Search This Blog

7 arts of 7th art #4 ❤ ✨ ❤





Hej vi moji siroti đavoli, dakle danas imam sedam filma koje sam gledala ovog meseca mogla bih da kažem da je bilo toplo-hladno ima i jako loših i fenomenalnih a ako želite da saznate koje venčanje treba da ogledate ili možda bajku ili čudnu priču ili pak klasik nastavite da čitate.





7.The Big Wedding (2013)

Rotten tomatoes: 7% (2,8)
IMDB: 5,6
Uloge/Roles: Robert De Niro, Katherine Heigl, Diane Keaton, Amanda Seyfried, Topher Grace, Ben Barnes, Susan Sarandon, and Robin Williams
Režija/Directed by: Justin Zackham

Veliko venčanje je porodični film.  Naime Don i Eli su sada bivši supružnici koji su zajedno proveli dvadeset godina, on sada ima nevenčanu suprugu Bejb Elinu najbolju drugaricu. Don i Eli imaju troje dece Lajlu i Džareda, njihovu biološku decu i Alehandra koga su usvojili iz Kolumbije. Porodica se okuplja radi Alehandrovog venčanja sa Melisom,  a na venčanje dolaze injegova biološka majka Madona i sestra Nuria, Madona je striktna katolikinja koja ne veruje u razvod tako Don i Eli odlučuju da se pretvaraju da su i dalje venčani.
Film je režirao Džastin Zakman meni totalno anoniman reditelj i moram da kažem kada bih filmska razočarenja navodila ovaj bi bio minimum u top tri. Ovo je pravi dokaz da čak i sa četri dobitnika oskara film može da poradne (sam rang mu je jako loš). Dakle bez dobrog scenarija nema ništa od filma.



Gluma: Ovo je ansambl film gde su gotovo svi glumci poznati. Robert DeNiro je Don, ja volim Denira u njegovim ozbiljnim ulogama poput Taksiste, Goodfelas...Ali on je dokaz da može da radi i komediju poput serijala  Njei roditelji, i koiko je tamo šarmantan toliko ovde deluje kao da je samo došao da odradi posao, i aj zdravo. Dajana Kiton i dalje ima neki svoj šarm,imam utisak da je ovo neka starija verzija Eni Hol, generalno ona je uvek Eni Hol. Suzan Sarandon. E prosto mi je neverovatno da žena koja se  iz opasne Luiz tako dobro transvormisala u ulogu časne sestre u filmu „Mrtav čovek hoda“  može da igra nešto poput Bejb, bezličan lik i da je nije ona igrala verujem da bi mnogi zaboravili da postoji. Robin Vilijams, bog da mu dušu prosti, zaista je možda jedina bolje odigrana uloga od ostalih, nije spektakularno ali recimo da ima neki šarm. Tu su i „mladi naraštaji“ poput Ketrih Higl, koju lično ne volim odbojna mi je ona igra Lajlu kćerku Eli i Dona koja je u svađi sa mužem i ocem uz to i trudna. Da bi je primetio moraš da se potrudiš sve joj je ravno nema dinamike u glasu veoma bezlično. Tofer Grejs je simpatičan ali ništa više od toga njegov lik je još i neprimetniji od onog kojeg igra Higl. Tu su i  Ben Brns i Amanda Sejfild koji igraju buduće supružnike Alehandra i Melisu. Amanda je manje više ista u svakom filmu (osim jadnika i mama mije tu joj je talenat došao do izražaja), ali Ben... gle sigurna sam da je mogao da se izabere bilo koj Hispano glumac, odnosno glumac koji ima latino američke krvi u sebi nije morao da bude englez, jer iznad svega čuje se akcenat samo tako, ok dobio je ten ali zaista ima toliko glumaca koji su mogli to da igraju.



Šta mi se dopalo, šta mi se nije dopalo i da li ovo treba pogledati ?
Da budem iskrena za mene nema svetlih tačaka u ovom filmu, sve je to nekako s brda s dola, ali pošto sam napomenula da pokojni Robin Vilijams ima nekako šarmantnu ulogu i to je sve (ok i Ben je veoma zgodan ali to nije moje kritičko već ljutsko mišljenje) Ono što mi se nije dopalo sam već gore napisala opširno ali sve se svodi na loš scenario i lošu režiju jednostavno gospodin reditelj je sa takvim zvezdama mogao mnogo bolju stvar  da napravi.  Ukoliko volite jednostavan  humor i ne marite za sam kvalitet glume, onda je ovo dobar film za vas za mene svakako ne. Ne preporučujem. 





6.The Nanny Diaries (2007) 

Rotten tomatoes:34% (4,9)
IMDB: 6,2
Uloge/Roles: Scarlett Johansson, Chris Evans, and Laura Linney
Reditelj/Directed by: Shari Springer, Berman,Robert Pulcini

Eni  je dvadesetjednogodišnja devojka koja je upravo diplomirala na fakultetu, i ne zna šta će da radi sa svojim životom jedan dan dok je boravila u praku spasi klinca od nesreće i njegova majka joj ponudi posao dadilje, što ona i prihvata.
Jedini razlog zašto sam sela da gledam ovaj film je zato što volim Skarlet i Krisa (aka Crnu udovicu u Kapetana ameriku iz Osvatnici serijala), nisam ni trailer gledala videla sam  njih dvoje i rekla sam to je to.
I ako film ima neki šarm izgleda vrlo plitko i nedorečeno osećala sam se kao da Seks i Grad sreće Meri Popins ali ne na dobar način.  Lik Eni je nedorečen nekako imam utisak da se vise vrti oko gluposti koje klinac pravi nego oko njenih problema da vaspita dete, nemam mnogo toga da kažem o filmu jer mi nije ostavio neki poseban utisak, posebno drama na kraju je potpuno nepotrebna.



Gluma: Skarlet Johanson ume to mnogo bolje, sa smeđom kosom je još vise bezličnija ona je glavna uloga ona mora da void film ona to ne radi. Kris Evans je lep. Toiko o  njemu tu je samo da se potpuni termin romantična komedija i ništa vise. Laura Lini koja igra gospođu X je ukrala film, njen lik je najbolje razrađen i ona je definitivno najbolje odigrala ulogu prava žena bogataša koja se suočava sa poteškoćama jer je muž vara i zapostavlja dete.


Šta mi se dopalo, šta mi se nije dopalo i treba li ga pogleati?
Napomenuh već gore lik Laure Lini je jedini razlog da pogledate ovo ostvarenje. Ono što ne valja je ne razrađenast i činjenica da stilski nije odrađen ovo je film koji i ako vidite prvi put videli ste gas to puta. Neću reći ne jer ako samo želite nešto da se opustite onda da ako striktno gledate ozbiljne filmove svakako ne.




5.Carrie (1976)

Rotten tomatoes: 92% (8,4)
IMDB: 7,4
Uloge/Roles: Sissy Spacek, Piper Laurie, John Travolta
Reditelj/Directed by: Brian De Palma

Keri je horror koji već ulazi u klasike ovog žanra. Keri Vajt je devojčica koju  društvo odbacuje i ismejava je dok je majka opsednuta religijom, ona je nesvesno razvila moć telekineze  . Na maturskoj večeri Keri se konačno oseća kao prava devojka jer je na mature pozvao najpopularniji momak u školi, sve je divno  dok joj jedna od drugarica ne obori kantu punu svinjske krvi na glavu. Keri puca i poubija sve prisutne na maturskoj večeri a Bilija, momka koji ju je pozvao na maturu i Kris devojku koja je sve to organizovala ubija oborivši im auto  nakon povratka sa maturske večeri. 
Film je rađen po knjizi “kralja horora” Stivena Kinga i ko god da je pogledao bilo koju njegovu adaptaciju (ja sam gledala Isijavanje i Mizeri) zna šta ga čeka.  Kada dobijem pitanje koliko je film strašan mogu da kažem da uopšte nije strašan i kompletno je strašan. Evo i zašto ni jedna scena nije  toliko strašna napsram onih koje možete da vidite u filmovima poput The Ring, Znam šta ste radili prošlog leta, Poslednja ekskurzija…ali opet sve je jezivo od početka gde se Keri tušira do scena gde ona krvava seta napuštenim mestom, uz sve to prati muzika često glasnija od samih glumaca. U poređenju sa Isijavanjam je daleko strašniji jer meni konkretno i ako vise volim isijavanje nemam segment gde mi je bilo šta jezivo, sadruge strane naspram Mizeri je možda malo blaži jer tamo je zbog celokupne price i daška realnosti (opsesivni fan, ili zastoj na planini, otmičari…) mnogo napetije. 



Gluma: Sisi Spejsk je Keri, postoji jedan ralog zašto odbijam da priznam i jednu drugu glumicu kao Keri a to je što je Sisi zaista fenomenalno krirala lik, Keri je tiha, povučena mirna i čovek bi mislio da ispod takve prirode ne može da se krije čudovište, ali se dokazuje da ispod mire sto đavola vire, zanimljivo je kako ona ostaje prilično smirena i nakon što poubija sve te ljude, Sis je za ovu ulogu bila nominovana za oskara (izgubila je od Fej Danavej). Pajper Lori je još jedna fenomnalna uloga ona igra Kerinu majku koja je maltretira i koja je opsednuta religijom. Fantastična izvedba, žena koja prema svom detetu ne gaji emocije, koja kada pomisliš da voli Keri i da je konačno prihvata ona bude hladna i odbije je. Ona je uzrok Kerine nesreće, na kraju Keri je samo žrtva. I ako u najnovijem rimejku Džulijen Mur igra Kerinu majku ne može da se poredi sa ovom izvedbom (i ako je Džulijen jedna od mojih omiljenih glumica).  Pajper je takođe odnela nominaciju za najbolju sporednu glumicu u ovoj ulozi. Zanimljivo je da je ovo jedan od prvih (ako ne i prvi ) filmova Džona Travolte koji igra Bilija. 



Šta mi se dopalo, šta mi se nije dopalo i treba li pogledati film?
Smatram da je uspeh horora kada uspe da te ne zaplaši već da ti proširi jezu telom, ovaj film to svakao uspeva. Znam da je film sa kraja sedmadesetih ali teško mi je da slušam kada je muzika jača od govora glumaca, to je negativna zamerka. Film svakako treba pogledati smatram da nije preterano strašno jeste malo jezivo ali ovo je klasik ovog žanra tako da trebate.



4.Ted (2012)

Rotten tomatoes: 67% (6,4) 
IMDB: 7,0
Uloge/Roles: Seth MacFarlane, Mark Wahlberg, Mila Kunis
Režija/Directed by: Seth MacFarlane

Ted je komedija koja govori o prijateljstvu Džona i Teda, jedina razlika je što je Ted medved. Kada je Džon imao osam godina deca iz kraja se nisu družila sa njim, za božić je od roditelja dobio medveda koga je nazvao Ted koji je dečaka učinio jaako srećnim Džon je od srca poželeo da medved oživi i želja mu se ostvarila. Džon i Ted proveli su godine i godine zajedno, Džon sada 35-ogodišnjak živi u Bostonu ima devojku Lori i idalje je prijatelj sa Tedom .
Ukoliko mislite da je ovo dečija prijateljska priča koju možete da gledate sa klincima ili u mom slučaju mlađim sestrama za Božoć, odmah odbacite tu iluziju, ja sam za film čula na Wtachmojo listi filmova koje ne treba gledati sa roditeljima dakle toliko o tome. 
I ako je ovo netipična priča, brzo ćete postati nesvesni činjenice da je Ted medved. To je priča o jednom prijateljstvu o dva druga koja su odrasla zajeno i sada kada jedan ima devojku, posao i stan teško im je da se izbore sa činjenicom da i ako su prijatelji njihovi životi se sada razilaze i idu na drugu stranu.  Sam Mark Volberk (Džon) je u intervijuu rejekao da je već nakon dvadesetak strana zaboravio šta je ted zapravo i da je video priču o prijateljstvu.Film krasi fantastičan humor do suza me je nasmejala pesma o gromu,  tuča Teda i Džona, zaista film koji postuno opušta.



Gluma: Mark Volbeg i ja smo “stari znanci” zapravo gledala sam ga u jednoj od najbolje odigranih uloga svih vrmena u Skorsezijevoj Dvostrukoj igri, ovde je fantastičan (naravno neuporedivo je bolji u dvostrukoj igri ali to je ipak ozbiljan film) ono što je meni lično neodoljivo je njegov Bostonski akcenat. Set Mekflein je glas Teda u svakom smislu ne samo da daje glas medvedu već je on osmislio celu priču. On je uradio nešto neverovatno a to je da je uspeo da se istakne samo glasovnom ulogom, njegov Ted je ironičan, sklon raznim porocima (ponajviše ženama)a i šarmantan u isto vreme. Mila Kunis je slatka samo toliko nije ostavila nikakav veći utisak na mene jer svo vreme ima isti izraz lica.


Šta mi se navies dopalo? Šta mi se nije dopalo? Treba li da pogledate ovaj film ?
Najlepši deo filma je priča o prijateljstvo, i tome kolike god da su ralike pravi pijatelji ostaju uvek tu jedan uz drugog, sa druge strane moram dapriznam da postoje par poptpuno odvratnih i nepotrebnih scena poput one kada prostitutka, napravi glupost na tepihu dnavne sobe, to mi nije legle uopšte. Ovaj film bi mogao svima da se svidi, smešan je Mark je zgodan (momcima naravno Mila)  nije stresan treba da ga pogledate, svakako.





3.My Big Fat Greek Wedding (2002)

Rotten tomatoes: 76% (6,7)
IMDB:6,6
Uloge/Roles:Nia Vardalos,John Corbett
Režija/Directed by: Joel Zwick

Moja velika grčka svadba ili kod nas prevedeno kao “moja velika mrsna pravoslavna svadba” je film koji sam gledala po ko zna koji put i uvek me vrati u detinjstvo, nparosto ima taj veseo duh koji ja obožavam.
Moja velika mrsna pravoslavna svadba je film koji na duhovit način priča o jednoj gastrabajterskoj grčkoj porodici koja bez obzira gde živi verna je svojim korenima i tradiciji. Tula je odrasla maštajući da ima slobodu kakvu imaju ostale amerikanke ali njen otac koji je staromodni strogi grk joj to nikad nije dozvolio, uz pomoć majke nagovori ga da upiše studije turizma na lokalnom fakultetu i nakon što se zaposli kod svoje tetke upoznaje Iana Milera u koga se zaljubljuje, nakon velikog negodovanja njenog oca on pristaje na svadbu ali pod uslovom da bude po grčkoj tradiciji. 
Ovaj film sa sobom nosi duhovnost tradicije i iznad svega porodice, koliko je ljubav porodice važna i bezuslovna i bez obzira koliko god svađa, negodovanja i neodobravanja postoji sve se da prevazići. Film su između ostalog producirali Tom Henks i njegova žena Rita Vilson  a poznato je da je Tom radi Rite prešao u pravoslavlje, što na neki način i dokazuje da je ovo film o normalnom životu i da razlike između vere, rase i tradicija treba prevazići jer je jedina korektna podela ljudi na dobre i lose.  Film je nominovan za najbolji originalni scenario te godine (izgubio je od Španskog filma Talk to Her) što samo dokazuje da je priča lepo sročena. 



Gluma: Niu Vardalos sam do današnjeg dana samo ovde gledala, izgleda kao rođena za komediju. Ona je napisala celu stvar, što se i vidi jer izgleda kao da je rođena kao Tula . Džon Kobert sa druge strane mi nije stranac njega sam već gledala u Seksu i gradu (svi se sećamo savršenog Ejdana, šteta ja sam uvek bila za zverkinu stranu), i njemu je lik odlično lego, fino je prikazao čoveka širokih shvatanja koji je promenio religiju zbog ljubavi. Fascinatan je glumac koji glumi Tulinog oca  (Majkl Konstantin) neverovatno je da neko može da bude ozbiljan a opet izuzetno smešan u isto vreme. Sve u svemu niko ne razočarava.


Šta mi se najviše dopalo, šta mi se nije dopalo i treba li pogledati film?
Harmonija. Film ima jako dobru harmoniju i iznad svega drži pažnju definitivno  se nećete razočarati ako pogledate ovaj film. Ono što me je izneadilo pozitivno jer ja volim filmove sa veoma dobro poznatom glumačkom postavom je da ovde ne postoji ni jedan glumac koji je poznat po blokbasterima a opet uspevaju da naprave fantastičan film (i tu se opet vraćam na priču o Velikom venčanju gde je sve suprotno, dakle ako ste za venčanja ovo je pravi izbor) Teško je rećišta mi se nije dopalo  jer je sve u skladu, možda bih volela da je u kvalitet snimka bolje uloženo  nema veze imaju drugi deo da to poprave. Da li ga treba pogledati? Pa apsolutno kome smeta doza smeha!





2.Cinderella (2015) 

Rotten tomaatoes: 85% (7,2)
IMDB: 7,2
Uloge/Roles: Lily James, Cate Blanchett, Richard Madden, Helena Bonham Carter,  Hayley Atwell
Reditelj/Directed by: Kenneth Branagh

A iz Diznijevog studija dolazi nam jako dobro poznata priča. Pepeljuga je igrana verzija diznijevog animiranog filma iz 1950-e. Ovaj put Pepeljuga se zove Ela i ona raste u srećnoj porodici gde je roditelji uče o dobroti i poštenju, majka se kasnije razboli i ubrzo umre a otac i Ela ostaju u žalosti. Kada Ela poraste njen otac joj traži odobrenje da se oženi a ona to rado prihvata. U kuću se useljava ledi Treamine sa svojim kćerkama Anastasijom i Drizelom, isprva se čini kao fantastična žena koja šarmira sve oko sebe, ali kada Elin otac ode na put pokazuje svoju hladnu stranu nakon njegove smrti ona počne da tretira Elu kao slugu zbog pepela koji joj je bio na licu nazove je Pepeljuga. Kada nakon poniženja koje je prošla Ela uzme konja i odlazi u šumu tamo upoznaje momka koji se zove Kit koga ona odmah šarmira, ona njemu ne kaže svoje ime a on se predstavi kao šegrt. Ubrzo obajvljuju da će princ organizovati bal kao i da su svi pozvani, ne znajući da je momak koga je srela princ ona traži od maćehe da je pusti na bal što ova prihvata ako uspe sve poslove da završi i napominje da ne želi da baca pare na još jednu haljinu. Ela sama sašije haljinu a maćeha i sestre ljubomorne na nju iskidaju joj haljinu a onda u pomoć stiže dobra vila…
Ovo je film koji bi rado stavila kao najbolji da mi moral dozvoljava da klasik koji je na prvom mestu ne držim tamo. Ovo je film koji će voleti svi, produkcija je fenomenalna a specijalni efekti su fantastični. Pepeljuga je jedna jako poznata priča stavljena u okvire igranog filma, već ih vidim kao nominovane (ako ne i pobednike) oskara za najbolju kostimografiju. Velika je umetnost od nečeg jako jednostavnog napraviti nešto ivanredno ovo je upravo ono što je Kenet Brana uradio od jednostavnog klaika koji smo svi kao klinci voleli napravio je nešto izuzetno.


Gluma: Lili Džejms je jedno preslatko stvorenje, zaista ona je meni otkriće godine, tako šarmantan stil glume ne srećeš često, ona je otelovenje onoga što čini ovu priču-imat hrabrosti i biti ljubazan. Fantastična je počinjem za ozbiljno da gledam Downtown Abbey zbog nje. KEJT BLANŠET, izvinjavam se ali ona je toliko dobra da to mora velikim slovima da se napiše. Ne postoji uloga  koju je ona igrala a da nije dobro prošla, gotovo je svaka nominovana za oskara a sama ih ima dva. Nikad nebih pomislila da neko kao ona može da igra zlu maćehu (ako se oslonimo na portret zle maćehe iz animiranog filma) ali ona je dokaz da je i nemoguće, moguće, ona je u liku od momenta kada izađe iz kočija u crno-zelenoj kombinaciji do poslednjeg dela glde ona Pepeljuzi otvoreno kaže zašto je takva kakava jeste. *Fenomenalno je da je ona uspela da u lik uvede i hladnu osobu koja samo gleda korist a da je na kraju sa druge strane doživiš kao ženu koja je nevoljno žrtvovala sebe zarad svojih kćerki. Znam da ima film još jedan film Karol koji je premijerno prikazan u Kanu i koji će premijeru imati u decembru i znam da ga već sada mnogi vide kao nominaciju za oskara mada ja smatram da i za ovu ulogu zaslužuje (zanimljiva činjenica: na listing imena njeno stoji prvo tako da može i za glavnu i za sporednu) Ričard Maden  mi je jaako nedostajao, zaista mi se popravi dank ad ga vidim, on je ponovo princ ovog puta ne sa severa, ali princ gle da sam ja zamišljala princa verovatno bi on  bio u kojoj glavi i zaista jako lepo je to odradio. Helena Bonam Karter je jedna od onih glumica koju nikad nemam na listi omiljenih svih vremena a opet je jako volim ona uvek igra otkačene likove i tako je i ovde uspela da od dobre vile napravi otkačenu dobru vilu jako je smešna i jako simpatična. Moram da napomenem i omiljenu mi Pegi tj Hejli Atvel koja igra Elinu mamu jer ne liči na sebe jedva sam je prepoznala.



Šta mi se najbiše dopalo nije dopalo i da li treba pogledati ?
Magija koju film ima i koja me uvek vraća u detinjstvo.Zaista mi se svideo ceo film i treba ga pogledati ako išta drugo onda zbog brilijantne izvedbe Kejt Blnšet.





1.All About Eve (1950)

Rotten tomatoes: 100% (9,1) 
IMDB:8,4
Uloge/Roles: Bette Davis, Anne Baxter, George Sanders, Celeste Holm
Reditelj/Directed by: Joseph L. Mankiewicz

Sve o Evi je priča o Brodvejskoj zvezdi Margo Čening  koja upoznaje devojku koja se predstavlja kao njen najveći fan Evu Harington, koju ubrzo zaposlavlja kao svog asistenta. Dok Margo ima potpuno poverenje u Evu ona njoj radi iza leđa pravi problem između Margo i njenog verenika, uništava joj karijeru…
Sve o Evi je klasik, tada popularno planetarna Beti Dejvis trijumfovala je na dodeli oskara u ulozi Margo.  Film je otelovenje umetnosti, i jedne vanvremenske price sve o Evi može da se desi bilo kome u bilo koje doba, nije limitirano samo na ’50-e kada je film snimljen. Obožavam to u crno belim filmovima što je sve jasno zato volim i crno bele slike. Ovo je čisto remek delo kakva se danas ne snimaju jer je sve urađeno i preproducirano, divna muzika koja mi vapi de ža vu za neikm vremenom koje je tu bilo daleko pre mene,  prelepi kostimi, i detelji poput oldtajmera (tada nisu bili oldtajmeri) i gluma u najčistijem obliku. Film je bio nominovan za 14 oskara i bio je rekorder do ’97 kada je Kameron snimio Titanik. 


Gluma:  ovaj deo ću samo opširno iskomentarisati jer ne govorimo o dobrim ili fenomnalninim glumcima govorimo o legendama.  Gluma je predstavljena na najistiji mogući način tada nije bilo tehnike koju danas imamo i sve je moralo da se svede na čist talenat, način na koji Beti Dejvis igra Margo je očaravjući i dok je na početku vidimo kao hladnu bivišu zvezdu u flešbeku (što je zapravo ceo film) ona pokazuje i svoju nežnu i veseliju stranu. Eni Bekster je uspela sve da nas uveri da je samo običan fan koji obožava zvezdu a da je zapravo opasna osoba, i do kraja filma ona drži to toplo hladno. Zanimljivo je da Merlin Monor ima cameo pojavljivanje i da je ovo jedan od njenih prvih filmova.


Šta mi se dopalo,  šta mi se nije dopaloi da li ovaj film treba pogledati ?
Film ima rang kakav ima sa ralogom osećam da sam nedostojna da bilo šta drugo iskomentarišem jer ovo je klasik i tako treba i da ostane. Moja svaka preporuka ako volite čistu glumu i eleganciju ovo je za vas.





To je sve moji siroti đavoli, do sledećeg četvrtka :) 💜




With love S.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor