Search This Blog

Mesečna šolja kakaa sa Mademoiselle S. #10☕💖


Pozdrav drage moje gospođice. What’s up? Jutros sam se probudila sa strašnim bolom u vratu, ustanovila sam da me je zviznula promaja, no sad je malo bolje. Kao što sam već i najavila, danas vam pišem mesečnu šolju kakaa. Kao i svakog meseca prolazimo kroz slike koje su mi obeležile mesec, dok vam pišem o temama koje su to isto uradile.



Rana jesen i moje žute starke 😊

Što se mog oktobra tiče bio je krajnje užasan,  početak oktobra da preciziram je bio užasan kasnije je  bilo pomaka ali početak i tih prvih 20-ak dana su bili katastrofalni samim tim mogu i da počnem ovu kolumnu takvom temom 😉
Let’s go
15. Oktobra je Marliju bio rođendan :)

1.Tama
Ono što je zapravo preovladalo mojim umom bila je tama. Svako jutro bih se budila i čekala bi me izmaglica koja mi je ubijala volju za životom. Bilo je užasno činilo mi se da se univerzum urotio protiv mene i da mi se sve pogrešno dešava. Depresija, ali ozbiljna depresija. Depresija u kakvu nisam imala jako jako dugo. 
razlog moje depresije ovo je ne editovana slika ovo je magla koja je mene budila 🌂

Možda se može reći da vreme ume da datira mojim raspoloženjem pa me je zato maglovito i tmurno vreme ubijalo ali ne mogu sa sigurnošću da tvrdim.  Bilo je teško izvući se iz iste, svako veče bih zaspala sa strahom od toga što sutra moram da se probudim i živim sama sa sobom. 
Tokom krečenja stana našla sam stari kofer sa trakom sa leta na Maltu, divne uspomene💖

Moja depresija okončana je onog momenta kada sam sela ispred ogledala i rekla sebi da je dosta i da umesto da tražim negativno od dana, izvučem pozitivno. Bilo je teško na početku ali uspeh sveoči da sam danas puna života, i da sam dobro. 
Retko se slikam, ali kada to radim to od prilike izgleda ovako 😉

P.s ukoliko ste skloni ovakvim ili gorim depresijama nema sramote idite kod psihologa. Ja sam išla zato i znam da se borim kada povremeno naiđu. Znam da je mnoge u našoj zemlji sramota da posete istog, ali on je lekar kao i svaki drugi. Kada vas nešto mnogo boli-idete kod lekara, kada imate problema sa svojim mislima idete kod čoveka koji zna da reši problem. Ovo što se meni dešavalo je klasična depresija izazvana vremenom, ali postoje gore koje izazivaju i samoubilačke nagone kod ljudi. Nije sramota idite.😊

2.Jutarnji rituali
Nekako je logično da svaki čovek ima jutarnje rituale. Ja ih nemam, nikada ih nisam stvarala.  Jutarnju kafu ne pijem. Zapravo osim ponekad čaj od kamilice ujutru ne pijem ništa. Ja sam jako  živahna osoba pa samim tim nemam ono što ljudi inače praktikuju da ne razgovaraju  pola sata nakon ustajanja, ne brale moj mozak radi čim otovorim oči, ja pričam ja razmišljam...To me je podstaklo na razmišljanje zašto ljudi praktikuju rituale, ne samo jutarnje već inače? Kao neko ko nema ni jedan (ako ne računamo da volim da pomazim Marlija kad ustanem) uvek mi je bilo zanimljivo da posmatram ljude kako po navici kreću dan (i da se razumemo ne hejtujem već samo razmišljam o različitosti).
Divna Jovana sa bloga Priče jedne Veštice je me je jaaako obradovala kda je napisala članak o mom blogu koji možete čitati OVDE

Predpostavljam da dolazi odatle da ljudi vole da imaju nešto što će ih podsećati na to ko su, što je deo njihovog identiteta. Uvek se nasmejem na večiti šok pri pomenu na to da ne pijem jutarnju kafu. „Kako?“  ili „Bože ma da li me zezaš“ a da ne pominjem još veći kada kažem da ja  retko pijem kafu i da mogu da popijem samo pravi Nes (turksa u obzir ne dolazi) ako baš moram da ostanem budna.
U principu moj ljubavni život 😂

Ako mene pitate ne trebaju vam rituali, ja sam neko ko nikada nije pravio dugoročne životne planove jer sam se uvek vodila time da je život ono što ti se dešava dok ti kreiraš drugačije planove. Ali sa druge strane nisu oni tako loši, rutina ume da nas podseti na to ko smo mi zapravo, mada meni je rutina dosadna ja volim promene.
Magija kao lek protiv depresije 💖

Živite što spontanije možete, ne planirajte šta morate da popijete ili pojedete kada ustanete (osim u situacijama kada idete na posao/faks/školu tada je plan must have) jer živeti spontano je najlepši način življenja. Naravno stoji da je plan dobar i da vam treba, ja npr. ne mogu da funkcionišem ako postove, učenje i sl ne isplaniram. Ali  koristi, svaki trenutak kada ne moram da planiram, jer zaista se spontano dešavaju najlepše stvari :)


3.Kada te realnost uništi
Ljudi mi često kažu da zbog toga što sam večito u nekom svom svetu (a što ’jes –’jes jesam priznajem) često gledam svet kroz ružičaste naočare. A ja otvoreno priznajem da sam neko ko i mada fizički ima dvadesedve godine mentalno je često na nivou od 15 recimo. Međutim s vremena na vreme i realnost se seti da i meni, princezi iz staklenog zvona, lupi žešću šamarčinu. Kako to izgleda? Pa ovako: nakon dužeg izbegavanja novina Sara se seti da baci pogled na iste i šta vidi? 
Videla sam drvo, dopalo mi se, forografisala sam ga 🍁

Starlete koje su prodale dušu (pa ok nije bila baš duša ali da ne budem vulgarna) đavolu (a.k.a  nekom ko ima dosta love) izdaju knjige, putuju na razne destinacije od kojih ni ne znaju koje su zamenitosti tamo nalaze, ali neka su otišle tamo...Poslednje što sam videla? Starleta kao glavna atrakcija sajma knjiga! Sajma knjiga!? 
Moje raspoloženje tokom većeg dela Oktobra 😂

Čoveče, nekako uspeš da progutaš što je naša „koleginica“ prodala najviše knjiga ali starleta koja je došla na sajam sa ponosom ističe ...da je haljina šivena samo za nju. Hej živote!? Hej zemljo Srbijo, gde je nestalo poštovanje kulture!? Nema ga. Isparilo je. Ja se izvinjavam ako zvučim besno ali morala sam da rentujem jače je od mene.😄

4.Uzori mladima, danas
Svesna sam ja da sam ovu temu obrađivala više puta ali moram. Ja sam odrastala u vreme kada su uzori mada je bilo dosta pogrešnih, nisu bili toliko strašni i na neki način sećajući se moje generacije kao tinejdžera (što nije bilo davno) mi smo u poređenjun sa današnjim klincima bili deca (pa ja za sigurno jesam). Hajmo ovako ja sam se igrala do 7. razreda osnovne škole. Smešno? Nije me briga to je istina zaista sam se igrala.Danas dobar deo dece u tim godinama smatra sebe odraslim osobama. Članak koji sam čitala pokazuje da smo jedna od vodećih zemalja u pogledu teen trudnoće, dobar deo deovjčica uzrasta od 13 godina abortira. Sedim i čitam članak pred mojom sestrom od 16 godina koja na svu sreću živi pod režimom moje bake (istim onim pod kojim sam ja živela: dečko, štikle, kratke suknje, izlasci-kada budeš punoletna) i ne verujem, dok ona kaže da zna dosta njenih vršnjakinja koje su abortirale. Čoveče, kako je to moguće? 
Maši je bio rođendan, ali ona je častila mene :)

Problem leži u društvu u uzorima koje vide. Kim Kardašijan je na veliku žalost jedan od najvećih uzora mladih deovjčica. I one će da vide Kim koja je svi znamo kako postala poznata, i misliće-ok jednom raširim noge, prodam snimak i bang eto slave, eto novca, eto Luj Viton torbe. Tu je i muzika. Ja bežim ko đavo od krsta kad čujem turbo-folk ali sve što je do sada oštetilo moje uši peva o-napijanju (ako vam je teško flaša leči sve, ....posledice), prevarama, seksu za jednu noć...I onda dođe dete od 16 godina koje ne zna pošteno ni na štiklama da stoji i krene da se opija, jer OMG ljubav njenog života joj je slomila srce i sad nema seku se vene razbijaju se čaše...Poludim kada vidim sliku deteta u kafani. 

Na stranu što ja ne volim ni klubove ni kafane, ne pričamo ovde o meni. Pričam o deci koja propuštaju najlepši deo života-detinjstvo.Budite deca (da da svi do 18 godina koji me čitate) što duže, lepota jeste u tome i kajaćete se ako ga propustite, kao što se ja ne kajem što sam maksimalno iživela svoje.

5.Zadržati svoje prezime, ma to je skandal
Pre par dana sestra mi je čitala članak o tome kako se porodica odrekla sina jer je dopustio ženi da zadrži svoje prezime. I to se dešava u našoj zemlji u 21. Veku. Svi znate moj stav vezan za brak-nije za mene i ne vidim sebe venčanu. Venčanje, zaveti...ne ne ne ja. Ne kažem da je loše ako neko pak reši ali konkretno ja nisam taj tip. Ne verujem da je dostignuće žene da se uda i ima decu. I ne mislim da  će moj život, zato što moj život sam rešila da vodim u drugačijem smeru, biti iole lošiji ili da neću biti dovoljno uspešna. 
20. Oktobra je Maši bio rođendan :)

Elem, uvek sam smatrala da i ako se ikada budem nekim čudom udala, neću uzeti muževljevo prezime. Ne zato što hoću da zadržim porodično ime jer moju sliku porodice kakva je već godinama činimo: baba, dve mlađe sestre, pas Marli i ja. Dakle moj otac nije deo naših života. Ne bih ga promenila zato što je moj identitet od rođenja takav kakav je, i ne vidim razlog da ga menjam. Nikada neću pripadati nikom, i kada se zaljubim ista je situacija  i ne želim da budem ta koja će žrtvovati deo svog identiteta. Zašto mi njihovo? Zašto ne oni naše? Da se razumemo ne osuđujem ja nikog ko reši da promeni svoje, već se zalažem za to da ne treba osuđivati i devojke koje dodaju muževljevo prezime ili zadrže samo svoje. 
27. Oktobra smo proslavile Svetu Petku 🍷

Danas je 21. Vek. Danas imamo slobodu jednaku koliko i muškarci. Vaš identitet je samo vaš i niko,a pod ovim mislim i na norme društva, pravila koja ste naučili kao mali da „to tako treba“ ne treba da vam komanduje kako da ga živite. Ne želite da se udate? Ok, ne morate nije to uspeh u životu. Ne želite decu? Nema problema, ja nisam rođena da budem majka i bolje ih nemati nego uništiti dva života. Ne želite da menjate prezime? Ostavite svoje niko tu nema prava da vam sudi. To ste vi, i vi sve devojke koje me čitaju, ste jednako vredne i imate jednaka prava kao bilo koji muškarac. Držite se toga.

Favoriti:
Serija meseca:
Pisala sam u postu OVDE o njoj to sam najviše gledala tokom oktobra, što možda nije bilo pametno jer sam se borila sa spostvenim demonima ali mi se jako dopala.❤


Celu prvu sezonu od prve do poslednje sam odgledala i uživala u Džejmiju.😍

Film meseca:
Moj način da ubijem depresiju bio je i vraćanje u detinjstvo. Film koji ma kako da se osećam gledam sa osemhom na licu 😊

Pesma meseca:
Škotska muzika
Našla sam na YT (imate ovde dole) škotsku muziku kompilaciju pesama. Toliko volim njihov etno i njihovu kulturu, i tradiciju, spoji to sa Outlander-om (koji takođe ima divnu temu napsianu u 18. Veku  slušajte OVDE) i može se reći da je ovog meseca moja romansa bila sa Škotskom, kako ja volim njihovu kulutru. 💛💛💛

To je sve za ovomesečnu šolju kakaa. Šta milite o temama o kojima sam pisala? Da li se negde pronalaizte? Sve što vam je na umu pišite mi dole 💝
Tradicija gledanja horor filma za noć veštica, ok je preživela sam :)

Hvala na čitanju,
With love, S.

19 коментара:

  1. Ovo je zaista jedan od boljih postova koje sam ikada procitala. Naime mi je izgledao jako dugo i dosadno, ali zaista je vrlo zanimljiv, i raznovrstan, te sam uzivala citajuci <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Danas smo bile baš vredne sve četiri, kao da smo se dogovarale, hehe. :)))
    Smestila sam se, otvorila dupli prozor da bih uporedo komentarisala, pa krećem.
    Zar je već DESETA "šolja"?!? Ne mogu da verujem! Očigledno je tačno ono "time goes by so fast when you're having fun"!:)
    Neću se ponavljati, fotografije su ti uvek odlične, a moram reći da si tako "nefotogenična" stvarno lepa na ovim najnovijim slikama. :)
    Koliko vidim, oktobar je protekao manje-više slično kao septembar, u depresivnoj, bezvoljnom i maglovito-tmurnom znaku...nadam se da će novembar, mada je još hladnije, doneti razvedravanje i aktivnosti. :)

    1. Ista stvar. Ceo oktobar mi se razvukao u nedogled, sustigao me umor i bukvalno ni u čemu su proleteli dani. Onda sam očajavala zato što sam ponovo bez posla, samo što nemam više ispite da mi bar učenje skrene pažnju, i tako dok samoj sebi nisam dosadila, pa odlučila da se trgnem i aktiviram. I blog sam zapustila, ma, ništa mi se nije dalo.
    Takođe sam od ljudi na koje vremenske prilike mnogo utiču, korespondiraju sa mojim (ne)raspoloženjem, pa kad vidim magluštinu ili kišu napolju, od rane zore, prosto mi se ne ustaje iz kreveta. A da ne pričam o sklonosti očajanju i depresiji, u koju prelako zapadnem.
    Imala sam faza i faza, ali, srećom, ako sunce ne grane samo, moramo nekako oteturati do prekidača i upaliti svetlo.:)
    Ako ne možemo sami da se izborimo, ako pomoć najbližih nije dovoljna, nije sramota otići kod psihijatra - šta god okolina mislila. Iz iskustva kažem, previše nerviranja i obaziranja na druge samo donosi pogoršanje.

    2. Rituali...pa, moje cimerke su me definisale kao "mešavinu Monike Geler i Šeldona Kuper", pa zakljući sama, haha. Dakle, imam pravila i ponekad zaista preterujem u tome, sve mora da mi bude po nekom redosledu, spisku, planu, simetriji, inače pošizim...kontam da su to odlike nesigurnih osoba, sa potrebom da svoj život drže pod kontrolom i ja sam baš takva, osećam se nekako bezbednije uz male rituale. Razvila sam ih i znatno više upražnjavala dok sam studirala i stanovala odvojeno - od ustajanja, vežbi, nabavke, obroka, fakulteta, učenja...ta organizacija mi je mnogo značila. Otkad sam se vratila kući, kod roditelja, nemam više toliko uslova ni slobode za svoje rituale, ali uobičavam da se nekih stvari držim i dalje.
    Ne pijem kafu, ali volim da imam mir prvih pola sata dok se ne razbudim, čisto da sredim misli. Ustajem rano, bez obzira na to kada zaspim, ne volim da se razvlačim mnogo, dosadi mi nerad. :) I spontanost uvek nekako začinim nadzorom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da je i meni teško da veujem, prođe gotovo cela godina toliko brzo :)
      Jao to je iz stopedesetog pokušaja veruj mi :)
      Možda je bio čak i gori nego septembar, znači nikada više ne želim tako da se osećam :D
      Ja čekam da mi stignu knjige, ozbiljno ti kažem da u životu nisam mislila da će da mi fali učenje ali doslovno jedva čekam da krenem da učim :)
      Magla je verovanto najgora verzija, ali posebno kad te maglovito vreme sačeka kada se probudiš, to je najgore od svega :)
      Psiholog ili psihijatar nisu sramota, nisi lud već kao što kad nam nije dobro pijemo lek tako i ovde. Plsu razgovor sa nekim ko nije u našem okruženju kada se loše osećamo može da doprinese poboljšanju :)
      Ja kod sebe mrzim što se večito budim od 12 pa nadalje ljuta sam i osećam se kao da sam bacila dan a moram to da promenim moram :)

      Избриши
    2. Zato ja ne znam kako bih živela u Engleskoj, hehe, tamo je maglovit veći deo godine.

      Sve je stvar navike i "utreniranosti", pa i rano ili kasno ustajanje i leganje. Meni je organizam natempiran kao sat, što nije dobro, jer i kad zaspim posle ponoći, budim se oko 7 i onda sam često hronično neispavana. Treva pratiti ritam organizma, ali bez preterivanja.

      Избриши
    3. ja Englesku mnogo volim ali da živim u njoj no no od 365 dana u godini 360 pada kiša :D
      Ja mogu da legnem u 10 opet se budim u 12 ja ne da se naspavam nego preteram :)

      Избриши
  3. 3. Realnost i ja ratujemo. Svi mi, iz porodice i najbliže okoline (ovde u Čačku) pridikuju što "lebdim", "živim u svom svetu", te "knjige nisu jedino što postoji", itd. Ne razumeju da ja bez svoje unutrašnje oaze ne bih mogla da izdržim tu vajnu "realnost", koja je puna negativnih stvari, gde su mediji napadni, svakodnevno se ljudima ispira mozak i vređa inteligencija, sa ciljem da ne misle i ne primećuju koliko je loše stanje.
    Za svojih 28, osećam se kao 19-godišnjakinja. Moji vršnjaci su već ili u braku i sa malom decom, ili zaposleni, "ozbiljni" ljudi, a ja sam nekako zadržala vedrinu duha i velike snove, iako se često pitam da li je vreme da ih "batalim" i pomirim se sa životom.
    Mislim da od stvarnosti ne treba mnogo bežati, valja nam da budemo svesni svega i povremeno se spustimo na zemlju, ali nipošto se ne smemo utopiti u svakodnevnicu.
    Na svu sreću, štampu i televiziju ne pratim, kada naletim na njih zgrozim se, iznerviram i iskritikujem, ali ne dam da me dotiču.
    Tešim se da je sve to, kao što i jeste, PROLAZNO. Starlete, kupovina diploma, radnih mesta, degradiranje kulture, poštenja i vrline. Sve će to proći i vreme će da dovede stvari na svoje mesto. Teško je gledati i trpeti, ali, kad shvatimo da im je rok trajanja ograničen, počnemo da im se smejemo i ne ugrožavaju nas.

    4. O ovome smo već razgovarale, prethodno izneto važi. Saro, uvek je bilo pogrešnih uzora i generacija koje su zastranile, samo što nam je sada to upadljivije zbog Interneta i činjenice da se sve lakše sazna. Ja sam odrastala u vreme kada su mladima uzor bili Ceca, Arkan, kriminalci i turbo-folk pevaljke, pa ipak nisam nikad to slušala, ni pratila. Spoj porodičnog okruženja koje je normalno, vaspitanja, dobrih profesora i lične snage da se karakter odupre pritiscima društva, daje normalnu osobu. Slažem se da je sada mladima teže jer su porodica, škola i pravi uzori izgubili na značaju, nisu napadni kao Kardašijanove i slični, ali, mislim da ima nade...samo je sistem vrednosti potpuno iskrivljen.
    Ja sam i dalje pravo dete. :) Zato mi je žao kad vidim devojčice koje misle da treba da što pre odrastu i budu "zrele". A brzopleto stečena iskustva nisu zrelost! Sa 40 će ubrizgavati botoks i tražiti način da se podmlade. Sve se izokrenulo.
    Ljudi će kupiti "Alo" i "Kurir" jer je najjeftiniji, umesto da čitaju "Politiku", "NIN", "Zabavnik". Pozajmiće Danijelu Stil umesto, ne mora baš Čehov, nek bude i Agata Kristi, ali nešto pismeno i lepo. Gledaće "Grand" i "Farmu" da ne bi "zamarali mozak". A zabava ne mora biti maloumnička, može se lepo uživati i uz klasičnu muziku, rok, džez, pop, uz kvalitetne komedije, dobre drame, strip, izložbu, šetnju sa psom po parku...
    Izbora ima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja baka ume da kaže da živim u svetu mašte i da moram da otvorim oči, meni to salbo ide :)
      Moji pojedini vršnjaci su takođe sa decom ili u brakovima (čak znam i mlađe od mene) ja kada ppomislim na sebe kao majku jeza me uhvati pa ja ne znam ni o sebi da se staram nikada sebe tako ni videla nisam, da ne pominjem što većina fizički deluje kao da su 10 godina stariji od mene :)
      Predpostavljam da je najbolje što možemo da uradimo da barem sami sebe gledamo i da ne budemo takvi za ostalo šta da radiš ne može sve da se kontroliše.
      Sve dolazi iz kuće. Ali to je činjenica. Često se deca opravdavaju zbog nedostatka roditeljske pažnje i to je isitna a opet meni je baka bila dovljna da uvek razumem da razlikujem dobro od lošeg, i pričak kao dete koje nema rodtielje od svoje 12-e godine.
      I meni je takvih devojčica žao, ne znaju da propuštaju najlepši deo života-detinjstvo. Zato delu sebe nikada neću dozvoliti da odraste, uvke ću zadržati tu dizni magiju sa sobom i sa 22-e i sa 50 ću gledati dizni filmove to me podseća na to šta sam u duši :)
      Ljudi se vade da živimo gde živimo ali istina je ono što ti kažeš da svi mi imamo izbor i da uvek možemo da ga napravimo. Ja nikada nisam čitala svet i slične novine uvke radije kupin nacionalnu gografiju npr. to je ono što se zove izbor :)

      Избриши
    2. To sa nedostatkom roditeljske pažnje je čist izgovor, što znaš i sama iz iskustva - uopšte nije pravilo da deca iz rasformiranih porodica ili koja su izgubila roditelje moraju da "skrenu" i postanu problematična. Kao što ni oni koji imaju "sve" ne moraju biti uzorni. Ne volim svaljivanje odgovornosti samo na okolinu, posebno jer je neko od tinejdžerskih dana dovoljno zreo da bude sam odgovoran za svoje ponašanje i postupke.
      Sve u svoje vreme, svako od nas se drrugačije razvija i ne postoji pravilo po kome je za nešto rano ili kasno.
      Znaš kako, treba porasti - a ne odrasti. :)
      Baš tako, ne čekajmo da nam neko nešto ponudi kao izbor, potražimo sami šta nam odgovara - barem to sad možemo uz Internet i ostale pogodnosti, nije da imamo samo dva TV kanala pa moramo da prihvatamo šta nam se servira.

      Избриши
    3. Sve je zapravo izgovr, ja sam kao mala znala da odredim šta valja a šta ne. Niko ne ide sa tobom u školu to roditelji/društvo je izgovr to sam znaš da prodti telo za pare, opijanje/... ne valja ne postoji argument da valja i sve je stvat u tome :)
      Ja nikada nisam bila mešu onima što pišu peticije za rijaliti programe i sl. prosto iz jednog razloga ja ne palim taj kanal i ne gledam, i niko ne može da me natera da gledam, da tako razmišlja većina oni bi ugasili rijaliti programe koji su shit ali ne ljudi "pljuju" to a zapravo sede i gledaju to je ono što je loše.

      Избриши
  4. 5. Čitala sam i ja taj tekst. Nažalost, iako smo u 21. veku, nekad mi se čini kako smo mentalno još u dobu ropstva pod Turcima. Imam 28, a babin komšiluk, moj komšiluk, malograđani na sve strane, već komentarišu kako "jadna, samo ćori u knjige i uči, a vreme joj je da se uda i rađa". Onda pomisle da sam nastrana, jer se ne vezujem za prvu budalu i nemam dečka već dugo, a tek kad čuju da ne volim malu decu i ne želim da budem majka, mislim da bi me proglasili za vešticu. Slušam ružne komentare za bilo koju uspešnu ženu sa 40 i više godina, koja je razvedena ili "nerotkinja" - to su pametne dame, doktorke, novinari, preduzetnice, ali zatucanoj čaršiji je glavno što nisu robinje nekog primerka Srbende...
    Pisala sam više puta o fenomenu "žena, majka, kraljica". Moje je pravo da zadržim svoje ili uzmem tuđe prezime, moj izbor. Niko ne poseduje nikoga, to su zastarela shvatanja, slobodni smo ljudi i brak je zajednica, a ne zatvor, dvoje RAVNOPRAVNIH bića. Međutim, dok žene ne nauče da koriste prava za koja su se izborile, a ne da kao u Cecinim pesmama budu "tepih po kome muško gazi", e, onda će se zaista ovakve stvari promeniti. Ne pre.

    Odlične preporuke za seriju i film meseca, odličan tekst!:)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ima ona naša narodna piča koju za iznenađenje ja jako volim zove se "Svetu se ne može ugoditi" i tako je istina. Da svako veče menjaš dečka zvali bi te ....da ne pišem reči , kad nemaš nastrana si ili u mom slučaju monahinja. A stvar je u tome da nije njihova stvar i da tvoje odluke donosiš ti. Kada sam ja ispitivala sebe dobila sam pitanje "i zamisli da voliš i žene šta bi radila?" ništa nije ničija stvar šta ja radim i koga volim. Da nisam strejt, ne bih krila briga me moj izbor. Kao što nije ničija stvar da li ću se udati, imati decu, šta mi piše u ličnoj karti. Sve više je nasilja nad ženama samo iz jednog razloga-naučene su da su slabiji pol i da ne treba da se suprotstalvjaju muškarcu, ja sam dorasla pored bake koja je govorila da muško ne sme da mi bude vlasnik ikada i ako te udari slomi mu ruku i ostavi ga to je ono što je pravo.
      Slatko se ispičamo baš volim to, hvala na komentaru :)

      Избриши
    2. A svet samo gleda tuđa, umesto svoja posla, inače ne bi bilo potrebe da mu ugađamo.:) I onda ugađajući drugima, zaboravimo na sebe, a ako gledaš sebe - ti si "sebičan". Začarani krug.
      Baš tako, gledam drugarice koje dopuste dečku da ih preslišava gde su bile, šta su radile, da se izdiru na njih, udare šamar...s kojim pravom? I onda sam ja "ledena kraljica", "kučka", "izbiračica"...protiv toga, draga Saro, ne možeš, samo kaži: psi laju, vetar nosi i sledi svoj zdrav razum. :)
      I ja, obožavam ove partije ćaskanja. :*

      Избриши
    3. Ma nijspiravnije je raditi kako ti misliš. Ti sebe znaš najbolje ni komšije ni prijatleji ne znaju to ako ti smatraš da treba ili ne tako radiš.
      I ja sam prisustvovala mnogim scenama gde se neke deovjke koje znam javlaju momku i kad uđu i kada izađu iz Lilija a meni žao njih da ih gledam kako se po njima gazi. Bolje biti sam neko sa prvim idjotom koji naiđe uvek i zauvek :)

      Избриши
  5. Ja sam neko na koga, takođe, vreme jako utičem, ali sam se, sa godinama, trudila da to izmenim i pronađem nešto što će mi "podići" raspoloženje, pa makar napolju padale sekire. :)))
    Jao mislim da što se tiče Sajma knjiga da je štampa ( ako se to uopšte može nazvati tim imenom ) ovog puta, kao i uvek, baš preterala. Nisam bila tog dana, kada je Sajam posetila dotična, ali sam čula od nekih ljudi da uopšte to nije tako izgledalo, ograđujem se od vašara zvanog Sajam medija, uostalom makar neko bio i starleta ima pravo da posećuje Sajam knjiga, čovel ne treba da ode previše u elitizam i snobizam. :)))
    Novine uvek imaju "žute naslove" da bi privukle čitaoce i da bi se svi šokirali, to su takozvane klik vesti. Ne bih da zvučim kao stara baba, ali mislim da uopšte ne treba da se opterećuješ takvim stvarima, kada se budeš zaljubila odlučićeš spontano šta želiš i kako. Svaki izbor je sasvim ok, dok god je slobodno načinjen.
    Volim ovakve tekstove, jer imamo priliku da te bliže upoznamo. I svakim danom su sve bolji i bolji. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, to stalno govorim - žuta štampa će, naravno, isticati samo prisustvo starleta na Sajmu, jer moraju da dobiju bombastični naslov, dok ih ljudi koji su došli zbog knjiga i promocija uglavnom i ne registruju. Jednostavno, svako vidi ono što ga zanima. Kao ona tri mudra majmuna - ne gledam, ne slušam i ne pričam o onome što nije vredno pažnje, samim tim se i ne nerviram zbog njihovog postojanja.
      Npr, Ljubiša Ristić režirao mjuzikl o Apisu, u kome Nataša Bekvalac igra Dragu Mašin - sem u "Blicu" i "Kuriru"/"Alo", nigde ne možeš čitati o toj "predstavi", kamoli ozbiljnu pozorišnu kritiku. Izbor je naš koje ćemo glasilo uzeti u obzir. :)

      Избриши
    2. To se i ja sad trudim, gledam lepo lišće i njegove boje umesto da gledam tamu koja okružuje ili se preokupiram nečim drugim da ne mislim na vreme :)
      Štampa je možda i najgori predstavnik toga šta većina hoće da čita, jer ako je autor o kome se najviše piše Zorannah a ličnost koja se najviše pominje starleta, ljdui su ovde prsli :) Ja bih volela sajam da posetim, valjda jednom kad prestanem da studiram ovako kad sa velikom školarinom moram da štedim na mnogim stcarima :(
      Ja se često osećam kao crna ovca jer nisam odgajana pod tradicnionalnim normana društva i imam drugačiju viziju života, ali hvala na savetu trudiću se da kuliram i da svaki izbor koji donesem bude samo moj lično :)
      Isidora kava predstava? Ja sam to skroz propustila ma ja sam jedan period skroz prestala novine da čitam, ali tera baba da pročitam vesti kad ne kupi pa je neminovno da se zakačim za neku vest :D

      Избриши
    3. To sam ja slučajno uhvatila na nekom portalu, iskočila mi vest sa strane, a posle sam i u Beogradu videla plakate kada sam išla na upis - uglavnom, izlapeli Ljubiša Ristić režirao mjuzikl "Tajna Crne ruke" (o Apisu i Majskom prevratu, tj. ubistvu kralja Aleksandra Obrenovića i kraljice Drage). I, jedna od glavnih senzacija je Nataša Bekvalac koja igra Dragu Mašin - što je užas od skrnavljenja, budući da istorijsku ličnost glumi jedna plavokosa silikonka (dakle, prvo fizički ne odgovara) koja ne ume ni da peva. I posle vidim na tom istom portalu, fotke sa premijernog izvođenja, smejurija - jeftini kostimi, oni kao cirkuzanti, ali glumci digli frku, kao, kakav je to skandal, pevaljka igra kraljicu? Međutim, da ti vidiš koliko to jadno izgleda, pa, prosto nema čovek snage da se OZBILJNO nervira, tako je mizerno. I nemam pojma ni igra li se i dalje, niko ozbiljan ne uzima tu predstavu u obzir, pa tako gledajmo i Zoranine knjige.:)

      A za štampu - ma, nije da narod to "hoće da čita", narod ne zna šta hoće. Polovina tih starleta plaća paparacima da ih prate i pišu tekstove o njima, ne bi li bile prisutne u medijima. Nameću se ljudima, koji umorni od rintanja i besparice prihvate prvo što im se ponudi, kupe tabloid od 20 dinara i čitaju te besmislice.

      Crna ovca celog života, al se ponosim time - hvala mojima što su pošteni ljudi i što su mi usadili svoj moralni kodeks. Znaš kako, bolje biti "staromodnih" principa, nego nemati nikakve.:)

      Избриши
    4. Sad se i reditelji "čuvari umetnosti" prodaju e Nataša mjuzikl da peva, pa ona ne zna ni onu lagariju da peva :) Pazi tamo ljudi dođu da vide nju i zato rasproda sve to je shit :)
      Starlete, modne blogerke i deca "voljene" nam majke su mi se smučila, bežim 'ko đavo od krsta kad ih vidim a iskaču samo još iz frižifera
      Uvek je najbolje držati se sebe i onoga u šta veruješ ne da ti bilo ko stvara sliku šta da a a šta ne :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor