Search This Blog

Mesečna šolja kakaa sa Mademoiselle S. #5☕💖



Pozdrav dragi ljudi, konačno jer je devet sati uveče a ja sam tek sad sela da pišem post, no bolje ikad nego nikad. I rubrika koju barem po čitanosti (posle GOT postova koji su daleko najčitaniji, što mi je drago je pogodite o čemu ja najviše volim da pišem) zaključujem da jako volite je tu. Što se tiče proteklog meseca kako to kod mene obično ide mesec u kome sednem da spremam ispite obično bude daleko dosadniji od onog predhodnog, prosto mi se ne dešava mnogo toga interesantnog, ipak imam pet tema o kojima pričamo ovog meseca.💓




Mesec je krenuo citiranjem volejenog mi autora Martina :D


Opustite se natočite sebi neko piće, skuvajte kafu, čaj ili po mojoj preporuci (šta ja sada pijem, novo omiljeno piće) sipajte hladne vode isečite krišku limuna i stavite unutra, odlično osveženje.

Čestitala  sam i Uskrs jer ko ne voli Uskrs 🐣

Ko prvi put čita ostavljam vam prvi post iz ove kolumne OVDE pa tu možete da čitate da se upoznate. 😉

Čupava ja, izvinjamav se ali kad imaš lokne 😄

1.Sound of silence
Prva tema o kojoj želim da pišem, da ne krenem sa rentovima odmah je nešto što me je na čudan način pokrenulo. Dakle pesma. Znala sam „Sound Of Silence“ još davno ali ovo je bilo nešto poptuno drugačije kada sam je čula u verziji Disturbed (potpuno drugačija od originala).
Inače nisam tip koji voli cveće ali to jutro je inspirisalo 🌹

Taj ton, ta emocija prosto me je udarilo odjednom, ne sećam se da je ijedna pesma to uradila. Bila je noć kada sam gledala DWTS finale i ovo je bila jedna od pesama uz koju se plesalo,  sam osećaj nakon što se završila je bio čudan, nije mi se plakalo već prosto kao da sam udahnula novi vazduh.

Citiraka sam voljenog mi heroja 💛

Nikad mi se nije to desilo da nakon jedne pesme mogu bukvalno bilo šta da uradim a da mi u isto vreme bude teško, srećana sam što me je našla.

Divan Pariz, '60ih jedna od mojih večitih inspiracija 💚

Da li se vama nekada nešto slično dogodilo? Da li imate pesme koje su vas odjednom pokrenule? Pišite dole.


2.I’m so fancy
Ne ovo nije o pesmi Igi Azelije. I ne ne radi se o meni već o  moronskim vrednostima koje nas okružuju. Oh imam par renta za ovaj post tek se zagrevam. Dakle mislim da je to što ljudi žele po svaku cenu da budu u trendu, prešlo svaku ganicu dobrog ukusa. Moja teorija je uvek bila nikada nećeš biti cool dokel god nisi ono što ti zapravo jesi, ako to ima ikavog smisla vama. Muka mi je. Da li smo zaista spali na to da više ne poznajemo sebe. Da li smo voljni da nosimo, gledamo, slušamo, radimo stvari koje nam se ne dopadaju samo da bi mogli da okačimo sliku da kažemo „oh da i ja sam radila to“? Dosadno je čoveče. Gde je otišao naš identitet, gde je ono da je lepota u različitosti?

Jela sam ukusne jegode 💙

Primera radi pre mesec-dva održavao se festival Coachella, festival koji je nekada bio popularan zbog toga što imaš priliku da izraziš sebe sada je postao „in stvar“ gde je popularno slikati se u hipi odeći (i ako zapravo nisi hipi) i pozirati sa znakom mira, puno stranih mofnih blogerki   (a menđu njima i paa naših šljamova)   potrčalo je tamo  obavezno nagalašavajući  da ti imaš dovoljno love da odeš tamo, i kada si tamo ti si cool. 

Jedna od stvari koja me je inspirisala 

Zašto su ljudi uopšte slkoni tome da rade nešto što im u njihovoj srži ne prija. Ja lično nisam taj tip, što ne volim- ne volim nema sile koja će da me natera da da odem i prisustvujem tome (ne pričam o pominjanom festivalu već o dešavanjima generalno). Ne nosim štilke i ne postoji moda koja će da me natera da ih obujem. Ne volim klubove i sila ne posotji koja može da me natera da uđem u neki, jer- to nisam ja,  nema potrebe za pretvaranjem. Stalno vidim da ljudi vole da se pale na popularne stvari i iskrneo me užasava (i ne nisam ljubomorna kučka, realna sam). 

Potsetila sam se ovog filma koji volim da pogledam povremeno 💖

Sada je taj hipi imidž popularan,  to što si se obukao u široke marame i okačio znak mira oko vrata te ne čini hipikom, ja sam u duši hipik a ne oblačim se tako jer to dolazi iz verovanja. Hipi ljudi veruju iskreno u ljubav, mir i sreću a to se ne dobija garderobom već srcem. I ne mora da bude samo za ovo što sam navela, za sve. 

I taj momenat koji sam čekala prokletih pet godina 💟

Budi ono što jesi ne ono što ti društvo nalaže, jednistvenost ne posutoji ako ima još milion takvih kao što si ti.  Sve što radiš, nosiš, govoriš treba da odražava tebe i tvoju ličnost, sve ostalo je ako mene pitate pogrešno.😄



3. (Ne)Prihvatanje
Sledeća stvar  o kojoj takođe želim da napišem koju reč je prihvatanje odnosno ne prihvatanje. Čini mi se da ljudi u zadnje vreme, nemaju želju da čuju drugo mišljenje. Prihvatanje mišljenja nije nužno da nakon što čuješ drugo mišljenje ti moraš isto da misliš.  

Tako mi se često dešava situacija (daću bezveze primer) da npr. ja (ili bilo ko ovo se odnosi na generalno ljude ali iz izkustva) kažem Bron je najbolji borac u Vesterosu i osoba X će da krene sa napadima da je sramota što sam to rekla jer je Pseto najbolji. Ljudi počnu da budu toliko pasionirani u odbrani svog mišljenja (na mestu gde niko ne napada da bi se isto branilo) da me ponekad umori to, ok poštujem ali ja ovako mislim i ne želim ni da se trudim da opravdam zašto je to tako.

Kada se ja našminkam jednom u 100 godina 😉

Što se mene lično tiče od malena me uče da je ono što neko drugi misli jednako ispravno (naravno ovde pričamo o temama koje nisu baš najekstemnije ozbiljne, zna se da je samo jedno mišljenje ispravno po pitanju krivičnih dela, zločina itd.)  kao što je i moje, i ako je meni bolja čokolada a nekom drugom vanila oba mišljenja su fer i korektna, ne samo moje jer svako vidi stvari iz svoje prespktive. Čini se ipak da ljud ne žele da čuju, ne žele da uvide da je moguće da posotji druga prespektiva koja nije lično njihova. 

Moja panorama,  kad se ja probudim ujutru slike su inspirativnije 🌇


To je loše. Ne za mene, ne za nekog drugog već za njih same jer može da dovede do ludila. Prihvati svakog ko ima drugačji pogled na stvari od tebe, prihvati da je hiljadu ljudi oko tebe i da niko ne misli u poptpunosti isto kao ti, to je život ne treba ga trošiti na gluposti. 💞


4.Kič, kič, kič
Iskreno sam htela da izbegnem ovu temu, ali toliko je provlačenje bilo po medijima i toliko mi je išlo na živce da moram,  ne brinite poslednja tema je vesela, nisam zamračila post u potpunosti. Ok znate verovatno svi za događaj o kome je svaki bogovetni portal pisao u toku proteklog meseca. Ne, ne astronauti nisu otkrili život na drugoj plenti, i ne novo svetsko čudo nije otkriveno, ništa od toga. Kćerka naše (ne znam dovoljno dobar izraz za nju da ne budem neprisotjna) je slavila punoletstvo. I bilo je na svakom mogćem portalu na našem jeziku, na svakoj mogućjo društvenoj mreži-svuda. 

Kako se gleda GOT 💝 🎬

Teško je poverovati, i sada kada sam i sama videla, ali isitnito. Ono što je zapravo teško za poverovati je da li je jedna takva stvar značajna ovom našem jandom narodu da želi da čita. Da se ograničim ni jednu vest otvorila nisam ali vidim naslove pobogu volim da uđem uveče na neki portral  (i ako sam skoro pa prestala da čitam novine) i pogledam šta se dešavalo u nekim delovima poput kulture, riznica šok je kada ti na naslovnoj stani u vesti dana od 10-ak vesti polovnia bude u tome.  Da li su naši novinari plaćeni ili ljudi zaista žele da to čitaju? Zapravo ne želim da znam taj odgovor ali ako je ovo drugo brinem se za mentalno zdravlje naše zemlje.

Inspiracija ponedeljka, jer u svetu Kardašionovih treba biti Helena Bonam Karter 💗

Nemam ništa protiv da se čita i piše o poznatim ličnostima (ja ne čitam te vesti, tako da mogu da ih izbegnem)  ali ne vidim poentu davanja značaja nečemu što iskreno nema  nikakav značaj za moj i bilo čiji drugi život, pogotovu što pričamo o nekome ko niti je sam stekao niti bilo šta,  britanci ne pišu o princu i princezi toliko pobogu. Ponekad me je stvarno blam što živim u ovakvnom društvu,  užansno je.



5.Kriva linija koja popravi sve
Poslednja tema neće rentovati ni mračiti kao predhodne tri, pričam vam o tome koliko sam shvatila da je smeh bitan za život. Naime znate već da ja imam svoje depresivne trenutke kada ne vidim sebe kao vrednu osobu, i ne vidim život kao dobar... tripovanje generalno sam sklona blagoj depresivnosti.  Međutim u jednom takvom momentu sam rešila da sednem i pustim „Vicious“  epizodu i čim sam se malo ismejala bilo mi je bolje.

A ovako izgledam kada se probudim, kompletno nenašminkana bez i jednog filtera 😉


Sledeći put sam gledala i „Vicious“ i „Jane the virgin“ i neke idjote sa britanskog  X factora koji blage veze sa pevanjem nemaju i bilo mi je još bolje. Pa sam tako otkrila da je smeh zapravo najbolji lek za depresiju. U toku dana se trudim da bar neki smešan klip sa psima ogeldam ako nemam vremena za nešto drugo i mogu vam reći da već gotovo dve ipo nedelje nisam imala ni jedan napad depresije, niti sam krenula da mračim , naprotiv daleko sam više nasmejana. 😄

Je prosto obožavam Tiriona i ovaj citat 💘


Pa mogu reći da sam brzo završila, imala sam inspiraciju izgleda. Kako vam se dopala ovomesečna kolumna? Šta milite o temama? Sva mišljenja pišite dole  😄



Pa mogu reći da sam brzo završila, imala sam inspiraciju izgleda. Kako vam se dopala ovomesečna kolumna? Šta milite o temama? Sva mišljenja pišite dole 💖

Ne ne nije moglo bez Marlija da prođe 💕🐶

Hvala na čitanju,
With love, S.

9 коментара:

  1. Ovo je zaista moja omiljena rubrika. Potpuno je jedinstvena i neobična, raznovrsna, a i pruža mi osećaj pravog kafenisanja oči-u-oči, nekako posebnu prisnost.:)))
    Maj mi je omiljeni mesec, jer kreće toplo vreme, nekako je između obaveza i nije previše užurban, a i rođena sam u maju, pa ga zato posebno volim.
    Fotke su ti odlične, i sa i bez šminke, kao i pogled sa prozora - mislim da je važno šta prvo ugledamo kad ustanemo i moj vidik je takođe lep, nekako me uvek opusti.
    Volim cveće (baš je Kaća imala lep post na tu temu - o plavim ružama, pa sam tamo komentarisala), valjda jer sam stalno okružena biljkama, a baš juče sam bila kod babe ceo dan i uživala u njenom fantastičnom vrtu. Priroda je takav lek i odmor za dušu i oko, obožavam je. Još živi pored reke, prelepo je.

    1. Izuzetno volim pesmu "Sound of silence" u originalu, moram da poslušam i ovu verziju koju pominješ (Disturbed), baš si me zainteresovala sad.
    Postoji nekoliko pesama koje me posebno dotaknu, baš na način koji pominješ, tako da mi je apsolutni jasno tvoje osećanje!:)))
    To je, u mom slučaju, neka mešavina tuge/sete sa naletom energije, optimizma, jasnim doživljajem sebe kao bića, nešto što pronikne u samu suštinu i pomisliš:"Ovo sam ja, ovde se prepoznajem".
    Pesma koja najviše izaziva tako nešto kod mene je "That time of year" (Vinnie Vincent Invasion), zatim "Forever young" (Alphaville), a ostale imaju svoj trenutak i faze.

    I ja sam juče jela jagode!:))) Iz dvorišta, domaće!:)

    2. Ovo je, čini mi se, večita problematika. Razumem da je u ljudskoj prirodi težnja za pripadanjem nekoj grupi, uklapanjem u trend koji vlada, ali uvek sam smatrala da je mnogo važnije pratiti svoje afinitete i biti svoj, a onda će trend postati nešto što prati tebe, a ne obrnuto....uvek sam kao ličnosti koje istinski doktiraju stil, u bilo čemu, prepoznavala ljude koji naprosto furaju SVOJ fazon, pa se onda drugi ugledaju na njih. I takva nastojim da budem, samo po svom osećaju, a ako to nije "IN", Bože moj...
    E, sad, ironija je što "budi ono što jesi" postaje svojevrsna fensi-parola, kao starke koje su ranije bile pravi simbol, a sad ih nosi svako, sa šljokicama, štiklom itd, čime se obezvređuje sama poruka koju su ranije ljudi odećom slali....
    Odlična poruka i ponoviću, kada vidim da ima mladih sa ovakvim razmišljanjem, manje sam pesimista. :))))

    3. I ovo si odlično objasnila. Čak postoje i ispitivanja psihologa o tom fenomenu, koji naročito jača sa uticajem društvenih mreža. Ljudi se pod izgovorom "slobode govora i mišljenja" zatvaraju u svoje uske krugove i ne prhvataju ništa što bar malo odstupa od njihovog uverenja. Meni je OK da se neko ne slaže sa određenim stavom ili čak činjenicom, ali, ne volim kad ne ume da objasni zašto je tako, a ovamo napada i osporava moje mišljenje, npr.
    Uvek valja imati argumente kojima bi odbranili svoj stav. I čvrsto ga se držati, sa mogućnošću da se on vremenom promeni, što je takođe prirodno.
    Zadrtost bilo koje vrste je loša.
    Kada bi svi mislili i govorili isto, ne bi bilo mogućnosti za saznavanje nečeg novog, ne bi bilo dijaloga.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, sećam se da sam bila skeptik po pitanju ove kolumne kada sam kretala, drago mi je da je zaživela 💖
      Moja baka i sestra srednja obožavaju cveće ali ja sam malo dosadna po tom pitanju :)
      Mislim da će ti se ova verzija dopasti jer je rock verzija, verovatno se i meni baš zato dopala :)
      Slažem se kako si opisala pesme koje čoveka pomere, urpavo sam to pokušavala da objasim 💖
      Ja nemamn ni selo, ni baštu ni dvorište nego ove kupljene koje iskreno i nisu najbolje na svetu ali zadovlolje potrebu za jagodama :)
      Aposlutno se slažem, cilj je biti svoj i pustiti druge da te prihvate takvog kakav si, ne treba ljduima da se dopadne šta ti nosiš ili koju muziku slušaš već da cene tvoju ličnosti i da te vole zbog tvojih osobina ;)
      Ti koji prave tu parolu zaprqavo nisu nimalo svesni koliko tonu u jendoličan imidž, pokušavajući da budu "svoji"
      I treću tačku si odlično onjasnila, ljudi ne žele da čuju :D Ja nikada nisam očekivala da se neko složi sa mojim mišljeenjem, cilj je da ga poštuje, kao što i ja poštujem suprotno, ne treba niko da misli isto kao ti već da prihvata da posotji i druga opcija i vid razmišljanja :)
      Slažem se i sa tim da je lepota slobode govora što možemo da čujemo mnogo različitih mišljenja, za neke stvari će mo se idalje držati svog a neke mogu da nam otvore nove vidike i poglede na svet 💖

      Избриши
  2. 4. Ista stvar mi je bila na pameti. Ne pratim ništa od toga, ne interesuje me "estradni krem" ni njihov podmladak, ali iskaču "iz frižidera" i hteli-ne hteli, teško možemo da im pobegnemo. S jedne strane, ta deca nisu kriva niti tabloidi imaju prava da ih toliko "razvlače", ali, većina te omladine SAMA postavlja fotke na društvene mreže, promoviše se do besvesti, na račun popularnosti roditelja grabi delić slave i bolesno je, da ne pominjem kako devojčice od jedva 18 godina izgledaju kao žene u tridesetim....sve je to deo velike farse, cirkusa koji predstavlja "Pink"-paralelni svet.
    Koliko god ih ignorisali, oni su tu i model su ponašanja za čitave generacije koje dolaze. Nadam se samo da će biti dovoljno zdrave pameti da se umesto oduševljavanja oseti ovo što mi osećamo: dosada, gnušanje, ironija....
    Kao i sa Kardašijankama - možda su one planetarno popularne, ali, veliki broj ljudi ne može da ih smisli. I kada prođe neko vreme, sećaćemo ih se samo kao privremene budalaštine, jer iza sebe nisu ostavile nikakav konkretni trag, nikakvo delo, ništa.

    U vezi sa tim, slažem se i za Helenu Bonam Karter, obožavam je, odlična glumica i fantastična pojava, baš autentična žena.:)

    5. Još jednom, slažem se. Smeh je lekovit, humor je neophodan, onaj pravi - iskreni, kvalitetni humor bez vulgarnosti i zlonamernosti. Drago mi je što metod uspeva, piši kako ti se dopada "Vicious".:)))

    Odličan post, odlične teme i sjajno si ih obradila, po običaju. Uživala sam!:))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja mnogo volim seriju seks i grad. Nikada je nisam doživljavala kao nešto ozbiljno ali putsim je da me nasmeje. Međtutim ta serija je uticala na to da danas msladi (zapravo devojke su gore od muškaraca) tripuju da je to što ta serija propagira uspeh u životu (zato ja nikad nisam volela kraj te serije) još ako su im roditelji milioneri i poznati-idi sa bogom. Ne postoji dan da ne napišu nešto o nekom bogatom klincu, što već prelazi svaku granicu a oni se sa fotkama društvenim mrežama samo dodatno ptomovišu :) I slažem se sa tim da danas nvećina maldih devojaka izgleda tako one ne shvataju da propuštaju najlepši deo života da to je da budu mlade i da uživaju u tome :)
      Iz tovjih usta u božije uši jer realno takvim osobama nije mesto na vrhu :)
      Helena je divna, žena koja je jedinstvana i ljudi je vole zbog onog što jeste 💖
      Pisaću sigurno o vicious jako dobra serija čak sam uspela i smeh u pozadini da izguram :)
      Hvala ti puno na divnom komentaru uvek volim da čujem tvoja mišljenja što ovde posebno na tvom blogu kad napišeš tekst, jer si odlična 💖

      Избриши
    2. Mnogo ti hvala :)))), rekoh već Kaći, dragocene ste mi i obožavam naše druženje, razmenu mišljenja, nova saznanja, zaista uživam!:))))
      Oaza razuma i pozitive u opštem bombardovanju glupostima!

      Избриши
  3. Evo i mene, napokon!
    Sjajne teme kao i uvek, ne brini.
    Sve je savšeno uklopljeno, pa krenimo redom:

    1.Pročitam naslov i automatski krenem da pevušim kultni hit!
    Upravo slušam ovu verziju koju si postavila..
    Nemam reči, toliko moćan glas, moćna obrada.
    Inače ne volim obrade kultnih hitova, ali ova je remek delo.
    Hvala ti puno!

    Mene je pomerila obrada "Stairway To Heaven" koje su uradile sestre iz grupe Heart, ali i više od nje ima jedna iz filma koja je u meni rodila taj AHA momenat (nemam bolje reči):
    https://youtu.be/t7V4OOkJk2Q

    2. Ovo jedino da aminujem, druge mi nema. :)
    Slažem se od slova do slova, svi vijaju te trendove i žele biti nečije kopije..
    Jednom (davno) sam se nosila mišlju kako bi bilo lepo kada bih izgradila sebi neki stil, svatih tada da bi ličila na tu lutku iz izloga koju su tako fino upakovali, to ne bih bila ja i naravno odustala sam!
    Budi svoj, ne zbog mode, trenda ili nekih pravila već zbog sebe.
    Najviše žalim te što se "upakuju", a pritom pate tako udešeni.. Sve da bi se uklopili..

    3.Ova stavka mi je uvek interesantna, često kažem da ti ljudi imaju oglavu poput konja jer vide samo svoje, teraju samo svoje.
    Tuđe argumente ne uvažavaju, ni ne zastanu da razmisle već im je glavno da su oni UVEK U PRAVU..
    Sretala sam se s takvima često i tvrdim da su ljudi oni koji su u stanju da saslušaju i drugu stranu, da razmisle o svojim stavovima, da se preispitaju..
    Oni koji to ne mogu još uvek nisu odrasli, liče mi na dete koje plače kada mu nešto ne daju. :)
    Odbrana im nikada nije argument već napad i vređanje. Nisko.

    5.Kič u Srbiji.
    Veliča se i stavlja na pijedastal krajnje bez osnova.
    Glavni zadatak istome je da zabavi mase i zamaže im oči pred većim problemima i uljuljka ih u ovu našu kolotečinu potonuća.
    Za "zvezde" i podmlatke istih reči nemam..
    Niko nema stida, morala i obraza..

    Helena je kraljica! Žena individualac, jedinka u moru kopija.
    Kad sam videla sliku i pominjanje dotičnih setih se one stare:
    "Vegetom protiv Bibera."

    Svaka čast na temama.
    Uživala sam čitajući!
    Hvala veliko draga na ovoj kafici. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvla ti puno draling na divnim rečima 💛
      Sound of silence u disturbed verziji je meni čak i draža obrada, retko koja uspe ali ovi momci su napravili sjannu rock stvar 💛
      Slušala sam tu obradu (baš na tovju preporuku mislim) i jeste divna, odlična naježila me je :)
      Sčažem se i sa tobom, ne treba pokušavati da od sebe čovek kreira bilo šta već treba da bude ono što jeste. Bio je skoro aktuelan rock stil, i to je zvučalo katastrofalno kad ti vidiš deovjku obučenu u kožne pantalone i čizme sa nitnamam a sluša folk teš :D
      Aposlutno se slažem onaj ko ne želi da čuje tuđ stav nije dovoljno zreo z život, moraš da prihvatiš različitost viđenja ot je poenta celog života :)
      Jednom mi je neko rekao da srbi ne čitaju već gledaju novine i da je danas sve u tome da vide to ekstrvagannije, bio je upravu :)
      Helena je legenda, žena koja nikada nije pustila da bude neko drugi :)
      Hvala ti puno, još jednom drago mi je da ti se dopalo 💛

      Избриши
    2. Pobrkala sam tačke, što ne vičeš? :)
      Preskočih petu..

      Drago mi je da ti se dopao "Vicious", ja se odavno vodim time da je smeh ključno sredstvo ozdravljenja duše.
      Sav stres i napetost sa jednom "turom smeha prosto ispare.

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor