Search This Blog

Popularni parovi iz Igre Prestola





Dugo sam razmišljala da li uopšte da počinjem ovaj post ili ne međutim dugo nisam pisala ovako nešto pa zašto da ga ne napišem zar ne? Ovo je poslednji post u okviru sezone Igre Prestola ali ne i poslednji post o Igri prestola imam još par u planu plus kada budem počela da gledam od prve kako bih spojila sezonu ...biće tu još postova ima još stvari da se razrade plus valjda će Martin da se smiluje i da izda taj sledeći deo uskoro, a idu i spin off serije (prequel je snimljen koliko sam čula, ako sz ga D i D radili...nisam sigurna, ali pošto sam čula da je u taj koji je već snimljen Martin uključen nadam se najboljem).  


Podzrav dragi ljudi. What's up? Danas neću da rentujem novu sezonu (to ću hvala bogu sledećeg četvrtka ili petka jer sezona je zalsužila da je linčujem u posebnom postu) danas ću da diskutujem o "parovima" iz serije. Imam par primera i hajde da pričamo o njima. Da napomenem da je ovo samo moje lično mišljenje ne uzimajte ovo kao gospel neki ili nešto slično niti je pogrešno niti ispravno. Komentarisaću najpopularnije parove i moje iskreno mišljenje o njima. Osloniću se na seriju jer je priča tu kompletirana a još ne znam koliko izmena Martin ima.

Da više ne dužim,
Let's go😉


  • Deneris i Drogo

Jedan od najpopularnijih parova u seriji je moja najmanje draga kombinacija sa Deneris. Priznajem da je u knjigama ceo koncept njihove romase malo drugačiji jer on ne siluje Deneris prve bračne večeri (naprotiv ona je inicijator). U seriji mi ta scena prve bračne večeri još uvek izaziva jezu. Međutim uprkos svemu ne volim brak koji je građen na tome da je ona morala da nauči da manipuliše njim. Nije bilo mnogo nežnosti i neko kao ona mi nikada nije išao uz divljaka. Jedan od meni najmanje dragih parova iz serije.







  • Deneris i Džora

Moj omiljeni par datira još od prve sezone. Da se odmah ogradim ja volim mlade princeze i njihove mentore. Ne znam zašto ali volim. U seriji Viktorija sam živela za svaku cenu sa Viktorijom i njenim mentorom Lordom M. Ne treba da čudi što sam volela Deneris i Džoru. Plus mislim da je pomoglo što sama Emilija Klark obožava Iana i samo se njemu smeje tako da joj se i oči osmehuju kad ga gleda. Ali ta ideja o špijunu koji se zaljubio, rizikovao na obe strane na kraju umro za nju je prelepa. Postoji scena u drugoj sezoni kada on kaže Deneris nakon toliko dana koračanja gde su siv gladni i žedni "moraš da budeš njihova snaga" ona odgovara "kao što si ti moja". I mislim da to od prvog do poslednjeg susreta sjajno opisuje njihov odnos. E sad u knjigama to već nije tako i ne da nisam fan Džore iz knjiga nego nisam uošte. Ian je Džori dao srce ako to ima smisla. Džora ima jaku emociju kroz seriju jer je sam glumac utkao te emocije u lik. Džora u knjizi je blago rečeno pedofil. Deni iz knjiga je još dete i scena u trećoj (mislim da je treća) knjizi kad se on doslovno baci na nju mi je idalje traumatična. Dakle ne, nikako.





  • Deneris i Džon

Mnogima najdraži par (koji je sada već zauvek gotov jer mislim da je svima jasno da ovo što se desilo vodi ka tome da će je Džon verovatno ubiti) iz serije je dugo bio jedan od mojih "ship-ova" samo zato što su sjajno odgovarali jednao uz drugo (preporučujem Isidorin tekst o njima ostaviću dole link u delu sa ostalim linkovima). I mislim da sam tokom sedme sezone živela za svaku scenu u kojoj su zajedno (osim onih u kojoj ona ko papagaj traži od njega da je prizna za kraljicu). Oni i jesu negde bili cela poenta "pesme leda i vatre" međutim nekako sam se vremeno udaljila od njih iz prostog razloga što mi se činilo da ne mogu da se nađu. Ona voli moć dok je on čista suprotnost. Moram da vidim kako će susret i cela dinamika u knjigama da izgleda jer u seriji posebno u ovoj zadnjoj epizodi oni su više izgledali kao dva prijatelja/ saveznika. Dakle mislim da im serija nije dala dovoljno prostora prosto jer se baš išlo na negativku Deneris i na njenu opsednutost prestolom i na to da je Džon ipak više Stark i da su Starkovi naravno bez mane i greške. Dobili smo malo u prethodnoj sezoni u ovoj se sve vrtelo oko toga kako Džon treba da čuva svoje poreklo tajno ali on naravno kaže svojoj porodici jer Džon ne ume da laže. Čekam knjigu da formiram mišljenje.





  • Džon i Igrit

Ako me pratite malo duže ili ako ste ikada čitali neki od mojih starijih tekstova znate već da neću imati pozivine reči za ovaj par. Ne volim ih zajedno i to je ono čega se držim. Ne volim ih u knjigama a ni u seriji. Jedini period kada ja zaista nisam bila previše zainteresovana  za Džona je upravo taj kada je bio sa Igrit. Sećam se da sam čitala scenu iz pećine (uzgred Igrit doslovno siluje njega u knjizi i pre te scene jer ga nikad ne pita da li je hoće ili ne) meni je bilo muka. Moja sestra je počela da gleda GOT tokom zimskog raspusta i njoj je bilo muka. Džon Snežni i divljakinja koja u sebi ima harizme koliko i ono drvo ispod kog se mole. Moj najmanje omiljeni par.





  • Džon i Sansa

Samo kratko hoću da se osvrnem jer ima ljudi koji jako žele da vide Džona sa Sansom, međutim po meni to nikako ne bi moglo da funkcioniše. Istina rodbinski on je jednako u rodu sa Sansom koliko i sa Deneris (razlika je što je Deni sestra njegovog oca ovo je bratanica njegove majke) ali Džon i Sansa nikada nisu imali prisniju vezu od obične bratsko-sestrinske veze. Ned je podigao Džona on je jedini pravi Džonov otac (stalno nas podsećaju na to da je Džon ipak Ned Stark 2) i između njega i Sanse nikada nije niti će postojati nešto drugačije od bratsko-sestrinske ljubavi.






  • Sansa i Teon

Prelazim na Sansu. Osobu koju su fanovi ship-ovali bukvalno sa svim muškim u njenoj blizini čak sam videla ship Sansa i Džejmi Lanister. Velika je šteta što se onako završilo jer mislim da bi ovo bila možda i najbolja romansa za Sansu. Teon i ona su prošli dosta toga zadjedno. I jedna od retko jako lepih scena ove sezone se dešava kada se Teon vrati i Sansa ga prvi put vidi.





  • Sansa i Pseto

Ovo je bio jedan od prvih ship-ova koje sam ja lično imala i do danas ljudi vole da ih vide zajedno. Iz ove perspektive međutim, kada sagledam sve, Pseto je ipak bio više kao ujak Stark devojčica. Neko ko je bio tu za njih kad nikog nisu imali. To ne menja činjenicu da je njegov odnos sa Sansom bio divan. Dok je imala njega imala je štit a ona je u njemu probudila nežniju stranu. Dakle nisam neko ko bi ih favorizovao kao par ali jako volim njihov odnos.





  • Sansa i Tirion

Sansin brak koji je zapravi bio jako dobar za nju jer je u vreme tog braka sa Tironom bila zaštićena. Ima nešto jako lepo u njihovom odnosu čak i kada se sretnu sada u osmoj sezoni to se zadržalo. Tretirao je kao damu, nikad joj nije pokazao nepoštovanje i u drugoj sezoni kada je Sansa sama u Kraljevoj Luci dok joj prozivaju oca raznim imenima on se odnsoi prema njoj sa poštovanjem istovremeno odajući poštovanje i njemu, i on je jedina osoba koja je još uvek  tretira onako kao neko njenog ranga zaslužuje. U osmoj sezoni njihove scene su mi bile među dragim scenama plus činjenica da je Tirion prva osoba kojoj ona želi da poveri Džonovu tajnu govori o tome koliko imaju prisan odnos. U knjizi nisam najveći ljubitelj. Jer Tirion iz knjige je gladan moći ali otvoreno želi Sansu.





  • Arja i Gendri

Kad su Arja i Gendri još bili deca te simpatije su bile slatke i jako su mi se dopadali kao par. Ovo što smo videli u osmoj sezoni mi se nije preterano dopalo čak mi je bilo i blago neprijatno za gledanje. Nisam ljubitelj da budem iskrena. Ali sam takođe jako neutralna. Ne smetaju mi zajedno.





  • Rob i Talisa

Rob i Talisa nisu tu još od kraja treće sezone međutim oni idu u top 3 para koja nikako nisam volela. U knjizi ceo koncept "Talise" je drugačiji. I Rob se praktično ženi zbog časti (to je uticaj Neda Starka) što ima više smisla nego kompletna budala koja se ženi jer se zaljubio a zna da je dobio prolaz i vojsku jer jer dao reč. Njih dvoje izgledaju blago nezainteresovano zajedno. Una i Ričard nisu imali neku hemiju (bolju hemiju imaju Ričard i Mišel i ako igraju majku i sina) i nisu mi odgovarali zajedno.







  • Brien i Tormund

Ovo je jako jako popularan ship među fanovima. Toliko da se neki još nadaju da ovo dvoje imaju šansu. Meni nisu smetali čak mislim da bi išli fino zajedno. Međutim ne vidim ja neku interakciju među njima koja bi mogla da poklopi ovaj ship da budem iskrena.





  • Brien i Džejmi

Spremna sam na linč. Međutim ja nikako nisam volela ovaj par. Kao tandem dva dobra prijatelja- apsolutno. Kao nekog ko je bio dovoljno časno i divno biće da nam pokaže Džejmijevo pravo lice- da da i milion puta da!  Kao par- Gospode bože, ne!  Džejmi i Biren nikada nisu bili par u mojim očima. I ne znam na čemu su Beniof i Vajs bili kad su pisalo onu njihovu scenu, Brien i Džejmi su trebali da završe svaki prisniji odnos u sceni gde je on proglašava za viteza. Mnogi diskutuju kako nije imalo smisla da se Džejmi vrati Sersi (to su ljudi koji vide seriju kao "on je sad dobr treba da voli dobru ženu" što je u startu greška) ali to ima većeg smisla nego njegova aferica sa Brien koja na kraju nije ni imala svrhu jer nigde se ne poriče da Džejmi voli Sersi i samo Sersi (da budem iskrena ceo Džejmijev lik u ovoj sezoni nema nekog smisla i mislim da su ga pisali s brda s dola). Džejmi u zadnjoj epizodi sedme sezone vidi Sersi prvi put u pravom svetlu ali ni u jednom trenutku ne prestaje da je voli, već joj više nije odan a u tome postoji razlika. Džejmi i Brien su prijatelji. Dva viteza koja dele poštovanje. Ne znam ali i u knjigama i u seriji ja sam njih više doživela kao Neda i Roberta nego kao par. Dakle jako popularan ship  ali ja nikada nisam bila u toj priči.






  • Sersi i Juron

Htela sam da ih kratko spomenem jer su se ljudima jako dopali kao par tokom ove sezone. Meni je Juron bio genijalan izvor smeha zadnje dve sezone i njegov odnos sa Sersi me je zasmejavao. Videla sam na instagramu da su Lena, Pilou i Nikolaj baš lepo prijateljstvo oformili. Nisam neko ko je nužno gledao u Seris i Jurona kao par ali me jesu ludački zabavljali!





  • Sersi i Dežjmi

Blizanci su prilično kontraverzna tema. Mislim da odnos Džejmija i Sersi u knjigama i u seriji se malo razlikuje ali pošto se ovaj post prevashodno odnosi na seriju fokusiraću se na to. Dakle u seriji taj odnos i ta potreba koju oni imaju jedno za drugim je daleko jača, sve što je napisano u petoj knjizi je odbačeno i time je odnos njih dvoje u seriji postavio temelje radije prave romanse nego psihološke manipulacije. Ne mislim da je incest dobra stvar ali u ono vreme stvari su bile drugačije (osim toga ako mislite da su Džon i Deneris OK onda blizanci ne treba da vam smetaju) i prosto nikada ih nisam krivila za tu vezu. Po kraju ovih likova možemo da zaključimo da je ovo ispala jedina "prava romansa" u seriji i da su oni dobili kraj dostojan samog Šekspira (zapravo kraj je bio užasan ali o tome u sledećem postu) i umrli su jedno drugom u rukama. To što se Džejmi vratio Sersi, kao što sam napomenula, ima negde smisla da budem iskrena. On je nju uvek voleo i ona je verovatno jedina osoba na svetu koju je on voleo (onaj deo "tata Džejmi" koji su D i D dodali ne računam jer to nije Džejmi Lanister). Džejmi je bio jedini oslonac koji je Sersi ikada imala. Kada se pogleda njena prošlost jasno je zašto je ona oduvek bila zagrejana za svog brata blizanca, i ja nikada nisam sumnjala da ga Sersi zaista voli jedina osoba za koju se Sersi ikada brinula osim njene dece je Džejmi. Džejmi je rekao kako želi da umre u rukama žene koju voli kad je znao da će Kraljeva Luka da padne vratio se da to i uradi. Dakle jesam razočarana kako su odigrali njihovu smrt ali ne zbog toga što na samom kraju su rešili da Džejmi ipak voli jedino Sersi već zbog drugih stvari. Sve u svemu ne mislim da su oni pokrenuli celu lavinu, mada jesu bili mirođija, i ne krivim ih za incest. Nikolaj i Lena su mi išli sjajno jedno uz drugo. Volela bih da ih gledam negde zajedno u budućnosti.





Kada sam završila sa popularnim parovima želim da spomenem dva para koja sam ja jako volela bez obzira što oni nikada nisu bili u nekoj romantičnoj vezi prvi su Sersi i Oberin. Jako sam volela njihove scene i sitne varince. Mislim da bi oni bili jako lep par da je Tajvin pristao na taj brak. Dinamika među njima je bila sjajna.




 Drugi par su Mardžori i Renli. OK on je gej ali te kratke scene sa njima su mi bile divne. Mislim da su bili jako lep kralj i kraljica i da su išli jedno uz drugo.






To je sve za danas. Kako vam se dopao post? Sve što vam je na pameti, pišite mi dole.

Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):
Novi tumblr


Hvala na čitanju,

With love, S.

25 коментара:

  1. E baš je vedar tekst malo me je podsetio kako su pre sezone bile lepe , a ne kao ova nova užasna sezona. :) Ja imam dva omiljena para iz dva različita gledanaja. Prvi omiljeni par mi je onaj jedan jedini koji nisi pomenula , a to su Elarija Sand i princ Oberin. Sada kad gledam samo se nerviram kad ubiju Oberina. Drugi put tj sad kad sam gledala pred ovu sezonu su mi omiljeni bili Dzon i Igrit iako ih prvi put nisam ni ja podnosila, a sad su mi prelepi zajedno , ne znam sta mi se desilo. Inače ja sam šipovala Dzejmija i Brijenu , al kontam da je u knjigama drugačije. :) I slažem se sa Ariju i Gendrija to je bila najneprijatnija scena za gledati u istoriji Gota.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su Elarija i Oberin bili lep par međutim pošto je kasnije nisam baš mirisala nisam ih spomenula, inače birala sam baš popularne parove, mislim da sam ejdnom pravila listu mojih omiljenih parova i tu sam ih stavila :)
      Ja Džona i igrit nikada nisam naučila da volim. Čak sam ga jedno vreme i sa Melisandrom šipovala ali nikad mi se nije sivđao sa Igrit.
      Meni su Džejmi i Birena uvek bili nekako van balansa ali možda je to samo moje viđenje dok npr sviđale su mi se varnice između Ketlin i Džejmija to bi bio interesantans poj. Arja je barem po meni trebala da ostane asekusalni lik jer nikada kod nje nisam videla želju za tim. Ma još gora je gde je on prosi neprijatno i njoj a i meni.
      Hvala na čitanju i na komentaru :)

      Избриши
    2. A izvini nisam skontala da su to generalno popularni praovi inače ne mogu da verujem da su Dzon i Sansa popularan par? Kako? Zašto? Ahahha Pa oni čak i nisu par Ništa mi nije jasno.

      Избриши
    3. Džon i Sansa su jako često u top 5 popularnih parova gotovo na svim fan listama. Kako i zašto? Iskreno pojma nemam!

      Избриши
  2. Mnogo su mi nedostajali tvoji "GoT" tekstovi, kao i komentarisane epizoda, likova, dešavanja - nekako bez toga nije isto gledanje :), mada, ruku na srce, aktuelna sezona više (meni barem) ne izaziva ista osećanja i mnogo toga ima da se diskutuje, ali malo toga u pozitivnom smislu. Ali, dobro, o tome uskoro.
    Par dopuna/ispravki, taj "prequel" (pod radnim naslovom "Duga noć") još nije snimljen, ali produkcija je započeta i izvršen kasting (između ostalog, Naomi Vots). Iskreno, mislim da neću gledati nijedan "spin-off" osim ako ne odrasde npr. Robertovu bunu. Jasno mi je da je ovo sad čisto jurcanje da se zaradi što više na konto serijala, ali smatram i da bi Martinu bilo pametnije da završi osnovnu priču, pa onda nek se rasplinjuje na milion drugih projekata, ako ima volje i snage.
    Simpatično mi "ne uzimajte ovo kao gospel", kod nas je prevod: Jevanđelje ili Sveto Pismo, kako hoćeš. Tek da znaš, ovako zvuči malo čudno, jer kad kažeš gospel, prvo pomislih na crnačke crkvene horove.;)
    Slažem se sa Anastasjom za Oberina/Elariju (baš sam i htela da ih predložim), kao i Arju/Gendrija, nego da krenem sa komentarisanjem. Nas dve smo proteklih godina već razgovarale na mnoge od ovih tema, ali zanimljivo je videti kako se sada čine.

    1. Deneris i njeni muškarci
    -Nas dve definitivno nismo ljubitelji Kala i Kalisi.:) Slažem se. I ostajem pri mišljenju da niko ne bi toliko padao u nesvest da nije Džejson Momoa u ulozi Droga. U knjigama mi je, posebno prilikom prvog čitanja, njihova veza bila nekako lepša, potresnija, njena tuga nakon što je umro...svakako važno, prelomno iskustvo za Deni, ali ne romantizujem ništa jer je to bio (što mnogi zaboravljaju!) brak iz nužnosti, na koji je prisiljena i naprosto nije imala izbora, nego da se zauzme za sebe i izvuče ono što je bilo najpametnije kako bi opstala.
    Znam da voliš Džoricu i Deni.:) U seriji je zaista taj odnos prelepo prikazan, platonski baš, a ponajviše zahvaljujući glumcu, Ijanu. U knjizi mi, isto kao tebi, Džora "baca" pedofilski "vajb". Ijan je liku doneo mnogo viteškog, plemenitog, pravi džentlmen. Ali, mislim da nije bilo šanse da se ovo realizuje. Mučenik umro u "zoni prijateljstva". Doduše, ta pogibija mi je od retkih potresnih i dostojnih momenata u seriji.
    A Deni i Dario?:) Ne mislim na prvog. Baš prava "prelazna" kombinacija. Meni su simpatični.:) Takođe ne može da traje.
    I tu dolazimo do mog omiljenog para: Deneris i Džon. Zašto? Pa, naprosto, oni su SRODNE DUŠE. I to je očigledno od prvog poglavlja, prve scene, od naslova serijala. Ne mogu da oprostim D&D što su upropastili ovu zamisao, zbrzali sve, otaljali. Kit i Emilija su mi slatki, malo "drveni" doduše, ali mislim da su mogli da iz njihovog odnosa izvuku znatno, znatno više. Prelepi su. I baš to što su suprotnost, meni "pije vodu", jer samostalno ni ona ni on nisu za vladara. Realno. Jedino zajedno, ili da trona uopšte ne bude.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo ću se ubaciti na kratko u komentar.. Rekli su da neće biti projekta koji se bavi Robertovom bunom, jer smatraju da je dosta toga pomenuto u samoj seriji.
      P.S. Mene je ovo takođe najviše intresovalo, žao mi je što neće biti realizovano.😞

      Избриши
    2. Hahaha, gde pomenuto "dosta toga"? Jel' misle na igranu seriju ili na knjige (onda razumem)?
      Ma, znam da neće biti, pusti snovi. Nego rekoh, to bih eventualno gledala, Prvi ljudi i Deca šume mi nikad nisu bili nešto zanimljivi.

      Bože, koliko su se nalupetali ove sezone, pitam se da nisu na onim Bajaginim "šarenim pilulicama"?;)

      Избриши
    3. Mislim da možemo da se složimo da je sezona bila propast. Čak je i Nikolaj otvoreno isribao D i D oni su se oslonili na popularnost serije uzeli kintu i napisali najgori scenario u istoriji. Ovakav projekat je zaslužio više.
      Rekoh Anastasiji da Oberina i Elariju nisam stavila jer sam samo uzela baš popularne parove tj. izvukla sa neta i dala moje mišljenje :)
      Vidiš i u knjjigama i u seriji ja nikada nisam shvatila jednu stvar- kako se ona zapravo zaljubila u njega? Jer iz moje perspektive to nikada ne bi moglo da se desi.
      Džora u knjigama je blago rečeno katastrofa. Ona u knjizi ima valjda 14 ako se dobro sećam on je dosta stariji od nje. U seriji je vitez. I da definitivno jedna od kvalitetnijih scena je njegova smrt. Dosledna takvog lika.
      Dario nije među popularnim shipovima a vala ja nisam bila najveći ljubitelj istog mada jeste frajer nekako je dosadan a uvek sam imala utisak da ga ona koristi kao puko zadovoljstvo van kreveta je samo drug.
      Emilija i Kit su malo lošije odglumili ovde ona je generalno u grču od neke treće ezone ne menja emocije pa možda to malo ne dprinosti. Ja vidim njega kao samostalnog vladara, vole ga ljudi i častan je, ali bi bili lepši par kao kralj i kraljiica. Ja sam ih doživljavala kao našu verziju Ajrvin i Aragorna (mada su to pre Lijena i Regar) ali na žalost D i D su bacili sve što je napisano u reku.

      P.s ja sam voljna da gledam osim Robertove bune i Egona Osvajača a deca šume i priv ljudi su mi najmanje zanimljivi

      Избриши
    4. Misle da su dosta Robertove bune pomenuli u seriju, mada ko će više onoj dvojici da veruje, možda se Martin i predomisli, ipak je to Martin (sve će samo serijal završiti neće).. :)

      Ja se, iskreno, radujem kraju, ova sezona je mučna za gledanje. Ako uspem 5 scena nabrojati koje su mi se dopale, biću zadovoljna. :D

      Избриши
    5. Podrikova pesma! :) I možda još dve-tri scene. Ostalo - krš. Uopšte se i ne radujem finalu....

      Избриши
    6. Što se tiče Denerisinog zaljubljivanja u Droga, ni meni nije jasno u kom tačno trenutku se to dogodilo. Kada se zaljubila u njega? Sad pokušavam da se prisetim i nema šanse, bukvalno se to odjednom javlja u priči, nakon što ga je "ukrotila" i on počeo da joj ukazuje poštovanje. Ili nakon što je zatrudnela? Vidiš, moraću da obratim pažnju kad sledeći put budem čitala.:)

      Emilija mi odavno nije bila bolja u glumi nego ove sezone, što je prilično ironično, ali stvarno mi se dopada kako izražava bes i povređenost.

      Избриши
  3. -Džon
    Ne volim Igrit, ni u knjigama ni u seriji (gde je mnogo bolje prikazana, al' za džabe). Zanimljivo je da su mi Kit i Rouz privatno mnogo slatki, otkačeni, dopadaju mi se kao par. :) Ali, VAN ULOGA. Slično kao u slučaju Deni-Drogo, ne mogu da romantizujem vezu koja se nije zasnivala na slobodnoj volji, koja je nastala iz nužde i pritiska (ovoga puta sa ženske strane). Takođe mislim da budućnosti ovde nije bilo, zato je Džon relativno lako otišao natrag u Noćnu stražu (odlična scena, kad beži na konju, kakvo olaskšanje!). Za njega, ovo je bila misija, deo dužnosti, a u sklopu toga je imao prvo iskustvo sa ženom, međutim, to nije bilo ništa konačno za njega. Kao što se u knjigama neće smuvati sa Val (to i sam pomisli pred kraj petog dela). Svi putevi ga vode ka Deni.
    U knjigama, famozna pećina....bljak. Naprosto, bljak. Ta i scena između Sema i Gili na brodu su mi ostavile najgori utisak.

    Iskreno, baš me zanima ODAKLE ljudima uopšte ideja da povezuju Džona i Sansu? Imaju li ikakvog osnova za to, pre svega? Koliko su, uopšte, do šeste sezone imali zajedničkih scena? Sansa je prema njemu, u detinjstvu, bila grozna - bukvalno mala Ket. Prezir, potcenjivanje. Ne verujem da bi se to promenilo da nije prošla kroz iskustvo sa Remzijem, pa joj brat pritekao u pomoć, a ona spustila gard, shvativši da sad malo koga ima od porodice i mora da ih se drži. Ali, oni su brat i sestra od tetke/ujaka! Odrasli su zajedno. Nema poređenja sa Džonom i Deni, koji veći deo života nisu ni znali jedno za drugo. Veća boleština od ove mi je samo Džon-Arja.

    -Sansa:
    U pravu si, mislim da sam jednom prilikom i napisala kako je samo još za Noćnog kralja nisu verili.:) Sansa je definitivno dežurna udavača Vesterosa.
    Sa Teonom mi deluje suviše bratsko-sestrinski. Ono, jeste on (u knjigama) bio potajno zaljubljen u nju i nadao se da će ih Ned veriti, ali posle svega što su skupa prošli, mislim da romansa kao takva ne bi imala smisla. On je gledao kako je Remzi siluje, zaboga!:(
    Pseto je zaštitnik devojčica Stark :) i dok u knjigama zaista postoje osnove za malo drugačiji pogled na Sansu (ponajviše jer je on tamo dosta mlađi, a ona istripuje "poljubac" nakon bitke na Crnobujici), u seriji to otpada i drago mi je, bilo bi previše.
    Slažem se za Sansu i Tiriona. Deluje mi da u osmoj sezoni mnogo insinuiraju "eh, kad bi se ponovo venčali" utisak.
    Inače, mislim da je idealan par za nju - Loras. Pre svega u knjigama, gde nije (bar ne jasno) gej. Dopada joj se, mlad je, lep, bogat, živela bi kao princeza uz njega - ali to onda ne bi bila "Igra prestola".:)
    Najbolju hemiju, u seriji, koliko god ovo bizarno zvučalo, imala je sa - Remzijem! Kad angažuju Ivana Reona, moraju biti svesni toga.;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Kit van uloge grozno antipatičaan mnog je drven i to mi se ne dopada. Dok npr svaki put kad vidim Ričarda dan mi je bolji on mi je daleko harizmatičniji i interesantniji kao pojava.
      Ima shipova između Džona i Arje a ubedljivo najbolesnije mi je Pseto i Arja i ljudi koji su misli da je Pseto zaljubljen u Arju. Sanda i Džon je jako popularan među parovima koje ljudi vole. Ne znam po kom principu? Slažem se meni je Sansa i sa Ivanom ali isa Džekom Glisonom (lep princ i princeza ne mogu da poričem) bila lep par.

      Избриши
    2. Pseto Arju gleda kao ćerku ili u najmanju ruku štićenicu. Ona je za njega baš, baš dete. To se naročito vidi u ovoj sezoni. Mada, čula sam odvratno tumačenje, kao, Arja je u drugoj epizodi htela S NJIM da spava, ali se pojavio Berik, pa se zato onako iznervirala i spopala Džendrija.
      Ne mogu da verujem šta sve ljudi vide, ali to dosta govori o njima. Npr, neki misle da je Deneris poludela jer je Džon odbio. I reci sad da to nije seksizam?:(

      Da, Džek i Sofi su isto lep par.:)

      Избриши
  4. Uh, ovo je meni NAJGADNIJA "ljubavna" scena u osmoj sezoni, verovatno i uopšte. Nikako, nikako ne podržavam Arjino spajanje sa bilo kim, o čemu ćemo još pisati i obrazlagati, pa da ne dužim ovde. I ceo taj fazon "kao Robert i Lijena", zaboga, Lijena NIJE VOLELA Roberta, zato je i pobegla sa drugim! Kao što Arja kaže "That's not me". Nije mi jasno ni šta im je trebalo ono, možda samo da autori seriju kažu kako su, eto, razdevičili svaku žensku ulogu i, fazon, "neću da umrem nevina". Debilno.

    Ne volim Roba i Talisu. Više mi ima logike priča iz knjiga, sa Džejn. Doduše, zabadanje noža u stomak trudne žene i dalje mi je najveći šok u seriji, kao i "Red wedding" u celini. Eto jednog od dokaza koliko su prve četiri sezone bile efektnije i bolje. Ta jedna scena više potresa nego sat vremena paljenja Kraljeve Luke iz poslednje epizode...
    l
    Tormund se loži na Brijen, ona na njega ne. Simpatično je njegovo obletanje, ali ništa više od toga. Brijena je, što se uglavnom zaboravlja, ne samo vitez već i plemnkinja. Što bi rekao lik iz jednog smešnog klipa pre deseta godina i više:"one vole picane"...e, tu dolazimo do Džejmija.
    Pisaću posebno o ovome, analiziraćemo. Još nisam načisto šta da mislim. Brijen mi definitivno nije aseksualna kao Arja, nikad bila. Dok Arja (u knjigama posebno) oseća nelagodu i odbojnost prema svojoj ženskosti, Brijen je potisnula zbog razočaranja i kompleksa. Svi su je ismevali jer je ružna i nezgrapna, bila je zaljubljena u Renlija koji je gej...mislim da su emocije prema Džejmiju iskrene i logične, ali ne dopada mi se kako su sve prikazali. Ružno se poneo prema njoj. Okrutno i nimalo u skladu sa svojim likom. Dakle, slažem se u svakoj reči sa tobom!:)

    -Sersei:
    Pilou je tako ludo harizmatičan i daje sve od sebe, ali Glupko i Tupko su od Jurona napravili debila. Tolikog, da se ne zapita ni otkud, zaboga, Tirion zna da mu je sestra trudna. Njegov dvoboj sa Džejmijem kao da je pisao neko nadrogiran.
    Kao par su me zasmejavali, iskreno.:)
    Džejmi i Sersei su posebna tema...da ne dužim sad, Nikolaj i Lena su im pružili znatno više ljudskosti nego u knjigama, gde su čisto zlo. Učinili su da nam njihova veza, koliko god bila neprirodna, toksična i opasna, bude jedino prihvatljivo. Kapa dole.:)
    Jedino se ne slažem za poistovećivanje Deni i Džona sa njima. Oni su ROĐENI BRAT I SESTRA, pa još blizanci! Ljudi se gnušaju onoga što Kraster radi kćerima, zašto bi im ovo bilo prihvatljivo? Deneris i Džon su rođaci u drugom kolenu i takvih brakova (ujak-sestričina, brat i sestra od strica, npr) bilo je i u realnosti sve do kasnog devetnaestog veka, naročito među plemstvom.
    Nije to isto kao kad spavaš sa članom porodice, najuže. Nije ni normalno, ali nije na istom nivou.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dakle nisam jedina koja je sumnjala da je Arja zapravo aseksualan lik? Meni je sve vezano za Gendrija i Arju bilo grozno. Kažem bili su slatki kao deca gde je sve bilo još na nekoj bazi prijateljstva ona scena je bila neprijatna za gledanje. Čak bi mi imalo više smisla da Arja voli žene nego njega. I tačno Lijena nikada nije volela Roberta.
      Crveno venčanje celo je bilo...pojma nemam meni idalje najtužnija scena ostla ustreljen Sivi Vetar a Roba mi nije bilo žao ma ni najmanje. I Ket, nisam je volela ali kad su je zaklai to mi je bilo baš mučno.
      E vidiš ja vodim debatu sama sa sobom (i to je opet D i D dva morona) da li je Džejmi bio grub da ga ona ne bi pratila (što ima smisla) ili je bio grub jer Džejmi uvek balansira između te dve strane (imamo razgovr sa onim...stade mi mozak ne mogu da se setim imena Ketinim bratom gde on otvoreno hladno priča šta je sve radio). Može da bude da je prvo zbog toga što je ona dala reč Sansi i da je reko nešto drugo krenula bi za njim. Ovo je j zaključak. Džejmi je pokušao da živi život kakav treba, vrlo jasno on Sersi voli do samog kraja, pa kad je čuo da je pobedila protiv Deneris, održao je obećanje i borio se sa žive vratio se da bude sa njom. Tu imamo i Tiriona koji uprkos svemu ostaje veran svojoj kući i psole svega što je njegova sestra uradila kaže Džejmiju da je uzme i beži. Lanisteri su čudna sorta.
      Kaća i ja smo zaključile da oni nisu bili trezni kad su pisali sezonu.

      Избриши
    2. Da, od početka mi je Arja skroz aseksualna. Nimalo mi, ama baš nimalo nije ono išlo uz nju.:(
      Mene su i Rob i Talisa opasno nervirali, ali je scena kao scena toliko gadna i tužna i šokantna u celini gledano.

      Edmur. :) Ja mislim da je Džejmi bio grub jer nije želeo da Brijena krene za njim, hteo je da joj se zgadi, tačno se vidi i oseća kako se sam nad sobom gnuša - želeo bi da je bolji čovek, pokušao je, ali ne vredi. Opet, loš potez, nije bilo fer prema njoj da joj daje lažnu nadu. A i katastrofalno loše pisanje od D&D, dao Bog da sami znaju šta su hteli da postignu...Glupan i tupan.

      Избриши
  5. Sersei i Oberin su mi savršeni par, volim ga i sa njegovom Elarijom; primer skladnog i možda jedinog takvog braka u serijalu su mi bili i ostali Ned i Ketlin, a već smo se ranije složili kako su Renli i Mardžeri bili kraljevski par u svakom smislu, mada bih volela da je vidim i sa Robom.:) Ista su generacija, dobre kuće, čudi me da taj savez nije nekome pao na pamet.

    Da maštamo još malo, šta kažeš na kombinaciju Džaken-Melisandra?:) Tu bi bukvalno "grmelo i sevalo"!

    Izvini što ja ispisah roman, ali oduševio me tekst i stvarno sam uživala u čitanju. ;)))) Hvala i na spominjanju mog posta.:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Džaken i Melisandre bi bili par za poželeti plsu mislim da dvoje lepših ljudi ne postoji u seriji tako da ja sam za!

      Što duži komentar to bolji volim da pročitam šta msiliš!

      Избриши
    2. Jedva čekam da opletemo po sezoni, onako udruženo!:)

      Избриши
  6. I da ne zaboravim, meni najlepši par u seriji (osim Džona i Deni :), naravno) - Mirsela i Tristan!:))) Čiste, nevine duše usred onog ludila, prljavštine i zla. Kao Romeo i Julija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oni su bili divini dva nevina stvorenja koja su žrtve groznog sveta.

      Ja sam volela Džona i Mel na kratko bili su mi zaniljivi. Ketlin i Džejmi su mi bili sjajni zajedno to su malo čudniji ali meni sjajni parovi.

      Избриши
    2. Mislim da sam ja ipak pobedila sa Davosom i Misandei, haha...

      Избриши
  7. Od parova bih više volela Tormunda i Brienu, i Igrit i Džon su mi bili slatki. Više su imali varnice nego Deneris i Džon. U 8. sezoni, svaka njihova scena me bukvalno boli koliko je neuverljiv taj ceo odnos. ,,I love you, you're my queen'' - jedina rečenica koju je Džon morao da savlada za 8. sezonu...
    Što reče neko na početku, podsetila si ovim postom kako su sezone ranije bile sjajne.
    Oberina sam uvek mnogo volela i njegovu smrt sam baš nekako teško podnela, nikad neću zaboraviti način na koji je umro.

    Girly world | novi post | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su tormund i Brien bili simpatični ali ih nikako nisam videla kao par više kao jednostranu simpatiju. Nije bilo dovoljno prostora za Deneris i Džona sve su nekako zbrzali.
      Sezone od 1-4 ssu bile neverovatne, čak i peta prolazi ali posle toga sve slabije i slabije.
      Oberin mi je jedan od najdražih likova u seriji još više nego u knjizi jer je Pedro apsolutn Bog. :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor