Search This Blog

Mesečna šolja kakaa sa Mademoiselle S. #3☕💖


Hej dragi ljudi, šta ima? Danas kao i svakog meseca ćaskamo, pijemo...šta god želite je pijem babinu limunadu. Ako prvi put čitate blog ili ovu kolumnu bacite pogled na predhodne OVDE pa tu možete da vidite kako post funkcioniše
Da malo skrenem sa teme, moram da vam ispirčam jednu sjajnu stvar u vezi rođendana, naime duugo se nisam obradovala poklonu kao ovom. Nisam očekivala da mi moji išta kupe, ono dobila sam telefon-dosta. Međutim sjajno izenađenje koje me je čekalo je dokaz kako sitnica ljudi koji te poznaju može strašno da te obraduje, kupili su mi majcu i ostavljam vam dole sliku kakvu i biće vam jasno zašto sam se toliko obradovala  💖



ignorišite kako sam ispala generlano sam nefotogenična :D bitna je majca 💖
P.s idalje sam Lanisterka :D

Ponovo imam pet tema o kojima želim da vam pišem, a vi ste slobodni da iskomentarišete i kažete šta mislite o tome :D

1.Mrzi me
Ne da napišem ovaj post naravno, već ovo je bilo raspoloženje koje je obeležilo moj mart. Dođu mi trenuci kada bukvalno ne mogu da ustanem iz kreveta. Toliko da telefon koji stoji tik iznad moje glave nemam želju da uzmem i otključam. Sve što sam želela je zamračena prostorija i krevet. Sad jasno je da moraš da ustaneš, i sve to ali mi se činilo kao da je najobičnije ustajanje kopanje kanala za mene.

Jela sam maline, smrznute ali su bile ukusne :)

Znam da je to problem u meni, generalno nisam najvrednija osoba na svetu ali mi se nikada nije desilo da toliko nemam volje da radim bilo šta. Blog je jedina stvar koja me je zapravo interesovala i koju sam radila sa voljom. Možda je to do toga što je mart bio istini na volju prilično tmuran mesec, ne volim tmurno vreme, ne volim magle baca me u depresiju. Hvala dragom bogu kako je svanuo prvi dan aprila, tako se moja volja za životom vratila.


2.Ja vše ne mogu
Kada dođe do toga kakv sam ja student, odgovor je na žalost-veliki kampanjac. Ja sam tip koji sve što radi radi u zadnji minut i to je velika mana. Zato sam upala u mašineruju gde skoro dva meseca nisam stala sa učenjem da bi došla do trenutka gde ja ne mogu više. 

Moja večita inspiracija, bila je i ovog meseca <3

Sto godina čitam jednu stranu, i ne da ne mogu da je pročitam nego ne mogu da stignem do kraja jedne rečenice (bolesna sam znam) i opet dolazimo do onoga da ne želim da ustanem iz kreveta i da radim bilo šta a sama pomisao na knjigu me baca u još veću depresiju, mislim da je ovo velika poruka kako za mene tako i za sve vas koji imate istu situaciju-organizujte se, sve što je preko glave čoveku nije dobro za njega, treba ti prostora da dišeš.

Bilo je i lepih martovskih dana 🌼

Kada sam se konačno sastavila i krenula koliko-toliko da organizujem vreme, počela sam ponovo da pamtim. Ne možeš da učiš 5 sati bez prestanka, moraš da pauziraš-odeš da prošetaš, odgledaš epizodu serije, putiš muziku na slušalicama i izgubiš se na bar sat vremena...bilo šta (šetnja + slušalice su moja preporuka odličan izduvni ventil) što će da ti „odmori mozak“ jer od svega što preteraš samo može muka da ti bude. 


3. Dva sveta, a gde je sredina ?
Primetila sam da u zadnje vreme sve češće vidim „hladni rat“ između dve vrste ljudi-onih koji ne čitaju ništa ozbiljno je „smor“ i onih koj ne žele da čuju za NN pisce jer „vređaju imena velikana“. Ja ne pripadam ni jednoj od grupacija. Kada dođe do toga šta ja lično volim, volim mnogo razaličitih stvari, generalno fantaziju najviše volim. I to otvoreno kažem. Moja maštarija je uvek tražila nove svetove, možda jer mi ovaj ne odgovara. Sretajući ljude koji pripadaju grupacijama koje sam navodila dobijala sam uvek negativan odgovor na to, prvi bi mi rekli da je neromantično i isuviše komplikovano da se popamti, drugi bi mi rekli da to vređa realnost koju su velikani pisali. Za mene Tolikin je jednako kvalitetan kao Dostojevski npr. i jednako zanimljiv kao Koeljo nekome. 

Imala sam netipičan doručak....da nije mi se dopao  ali lepo se slika ;)

Što ne znači da ja nisam čitala ni jednu od ove gospode-jesam jer prosto znam da mogu obe stvari da čitam i da to bude sasvim ok. Šta je ono što ja smatram za ne kvalitetno-erotske romane u kojima se radnja svodi na..... (razumeli ste to), wanna be pisce poput voditeljka, blogerki, pevačica, igračica....koje pišu upustva kako slikati dobar selifie, i kako naneti masku za lice. Sorry ali to je too much čak i za mene. Od ostalog postoje stvari koje mi se dopadaju manje, više ili mi se uopšte ne dopadaju ali nikada neću reći nekom ko sedne i čita Sofi Kingselu da je „malouman“ ili da je to „ruglo za kulturu“ kao što neću reči nekome ko drži Tolstoja „vidi štreberčina dosadna“,  jer ok je proći kroz sve sve dok si sposoban da prihvatiš i nešto drugačije, i što te na kraju čini srećnim.

Našla sam staru bakinu sliku iz '60-ih i rado je podelila 💕

Sve je stvar ukusa lično nisam fan ruskih klasika, kada je reč o ozbiljnoj književnosti. Postoje romani koje volim poput „Lolite“ Vladimira Nabokova dok npr. Dostojevskog i ako ga cenim retko uzimam da čitam i to je ok, neko ne voli Hemingveja kojeg ja obožavam što je takođe uredu jer svi imamo različiti ukus za knjige. Sa druge strane ne volim ni Koelja ali i kod njega mogu da nađem nešto što mi se dopada (poput knjige „Veronika je odlučila da umre“ koja je vrlo pristojna) ali volim Džejn Ostin i Noru Roberts ne mislim da ću postati daleko kulturnija nakon čitanja njih ali volim ponekad da odem u njihov „girly grl“ svet i da sanjarim. Volim rok biografije (generalno biografije) Slešova koju posedujem je jedna od najvrednijih knjiga na mojoj polici koje imam, obožavam je. 

Moja srednja sestra je izrala svoju kreativnost na mojoj glavi 🎀

Poenta svega je biti svertran, i  prihvatati ukus nekog drugog, umesto biti striktno ograničen na samo jedan pravac. Što znači da ja  mogu da čitam Virdžiju Vulf ili Alberta Kamija ali isto tako mogu da čitam i En Obrajen i Mišel Moran koje su relativno nepoznate ljudima, uvek sam otvorena da vidim nove stvari, kupila sam knjigu Patriše Bigs „Zmajeva krv“ i nije Martin ali je fantazija i zanimljiva je. Ne ograničavajte se na jedan pravac za bilo šta, svakako da psotoji podela na kvaliteno i manje kvalitetno ali uvek treba videti i ovo drugo možda vam se dopadne. 



4.Nađi način da popraviš svoj život
Sad kada govorimo o vestima i optoj informisanosti, mogu za sebe reći da sam imala momente kada sam bila fanatik, gotovo iz navike sam proveravala šta se novo dešava u državi i u svetu i došla do toga da me sve to dotiče isuviše. Bukvalno ako pročitam za neki teoristički napad ili slično bi me bacilo u depresiju i teralo da se nerviram ono way too much. 

15. smo slavili bakin rođendan 🎂

Onda sam podvukla crtu i rešila da neću više već 3 nedelje nisam otvorila ni jedan informativni medij da pročitam neku vest i od tada moja depresija je 100% manja tako da ako ste skloni ovakvim situacijama preproučujem da ne čitate. Relano zasvisnot je jedan širok pojam danas. Možeš da je razviješ o bilo kojoj stver  bitno je da naučiš da je kontorolišeš i imaš karater. Ako te stvari oko tebe umaraju, najbolje je da ih isključiš, teško je na početku ali vrlo brzo shvatiš da je prošao dan a da se nisi iznervirao ni jednom.


5.A kad smo kod zavisti da pređem na najveću
Game of thrones. Svi znate koliko ih volim. Ovaj mesec, čini mi se volela sam ih još više. Uvek sam volela seriju i razmišljla šta bi se desilo da je nešto drugačije bilo ali nikada nisam išla toliko daleko da mislim stalno o tome (pogovotu ne kada 4 razlićite vrste prava trebaju da budu stvar o kojoj mislim). 

Častila sam sebe... interesnantim karminom 💄


Ovog meseca sam preterala, napisala sam svoj prvi fan fiction o Sersi i Oberinu (nije završen ali ako želite to da pročitate pišite u komentarima završiću i  objaviću ), svaki dan sam čitala knjigu i gledla po nekoliko epizoda na dan-bukvalno je to bila glavna tema u mom životu. I to se vezuje za zavist ali ova bar ne može da me baci u depresiju, jer umem da ostanem svesna. Mislim da sam sve ukućane smorila žestoko ali hvala bogu ima vas na blogu koji ste voljni da čitate tako da top 10 ove i sledeće nedelje posvećeno je baš ovome u čast nove sezone.

U ime nacionalnog dana štenadi, prisetila sam se dana kada je Marli bio štene ❤❤❤


Sad ovo je fina zavisnost i ako sam već sad počela razumnije da postupam (sad imam Vikinge pa nije samo GOT :D )znam da će tek da krene kada za 10 dana (tačno) bude krenula nova sezona, ali ok ovo je „zdrava zavisnost“ ne odričem je se, sve dok ne lomim lap top jer je „Džon Snežni mrtav“ (a ljudi su loili televizore, pisali psima Martinu da vrati nekog lika u život....) mislim da sam još uvek pristojan fanatik :D

O ovome pričam tu su i par nezdravih stvari, grešnik sam šta da radim (belo krzno je inače pas koji mora da gleda šta ja gledam ne može bez njega) ❤

To je sve za ovaj post dragi ljudi, pišite dole šta mislite o ovim temama. Svaki predlog za novi post ili nešto za čitanje, gledanje su uvek dobrodošli, u needlju vas čeka neki top 10 iz GOT videću koji ide prvi 😄

Čovek koga obožavam i citat koji me je inspirisao 😍

Hvala na čitanju,

With love, S.

11 коментара:

  1. Evo, pre nego što odem na spavanje, iščitah tvoj i Kaćin novi tekst, pa da vas obe iskomentarišem.
    Ovo mi je za kratko vreme postala baš draga rubrika, stvarno kao neki zanimljivi TV kolaž, rekla sam ti već, al nije suvišno ponoviti.:)))
    Majica je vrhunska!:)))))
    Za bezvoljnost, potpuno razumem. Dođu mi dani kad nisam ni za šta, razvlačim se bez veze i nemam pojma u čemu mi proleti vreme. Tada se ljutim na sebe iz sve snage, ali, ne vredi. Valjda mozak mora da se "proluftira", ima on neku svoju filozofiju, šta li....
    Što se učenja tiče, svaka pauza je dobra, ovo iz iskustva govorim kao neko ko je razvio radne navike potpuno samostalno i počev od druge godine faksa do danas (druga godina doktorskih), pala sam samo jednom na ispitu i to pre pet godina. Dakle, tri zlatna pravila:
    1. napravi raspored
    2. drži se tog rasporeda, npr. koliko pređeš dnevno i kojim tempom
    3. obnavljaj, preslišavaj se, pravi pauze (dok spavaš ili odmaraš, mozak obradi informaciju i nisi svesna koliko toga ostaje u glavi), važno je da držiš kontinuitet sa ponavljanjem sadržaja.
    Za ovu pojavu sa knjigama, koju ja zovem čitalački snobizam vs čitalački primitivizam, imam samo jedan komentar (a pisala sam i pipem često na tu temu): nek čita ko šta hoće, klasike ili komercijalu, nije važno, dokle god nas to vodi ka otkrivanju boljih pisaca i vrednijih dela. Sa nečim se mora početi, kako ćemo znati šta je dobro, ako nismo bacili pogled na loše? Dakle, sve treba upoznati, pa vremenom čovek otkrije šta mu prija. Dobra knjiga pobeđuje vreme i prolazi njegov sud, Tolkin, Dostojevski, Hemingvej, koji god žanr ili epoha bili, očigledno su klasici čim ih i dalje volimo i cenimo. "Voditeljska" i slilna piskaranja nisu književnost, niti su oni pisci, ali nek se malo zanose, svako vreme ima svoje pokušaje i promašaje....
    Ne volim isključivost, ni omalovažavanje, ono što meni ptija, ne mora i nekom drugom, sasvim u redu. Nije svaki pisac ili delo za svaki uzrast, životni period, nekad nas pronađu tek kasnije, sa novim iskustvima koja steknemo, neke nam se knjige tek tada "otvore" u svojoj vrednosti.
    Bakina slika je najbolja!:))))
    A sa ovom kikom možeš u Vikinge, odmah!:)
    Veruj mi, odmorim se bez televizije, vesti, sumornih i manipulišućih izveštaja koji truju čoveka....treba biti u toku sa svetom oko nas, ali, mediji kreiraju sliku koja im pogoduje, ne sme im se slepo verovati.
    Odličan karmin!
    I, naravno, "GoT" se čeka sa nestrpljenjem.:))))
    Novi trejleri su dodatno podstakli euforiju. Baš me zanima kakav će top 10 ovoga puta biti.:)
    Hvala na još jednoj dozi pozitive!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno 💕
      Slažem se izgleda da postoje dani kad nas sam mozak stavlja na puzu, i ti znaš da trebaš da ustaneš i da radiš nešto ali kao da te vuče da sediš. Meni se desi da sedim na trosedu preko puta mog radnog stola i samo treba korak da napravim da uzem npr. knjigu i ne mogu ja znam da je samo korak ali mi se ne da :)
      Hvala ti puno za ovaj prručnik, ja sam strašno neorganizovana osoba i ovo mi MNOGO znači primeniću svakako jer ovako ne ide krene da me ubija 💕 A pauza makar na 15 meinuta je evidentno neophodna čoveku jer se um usija i ne može da prima informacije.
      Svaka čast za doktorske studije 💕 I ja palaniram jer ne ćelim da budem pravnik, advokat,sudija (mnogo mi je stresno) a volela bih da predajem na fakultetu, pa ako da Bog (mada ja jesam pala ispita par evo jedan 4. put polažem ali kad mi se neda)
      Svako treba da bude otvoren za sve pogovotu dok mu se ukus ne izgradi, npr. moja srednja sestra ima 15 godina i logično da čita Igre gladi, Drugačija serijal i takve teen knjige nije maloumna što joj ne prija Ficdžerald kao meni. Svako treba da prođe različite stvari pa posle ako shvati da najviše voli romanse poput Džejn Ostin to je ok :)
      Mediji umeju da budu veliko zlo i da naduvaju previše situacju zato ih definitivno izbegavam, tv palim samo kad gledam neku zabavnu emisiju jednom u 100 godin ili kad čujem za neki dobar film 💕
      Hahaha kad prođem ulicom sa tim karminom ljudi beže od mene ali ok malo ih plašim :D
      p.s počela sam da gledam Bordžije juče, danas treću epizodu (jer drugu nisam našla ni na netu ni na torentu) i odmah da ti kažem da mi su mi Cezar i Džulija(valjda tako Paipna ljubavnica) najinteresnaniji, on je toliko gledljiv a ona je prepredena. Uočila sam već elemente Tajvina, Sersi i Džejmija kod Pape,Cezara i Lukrecije (pogovotu me Rodrigo podseća na Tajvina) :)
      Hvala još jednom 💕

      Избриши
    2. Eto nas na kakau kod Sare 😀
      Divno.
      Potpisujem tačku 1 i 2.
      Želja mi je već dugo da kupim neku GOT majicu, a tvoja je sjajna.

      Mediji. Ja strašno nisam u toku. Strahote saznam tek par dana nakon što se dese.
      Toliko me izludiše ove pozerske kampanje za izbore da sam htela post da pišem, al ko velim Isidorin je to reon. 😊

      Knjige. Neka čita ko šta hoće.
      Sve je super dok mi se ne krste što "bacam" pare na knjige.
      Rata između ovih i onih je bilo i biće, to ti je slično borbi vlasti i opozicije.

      Nisi pogrešila. Prva i druga epzoda su sklopljene u jednu. Samo slobodno nastavi dalje.
      Drago mi je da ti se dopala.

      Što se tiče GOT-a reči su suvišne, entuzijazam je i više nego očigledan.

      P.S. Isidora hvala na savetu!

      Избриши
    3. Hvala puno :)
      Kad budeš htela šalji na meil moja sestra ima sajta sa koga je kupila :)
      Ja sam se od medija isključila hvala drqagom bogu mnogo je bolje :)
      Što se izbora tiče ja sam apolitična nit glasam niti bilo šta samo redovno isključim one njihove reklame jer su strašno smešne
      Rat između "knjiških znalaca" je presmešan generalno kad nemaju za šta da se uhvate, hvataju se za banalena stvari :)
      Dobro je da su spojene mislila sam da propuštam nešto, baš mi se dopala odličan je Ajrons :)
      GOT entuzijazam je preveliki :)
      Hvala puno još jednom :)

      Избриши
    4. Da, naše online kafenisanje!:))))

      Nema na čemu.:) Ja volim da delim svoje iskustvo sa mlađim kolegama i uvek sam za obrazovanje i školovanje, ne samo formalno nego uopšte, RAD NA SEBI. Smatram da se čovek stvarno "uči dok je živ". To je najvažnije, nikad nije kasno da se pronađeš u nečemu, da slediš svoj san.
      I još jednom hvala.:) Nikada nisam imala želju da predajem u školi, zanima me rad na univerzitetu, istraživanje istorije književnosti, specijalizujem se za XIX vek i koliko god bio "teži put", sama sam ga birala i ne pada mi teško. Volim da učim, jer učim ono što najviše volim.
      Samo se trudi i radi, rezultata će kad-tad biti.Meni je samo žao što je u našoj zemlji danas fakultetska diploma tako malo cenjena, što ima tarifu i mnogo lažnjaka. U inostranstvu je pristup obrazovanju ozbiljniji i ne može bilo ko da radi bilo šta.

      Naravno! Treba čitati što raznovrsnije stvari, kako bi pronašli ono što je po našem ukusu. Ja sam kao tinejdžerka čitala sve i svašta, jedino baš nikada nisam mogla one ljubiće-erotske-"ženske" romančiće, to mi je uvek bilo previše glupo, znaš ono kad te prosto sramota što nešto čitaš ili gledaš....blam te umesto njih!
      Kao srednjoškolska mrzela sam Crnjanskog, na fakultetu mi je postao omiljeni domaći pisac, diplomirala sam na temi o njemu. Mnogo knjiga iz lektire nije za učenički uzrast, ali kada ih kasnije čitamo, oduševe nas. Sve ima svoje vreme, svoju fazu.

      Mediji su jedna velika šarena laža i manipulacija. Izbegavam televiziju, ali kada moji dođu sa posla uključuje se odmah, pa htela-ne htela budem u toku. Ne znam da li da se smejem ili plačem. Posebno ova predizborna kampanja, može da se napravi top-lista od najbolesnijih spotova. Kandidati, kao cirkuzanti. Ovo vreme je dušu dalo za satiru.
      Što se ubistva pevačice koje Kaća pominje tiče, iskreno, pojma nemam ko je žena bila, niti zašto je toliko forsiraju - a prednjače tabloidi, npr. "Kurir". Od dnevnih novina čitam samo "Politiku", tako da se uvek zgranem kad naletim na ostale novine i njihovu vulgarnost, nepismene tekstove, itd.
      Ako čovek nije dobro osvešćen i naoružan kritičkom mišlju, trebalo bi da se kloni medija, ili će ga hipnotisati. Kao što se desilo većini u Srbiji. Zato više žive "Parove" i "Farmu", nego sopstvenu realnost.

      Najviše mi je žao što je novinarstvo palo na niske grane, gotovo da su sasvim nestali časopisi i emisije sa pametnim, korisnim, zabavnim temama. Ja bih o takvim stvarima uvek pisala, zato sam i pokrenula blog, to nam je potrebno kao vazduh, protivotrov.

      Super za "Bordžije"!:)))) Jeste, prve dve epizode su obično spojene. Drago mi je što si uočila sličnost sa Lanisterima i nadam se da će ti se svideti i u nastavku, jako je dobra serija.
      Đulija "La Bella" Farneze je i moja ljubimica, divna je.:)
      Ajrons je maestralan, Čezare neodoljiv.

      Избриши
    5. Divno je što si voljna da podeliš svoje iskustvo jer mnogo možeš nekom da pomogneš na primer meni si dosta pomogla već danas sam se organizovala po tvom savetu i mnogo mi je lakše :)
      Ja stvarno dajem sve od sebe, ranije sam padala u depresiju kad padnem ispit sad nedamsebi samo teram sebe da se borim jaače, a danas je kod nas dipoloma praktično postala papir da uramiš i okačiš, šteta velika ali se ne da da preprustiš slučaju bolje :)
      Slažem se da čovek treba da radi na sebi i treba da bude svestan sebe-ne može sve da ti ide i nemaš dara za sve bitno je poznavati svoje granice :)
      Čovek se svakako uči dok je živ jer je život jedna lekcija, nije sramota reći ne znam ili pitati nešto jedino tako može da se nauči :D

      Ukusi se menjaju sa godinama, ja isto nisam volela erotske i te "bljuvotine" romane, generalno uvek sam najviše volela fantaziju jer sam uvek tražila neke nove svetove a otvorena sam za mnogo različitih stvari, ok je ponekad volim da pročitam i Mirjam ili Džejn Ostin, što da ne :)
      Ja meidje stvarno sad izbegavam, trudim se da ne čitam i ne gledam ništa. Moji isto belnu u tv ali ja odem u drugu prostoriju ili stavim slušalice i ne gledam. :)
      Ja sam htela da studiram novinarstvo a onda sam shvatila šta je to danas u Srbiji i odustala :)
      The Borgias mi se mnogo dopadaju evo i treću epizodu sam odgledala, čim te stignem pišem ti. Džulija mi je prelepa odmah očarava, mnogo mi se dopada i onaj sluga (nisam ime zapamtila ali onaj što je hteo da otruje Rodriga ali prešao an Cezarovu strnau) i sjajna mi je glumica Lukrecija :)
      Cezar je kao lutka, krade kadar odmah :)

      Избриши
    6. Miki je zakon, verni sluga njegove uzoritosti gosn zgodniše :D

      Избриши
    7. Ima ukus za sluge vala, on mi ej odmah upao u oči, sad progita da Sem iz GOT ima neki cameo ulgu u ovoj seriji nasmejah se :)
      A Cezar je dobar boga mi ko lutka :)

      Избриши
    8. Hvala, draga, meni je najveća radost kad mogu da pomognem i da od drugih nešto novo saznam.:)*

      Meni su MirJam, Šeldon, Danijela Stil i slično uvek bili bljuc, ali volim istorijsku fikciju, pa nek je i najveća izmišljotina, meni je zanimljivo:), e sad, Džejn Ostin volim jer je bila baš ubojita i kritički nastrijena prema svom dobu, pisala je o tipičnim ženskim pitanjima (udaja, status i sl.), ali sa vrlo inteligentnom ironijskom "žaokom".:) Sestre Bronte su takođe sjajne bile, posebno mračna Emili, "Orkanski visovi" su mi među najomiljenijim romanima ikada.
      Ali, generalno, više je muškaraca u književnosti i meni je to u redu.

      Isto, novinarstvo i dalje volim, volontirala sam u nekoliko časopisa, ali bilo je to "bacanje bisera pred svinje", što su mi bez uvijanja urednici i govorili. Danas su "novinari" redom nepismeni, neoriginalni, prepišu sa stranog portala vest, loše prevedu i eto teksta. Da ne pominjem koliko su im bedne plate.

      E, super, drago mi je da su te očarali, jedva čekam utiske.:)))))

      Sem igra u onoj drugog, poljskoj verziji - serija "Borgia:Faith and Fear"(nisam gledala, deluje mi lošije od ove), igra kardinala.:)
      Ali, u trećoj epizodi imamo lika iz "GoT", Drogov rođak Rakaro, igra Džem sultana.:)
      I posle će se pojaviti kralj Aela iz "Vikinga" kao Ludoviko Sforca.
      Mali Bjorn je aktuelan u drugoj sezoni, klinac koji predvodi bandu što nervira Čezara i Makijavelija.
      Sve ja pratim ko nam je poznat, pa stavljam u registar pri recenzijama, bez brige.:)

      Mikeleto je car, iako je psiho, obožavam ga. Glumac je odličan.:)

      Eh, Fransoa/Čezare, baš lutka.

      Избриши
    9. E, da, recenzije "Bordžija" radim pojedinačno, epizodu po epizodu, tako da nemaš frke od spojlera.:) Svaki tekst je odvojen.

      Избриши
    10. Sestre Bonet nikada nisam čitala, a od Džejn Ostin sam samo najčuveniji Gordost i predrasude, ali sam o njoj mnogo čitala i dopada mi se što nije bila žena koja je verovala da žena ima svrhu nego je bila izuzetno samostalna :)
      Ja sam od novinarstva osutala kada sam shvatila da bi jednom (pod sulovom da dobijem ikakv posao što je mnogo teško) trebala da dobijem danapišem tekst o tome kako su nekoj pevajljki ispali silikoni i shvatila da ja to nikada nebih mogla. inspirisana Martom Gilhorn htela sam da budem i ratni novinar, ali sma skontala da isuviše volim život za da sutra odem na istok i rizikujem isti :D
      čitam obavezno :) Meni spoiler neki nije problem (nisam od onih koji će da ubiju ako čuju nešto i koji lude zbog toga, ne mora ali ako se desi bože moj ) :)
      Inače mali Bjorn ima dara za glumu baš lepo ume da ostavi utisak :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor