Search This Blog

2015 favorites ❤



Hej vi siroti đavoli, šta ima? Prosto mi je neverovatno da sam stigla do godišnjih favorita. Dakle ovo je trinaesti post koji kucam a koji je vezan za favorite. Pre svega nisam stavila apsolutno svaki proizvod koji sam ikada opisala, izdvojila sam one koje sam najviše koristila. Nisam mnogo dužila, jer ponovo naglašavam o svakom sam bar koji red napisala. Ipak ima dosta stavki, i pre svega nisu po nikakvom redosledu (samo je muzika po redoledu kako sam koji mesec slušala). Zato vežite se siroti đavoli je će ovo biti dugačak post.
P.S zahvaljujem se mojim mlađim sestrama Maši i Mini što su fotografisale stvari čije dobre slike nisam imala :)





~Kozmetika~
Jednom od najvećih grešaka ove godine, smatram to što nisam mnogo vodila računa o negi kože. Zato ove planiram da tu grešku ispravim. Ipak bilo je par stvari koje su me dobro služile.

1.Pantene šampon za kosu
Ovaj šampon se našao u zadnjim favoritima i ovaj je protiv opadanja kose. Već sam pisala u decembarskim favorima da je odličan i da mi zaista od njega kosa manje opada, preporučujem ga.



2. Head & Shoulders moisture care
Ovaj šmpon za razliku od predhodnog neće sprečiti opadanje kose, ali zato perut nije ni u najavi. Moja koža je generalno normalna, međutim koža glave mi je malo problematična sa šamponima mučim muku.




























3. Grožđana mast
O ovome sam vam pisala u jednom od svojih prvih postova (čitajte ovde), idalje stojim iza svake reči koju sam tu rekla- ne postoji bolja nega za usne od ovog. Imam alternativu koja je odlična, i pisaću vam o tome u sledećim favoritima. 


                                       4.Hemanis, labelo
Nikako ne mogu da prevalim da napišem balzam za usne.  Raspisaću se u nepoznato, ali zaista ne volim tu reč. No da se vratim na labelo, do dana današnjeg zaista nisam probala bolje od ovog, mislim da gneralno svako „obično“ labelo je bolje od ovih koje nam prezentuje javnost tako da ne mora da bude ovo već koje nađete.





















5.Lipgal labelo
Kada sam kupila vazelin dobila sam ovo labelo, i obožavala sam ga. Ako neko zna da li ga ima u prodaji neka mi napiše zaista je odlično i uz to prelepo miriše.  






























6.Palmolive mediteran moments, gel za tuširanje
Ako nešto na svetu miriše rajski, to je ova stvarčica. 
Nisam videla da nešto radi posebno koži, ali najbitnije je da je ne iritira. 
Tako da smatram da svako može ovo da koristi.  



























7.Biotern perfect hands, krema za ruke
Obožavam biotern kreme za ruke, mislim da za taj novac zaista dobijete odličan proizvod. Jako je masna što ja u principu ne volim ali ovde mi odgovara, jer nakon nje mi ruke budu jako mekane.

























8.Krema za pete
Ako tražite nešto da omekša pete, ovo je odlična stvarčica jer nije preterano skupa a opet radi odličan posao.



p,s ovo je bilo jednino moguće mesto za slikanje
9.Botanica, kuplalica za lice
Pisala sam u prošlom postu o njoj, 
stvar koja je postala deo moje redovne rutine-obožavam je. 
































10. Dove mleko za telo
Još jedna stvar koja ima divan divan miris (toliko da sam  i ako je istrošena sačuvala pakovanje, dok ne kupim novo). Lepo je hidrirala kožu, koža je bila mekana nakon mleka za telo. Uživala sam da je koristim.

























~Lakovi za nokte~
Moram da priznam, mislila sam da će ih biti više. Mogu reći da je ovo bila jako mešana godina-nema jedne boje koja dominira, već su sve različite.

1. Essence Color & go , 107 Naughty and pink
Sto puta sam rekla da iz meni nekog nepoznatog razloga ovaj lak je jako drag srcu i često ga mažem i ako je praktično to samo običan lak za nokte.




2.Essence Cinderella, prince Charming
Svi znate da sam zaljubljena u ovaj lak za nokte. Ne samo u lak zaljubljena sam u film, u priču (u Roba Starka kao princa  )...u sve. Ove kolekcije više nema, nadam se da će bar nešto slično biti sledeće godine jer ovo je najlepša plava boja na svetu. 




















3.  Essence I love Trends, 04 cupcake topping
Ako se nove šljokice koje sam kupila ne pokažu kao dobre, ove će zvanično biti moje omiljene ikada. Jako su zanimljive i iznad svega ne suše se kao šljokice inače u bočici. Ne ove su kao da su tek kupljene.




4. Golden Rose color expert, 45
Isiti slučaj kao i sa pink essence lakom-nije mi ništa posebno ali eto jako ga volim. 


5. Golden Rose color expert, 61
Kada sam ga opisivala u nekim favoritima rekla sam da je pogledn na ovaj lak, kao da imaš zlato izliveno na noktima. I sad isto kažem-ovo je prelep lak za nokte i generalno svi ovi Golden Rose color expert su odlični lakovi, jer traju gotovo isto koliko neki mnogo skuplji (npr Essence košta 200-300 a ovaj košta 90 i traju identično).  





















6.Maybelline Colo Rama,  181
Ovaj lak uvek opisujem kao najveće iznenađenje za mene. I zaista ovo dok ne namažeš ne znaš šta je to ustvari prelep je.



7. China Glaze, Riveting
Ovo je moja omiljena vrsta šljokica. Jako volim što mogu da mi se sjaje nokti a da pri tom nije muka skinuti. Ovaj lak je prelep, prelepa boja prelep odsjaj, volim CG lakove i ovaj nije izuzetak.

    
8.ZOYA, Sarah
Nema mnogo šta da se napiše, sve sam rekla u prošlom postu a ukratko-ja sam u ovaj lak zlajubljena. 




























9.Aura The strong hardener, base coat
Probala sam i druge base coat-ove i mogu da potvrdim da je za mene ovo ne zamenljivo.


~Parfemi/Dezedoransi~
Nemam mnogo u ovom odeljku jer ja obično kada se uhvatim nečeg samo to koristim, sve ostalo je po strani. Ali imam par pa da počnem

1.B.U Candy love
Najlepši dezodorans za mene ikada. Toliko dobro i moćno miriše da umem da ga stavljam u neograničenim količinama.




































2.Nivea pearl beauty, roll on
Ništa ne neutrališe znoj kao ovo čud. Smatram da sus takleni dezodoransi u stiku dakelo bolji od onih drugih (ne znam kako se to zove), i preporučujem ovaj.



3.Avon secret  fantasy kiss
Ovo je bilo u nekim od skorašnjih favorita. 
Volim miris ovog parfema čak mi i stoji na polici sa šminkom i stalno ga prskam.































4. Blue Sedustion, Antonio Banderas
Volim miris ovog parfema jako je lep i jako dugotrajan, oh da volim i Antonija ;)



~Šminka~
Ovo je najveći deo, moram da priznam da za nekog ko se retko šminka imam dosta stvari, tako da sam morala da podelim ovo na još pod delova.
-Lice-

1.Aura correct me korektor, pastel beige
O ovom sam pisala u zadnjim favoritima takođe. Ljudi meni je trebalo mnogo dugo da kupim korektor. Bez nekog većeg razloga, prosto uvek sam zaboravljala. Sad moram da kažem da je ovo spas za mene.


2.Rimmel Stay matte, 004 sandstorm
Ja imam normalnu kožu i puder za matiranje mi ne treba, ali mnogo sve bolje izgleda 
(tačnije korektor lice radim retko kad) kad se setuje.


3.Essence sun club bronzer, 02 sunny
Bronzer je nešto što ne stavljam često, ali volim šta uradi licu i kako uokviri. Ovaj miriše prelpo (na pinjakoladu). Moj je za brinete mislim da je 01 za plavuše tako da svako može da nađe. Uz to nepotrošiv je.



4.NYX rumenilo, pinched
Ponekad je lepo imati malo boje na obrazima. Sjajno je što ovo nije pigmentovano mnogo, i što može da se dozira koliko rumenila hoćeš.



5.Essence i love Nude sneka/kontura, 05 my favorite tauping
Bila bih cinik da ne stavim ovu senku za konturisanje, jer i ako se moj stav ka konturisanju promenio malo, dosta sam je koristila. Ovo je zamena za NYX Taupe rumenilo koje je identične boje poput ovog. Mislim da ova kolekcija više nije u prodaji tako da pogledajte ipak NYX. 


6.Aura Highlighter, 218 Nude Shimmer
Od svih stvari koje se stavljaju na lice ja najviše volim šta highlighter uradi mom licu, samo malo i suptilno da tako lep i zdrav izgled koži-svaki put me oduševi.



7.KillyS Salon Results, blush conour četka 
Ova četka meni sada služi za blendiranje bronzera i kontura i za nanošenje rumenila. Inače ako vam nije do kupovine još četki ova može da odradi sve-konture, bronzer, rumenilo i hajlajter. 




-Oči-
Moram da priznam da su oči druga stvar koju najmanje šminkam, ali gle čuda ima podosta stvari.

1.Cala,311 Blending
Moja omiljena četkica od svih koje posedujem. Ova četka je osnov senki za mene-bez nje ne mogu.  Moram da kupim novu ova je već stara ali idalje radi odličan posao.




2.Maybelline Colossal maskara
Često govorim moja omiljena maskara. Priznajem-što se četkice tiče, našla sam bolju (u januarskim favoritma više o njoj) ali što se formule tiče ova je idalje neprikosloveni vladar svih maskara.




















3.Maxfactor 2000 calorie
Ko traži spoj kvalitetne maskare i dobre četkice ovo je odličan izbor, može da izvuče bilo koju vrstu trepavica (dal volite da su kose, dugačke, guste..bilo šta), ne suze oči od nje fantastična maskara.



4.Essence Kajal pencil,04 White
Ova olovka je najviše pisan favorit, gotovo u svakom drugom postu sa favoritima je ima.
Ali meni je ovo baza i prosto ne mogu bez nje, senke „živnu“ kad nju stavim.



































5.Essence long lasting, 20 lucky lead
Ne korisitm često ovu olovku ali je jako volim, super je mekana. Može da se izvuče Ajlajner sa njom i vodena linija očiju bez problema i zaista traje.




6.Aura divine eyes, 67 candy rose
Inače ne pamtim nazive i brojeve šminke (sve što pišem stoji pored mene da čitam), ali ovu senku nenormlano volim da joj znam napamet i broj i ime.  
Ovo je savršena senka, toliko ima lepu boju u isto vreme ima boje i hajlajtera u njoj, obožavam je.



7.Maybelline Colo Rama, 402
Ovo je najbolje pigmentovana mono senka koju ja imam.  Samo dodir prstom i kao da je stavljaš na bazu, lepo se blenda i boja je baš čudna i lepa.



8.Essence quatro, 05 to die for
I u prošlim favoritma sam pisala o ovom kvaru, zato ne želim da vas smorim-odlična paletica za nekog ko ne voli mnogo da se šminka.



9.Essence all about nude, 01 Nude
Ovo je super paletica ali ne koristim je više toliko. Ok je ako vam trebaju striktno ove boje i volim je. Ali ipak moja preporuka je sledeća paletica od essence koja košta identično.





























10.Essence all about bronze, 01 bronze
Razlog zašto preporučujem više ovu nego predhodnu je-za isti novac dobijate veću paletu. Imate večiki izbor, tačnije postoje još i all about rose i all about grey. Moji tonovi su više ovi pa zato sam uzela nju.  I za ovo mogu da garantujem-odlično je.




-Usne-
Rekla bih da ovde (pnovo) najviše dominiram, jer usne su usne. Njih najviše volim da mažem.

1.Essence olovka za usta,15 Honey Berry
Idalje smatram najlepšom bojom olovke za usne ikada. Mekana je fina, i najviše sam volela da je kombinujem sa Golden Rose Color Expert Karminom broj 103.Mnogo je lepa boja usana, kada se iskombinuju,





2.Golden Rose Color Expert, 109
Nema šta mnogo da se kaže, u jednom periodu zavolela sam nude i od tad sam zaljubljena u ovaj karmin. Kremast fin jako lepa boja-meni odličan. 


3.Maybelline Color Drama olovke, 140 minimalist i 420 in with coral
Volim ove olovke jer nema potrebe da stavljam olovku i karmin odovojeno. Imaju jako lepu teksturu i svaku sam koristila za određeni period-Minimalist za hladnije dane Coral za topilije. Tekstura je Kod „in with coral“ daleko bolja, međutim meni je „minimalist“ lepša boja pa sam nju češće korisitla.




4.Goldern Rose matte lipstick crayon, 05
Nikada vam neću reći da ne kupujete Maybelline Color drama olovke, jer pre svega imate veći izbor. Ali ako naiđete na boju koju možete da kupite i kao Golden Rose olovku-uvek izaberite ovu jer je daleko vaća i ima boju teksturu, plus je mat. 


5.Golden Rose pearl gloss, 05
Ovom sjaju sam letos dušu iznosala. Jako lepa boja, malo je lepljiv i to me nervira ali bože moj mnogo lepo se presijava, i ide sa svim karminima.



6.Safari sjaj za usta, 12
Ovaj sjaj je kupljen za moju mlađu sestru Mašu međutim ja sam aljubljena u ovaj sjaj. Ne lepi usne, a toliko lepu boju daje da kad god ga namažem samo se gledam u ogledalau da vidim još jendom kako je lep.  


7.City color City chic, in lust with you
Ovim karminom sam oborila rekord nošenja jednog karmina u mesecu. Toliko je dobar i lep da je to bilo sve što sam htela da nosim. Hidirira usne, daje lepu boju-obožavam ga.


8.Essence, 10 Cotton Candy
Koji god essence karmin da uzmete-nećete se pokajati. Ovi karmini su kremasti, pigmentovani jako volim da ih nosim. Ova boja je najlepša nijansa roze koju imam by the way.


9.Rimmel Kate Moss, 11 Kiss of life
Pisala sam par puta o ovom karminu i tome koliko ga volim, lepa mat crvena boja. Svi ovi Rimmel Kate Moss karmini koje sam probala su mi se odlično pokazali nema greške sa tim.



10.Aura Matter, 605 Checkmatte
Ovaj karmnin je nešto bez čega ne krećem ni na put ni bilo gde gde treba da se jede i pije. Ovo od momenta kad se setuje i matira na usnama tu je i ne mrda, napraktičniji karmin koji posedujem.


~Random~
Po običaju kad treba da se pišu random favoriti ja imam mali milion stvari. Realno volim ovo da pišem, kad gledam favorites videe na YT random mi je omiljeni deo, i ovo je podelejno na nekoliko delova, da počnemo 
-Hrana-
1.Buter od kikirikija
Prvi put sam prošle godine (sve mi dođe da napišem ove) probala ovo, i ja zasm zaljubljena u taj ukus.



2.Jacobs milka cappucino
Od svih tih instant stvari ovo najviše volim definitivno. Lep ukus prava milka čokolada, pomalo deluje kao topla čokolada.


3.Jake Vitamincandy
Stalno ih imamu torbi, volim sve ukuse ali ovaj od breskve najviše.



4.Dukatos grčki tip jogurta i Pistaći
Grčki jogurt je nešto što obožavam, bilo koj ukus (mada pistaći su mi najbolji). A osim jogurta sa pistaćima obožavam i pistaće da grickam.


5.Grand coco peanut kafa
Ne pijem kafu ali ovu ponekad volim da popijem, ukus kiirikija je nešto što jako volim.




6.Sladoled
Nema mnogo priče tu, leti nema ničeg boljeg.


7.Pržena slanina
Izvinjavam se svim vegetarijancima, ali ovo je zaista najlepši doručak na svetu 


8.Kokice sa kikirikijem i Quick supa
Ove kokice sam toliko jela, da sad kad prođem pored njih meni pripadne muka. Što se supe tiče volim quick supe, ovu sa povrćem najviše lep ukus ima i brzo se sprema.



9.Milka Crispello
Davila sam se u ovome, tako lep ukus, savršen slatkiš.


10. Kinder pingui
Volim pingvina i tak neki ukus sladoleda koji ima, fin kremast jela sam ga stalno.


-Neke sitnice-

1.Neočare za vid
Smešno je što je ovo bio favorit, ali ljudi moji moj život je za  80% olakšan od kad nosim naočare.


2.Espadrile
Ove epsadrile su kupljene u Metrou i secala sam ih ceo prelazni period između proleća i leta. Jako su lepe a iznad svega udobne.


3.Bioskop
Bilo je lepo ponovo biti u bioskopu, posebno ako Kreiga tamo gledaš.


4.Chris Hemsworth na instagramu
Od kad je Kris počeo da korisi svoj instagram, instagram je postao mnogo zanimljivije mesto. Zaista čovek je legenda.


5.Poster  i trailerza Captain America: Civil War
Lepo je bilo uživo prisustvovati objavljivanju trailera i postera za ovaj film, jedva čekam 




6.Esquire i Sean Penn
Nikad nebih kupila ovaj magazin da nije Pena, interviju koji je urađen je fantastičan. Pokazuje koliko je Pen inaligentan i jak čovek. Ostaviću vam link za interviju  ovde (na enegleskom).



7.Chris & Chris funny moments
Nema niček boljeg od  dva dobra frajera koji se zabaljaju. Ovaj video me je baš zasmejavao.



-Knjige-
Smatram da je mogla da bude i bolja godina, postaraću se da sledeća bude jača u pogledu čitanja.

1. „Doručak kod Tifanija“ Tutman Kapoti
Ovu knjigu mi je sestra kupila na ekskurzji, samim tim mi je jako draga. Uživala sam u priči o Polu i njegovoj čudnoj komšinici Holi.  Lepa knjiga čita se brzo i vraća u neko lep vreme.


2. „Dragulj moje krune“ Nora Roberts
Ovo je knjiga za opuštanje, ovde nema stresnih situacija, teškog zapleta ili bilo čega sličnog. Ali realno svima nama treba nešto da nas relaksira.


3. „Igre Gladi“ Suzan Kolins
Ne znam koliko ja sa 21 se ukapam u profil young-adult, ali ova knjiga meni pija. Sviđa mi se atosfera koju Suzan pravi kroz knjigu, i ideja o tome šta Rijatli emisije rade deci.


4. „Igre prestola“ Džordž R. R Martin
Najbolja knjiga koju sam pročitala prošle godine. Obožavam šta Martin radi sa opsiima i komparacije koje pravi u knjizi. Obožavam seriju,ali ovo je bolje.


-Muzika-
Muzika za razliku od ostalih stvari ima redosled po mesecima (mada ne naglašavam koji kada), volim muziku i ništa mi ne obeleži perido života kao muzika.
1. „Elastic haert“ Sia
Volim da čujem Siu i njen glas i uešnost koju nosi sa sobom. Ona je pravi umetnik. Ova pemsa praćena je odličnim videom koji u glavnojn ulozi ima Shiu LeBouf-a.




2. „Love me like you do“ Ellie Goulding
Film 50 nijansi siva je kompletno... ali ova pesma je ono što je dobra stana filma. Volim kad pesma ume da stvori neku čudnu atmosferu, a ova to itekako radi.


3. „Fire meets gassoline“ Sia
Sama pesma je jako lepa, ima jak prelomni deo između strofe i refrena i stvara magiju. Ali još lepši je spot koji je prati sa glavnom ulogom Pedrom Pascalom 


4. „Heroes“ Måns Zelmerlöw
Pobedničku pesmu evrovizije sam islušala samo tako. Ova pemsa bila je moj favorit za pibedu i volim pozitivnu energiju koju šalje.


5. „Como Tú No Hay Dos“ Thalía ft. Becky G.
Volim latino ritam i kad čujem ovu pesmu ja ustajem da skačem iste sekunde.


6. „Some Nights“ FUN 
Nejt Rues je genije, sjajno je kako je uradio ovu pesmu. Napravio je veseli indie ton ali sa dramatičnim i mračnim teksotm, moraš da ga slušaš da bi razumeo.


7. „Secrets“ OneRepublic
Rajan Teder napravio je sjajnu soft rock stvar ovom pesmom. ima lep tekst a sama muzika me opušta.


8. „Emrgency“ Icona Pop
Toliko sam je slušala da više ne mogu da je čujem koliko mi se smučila. Baš je catchy 


9. „Marvin Gaye“ Meghan Trainor ft Charlie Puth
Znam sam malo odrasla ovakve pesme, ali ja baš uživam svaki put kad je čujem.


10. „Like i’m gonna lose you“ Meghan Trainor ft. John Legend
Volim ja ono što Megan peva, njene pesme su moja grešna zadovoljstva. Ali ova pemsa je zaista lepa možda najlepša koju je snimila.


11. „Writings on the wall“ Sam Smith
Najnovija Bond tema je bolja od celog filma. Sem je fenomalnalan umetnik, ova pemsa je magična.


12. „Hello“ Adele
Čekali smo je i dočekali na veličanstven način.


13. „Yo no me doy por vencido“ Luis Fonsi
Ovo je životni favorit, toliko sam ja zaljubljena u ovu pesmu.


14. „Bad things“ Jace Everett
Ovo je opening theme iz True Blood serije i jako je moćna, mračna a opet zavodljiva obožavam je.


15.„People are strange“ The Doors
Meni predhodno pominjana pesma i ova imaju neku čudnu istu nit obe su mračne i seduktivne u isto vreme, ne znam volim takve stvari.


16. "Sapokanikan" Joanna Newsom 
Zaljubljena sam u glas ove čudne devojke od momenta kad sam je čula, sviđa mi se indie stil. Sviđa mi se što je drugačija i što odskače. I njen dečiji glas.


-Serije-
Dosta sam stvari gledala, ali izdvojila sam ono što sam najviše gledala.

1.The Voice Us
Krećem sa „reality“ stvarima. Volim The Voice čak više nego X factor, sviđa mi se kako žiri komunicira, što međusobno što sa takmičarima i što samo dobri dolaze.


2. Dancing with the stars
Moj omiljeni reality program. Svi u kući volimo US verziju ovog show programa, toliko lepih plesova i dobrih koreografija...fantastično. Jedva čekam mart i novu sezonu.



3. Mad men
Psiala sam u zadnjim favoritima o ovoj seriji-zaljubljena sam i smatram da je ovo remek delo.


4. Sex and the city
Ovo gledam kad god repriziraju, znam napamet celu seriju, obeležila mi je dobar deo života.


5. Orange is the new black
Kreativna serija, sa jakom idejom i dobro razvijenom.  Glumačka postava koja odlično radi i koja ma jako lepu konekciju, svaki lik je bitan ovde to mi se dopada.


6. Once upon a time
Kao pravom zaljubljeniku u bajke, logično je da mi se ova serija dopala čim sam odgledala epizodu. Malo su počeli da brljaju sad ali generalno jako je dobra.


7. Igre prestola
Moja omiljena serija, mogu da je gledam svaki dan u bilo koje doba.


-Filmovi-
Specijalna edicija 7 of 7 biće na blogu u nedelju, (pre toga redovono 7 of 7 u četvrtak) pa tu detaljnije o tome ovo je ukrako šta se meni najviše dopalo.
1.The King’s speach
Pisala sam u četvrtak, pisaću uskoro opširnije o ovom filmu ali da skratim priču-ovo je umetnost.


2. The Hunger games
Prvi deo godine ovo je bilo sve što sam želela da gledam, odličan film sa jakim efektima iprelepom scenografijom.


3. Never let me go
Aka film koji je hladnu stenu rasplakao, fino sam lila suze uz ovaj film, strašno je to.


4. X men: Days of future past
Fenomenalna film koji je je kupio za ceo život (posebno gospodin sa slike dole).



5. Dead poet society
Film koji me je naučio o životu.



6.Inglourious Basterds
Kad Tarantino režira to ne može da propadne, ovo je umetničko remek delo, ovo je kreativnost, ovo je umetnost.


7.The Avengers
Sve moje predrasude o sperheroj filmovima ovaj film je razbio, večito sam kupljena i deo sam fanoma, hvala Vidonu i Marvelu na ovom filmu.


Ne verujem, ali stigla sam do kraja nadam se da se niste smorili i da vam se ovo dopalo ako imate neke predloge, primedbe...bilo šta pišite dole 

With love S.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor