Search This Blog

Game of Thrones, the end.





Kakva katastrofa od finala! Od kad sam pogledala epizodu znala sam da su ovo reči sa kojima ću početi moj post jer zaista, kakva katastrofa i kakav glup završetak jedne tako dobre i moćne serije. Ako su Beniof i Vajs želeli kraj koji će svi pamtiti-čestitke dobili su takav kraj. Svi će ga pamtiti...kao glup kraj jedne fantastične serije. Imam ja još par postova u planu tu ću lagano proći sezonu i razjasniti šta mi se dopalo (to će biti jedan post) i zašto mi se sveukupno nije dopalo. U ovom postu ću generalno da pričam o zatvaranju sezone i zatvaranju cele priče i neću ići u detalje (od epizode do epizode).





Ono što sam ja htela da uradim nakon gledanja ove sezone




Pozdrav dragi ljudi. What's up? Game of Thrones je stavio tačku na gotovo deceniju dugu sagu o borbi za gvozdeni presto. Meni lično nije teško palo, pre svega sezona je bila jako loša a osim toga ja ću uzeti samo kraj i dalja dešavanja "po Martinu" a on ima još dve knjige da izda. Ironično je godinama sam zamišljala, a gledam seriju od 2011. kada je krenula da se emituje, da će mi kraj užasno teško pasti i onda dođu dve budale i unište seriju pa mi i ne padne teško. Da rezimiramo: Bran Stark je krunisan za kralja. Zimovrel je u "Bregiztu". Egon Tar...zapravo ne on je Džon Snežni do kraja, je opet u noćnoj straži a Arja Kristofer Kolumbo Stark istražuje zemlju (SAD ali Vesteros verzija), jer svi znamo da GOT treba da ima nekoliko spin off-a... ostali su manje bitni. Sivi Crv je kreten da i to napomenem. Sve u svemu jako loše.

Biću oštra.
Da više ne dužim, 
Let's go😉


Kraljica na severu (što mi opet smeta jer je sa Branom kuća Stark vladajuća kuća ali OK nije toliko veliki problem)



Da počnem prvo od stavki koje su bile neki od ključnih delova priče a koje su Beniof i Vajs totalno zapostavili ili rešili da ignorišu.

  • Džonovo poreklo

Toliko sezona čekamo "zvaničnu"potvrdu o tome da je Džon rođen u braku i iz ljubavi da ima legalno ime i da je zapravo sin Lijene i Regara . To smo na kraju sedme sezone i dobili. Ako smo mislili da će to igrati ulogu u zatvaranju cele priče-prevarili smo se! Beniof i Vajs su (prvo odabrali najgore moguće ime za njega i o tome sam već pisala), celokupno Džonovo poreklo sveli na to da je bilo bitno samo da on zna da nije kopile kao što je verovao (što u vreme kada sazna i nema neki značaj jer su ga ljudi odabrali za Kralja na Severu) i da je Ned Stark bio veran i častan čovek koji nije prevario Ketlin (a sve i da jeste ne umanjuje njegovu čast bio je godinama odsutan, nije da su mogli da mu zamere). Ništa više od toga. Eventualno ako hoćemo da cepidlačimo možemo da kažemo da je bilo bitno jer je Deneris umrla u rukama čoveka koji joj je porodica. Na samom kraju on odlazi nazad u Noćnu Stražu ime Tagerijana nijednom nije pomenuto niti njegovo pravo ime uprkos tome što gotovo svi znaju. Značaj Regarovog sina, na samom kraju ne potoji.



Jahanje zmaja je najviše što smo videli od Džonovog Targ identiteta



  • Sersino proročanstvo

Proročanstvo koje proročica kaže mladoj Sersi glasi da će imati troje dece dok će njen muž imati 20-oro, i da će umreti od strane "mlađeg/malog brata" ona večito veruje da je to Tirion. Pošto je Seris zapravo najstarije dete Tajvina Lanistera, Džejmi je takođe u kategoriji "mlađi brat" što je ono u šta mi verujemo kao čitatelji/gledatelji. U ovoj seriji mlađi brat su bile cigle. Proročanstvo je totalno odbačeno umesto toga išlo se na Džejmijevu želju da "umre u rukama žene koju voli" što je moglo da se desi da ih je on oboje ubio. Način na koji je Džon ubio Deneris je ono što sam ja zamišljala za blizance samo što bi ih Džejmi oboje ubio. Blizanci i Deneris su uskraćeni za daleko bolju smrtnu scenu i stojim iza toga. To su 3/5 glavna lika. Zaslužili su bolje.


Gluma Lene Hidi je spasila ovu scenu



  • Obećani princ

Ceo koncept obećanog princa je pao u vodu. Živo me zanima čija je ideja bila da Arja Stark ubije belog hodača? To je bio Džonov "posao". Odmah da kažem epizoda "The Long Night" je jedna od najgorih epizoda ikada napravljenih u GOT serijalu. Pre svega ko god da je bio zadužen za kamere i svetla odmah da da otkaz jer dobar deo nismo videli. Onda cela priča sa prokletim šetačem koja se vuče 8 sezona je u jednom potezu presečena. Den i Dejv su hteli da strpaju šetača, negativku Sersi (koja na kraju nije ni bila negativac po njihovom scenariu), i ludu kraljicu Dneris u 6 epizoda. Minimum 10 epizoda dve sezone im treba za to da se odradi kako treba. Džon Snežni je do gotovo samog kraja bio beskoristan toliko beskoristan da su ljudi o njemu pričali jedino posle epizode gde nije pogazio Duha i ove zadnje kada je ubio Deni i pogazio Duha, što govori o kvalitetu pisanja ove sezone.






  • Džejmi

Šta su oni hteli da postignu sa Džejmijem ove sezone još uvek mi nije jasno. Zapravo nije mi jasno još od šeste sezone gde je on odjednom dobio očinski instinkt koji nikada nije imao ni u najavi. Čovek sedi na severu, prođe šetače gotovo nepovređen, da Brien titulu viteza, skine joj nevinost i onda se hladno vrati Sersi da bi ubio Jurona, i posle umro sa Sersi. Da li sada shvatate koliko su ga uništili? Ja stojim da je Džejmi siv lik. On je jednako heroj koliko i negativac. Ali njegov lik nema jasan pravac i smer i pisanje njegovog lika, koji je uzgred lik sa kojim imaš dosta materjala da radiš jer je jedan od najkompleksnijih likova u serijalu, je bio blago rečeno katastrofalan. Sam Nikolaj nije zadovoljan i to je rekao. Kao da nisu znali šta da rade sa njim. A imao je dosta materjala da završi lik kako treba. Sa njegovim likom je baš imalo šta da se radi.


Džejmi Laniter je oduvek bio jedan od najboljih likova,
A onda su ga D&D uništili



  • Pad glavnih likova

Gotovo svi glavni likovi iz serije su manje-više bili loše napisani. Džejmi nije jedini. Ja odmah da kažem mene luda kraljica nije iznenadila, imala je Deni dosta naznaka za "tatina ćerka" scenario ali ako su hteli taj koncept trebali su više epizoda. Niko na svetu, (pa čak i njen otac ludi kralj nije), se ne okrenu za 360 stepeni toliko brzo, sa jedne na drugu stranu. Dakle Deneris i njene akcije u zadnje dve epizode nemaju nikakvog smisla. Odbijam da verujem da žena koja je oslobodila robove može toliko brzo da se okrene kada joj Džon kaže za nevinu decu ona ne reguje nikako "oni nemaju pravo da biraju". Kad smo kod Džona možda razočarenje sezone je šta su uradili sa njegovim likom. Kao što sam pomenula do zadnje sekunde on bukvalno ništa nije uradio. Apsolutno ništa. Kad već pričamo o tome ko nije uradio ništa možemo da spomenemo i Sersi Lanister koja je jedino interesantna jer Lena toliko dobro glumi (ima meme kako je Lena plaćena ne znam koliko miliona dolara da stoji na terasi i pije vino ove sezone) da joj čitaš šta je u Sersinoj glavi,i onda one poslednje scene koje su bile pomalo potresne. Da ne pominjem da se Sersi Lanister ni na stazi srama nije ponašala onako. Lav uvek diže glavu. Loše pisanje, loše pisanje. Tirion. Da svima omiljeni lik je ispao najgori savetnik svih vremena. Pola sezone ja gledam i mislim se "ko mu dade ovaj scenario da li su normalni?". Arja Stark je od tog glavnijeg dela jedina neoštećena (ali nije da je nas je preterano impresionirala) veći deo sezone, osim što je uspela da izgovori rečenicu u zadnjoj epizodi koje mi ubedljivo najgluplja od svih "znam ko je ubica kad ga vidim" no shit Sherlock popalila pola grada baš ne izgleda kao ubica. Sansa mi je do zadnje epizode bila OK, a onda u zadnjoj epizodi mi je kidala živce posebno za replike o Branovom...da.



Džon Snežni ubija Deneris.




  • BRAN THE BROKEN

Da li ste se valjali od smeha kad ste čuli ovo? Ja jesam. Strimovala sam epizodu i u 4 ujutru sam se toliko glasno smejala da sam probudila moju srednju sestru koja je mislila da nisam dobro. Kakav nadimak gospode bože. To nije poenta ove teze. Kakvo glupo rešenje za kralja? Iskreno govoreći meni bi Sansa bila bolji izbor. Ona i Tirion su dobar tim. Zašto da ne? Međutim polemika koja se vodi je da li je Bran Stark indirektni negativac ove sezone? Ja na prvi pogled nisam razmišljala o tome jer Bran nije neko ko je pokazivao bilo kakvu zainteresovanost ni za titulu svoje kuće (koja mu legalno pripada) međutim nakon što sam pročitala par teorija shvatila sam da on jeste negde indirektni negativac. Bran je vrana, vidi prošlost i budućnost. I neka stoji to da neke stvari ne treba menjati zašto on ni u jednom trenutku ne upozori Džona na Deneris i na to šta će da se desi sa njom ? Lepo mu je Džejmi rekao "ti sve vidiš". Lično ne dopada mi se izbor za kralja ni najmanje. Uveli su neku vrstu demokratije -cool to sam negde i očekivala ali Bran kao kralj. Kralj koji ne može da ode nigde i više je van svog tela nego u svom telu. Loš izbor.


Kralj 6 kraljevstva



Da ne udavim sa ovim postom, pričaću o sezoni još izdvojiću četri scene koje su mi se dopale, to nije veliki kompliment jer sam ranijih sezona obično ovako mogla da izvučem ono što mi se nije dopalo . Dakle četri scene (ne snimci koji su često fantastični već koncept i radnja scene). 
p.s mogla sam da dodam i scenu u kojoj Brien popunjava Džejmijevu stranu ali ono "died protecting his queen" mi je malo krindž, pa nisam.

  • Trion nalazi brata i sestru

To je bila jako tužna scena i prilično potresna. Ispod ruševina vidi Džejmijevu ruku i onda sklanja, ciglu po cigu počne da plače kada ih vidi. Tiron je uvek uprkos tretmanu bio veran svojoj kući i ta scena gde nalazi blizance je bila jako potresna. Piter Dinklidž ubio sa emocijom.


Mali lav, sam na ovom svetu

  • Drogon

Još jedna scena koja me je naježila i jako rastužila je kada Drogon pokušava da probudi mamu. Nekoliko puta je mrda i onda vid da ona ne ustaje taj njegov krik...evo sad se naježim. Potom spali gvozdeni presto (fantastična scena) i odleti sa njenim telom. Uprkos svemu ne dira Džona koji je ubio mamu.


Moćni Drogon topi presto



  • Sansa i Džon

Scena u kojoj Džon da Sansi "blagolov" za kraljicu na severu mi je jedna od omiljenih scena. Ovo dvoje se nisu podnosili na početku, međutim do kraja serije ova veza je možda ostala najjača bratsko-sestrinska veza (blizanci su van konkurencije). Ta scena njihovog rastanka mi je bila prelepa.


Brat i sestra



  • Džon i Duh

Mislim da je svima bilo toplo oko srca kada smo videli Džona i njegovog vernog prijatelja zajedno. Plus pomilovao je Duha i to je ono što je bitno.

Džon i njegov verni prijatelj. Povratak na pravi sever gde je zapravo njegovo srce. Džon kao i Duh pripadaju severu.



  • Gluma

Mislim da D & D duguju glumicima što su im izvadili barem malo sezonu. Gluma je bila besprekorna čak i glumci koji su "zabušavali prethodnih sezona" (o da Emilija o tebi pričam) su ove sezone bili sjajni i to je najveći kompliment sezone.


Neverovatan kasting koji je učinio zadnjih 10 godina magičnim



To je to za ovaj post. Ovo je bio samo generalni pregled ima tu dosta toga još da se kaže i jednom nedeljno će narednih nekoliko nedelja ići jedan ovakav post tako da će mo tu pričati generalno o seriji i ovoj sezoni. Slobodno mi ostavite svoje utiske u komentarima.

Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):
Novi tumblr


Hvala na čitanju,

With love, S.

7 коментара:

  1. Meni su se tek sada slegli utisci od ove bruke....pokušavala sam zaista da pronađem neke iskupljujuće kvalitete priči, ali u ovoj sezoni su je potpuno URNISALI. Pokušala sam i da zanemarim knjige, ali ne vredi, stalno se vraćam na to jer su ipak od "Pesme Leda i Vatre" krenuli. Glupko i Tupko (Dumb & Dumber) su ovoga puta prevazišli sebe.

    Slažem se sa tobom u svemu, osim u viđenju scene sa Sansom. Meni Džonovo opraštanje od Starkovih uopšte nije bilo ni dirljivo, samo tužno i krajnje licemerno, naročito od strane Sanse. Džon Snow, nije nego? Ispada, na kraju, kako su Bren i sestrice jedino imali nameru da činjenicu Džonovog porekla iskoriste za eliminisanje Deneris. Zgadili su mi se Starkovi, Sivi Crv mi je ispao dosledniji lik nego oni, barem je uvek bio iritantan i nebitan tip - ne mogu da verujem da ovo kucam, ali, tako je. Od časti Neda Starka ostala su samo tri prevrtljiva potomka koji su izučili najbolje škole Sersei, Maloprstića i Varisa, ostao je Tirion koji se izvukao bez posledica, sve u svemu - Vesterosu se smeši novi građanski rat čim se Dorna i Gvozdena ostrva dosete da zatraže nezavisnost...za početak.
    Meni je na listi najboljih scena iz finala, umesto ove, definitivno trenutak kada "naci" Deneris izlazi pred vojsku, a Drogonova crna krila joj se šire iza leđa. Moćno!

    Ali, pošto nameravam da i sama od sledećeg vikenda počnem sa "GoT" tekstovima nedeljom, zajedno ćemo analizirati i diskutovati o svim detaljima, da ne dužim ovde.:)
    Jedva čekam!:)))))

    Uglavnom, od najavljenog “bittersweet” efekta ostade samo “bitter”. Prazno, razočaravajuće i nekako tužno, ali ne zato što je gotovo, nego zato što se na ovaj način došlo do kraja. Čitava sezona je slaba, ali ovakvo finale je dokusurilo. Sem nekoliko zaista finih scena, sjajne glume i muzike, ostalo nije vredno spominjanja osim u kontekstu podsmeha i ironije.

    Odbaciti logiku priče razvijane kroz čitavih sedam sezona i prethodno decenjama kroz književnu podlogu, a zarad “šok” efekta i podilaženja očekivanjima fanova koji “ne vole klišee”, uzelo je svoj danak.

    Čini mi se, ipak, da je i ta PRETERANA euforija, na momente čak prava histerija oko serije mnogo uticala na ovakav ishod.
    Sad preostaje da se vratimo knjigama i repriziranju prvih pet sezona, dok je još sve valjalo.
    “Igra prestola” svakako ulazi u istoriju, nažalost ne kao jedna od najboljih serija, već ZAMALO jedna od najboljih, ali svakako jedna od najuticajnijih. Drago mi je što sam bila savremenik tog “ludila”.:)

    P.S. Bran the Broken = Ivar the Boneless. Doduše, čak su i "Vikinge" zeznuli sa ovakvim padom kvaliteta priče.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isidora oni su spalili ovu seriju gore od Drogona Kraljevu Luku. Znači kad čovek pomisli da gore nisu mogli- gues what?

      Da ti kažem ovaj post sam napisal bukvalno par sati nakon gledanja epizode i pokajala sam se što sam dodala tu scenu jer kad pogledaš malo hladnije glave uočiš kako je sve to ispalo. Crv bar ije cinik ostade on veran Deneris i kad je video kakva je, on je bar uvek bio smor to je i ostao.

      Tirion i Brien su jedni od retkih krajeva koji su bili kako treba. Ona je negde trbala da bude vitez kraljevstva on je od početka bio predviđen za desnicu (e sad što se on pokazao po meni ove sezone nedostojan onog što je bio njegov otac i krajnje loša desnica je druga priča)

      To sam planirala da uvrstim u najbolje snimke sezone generalno sam gleala dešavanja.

      Ja sam lepo rekla u tvom postu jednom kliše kraj nije uvek nužno loš kraj. Kad pogledaš Gospodara prstenova on ima potpuno srećan kraj- da izgubili su neke ljude jeste bilo malo patnje ali Ajrvin i Aragorn kao kralj i kraljica, prsten je uništen a Golum odlazi sa prstenom (jaoj pročitah post o tome kako je Deneris zapravo Golum igre prestola, njega je prsten povuko dole nju tron eto dočekah da vidim Deneris kao Goluma)

      Vikinge nisam gledala sto godina od kad su počeli da ih uništavaju.

      Избриши
  2. A šta kažeš na Brona kao gospodara Visokog Sada i "ministra finansija"? Sem velemeštar, iako je napustio Citadelu, pokrao nekoliko knjiga, ima ženu i dete i, sudeći po onom veću, sada je naslednik kuće Tarli? Podrik u Kraljevoj gardi, profesionalni gurač kolica Brena Slomljenog? DTačno mi tragikomično kad vidim onu knjigu, koja imena: Artur Dejn, Baristan Selmi, pa i Džejmi Lanister...spadoše na Podrika. Dobro, bar je bona njegova pesma lepa. "Jenny of Oldstones" je za mene najbolji deo sezone i možda jedina vredna stvar u njoj.

    Još nešto, HVALA što si iznela iskreno mišljenje o trećoj epizodi, jer skoro svi hvale kako je snimljena, te spektakl, te ovo, te ono...možda su, doduše, hteli da bude mračno kako ne bismo videli sve one gluposti?!?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brona su "metnuli" tu odjednom. Sem koliko pamtim ima majku i sestru jer su mu otac i brat stradali nema ko Tali kuću da nasledi. Fino s ei on založio za čoveka koji ga je lično pustio iz noćne straže dok je bio zapovednik.
      Oni sa Podrikom nisu znali šta da rade pa ga stavili tu ali meni je smešno što svi misle da će Bran da varga u telu Poda kad je ovaj sa prostitutkama jer ...Pod ima dar. Brien jedina zaslužuje da se nađe nakon tih imena. Jeste njegova pesma je možda i najlepši deo sezone.

      Evo u čemu je stvar sa trećom epizodom, ja volim moćne efekte ali to meni ne radi mnogo ako 90% ne vidim a sa druge strane radnja je kretenska. Hoće da mi D i D kažu da nemrtvi Viseron može bez većeg problema da stopi ceo zid koji stoji tu toliko dugo ali ne može kamen iza koga se krije Džon Snežni? Glupa epizoda.

      Избриши
  3. Ja se za sve slažem osim za četri lepe stvari , jer meni skoro ništa nije bilo lepo i sad da mi tražiš da izdvojim 4 scene imala bih možda dve, ovo ostalo je bilo dosadno , glupo i nepotrebno. Dzejmijev lik su unakazili. I treća epizoda jeste najgora u celeoj sezoni i istoriji serije išla sam na imdb da im dam jednu zvezdicu. Em se ništa ne vidi em su stavili bitku koja je trebala da se desi na kraju kao najišcekivanija i najepskija bitka u istoriji Vesterosa u treću epizodu. Što znači automatski da je sve dalje izlišno i nije trebalo da postoji, jer ako su pobedili Night Kinga u dva minuta, zašto ne bi pobedili Sersi koja je ipak samo kraljica i obična žena bez nekih magičnih moći. Ja nisam htela dalje ni da gledam i bolje da nisam. I inače još jedna stvar teže je bilo Haundu da ubije Mountana nego da Ariji da ubije Night Kinga. Što se tiče Deneris ona je odjednom preko noći postala luda i zla i nikako mi nije jasno zašto. Za Dzona mi je jako žao što se vratio odakle je krenuo , ali jeste mi glupo što nije niko pomenuo da je on Targerijen i ima prava na presto i to sve zbog Grejvorma koji nije ni ostao u Vesterosu. Uostalom zašo bi njih bilo briga za Grejvorma i njegovo mišljenje ako je kn daleko na pola sveta. I ša dodjavola Dzon da čuva u Noćnoj straži kad nema voše Night kinga.

    ОдговориИзбриши
  4. MEni veći deo epizode nije bio lep ali mogu da kažem da je ta scena sa Tironom koji nalazi brata i sestru bila potresna za mene posebno jer je rizikovao svoj položaj da pusti Džejmija što pokazuje koliko on voli svog brata.
    Džejmija su dosta oštetili ne toliko ove sezone koliko prethodne dve ove su ga dovršili ove sezone su rešili da unakaze ostale. Glavna bitka se uvek dešava u predzadnjoj epizodi ova je bila zbrzana stavljena na samu sredinu sezone a ti beli šetači su trebali da budu kumlinacija čitave serije međutim sve je propalo. Pa oni nisu ni uspeli da ubiju Sersi da stvar bude gora. Ruševine nisu ubistvo kraljice da je uzela drugi put preživela bi. Da Pseto i Planina su se tuli duže nego što je Arji trebalo da ubije Noćnog Kralja ubi ga ona jednopotezno niko živ neoštećen nije ostao.
    Jara Grejdžoj nije uspela rođenog ujaka da porazi nigde je nije bilo kad se bila nitka u Luci ali ona ima pravo glasa. Prokleti Crv čak nije ni iz Vesterosa.
    Džon živi kao divljanin sa Duhom i Tormundom nema šta da se čuva više.
    Hvala na čitanju i na komentaru!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam bila pod utiskom da ih Tirijon lupa tom ciglom po glavi, znam užasna sam.

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor