se upoznam u svetu nije mu čudno zato ga volim  a volim i što je kratko jer pored dugačkog prezimena ne moram da i ime pišem ogromno. Volim ga i sada, mislim da je lepo ime i ima lepo značenje, ne mgou sebe drugačije da zamislim nego kao Saru. 💖




8.Da moram da biram ime za sebe koje bi to bilo?
Rekoh već gore da mi je sasvim ok ovako kako se zovem. Ali da moram  neko drugo da biram zvala bih se Arja  ili Izabela jako mi se dopadaju ta imena 😊



9. Koji je tvoj najluđi san?
Ko će se setiti svih tih snova? Noćas sam sanjala prilično lud san. Sanjala sam da sam pitrat i da plovim i da sam u Finskoj, taj je dovoljno lud.😊


10.Da li nosiš šminku?
Kada mi naiđe. Da prafraziram, puder tačnije bb krema mi stoji za ukras ne stavljam je nikad, bronzere i konture isto. Rumenilo i hjalajter stavim ponekad i korektor kada sam kao zombi. Uglavnom kada se „šminkam“ nosim karmin, maskaru i malo seneke u nekoj neutralnoj boji (mada često i bez senke prođe). Ali nisam se našminkala već nedelju-dve.💄


11. Da pišeš knjigu kako bi se zvala i o čemu bi se radilo?
Pišem nešto što bi u budućnosti trebalo da bude knjiga. Radi se o jednoj plemkinji početkom 20. veka iz Engleske kojoj sestra pomaže da pobegne od braka za Švedskog princa. Ona odolazi u nepoznatu budućnost gde upoznaje porodicu koja je prihvata jer dobro barata jezicima i ona postaje praktično deo prodce pošto zna jezike radi za njih kao prevodioc i studira. Radi se o njenom putu od Engleske plemkinje do jedne od najboljih rediteljki. Knjiga koju sam o srednjoj školi počela ima radnju ’80ih i ona je o svetu rock n rolla. A imam i još jedne okvire za fantaizju, tačno vidim ceo taj svet, samo moram još da čitam raznih stvari pre no što krenem. Pišem i kratke priče. Što se imena tiče to je problem. Nemam ime ni za jednu knjigu još uvek, za poglavlja smislim, ali ovo teško. Za ovu o plemkinji imam radni naziv „Zovem se Rajli Smit“. Mogla bih odlomke da vam ostavim, ako ih stavim na onaj blog javiću vam.📚✒💓

12.Šta te čini tužnom?
Moram da priznam da sam ja jedna „ledena kraljica“ teško je mene rasplakati. Ali životinje su mi rak rana. Bolje da gledam čoveka nego životinju kako umire. Znam da je čudno, ali eto ne mogu sebi da pomognem. Filmovi i muzika retko. Jedina pesma na koju mi suze same kreću je „Yesterday“ od Bitlsa inače teško.





13.Šta te ljuti?
Nema kod mene određena stvar koja me ljuti. Kada sam nervozna, može da me zvuk prženja neke hrane nervira, a kada sam skroz hladna može da mi se skače po glavi. Recimo da ljudi koji na moju jednu dodaju svojih deset kada se rapsravljaju mogu žestoko da me naljute. Ne volim ljude koji se „prave pametni“ niko nije savršen pobogu budi ono što jesi.


14.Šta te čini srećnom ?
Svašta me čini srećnom. Moj pas me baš čini srećnom. Kad mi je loš dani on krene nešto da radi to bude slatko i smešno popravi mi se dan. Humorističke serije me čine srećnom. Buđenje bez alarma me jako čini srećnom. Dan kada znam da ne moram da učim me čini presrećnom. Omiljena hrana me čini srećnom. Džejmi u novom oklopu me čini srećnom, kada sedem i jedems sladoled na terasi i ćaskam sa bakom i sestrama me čini srećnom...mnogo sitnica me čini srećnom.😊

15. Koje su tvoje 3 omiljene grickalice?
Ljudi ja bih na grickalcicama mogla da živim, pošto se ne naglašava koje grickalice (slane ili slatke pa da navedem tri od oba)
Slane:
1.Čips (poedsebno onaj domaćinski #svinja šta da vam kažem)
2.Kokice (iz mirkotalasne evo upravo grickam, to najčešće jedem jer znam da ne moram da se konrtrolišem koliko jedem njih, volim i sa buterom od kikirikija)
3. Pistaći (mogu da ih jedem stalno bilo kad i ne žalim love za njih)
Slatke:
1.Išleri (adkit sam na njih mogu stalno da ih jedem)
2. Čokolada  ( sa lešnicima i to onim velikim da ih osetim, ne biram nešto brend i najlepše želje sa keksom)
3.Ferrero Rocher (ali ovde žalim para, jedem ih jednom u 100 godina, muka mi je kad treba da pukenem 500 dinara na bombonjeru)


16. Koja su tri tvoja omiljena jela ?
Generlano nisam gurman, ja više grickam nego što jedem. Loše kuvam, ne umem da kuvam nti pokušavam da kuvam. 
1.Pomfrit- mogu kilo da pojedem, stalno, svaki dan ne treba mi ništa više
2.Sarmu-šta da vam kažem, volim kriva sam
3.Pizza-znam i za ovo sam kriva volim brate misli sreća znam kontrolu


17. Koja su tvoja tri omiljena pića ?
Ako se misli na alkohol, ja ne pijem. Mogu čašu viskija jednom u 100 godina ali ne prija mi i ne pijem.  Od običnih pića volim najviše ledeni čaj onaj Nestea od breskeve, to mogu da se nalevam do sutra, volim šveps biter lemon i volim  hladnu vodu sa limunom.💙


18. Reci nešo malo više o sebi?
E ovo mi malo neprijatno. Šta da napišem kao „Zove sem Sara, imam 22 godine, studram...“Jok brale ovde dosta delim o sebi između ostalog možete da pročitate u nekim drugim tagovima imamm i mini biografiju pored ovako mi je malo glupo da pišem o sebi iskreno.

Pošto nisam znala šta da podelim sa vama evo ejdna slika mene kao male sa mojom mamom koja bi pre par dana napunila 44 godine :)


19. Napiši 10 random činjenca o sebi?
Već sam radila dal 30 ili 50  (msilm da imam dva posta) ali hajde neke nove o sebi da napišem da ne izbegavam i ovo pitanje (to možete čitati OVDE i OVDE)
1.Alergična sam na suva usta, moram da imam labelo inče se osećam kao da ću da umrem
2. Moj čudni GOT kraš je Ruž Bolton, ne mogu da pomognem sebi  svaki put kada  ga gledam komentarišem kako je zgodan i koliko hot zvuči kad progovori
3. Uvek imam neki svoj čudan pogled na stvari
4.Bežala sam „ko đavo od krsta“ od matematike, ništa mi na svetu ne ide gore od iste i sve što računam i dan danas raćunam na digitronu (shame, shame, shame)
5.Alergična sam na bižuteriju i ograničena po pitanju nakita
6.Plašim se trube i trubača
7.Zavisnik sam od kupovine karmina, obožavam da ih mažem
8.Volela bih da živim u Irskoj
9.I ako generalno nisam fan tih in stvari, veliki sam zaljubljenik u instagram obožavam da ga koristim
10. Od pre par dana, imam žešći ship na Džejmija i Ketlin Stark kao par, psiaću vam već o tome već sam u glavi sastavila svoje fan faiction, ali polako već ću vam pričati o tome.




20. Koje su tri načina na koje se zabavljaš?
1.Izađem sa slušalicama i idem da šetam, sat vremena u mom svetu-idealno🎧
2.Organizujem filmsko veče, pa sestre ako hoće pridruže se. Nekad je Hari poter veče, nekad istorijsko veče, Nekad LOTR... Ili ono odjendom gledanje serija 💓
3.Pusim muziku na slušalicama i skačem po kući-odlično za izbacivanje negativne energije🎤


To je sve za danas. Kako vam se dopalo? Svi koji žele da urade ja sam apsolutno za i rado ću čitati. Pišite šta mislite o tome. 🌟

Hvala na čitanju,
With love, S.

10 коментара:

  1. Zanimljiv i lep tag, baš sam uživala čitajući, dopali su mi se tvoji odgovori, prateće fotografije (posebno ova sa mamom!), kao i optimizam kojim zračiš!:))) Volim tvoje tekstove zbog raznovrsnosti, svestranosti i mnogo pozitivne energije koju prenosiš. Takođe, uvek mi daš nove ideje i tačno znam šta imam u rezervi kad ne budem znala šta bih pisala, ovi upitnici su jako zanimljivi.

    Za citate, slažem se, baš postaše pomodarstvo, pisaću tokom leta o jednom filmu gde bukvalno komuniciraju kroz citate, što je vrlo iritantno! Lepo je imati životni moto, sama uvek izdvojim i zapišem neku rečenicu ili pasus koji mi se dopadnu, ali, preteruju ljudi, posebno po društvenim mrežama. Citirajući tuđe mudrosti, kao da kriju sopstvenu prazninu, ili je to samo moj utisak....

    Izbor serija, identičan, zaista mi trenutno ne padaju na pamet bolje i zanimljivije tri, mada ih je mnogo koje volim.:)

    Iskrenost, poštenje i pristojnost, takođe najviše cenim. Mislim da ko ima jednu, ima i ostale dve osobine. Kažu da danas nisu na ceni, ali, to je samo privid - uvek će biti najvrednije.:)

    Tvoje ime je mnogo lepo i ima odlično značenje.:)

    Podrška za knjigu, zapisuj koncepte, razvijaj ideje, ko zna kada ćeš se vratiti čak i onim odbačenim tekstovima. Ja sam u srednjoj školi započela roman, skoro deset godina ga nisam ni pipnula, ali kad-tad ću mu se vratiti i verujem da je to jedno od mojih životnih dela. Za sad "Akumuliram" znanje i posmatram, prikupljam iskustvo.

    Odgovor na 14. pitanje je savršen!:)))

    E, ja kokice i čips ne jedem nikad, ne volim. :( Al zato se razvalim od grisina punjenih kikirikijem, integralnih grisina, smokija i - keksa, tu granicu nemam. Od slatkiša, može sve sem lešnika (alergična sam), posebno ako je punjeno voćem, tu sam.:)
    Ni ja ne umem da kuvam, samo ono najosnovnije (supice, čajevi, testenine, kafa). Brzu hranu ne volim, mada sam se kao klinka razvaljivala, valjda mi je dosadilo. Povrće i voće na sto načina, sve može.
    Ne pijem, isto kao i ti.:) I isto obožavam "Šveps" i "Nestea", baš me osveže. Volim i voćni jogurt, mada to ne svrstavam u piće - "Yogood" sa komadima voća, kao svinja sam kad to vidim.:)

    I ja se ložim na Ruza, super je matorac, glas i pojava....:)
    Isto! Imala sam dvojku iz matematike, veze s prirodnim naukama nemam, divim se ljudima kojima to ide....tata i brat me i dan-danas zezaju da ne znam ni tablicu množenja napamet (što, naravno, nije tačno - ali, da, moram da razmislim!).
    Ja sam alergična na zlato, bukvalno - kao klinka sam dobila infekciju od minđuša i ne nosim ga nikad, što mi ne pada teško jer ga inače smatram za kič. Ali, zato srebro, metalni nakit i bižuteriju od npr. drveta, korala i ostale ručno rađene stvarčice, to nosim.

    Kao baš mala plašila sam se zvuka trube. Moja mama je iz Guče, tamo mi i danas žive baba i rodbina, odrasla sam tamo - svaki raspust, pa i sad dobar deo leta, tu provodim. Međutim, ne podnosim dane kada je Sabor trubača, a kao dete sam se toliko plašila zvuka trube i buka mi je smetala, da me nisu mogli izvesti napolje kad krene da "tutnji". Nisam bila histerično dete, nisam plakala i vrištala, ali kad čujem trubu, dobijala sam napade panike.

    Uvek su mi se dopadali karmini, ali lično ih ne nosim, ne umem lepo da stavim i izgledam k'o klovn jer su mi usta velika, pa budem poput Severine, a to mi se ne sviđa.

    Baš me zanima to o Ketlin i Džejmiju!:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Urpavo sam ja isto kilometarski kod tebe na Bordžijama kucala valjda te nisam smorila :)
      Slažem se za citate, često kažem da nije intaligentan onaj ko citira druge već onaj koji može sam da napravi misao koja će da ga vodi :)
      Ja dok je bio ovaj ispitni rok i dok sam se sa tim bavila nisam ni gledala neke druge jednom u 100 godina Tjudore i blindspot, ali ove tri mi baš prijaju sa tim da ću GOT od prve epizode tek kada bude ova sezona gotova, a Vikinge i Bordžije gledam po priv put pa uživam :)
      Svako ko danas kaže da se te vrline danas ne cene, je pogrešio, ostati dobar čovek, biti pristojan i iskren su najveći kvaliteti sve ostalo je šminka :)
      Ja kod tekstova uvek volim da ostavim da odstoje (ne za blog već priče) jer mislim da u trenutku inspiracije (što si i sama na neki način rekla) čovek ne može da vidi realnu sliku tek kada malo prođe i hladne glave odgledaš, vidiš stvai ovako kako jesu.
      I integralne grisine volim , generalno grickalice ne biram. Kokoice nekada nsiam bila fan ali sam shvatila da njih mogu an tonu a neće mi nšta pa ih jedem :) I integralini keks sa komadićima čokolade obožavam 💓
      I ja vlim voćni jogrut joogud posebno sa ananasom (mnogo volim ananas) ali isto mi nije piće kao što volim i čokoladno mleko ali ga ne ubrajam u piće :)
      Ima nešto u ružu činjenica je :)
      Istu muku sam sa matematikom mučila, a i ostale prirodne nauke (koje srećom u srenjoj nisam imala samo u osnovnoj) mi nisu bile najsjanije nisam volela ni biologiju a tek fiziku i hemiju :)
      Ja mogu da nosim srebro, belo zlato i narkuvice od drveta,ili eventualno pletene metal i ižuterija i koža bukti. Ali ja svakako nosim smao lanče i minđujše (koje nikad ne skidam one "dečije" plus na jendom uvhu još dve medicnske jer imam tri rupe na jendom) jer ne podnosim da mi nešto vuče glavu. I imam brojanicu i narukvicu od crvenog konca (malo sujeverja imam od malena kao amajliju crveni konac :D )
      Moj deda po maminoj liniji je iz Ivanjice a baba je Nišlijka i kada sam bila mala mama je pokušala da me nauči da volim "veselje" ali ne pomaže idalje se ježim, kada su došli na maturi malo je reći da sam bila van seba a pravila sam se kao da mi nije ništa :) Sa druge strane mogla sam da se uspavam uz električnu gitaru, valjda neki ukus ide od malena 💓
      Ja sam se žešće anmučila da naučim karmin da stavljam, i to crveni, počela sam da ga nosim iz bunta sa 17 godina kada je u školi bilo ne zamsilivo staviti crveni karmin, i od tada smo vezani za ceo život 💓
      Hvala puno na divnom komentaru kad budeš rešila da radiš jedva čekam da čitam 💓

      Избриши
    2. zaboravih ide vrlo uskoro (do kraja meseca negde) fan ficition o Kejtlin i Džejmiju a malo i u utorak mada su tu glavne zvezde više Mišel i Nikolaj lično :)

      Избриши
    3. Gde da me smoriš, nema šanse. :) Odoh sad da čitam komentare i da odgovorim.

      Избриши
  2. Slažem se s Isidorom, uvek je šarenoliko i veselo.. Svaki tekst nosi neku pozitivnu energiju.
    Ja ne nađoh tag koji mi trenutno paše, tvoj stavljam u folder za crne dane. :D
    Hm, omiljena boja.. Plava, tirkizna i crvena.
    Eh citati, danas su postali svakodnevni tvitovi fejsbuka i ostalih društvenih mreža.. Neko će još, ne daj bože, pomisliti da samo tome i služe, da se kače po zidovima..

    Što se tiče YT manije, samo muzika, nikakog naročito ne pratim, jedino Branin serijal "Izazovi radost" volim da pogledam..
    Serije, potpisujem!
    Osobine, delim mišljenje 100%

    Ime. Ja volim svoje od malena, mada me ponekad iritira što su mi i ime i prezime kilometarski. :D
    Brzo zaboravljam snove.. Mada, ima jedan koji se često ponavlja, sanjam petla kako me juri, zovem ga horor san.
    Od šminke crveni ruž i kreon. Volela bih da mogu ruž nositi 24/7.
    Puder sam stavljala 2 puta u životu.

    Nemam pojma kako bi se zvala, često krenem pa stanem, nikad mi ništa nije u potpunosti definisano.
    Marli legenda <3
    Ista stvar, kad sam pre par godina u novinama videla sliku keruše kojoj je neki bolid odsekao noge došlo mi da ga mučim u nedogled.

    Ovaj citat me opisuje u potpunosti. Uvek cmizdrim i nerviram se zbog sitnih životnih stvari.
    Ove bitne me ne teraju na plač nikada..

    14-tu tačku potpisujem! Amen.

    Moje grickalice: kokice, čips, smoki, suncokret, čololada s keksom ili lešnikom.. Volim i one šogeten.. Nisam jela mančmelou od detinjstva, a volim, volim i jafu.. Zaustavljam se :D

    Tri jela: Pomfrit (24/7), Sarma, Lazanje, Slana torta, Pica.. Ne može samo 3 :D
    Vodu s limunom nikako da krenem piti, pijem čistu, pijem čaj i trudim se da batalim nes.
    Alkohol ne pijem.

    18. <3

    Potpisujem treću, četvrtu i osmu tačku random činjenica..
    Zabava, bilo koji vid umetnosti i ja sam happy person!
    Bez muzike ne mogu ni dana!

    Divan tekst!
    Uživala sam. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno darling 💜
      Ma znam o čemu pričaš, dobiću alergiju na Ivu Andrića ako mi veruješ zbog citata i ne Sleimovića na njega posebno a nisu ljudi krivi :)
      Ja naše gotovo ništa ne pratim, ali samo ponekad gledam ove stvari mada mi praktično služi kao plejer muzički :)
      Ja skoro svako veče sanjam ali ne pmatim sve valdja zato što imam ludu maštu pa ovako može da se ispolji. Tovj san jeste horor san ja bi se budila noću :)
      Ja mnogo volim karmin ali pošto mi je ućasna zamisao da jedem sa karminom (malo ocdi pomisao na sve bakterije koje jedem) ne nosim ga često jer me mrzi da ga skidam :)
      nasilje nad životinjama me ubija. Ja sam čitala kada su neki morni psu stavili pedardu i zalepili usta, s dušu sam isplakala na pomisao o tome 💜
      Ja od grickalica retko šta ne volim, baš mogu svašta da jedem :)
      Ja vodu i bez limuna dva litra dnevno, sve preporuke za to, ja sam ejdna od onih kojima ne može žeđ da se zadovolji ako ne popije vodu, sestre su me kao malu zvale "kamilka" :)))
      Muzika je pokretač svakako :)
      Hvala na dvnom kometaru kad dođu "crni dani" čitam tvoj 💜

      Избриши
  3. Анониман12. јун 2016. 22:20

    Uzivala sam citajuci ovaj tag. Uradicu ga ovih dana na svom blogu sigurno. Divim ti se na kreativnosti, tako mlada i svestrana osoba. Svaka cast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno 💖 Jedva čekam da čitam tvoj :) Hvala mnogo na komlimentima mneog mi znači 💖

      Isidora znaš već koliko tebe cenim, ti si genije za mene❤

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor