Search This Blog

Mesečna šolja kakaoa sa Mademoiselle S. #30



Da li verujete da zapravo ni ja ne znam koja je ovo šolja po redu? Ne, dok ne pogledam posle na blogu kada budem pravila naslovnu fotku neću ni znati, eto toliko sam ih napisala. Nekad mi je teško da verujem da sam se zapravo ozbiljno posvetila ovoj rubrici, sad kad razmislim ne znam ni koliko godina traje, ali znam da je uvek najčitanija rubrika i srećna sam zbog toga jer imam priliku da sa vama delim svoje misli.



Prva slika u novoj godini.


Pozdrav dragi ljudi. What's up? Još jedna mesečna šolja je tu i kao i uvek delim slike koje su mi obeležile prethodni mesec, takođe ćaskam sa vama o pet tema koje su me zanimale. Moja godina je počela OK, prilično normalno. Za razliku od prethodne nisam imala napade anksioznosti niti znake depresije što mi je bilo dovoljno da budem srećna. Ali januar je ludački dugo trajao ako mene pitate. Imala sam utisak da se nikada neće završiti. Imao je svoje dobre strane (o tome u favoritima) i one ne tako dobre ali to sada na stranu da više ne dužim, 

Let's go 😉


Kupila sam baki ovu šolju za Božić i svi je volimo i često je fotkamo




1. Jezik nije estetika


Prva tema o kojoj želim da pišem je prilično "popularna" tema koja se gogodila krajem januara a radi se o Ariani Grande. Pre svega treba da znate da ja Ari volim da slušam i od izvođačica novog vremena ona mi je verovatno najbolja u vokalnom smislu, međutim njen imidž mi nije prijao još od pesme "7 rings".


Praznične čarolije su uglavnom u slatkišima



Pesma je inspirisana crnom kulutrom (to su mi rekle mnoge devojke sa Tvitera koje su crnkinje) što je samo po sebi problematično i ona peva i  pomalo (pokušava da) repuje, a sve ukupno ništa to zajedno nije dobro. E sad spot prati japanska estetika (guglajte značenje reči aesthetic da bi ste razumeli u potpunosti na šta mislim), što kao...OK you do you, ali nema neku poentu. Sve u svemu pesma se meni nije dopala i to je bilo to. Međutim skoro je Ariana napravila tetovažu na japanskom jeziku koja znači "7 prstenova"...ili je to trebalo da znači. Tetovaža ima totalno drugo značenje zbog čega je ona postala glavna tema na Tviteru. Kada je Ariana pokušala da ispravi tetovažu, napravila je još goru situaciju. Ovo je samo dokaz da ne treba da se praviš pametan i koristiš nečiji jezik i kulutru kao estetiku i samo u te svrhe. Ali to nije Arianin problem, to je generalno problem današnjice. 


Ova fotka je tu jer mi se jednostavno dopada


Koliko ljudi znate koji nose određenu firzuru (ja posebno poludim kad vidim dredove jer znam iz iskustva crnaca i crnkinja koliko je to loše kada radi neko ko nije crn) samo zato što je popularno bez da pogledaju dublje značenje. Koji nose modni trend koji nema veze sa njima ili im ne stoji samo zato što je in, koji se između ostalog kao i Ariana tetovirjau samo zato što je to estetski lepo. Budite svoji i razmišljajte svojom glavom moja baka često kaže da "sve što leti se ne jede" i mislim da je to suština. Misliti svojom glavom, biti svoj i proveriti stvar  pre nego što uradiš nešto.


I tako je Ariana završila sa japanskim roštiljem na ruci, bukvalno.



2. Da znam ja ko je to band, gledao/la sam film

Da svi ste čuli za "Boemsku Rapsodiju"? Msilim na film, pesmu bi trebalo da ste čuli davnih dana (mada je većina modernih gledaoca čula tek u filmu, no tea no shade). Pa taj film je skoro bio zaslužan za odluku da ga ne pogledam, ali dobro razum je bio jači. Evo u čemu je problem. Naišla sam na par ljudi (više od par) od kojih sam što lično, što sam preko interneta imala priliku da vidim rekli da vole Queen, naravno onaj bend o kome je snimljen film i to je bilo ...ponižavajuće. Ne to što vole bend već zato što znaju čoveka zbog filma. Ozbiljno mogla bih da se suzdržim ali znate da sam ja ovde iskrena i samo iskrena da bilo je ponižavajuće.


Počela sam da učim, to mi defiitivno nije nedostajalo.
BTW kupila sam ovu lepu svesku i pretvorila je u planer mnogo mi se dopada!


Odrasla sam na rock and roll muzici. Bendovi popult Queen-a, GNR-a, Aerosmita....su bendovi čiju muziku znam od malena. Ujak mi je bivši rock gitarista nije se moglo drugačije. Queen je nakon GNR-a moj omiljeni band svih vremena. A moj ujak i dan danas smatra da bolji umetnik od Fredija Merkjurija nije postajao, ja smatram da je upravu. Zato ne mogu da ne budem razočarana da ga mladi svet (pojeidni čak i stariji od mene) znaju samo kroz izvedbu Ramija Maleka koja uzgred rečeno odrao kao Merkjuri to je bez diskusije, pogodio je suštinu onoga što je Merkjuri bio i imam utisak da ga je oživeo na dva sata. Ljudi koji uprkos tome što su čuli "Bohemian Rhapsody" ne razumeju njenu kompleksnost i zašto se smatra verovatno najboljom pesmom 20. veka. Jer Fredi je uvek bio više od svega toga.


Rock and roll biografije su moja slabost.
Fotka je nastala krajem januara ali sam film pogledala tek juče (za vas prekjuče) 1. februara



Da me ne shvatite pogrešno jako sam srećna što je film o takvoj legendi napravljen. Zaslužio je, ali me nervira što ljudi uskaču u voz samo zato što su čuli da je popularno pa hajde i ja da vidim. Queen je ostavio neke od najboljih pesama ikada napravljenih, ako poslušate njihove side track-ove bićete svesni toga. Fredi je bio više od filmske izvedbe i smatram da je zadatak svakog da se ako ništa drugo u ime opšte informisanosti, obrazuje na temu ovog benda. I da obavezno slušajte Brajana Meja i izvedbu "God save the Queen" na gitari.





3. Nova godina, novi početak

E mrzim ovu rečenicu iskreno da vam kažem. Zapravo najviše mrzim ovu još čuveniju "nova godina, nova ja" ne zbog neke posebne stvari već zato što je istini na volju čisto sranje. Ako veruješ da možeš da doživiš drastičnu promenu na početku godine, iskreno varaš se.


Ovo je onaj plazma krcko najbolja stvar na svetu preporuke biće i u favoritima ali kad ste već ovde




Kada razmišljam o promenama stvari koje vidimo da nam ne koriste ili nam odmažu pomislim na proces koji se dešava u našoj glavi a koji nema veze sa kalendarom već ima veze sa nama samima. Imati cijeve je super i to ne osporavam, ali uživati u trenutku i menjati sebe postepeno je još bolje.

Za ovo mi je trebalo mnogo hrabrosti.
Mislim da nikada nisam podelila moju celu sliku ali da moja sestra je mnogo morala da se udalji
da uhvati 175cm na kameri



Možda vam promena u ovom trenutku ne treba i to je sasvim OK ne treba svakom u bilo kom momentu. Možda će vaš um shvatiti u martu ili maju da mu treba promena i to je super početak. Promene počinju kada vaša svest shvati da joj treba promena i to je jedina istina. Tako da ako vam je godina počela bez ispunjenja nekih ciljeva ne nervirajte se mnogo, uživajte polako pa se sve da ostvariti.




4. Da li smo mi zavisni o patnju ili uplašeni od sreće

Počela sam da čitam Murakamijevu "Norvešku šumu" na početku godine. Držim se na oko 3-4 glave do kraja i još je seckam jer želim da traje što duže, znam prsla sam. Međutim čitajući ovu knjigu nisam mogla da ne razmišljam o temi patnje i sreće. Imam utisak da smo mi kao ljudi zapravo zavisnici o lošim situacijama u kojima se nalazimo. Verovatno smo priodni mazohisti koji kada se naviknu na loše strahuju da msile o dobrom.


Kineski sub-unit WayV je konačn debito vao i bila sam jako srećna
Ovo je Ten btw, on je moj bias!


Ukoliko niste čitali ukratko u ovoj knjizi postoji glavni lik koji je sasvim običan mladić. U njegovom životu postoji devojka kojoj je život bio obeležen patnjom i sama njena pojava i njena energja kroz knjigu je u konstantnoj žalosti i patnji. Sa druge strane postoji njegova koleginica sa fakluteta koja je uprkos životnim slomovima jako vesela i otvorena ali on ne može da ima ništa sa njom jer je vezan za depresivnu devojku. Posmatrajući njega negde vidim fantastičnu životnu metaforu svih nas. Svi mi se vežemo za tragičan deo naše ličnosti toliko da nam je teško gotovo nezamislivo da se prepustimo dobrom delu i uživamo u životu.


Ova slika je nastala u zoru prvog januara. Večito sam fascinirana izlaskom sunca, ali ne kapiram zašto se ljudima toliko dopala


Svesna sam da je ovo samo skup nasumičnih misli koje sam zapisala u svesci ali sam želela da podelim. Možda i lupam gluposti. Razmislite o tome.





5. Ten years challenge

Na instagramu je početkom jaunara bio jako popularan "10 year challenge" izazov u kome su ljudi kačili svoje foteke od pre deset godina. To je bilo jako interesantno jer smao imali priiku da vidimo kako se menjalo sve. Kada sam trebala da okačim svoju shvatila sam da je pre 10 godina bila 2009. godina u kojoj sam završila svoje lečenje.


Tokom januara sam najviše slušala kineski band Nine Percent




Pre deset godina sam zaista bila na lošem mestu. Sada kada vam objasnim shvatićete o čemu pričam. Dakle ja sam svoje lečenje završila u aprilu 2009. godine, tačnije bolničko lečenje. Međutim pacijenti od Leukemije imaju još godinu dana na lekovima nakon toga kreće računanje 5 godina opasnosti. Pet godina si pod rizikom da ti se bolest vrati tačnije 6 ako računaš i ovu u kojoj piješ hemoterapiju. Dobar deo se na žalost vrati. Te iste godine krenula sam u srednju školu što je do danas meni traumaatičnije sikustvo nego bolnica i lečenje (nisam se uklopila i nemojte da se čudite, mentalno zdravlje može da bude jednako mučno kao i fizičko u bolnici ja sam bila mentalno dobro u školi sam bila u najgorem rasulu u svom životu samim tim mi je teže palo) i išla u istu školu pod rizikom da bih svakog utorka kada proverim krvnu sliku mogla da dobijem loše rezlutate i vratim se nazad. Uz to sam nosila periku i imala nenonrmalno malo kila. Dakle sve u svemu pravo je čudo da sam ovde.

WayV, gorzna prehlada i polu Sara polu čajevi i Murakami. Moj januar.


Nekad nisam svesna koliko sam daleko dogurala od tad (zapravo uglavnom nisam svesna) ali istina je da sam prošla mnogo. Srećna sam što sedim ovde izlečena i pišem vama, to je istinka i prava sreća, često mislim da mi je život žešće sranje ovo su trenuci kada shvatim da ipak nije i to je cool. Tako treba da bude.


Deset godina razlike



To je sve za danas. Kako vam se dopao post? Sve što vam je na pameti, pišite mi dole.


Ovaj post se nije desio ako vam ne okačim Marlija





Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):
Novi tumblr


Hvala na čitanju,

With love, S.

22 коментара:

  1. Srećan jubilarac rubrike!:))))
    Što se tiče borbe sa anksioznošću, drago mi je što se sve stabilizovalo. Da li si pila neke lekove? Meni je psihijatar nedavno prepisao neku blažu dozu, tako da ćemo videti koliko pomaže, ali imam utisak da je najdelotvorniji lek fokusiranje na lepe stvari i pronalaženje unuteašnjeg mira.

    1. Živim "na Marsu", jer pojma nemam o ovom slučaju. Arijana mi je, kao što sam u par navrata pisala, slatka ovako i ima dobar glas, ali mi se ne dopada njen imidž. Ponašanje i izjave, kao i skandale oko ovih novih zvezda ne pratim, pa nisam u toku. Ali, poenta je prava i slažem se sa tobom, ona nažalost nije ni prva ni poslednja koja se, iz želje da deluje "cool", "aqngažovano" ili šta već, izblamira. Neznanje je strašna stvar, a danas mnogi ne žele da ga priznaju i rade na tome da ga pretvore u znanje. Kad su to javne ličnosti, samo bude još transparentnije i gore.

    2.Nisam još odgledala film, ali nameravam. Volim "Queen", volim Fredija, smatram "Bohemian rhapsody" najboljom pesmom svih vremena, a njega verovatno najboljim pevačem. Slušam rock celoga života. I ista sam takva bila kao ti, ali više me ne nervira. Jbg, takvo je vreme, mlađe generacije ne mogu da znaju za neke legendarne stvari ako ih nisu kod kuće, ranije, sa time upoznali. Mediji retko i slabo pišu o tome, forsiraju se neke moderne budalaštine, rijaliti zvezde i slično. Dobro je što se putem filma ponovo budi interesovanje za legende, jer to zaslužuju. Dobro je što će neki novi klinci otkriti Fredija i biti zainteresovani da dalje istražuju jer ih je Malekov portret oduševio. Svi smo mi nekako, nekad, tek otkrivali nešto.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Isidora. Nisam pila lekove, tim pre jer ja viđam samo psihologa i to privatnog (ne mogu nikako da se opustim dovoljno da pričam u domu zdravlja pa se moralo) a i znajući kako lako se ja navučem na lekove protiv bolova kad me nešto boli mislim da za mene lek bi radio suprotno. Ali počela sam da čitam knjigu "Uspeh, što da ne" i od kad nju čitam nekako vidim manje negativnosti i više mogućnosti kroz život. Dobila sam je od sestre tokom kraja novembra, radim je dva-puta nedeljno (čitam, podvlačim) i od kad nju čitam i primenjujem neke savete kunem se osećam se bolje.

      Veruj mi ja ne bih znala da stan twitter nije samo o tome pričao 2 dana da bi je ona kasnije prepravila i napravila još goru situaciju pa je stan twitter opet pričao. Bukvalno je na Twitteru Ariana tema evo i sad zbog iskorišćavanja LGBT populacije i zloupotrebe. Generalno ljudi mnogo rade jer ne žele da priznaju da ne znaju. Po meni mnogo je gore da se praviš da znaš i zabrljaš nego da otvoreno pitaš šta ne znaš, jer nema ništa loše u tome.

      Šteta je velika što mnogi baziraju svoje viđenje Fredija na ovome. Još šokantnije mi je što ga mnogi znaju kao čoveka koji je bio gej i umro od side a ne znaju kakv je muzičar bio. Ali bolje da ovako nauče nego nikako to u svakom slučaju :)

      Избриши
    2. Ja idem kod psihijatra u Domu zdravlja (zbog finansija, naravno), ali mogu ti reći da sam imala sreće da naiđem na divnu ženu koja me sasluša i zaista usmeri, tako da sam zadovoljna. Dugo sam se opirala lekovima, međutim, rečeno mi je da moram neko kraće vreme, jer je kod mene problem potisnute anksioznosti veliki i težak, pa se ne bih mogla izboriti samostalno, tako da pijem zaista male i blage doze, nemam indikacije, ali osećam se smirenije, bolje spavam i nekako nisam više stalno napeta. To mi omogućava da se bolje fokusiram na ostale obaveze, mada je kod mene problem na više polja, tako da se uporedo lečim i od poremećaja u ishrani. Važno je da ide na bolje.:)

      Da, to je najgore, kad pitaju:"Jel to onaj gej?" Kao da namerno ignorišu sve dobre osobine i istinske zasluge, što pokazuje koliko smo predrasudama ispunjeno društvo, još uvek.

      Избриши
    3. Ja sam probala, ne jednom nego više puta tokom godina ali kad ljudi cirkulišu okolo čujem svaki korak i stvare mi nervozu...nikako nije išlo. Kad idem kod žene kući mnogo mi je lakše. Ja kažem lekovi su dobri ali kod mene situacija i nije da moram lekove jer ja imam veliku dozu prirodnog optimizma koji se i kad nisam išla kod psihloga priodno borio sa svim mojim demonima a i ja imam tendeciju da se lako navučam na takve stvar. Ja kad ne mogu da spavam koristim aplikaciju na telefonu gde mogu da biram zvuke instrumenata i priode i da sve to mešam i miksam dok ne nađem odgovrajući uglavnom pustim klavir i kišu to me umiri i spavam fino. Takođe Valerijana kapi (potpuno piriodne) su odlične i za umirivanje i za spavanje!

      Ljudi od LGBTQ+ osoba prave kao da je njihova seksualna orjentacija njihov identitet. A zapravo da je tako onda bi i nas strejt ljude to definisalo. A nije tako.

      Избриши
  2. 3. Bogami, ja sam krenula "udarnički" i ove godine želim da nadoknadim pauzu, pasivnost, umor koji mi je "pojeo" prethodnu. Osećam se bolje i krenula sam aktivno. Sve je u našoj glavi i duši, kada se osetiš SPREMNO i ODMORNO, pravi je trenutak da se trgneš - a kalendarski početak sam po sebi ne znači mnogo, mada je dora simbolika i zato je mnogima (meni takođe) odličan u smislu takvog starta.

    Pohvale za fotografije, Saro, divno izgledaš!:))))
    I ovaj izlazak sunca mi se dopada.

    5. Draga Saro, poznata mi je tvoja situacija i već smo, za ovo vreme, više puta govorile o tome. Želim da ti sada kažem kako si u mojim očima zaista HEROJ, da sam mnogo srećna što si sada dobro i prebrodila sve nevolje, da sada možeš samo da napreduješ. Drži se svoje energije, koristi je kreativno kao i do sada, čuvaj stav koji imaš, jer je redak i ispravan. Hvala na svakom oglašavanju i da znaš, imaš moju apsolutnu podršku.
    P.S. Taj izazov od deset godina je zanimljiv, možda ga nekad odradim na blogfu, bilo bi zanimljivo.:) Pojma nemam, iskreno, gde su mi proletele te godine, a 2009. sam bila student druge godine, imala deset kila više nego sad (dakle, zdrava), prve desetke u indeksu i generalno mnogo srećniji, bogatiji društveni život. Trudim se da ne mislim mnogo o prošlosti, jer boli i vrtiš se u krug. Napravila sam "desetogodišnji plan" prošle godine i trudim se da radim na stavkama, tako da za deset godina budem mnogo zadovoljnija kad se osvrnem unazad.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ja na toj trećoj temi nisam aludirala na ništa određeno jedino me malo smara to što non sop vidim "novi ja" i sav taj jazz stvara dosta pristika na ljude a to ne valja.
      Hvala ti puno :)

      Još jednom hvala puno na divinm rečima, uvek me ohrabriš. Interesantan je izazvo i volela bih da vidim priču na tvom blogu ti umeš lepo i detaljno sve da ispirčaš, tačno mogu da vizaulizujem zanimljiv članak!
      Hvala ti puno na čitanju i na komentaru :)

      Избриши
  3. E cao znas skoro sam otkrila tvoj blog i onda sam čitala unazad ove šolje kakaa super su i zarazne. Jako lepo pišeš. I prva stvar koju moram da kažem da ti čestitam što si tako hrabra i što si se izborila sa leukemijom. Inače nisam htela da ostavljam komentare jer se često ne slažem sa onim što pišeš u šoljama , a ja baš ne volim da se raspravljam niti želim da ti držim neka predavanja zaboga pa mi smo isto godište. Još jedna stvar ja ne znam nikog ko ne zna ko je Mjerkurija , možda bi trebalo da promeniš društvo i nađeš ljude u svom okruženju koji vole slične stvari kao ti i ne mislim da je loše što su se ljudi informisali o Frediju putem filma mislim da mu je to bio i cilj. Što više ljudi čuje za njega to će više ljudi voleti dobru muziku. :) I skroz se slažem sa ovim što si napisala za Norvešku šumu , mada meni to nije palo na pamet. Imam utisak da i ja to često radim da se fokusiram na loše , a ne na dobro, al sad sam bar svesna da to radim , pa valjda više neću.Tako da hvala ti na ovom tekstu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da nisam bacila pogleda na email ne bih videla ovo!
      Pre svega dobrodošla na blog i jako mi je drago što si ostavila komentar!
      Slobodno komentariši kad god osetiš potrebu, sasvim je OK da izneseš svoj stav čak i ako je totalno suprotan od mog jer sama "šolja" postoji kako bi svako ko se nađe ovde mogao da rzameni svoje utiske na teme koje pišem, i to je super jer neko može da ima dve različite perspektive da bolje sročim ovo je kao otovrena diskusija i nema osude :)
      Onda hvala ti puno na divnim rečima!
      Št se društva tiče radim na tome i potpuno si upravu.
      Ja takođe imam običaj da se fokusiram na loše pre nego na dobro i teško izbacijem toksične stvari iz života.
      izvinjavam se što kasnim ali hvala ti puno na ovom kmentaru baš mi mnogo znači!

      Избриши
  4. Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je pružio dr. Nosakhare da mi pomogne da povratim svog bivšeg muža njegovom čarolijom ljubavi i magije. Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju, a onda sam tražio njegovu pomoć, ali mi je na moje najveće iznenađenje rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga i dodati na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
    Želiš li svog bivšeg povratnika?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rješenje financijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
    Rješenje problema razvoda?

    ОдговориИзбриши
  5. Tokom svog života nikada nisam videla ništa što bi delovalo tako brzo kao čarolija Dr. Aggazara. Nakon što sam kontaktirao dr Agbazara, počeo sam da vjerujem u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kada me je ljubavnik napustio, zakleo se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što je pomogao Dr. Aggasar preko ovih detalja ispod koje su putem e-maila: ( a g b a z a r a @ g m a i l . c o m ) ili preko Vhatsapp na ( + 2 3 4 8 1 0 4 1 0 2 6 6 2 ) onda možete vidjeti čuda Dr.

    ОдговориИзбриши
  6. Moje ime je Savka Dabčević-Kučar, forma, Saariselkä. Nakon 12 godina braka, ja i suprug vodili smo jednu ili drugu svađu dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bih bio s drugom ženom. Osjetio sam da mi je život gotov i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć mislim na njega i uvijek želim da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. Osagiede može pomoći da se brzo vratim , Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a on je za mene učinio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije, suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaju ja i djeca, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Tada je od tog dana naš Brak sada bio jači nego prije, Sve zahvaljujući dr. Osagiede. on je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da će dr. Osagiede pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svog Ex-a natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, ne plačite više, odmah se obratite ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegove adrese e-pošte za kontakt na: doctorosagiede75@gmail.com ili whatsapp na +2349014523836
    ili viber +2349014523836

    ОдговориИзбриши
  7. Pozdrav, sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ovdje sam da vam kažem malo o tome kako sam vratio svoj hsnabd uz pomoć sjajnog čovjeka po imenu Dr. Amiso. Moje ime je Božena Miho, iz Splita, Hrvatska. Nakon deset godina braka, moj suprug i ja vodili smo svađu ili drugu, sve dok me napokon nije napustio i preselio u Miami, da budem s drugom ženom. Osjetio sam da mi je život gotov i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. Pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bol koja me muči, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć razmišljam o njemu i uvijek želim da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da Dr.Amiso može pomoći da vratim predmete brzo. Tako sam osjećao da ću ga probati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a onda je za mene napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaje mene i djeca, tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Od tog dana naš je brak sada bio jači nego prije, a sve zahvaljujući Dr.Amisu. on je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je Dr.Amiso pravi i moćan rezač štapova da ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogli svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svog Ex-a nazad ili se vaš muž preselio u drugu ženu, želite biti prepoznati u svijetu ili o problemu s rakom, želite se vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili slučajevi razvoda, zdravstveni ili bračni problemi, promicanje posla i uspjeh, uopće ništa, nemojte odustani, prestani plakati, odmah se obrati ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegove osobne adrese e-pošte na: herbalisthome01@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pozdrav svima, ja se zovem Nannette Hannam, i jako sam sretna što sam objavila na ovom blogu kako mi je veliki čarobnjak za čaroliju pomogao da vratim ljubav svog života. Znam da postoji puno žena poput mene koje su učinile toliko samo da bi vratile muža. Ovdje sam da vam kažem da sve ne tražite dalje, jer odgovor je ovdje. Iskreno vjerujem da ako postoji do pet kotača za čaroliju poput DOCTOR ODION-a, ovaj svijet bi bio bolje mjesto, kontaktirao sam ga i podijelio svoje probleme s njim, a on mi je dao uvjete, kojih sam se pridržavao, trebalo mi je samo 3 dana za moj muž se vratio kući moleći me za oprost. Da skratim dugu priču. Sada sretno živim sa svojim mužem. Zahvaljujući dr. ODION-u. Kontaktirajte ga sada na e-mail: (drodion60@yandex.com). Ili mu se obratite na onoj aplikaciji 2349060503921 ili ga nazovite. Može vam spasiti i brak ili odnose.

    ОдговориИзбриши
  9. Zdravo dobar dan.

    Ovdje sam da vam pomognem riješiti svoje duhovne i fizičke probleme uz pomoć predačkih sila koje sam uistinu naslijedio od svog djeda. Mogu vam pomoći da se ponovno ujedinite sa svojim bivšim, vratite svoje bračne probleme, izliječite od HIV-a {AIDS-a i svih vrsta bolesti, također vam mogu pomoći da vratite izgubljenog ljubavnika i da odbacim sljedeće čarolije poput razvoda, čarolije, obvezujući oblik čarolije, prestati varati čaroliju, obrazac zaštite, osvete i čarolije smrti. Danas se možete obratiti mojoj e-pošti putem adrese: okosunhomeofsolution@gmail.com ili whatsapp +2348159058141

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala vam gospodine na istinskim čarolijama. Ja sam Zara Matteo po imenu. Ovo je stvarno nevjerojatno, a nikad u životu nisam doživio ništa slično. Gospodine, prije nego što sam vas upoznao, pokušao sam na sve moguće načine da vratim muža, ali zapravo sam shvatio da mi ništa ne ide i da je moj muž prema meni razvio mnogo mržnje. Mislila sam da nema nade da se ponovno sastanem sa svojim bivšim mužem. Ali kad sam pročitao dobre kritike o tome kako DR ISIKOLO pomaže drugima, odlučio sam ga kontaktirati. da isprobam i učinio sam sve što mi je naložio i vjerovao sam mu i slijedio njegove upute baš kao što mi je i jamčio za 48 sati, a to je bilo upravo kad me nazvao moj bivši. Gospodine Sad smo zadovoljniji nego ikad. Sve izgleda savršeno i tako prirodno! Hvala vam puno gospodine na vašim autentičnim i neospornim čarolijama ponovnog okupljanja. evo opet njegove e -pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp/Viber na +2348133261196.

    ОдговориИзбриши
  11. Želim ovdje svima ispričati kako je DR WALE promijenio moju sudbinu. Gotovo petnaest godina radila sam kao prodavačica u automobilskoj tvrtki i jedva sam dobivala proviziju za plaćanje računa dok je određena kolegica u umu kupovala kuće. Bio sam zbunjen oko nje jer su svi bili zavidni na tome koliku je proviziju napravila. Nisam shvaćao što nije u redu jer sam bio dobar u svom poslu i nije bilo ničeg dodatnog što je radila što ju je činilo drugačijom i skoro pet godina nisam mogao skupiti hrabrosti da joj se izrazim. Jednog dana dok me odvezla, molio sam je da mi da neke savjete i odlučio učiti od nje, ali ona je rekla da sam bolji u poslu, što me dodatno zbunilo jer je očito bila bolja. Nakon mnogih razgovora, obavijestila me o DR WALE-u koji joj je izveo čaroliju sreće što ju je učinilo izuzetnom. Dala mi je njegov kontakt i zamolila me da razgovaram s njim i učinim sve što on traži od mene. Prošlo je sedam mjeseci i upravo sam kupio svoju prvu kuću i uštedio dovoljno novca da svoje blizanke pošaljem na fakultet. Bio sam slomljen i beskućnik i nikad ne bih zamislio da ću tako brzo posjedovati dom. Hvala DR WALE. Zamolite ga za pomoć i uz njegovo dopuštenje ostavljam njegov direktni kontakt broj WhatsApp / Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Želim reći veliku zahvalnost DR WALE-u za divan posao koji je učinio za mene pomažući mi da spasim svoj brak, moj muž je tražio pismo za razvod zbog malog nesporazuma koji smo imali u posljednjih nekoliko mjeseci, a ja nikada htjela sam ovo jer toliko volim svog muža i sva naša investicija bila je zajednički posao i ne želim biti daleko od svoje obitelji i svoje dvoje ljupke djece. Moj prijatelj mi je rekao o DR WALE-u i kako joj je također pomogao oko njezinih bračnih problema, pa sam ga morala kontaktirati jer želim spriječiti svog muža da dovrši pismo za razvod i želim zadržati svoju obitelj na okupu i nakon što sam ga kontaktirala, ja Rečeno mi je što trebam učiniti i kada sam trebala početi vidjeti rezultat, učinila sam kako je DR WALE uputio i nakon nekoliko dana moj muž me nazvao i počeo tražiti moj oprost i sve mi je bilo kao san i mi smo ponovno svi zajedno žive sretno zahvaljujući DR WALE-u. Kontaktirajte ga danas za bračnu pomoć putem WhatsApp/Viber broja: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. PROFESIONALNA ČAROLIJA KOJA VAM MOŽE POMOĆI S LJUBAVNIM ČAROLIJAMA DA HITNO VRATE BIVŠEG LJUBAVNIKA NAKON RAZVODA/RAZVODA ČAK I AKO SE VAŠA SITUACIJA ČINI BEZNADNA! KONTAKT: DR WALE NA WHATSAPP/VIBERU: +2347054019402 JE SIGURNO NAJBOLJI ČAROVAC ONLINE I NJEGOVI REZULTAT JE 100% GARANCIJA..
    Nakon šest godina mog braka sa suprugom, moj muž je počeo izlaziti s drugim curama i pokazivati ​​mi hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti da će se razvesti od mene ako se usudim ispitivati ​​ga o njegovoj aferi s drugim djevojkama, bila sam totalno shrvana i zbunjen sve dok mi jedan stari prijatelj nije rekao o čaroliji na internetu DR WALE koji pomaže ljudima u njihovim vezama i problemima braka pomoću moći ljubavnih čarolija, kada sam kontaktirao DR WALE-a, rekao mi je sve što trebam učiniti i ja slijedio sve upute koje mi je dao i učinio sam sve što je tražio od mene. nakon što je prošlo nekoliko tjedana sve se počelo okretati za moje dobro sada je prestao izlaziti s curama i sa mnom je zauvijek i stvarno. Kontaktirajte DR WALE-a sjajnu čaroliju Caster za vašu vezu ili problem u braku.
    Evo njegovog kontakta..
    WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili
    drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. MOĆNI ČAROPIS KOJI JE VRATIO MOG MUŽ U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME OSTAVIO DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 ILI PREKO E-MAIL DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Pozdrav moji prijatelji, želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim DR WALE-u jer je vratio mog muža. moj muž me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što me je oženio to je teška situacija za mene nazvala sam ga i molila ga da se vrati on je odbio rekao je da me više ne voli Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam rekla svojoj prijateljici o tome i ona mi je dala kontakt s DR WALE-om, a ja sam mu WhatsApp rekla i rekao mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinila, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila muža za nekoliko tjedana. Ako trebate pomoć da se vratite zajedno s bivšim, razgovarajte s DR WALE-om putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Muž me napustio kad sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je bio šok za mene i to mi je stvarno slomilo srce i razočaralo me, pokušala sam ga nazvati i njegove riječi su bile nedostižne. Pokušao sam ga dobiti i na  društvenim mrežama, ali sam shvatio da je i mene blokirao na društvenim mrežama. Kontaktirala sam njegove roditelje i rekli su mi da je njihov sin rekao da me više ne voli  i da me ne želi vidjeti iako je znao da sam trudna, a također su bili iznenađeni njegovim postupcima i odlukom da su nije znao što nije u redu. Toliko sam plakala pitajući se kako će me ostaviti s našim nerođenim djetetom i kako ću se snaći bez njega jer ga jako volim. Sve dok nisam rodila i beba je imala godinu dana, moj muž se još nije vratio da provjeri mene i bebu i opet sam bila zbunjena. Ne znam što da radim, izgubila sam posao i nemam novca da se brinem o bebi. Bio sam jadan, nisam znao što učiniti sve dok nisam počeo tražiti pomoć na internetu i čitati divna svjedočanstva o Voodoo Lordu. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je mojim mužem izmanipulirala druga žena i da je bacila čaroliju na njega. Voodoo Lord  je rekao da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da bi opet bio moj. Rekao mi je da ću morati kupiti stvari da razbijem gips na svom mužu, dala sam mu sve što je tražio. Na moje najveće iznenađenje nekoliko dana kasnije, moj muž je kucao na vrata izgledajući sav promijenjen i emocionalan, bilo je očito da se upravo vratio k sebi plačući na koljenima za moj oprost. Zahvalnost Voodoo Lordu, on je vrlo moćan i pravi čarolija . Molim se da poživi dugo da nastavi svoj dobar, pouzdan i istinski posao. Ako imate problem koji vas muči, obratite se ovom pravom čarobnjaku, on vam može pomoći, neće vas iznevjeriti. Kontaktirajte ga putem e-mail adrese: voodooconnect60@gmail.com ili putem whatsappa: +234 8097014925


    ОдговориИзбриши
  16. U ovom životu svi zaslužujemo da budemo sretni u svom braku. brak je za bolje i najgore vrijeme, brak je za oba roditelja da ojačaju i zajedno odgajaju djecu. ovo je nešto što je potrebno svim brakovima. zahvalna sam na pomoći koju je DR WALE pružio meni i mom mužu, naš brak je bio na točki kolapsa moj muž više nije sudjelovao u stvarima koje radimo u kući, on uvijek iznosi razne izgovore, čak ga nije ni briga više o našoj djeci. kad sam počeo primjećivati ​​njegovo smiješno ponašanje, brzo sam rekao prijatelju koji me upoznao s DR WALE-om, zatim sam rekao DR WALE-u o svojim problemima s kojima se suočavam u braku. Odatle mi je DR WALE rekao sve što je potrebno učiniti, učinio sam sve što je tražio od mene, platio sam i stavke za koje je tražio od mene. dok pišem ovo svjedočanstvo sada moja sreća je vraćena i ja i moj muž smo sada sretni zajedno. U slučaju da ste u DR WALE-u, pomozite mu da ga kontaktirate na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili na e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor