Search This Blog

Mesečna šolja kakaoa sa Mademoiselle S. #14☕💖


Ako treba da budem iskrena, a to je ono što od nastanka ovog bloga želim,  i volim da budem, rećiću vam da je februar za mene bio katastrofalan mesec. Uh brate mili zaista je bio grozan. Imala sam utisak da se svet urotio protiv mene čak i na blogu nisam uspela da ubodem valjano napisan tekst skoro do kraja meseca (Mancehster by the Sea je razbio to), život mi je bio monoton i krajnje dosadan .




Evo mene 😉

Elem, moj katastrofalni februar doveo je do toga da sam u jednom trenutku ozbiljno razmišljala da prestanem da pišem blog, ali me je večiti optimista u meni uspešno naterao da odbacim tu ideju. Ovaj intro je samo priprema za obaveštenje da ovomesecna šolja može biti malo osiromašena jer sam isuvise bila fokusirana na nalaženje svetlosti umesto na teme koje su me zanimale. Ali u svakom slučaju, dobre ili loše, prolazimo kroz slike koje su mi obeležile mesec i ovo su pet tema o kojima danas pisem
Let’s go😉


Kad ja krenem na ispit 😁


☕1.Začarni krug☕

Da odmah pređem na stvar. Dakle povremeno se meni desi, što je ako ste čitali bilo koju moju kolumnu do sada vama jasno, da zapadnem u vrtlog života koji čini mi se ponekad se ne pomera sa mrtve tačke. Ja sam veliki optimista, mada sada to tako ne izgleda. Zapravo ja sam jedna od retkih u ovoj zemlji koja se ne žali na ekonomsku situaicju, nije upućena u politku koju zemlja vodi...a razlog je prost kad god pomislim da je meni loše setim se da postoji gore to vam je dragi moji cela filozofija mog života. Ali posotje trenuci kada krenem da kukumavčim nad sopstvenim životom „imam dvadeset dve godine, i šta dođavola ja radim sa sopstvenim životom!“  Evidentno je da sam zapala debelo blato i da se ne krećem  napred (a fala Bogu ni nazad) već stojim u jednom mestu!?

Šte se desi kada ostavim knjigu na dva minuta, nekome postaje jastuk 🐶

Ova naizgled bezazlena misao me je pošteno izmaltretirala tokom prethodnog meseca. A sve oko mene nije išlo na bolje ni najmanje. Ok preterujem, razbila sam na ispitu, na početku februara. Blog je čini mi se u jednom trenutku unazadovao (pojma nemam valjda raspoloženje utiče na pisanje, tek pred kraj meseca sam se vratila u formu), čak sam ozbiljno razmatrala prestanak pisanja jer nisam mogla pošteno tekst da napišem a da se ne nerviram jer nije kompletno dobar. Pauza u mom slučaju bi samo donela loše, jer i ti osrednji tekstovi su bolja varijanta nego ne pisanje uopšte, tada bih već zapala u depresiju a to nikako ne valja. Volim obaveze, ako treba da sedim kući i da ne radim ništa oteralo bi me samo u još gore probleme tako da se ne kajem.

Moja srednja sestra je uradila ovu seriju fotografija, i sama ideja je njena iskreno ih obožavam 📷


I to je prošlo na kraju, svaka kriza prođe pre ili kasnije a na  nama je da i te loše trenutke koje život pošalje iskoristimo najbolje što možemo. Ako ikada zapadnete u grozni vir, kakav je meni februar priredio ne odustajte nikada ali nikada od onog što radite jer  kasnije možete da se kajete. Nikada ne dopustite da vas išta ili iko slomi to je jedini pravi način.


☕2. Smeh zaista jeste najbolji lek☕

Koliko puta ste čuli da je smeh najbolji prirodni lek na svetu? Iz prve ruke vam potvrđujem da zaista je. Ja sam sklona da na par meseci posebno u mesecima u kojima je sve nekako mrtvo, padnem u blagu depresiju (ne nije ozbiljna i ne nemam dijagnozu), kada ti trenuci dođu uključim sve elemnte koji znam da mogu da me nasmeju i to je ono što mene vadi iz ovakvih situacija.

Završila sam "Daleko od razuzdane gomile" Tomasa Hardija 💚

Imam smisao za humor, i smeh je nešto bez čega istinski ne mogu da zamsilim svoj život. Bilo da je to serija (ne sitkom to mrzim smeh u pozadini mi odvlači pažnju) ili Honest Trailer (to uvek uspeva) ili čak pričanje smeštnih priča sa mojim sestrama smeh je uvek tu. Teško mi je da shvatim da postoje ljudi koji ne vole da se smeju i koji ne kapiraju bilo koju vrstu smisla za humor. Naravno ne podržavam seljački i glupi smisao za humor koji  sadrži više vulgarnosti nego ozbiljno dobre zabave ali zdrav i dobar humor je uvek dobrodošao, to je ono što može da izvuče iz nagore situacije.

Jedan od filmova koje sam pogledala je "Manchester by the Sea"💙

Zato ono što vama savetujem sada je –smejte se koliko god možete. Pustite seriju koja vam je smešna (mojmoj izbor je uvek „Jane the Virgin“) gledajte klipove na YT koji su vam smeštni bilo šta, jedino osmeh može da vam popravi sve probleme bez da idete kod lekara 😊


☕3.Sam kreiraš svoju sreću☕

Verujem u sudbinu. Verujem. Ali nikada nisam bila onaj tip koji samo veruje u subinu. Zapravo ja pre svega verujem da je „svako kovač svoje sreće“. Zato se često iznerviram kada čujem da se ljudi ljute na život, to je tako pogrešno. Većina stvari koje radiš u životu odraz su onog što može da ti se vrati dobro ili loše jednog dana i to je za mene, najispravniji način gledanja. Da budem iskrena bila sam ja jedna od tih koji su se ljutili na život –oh ne mogu da odem na letovanje, ili zašto baš moja mama je morala da „ode“ ili zašto sam se baš ja razbolela od leukemije ali onda sam shvatila da od kukanja nema ništa, i zaista nema. 


U Februaru sam usepla da za 5 dana završim knjigu za koju mi je prvi put trebalo isto toliko godina 👏

Često umem da kažem da sam po tradiciji i nacionalnosti Hrišćanka, dok sam duhovno Budisktinja. Ono što Budizam propagira je ono u šta ja istinski verujem, ne verujem u Bibliju i „pravila“ verujem u energiju i da dobro privlači dobro a loše loše. To zaista i jeste tačno, tokom odrastanja uvek sam želela nešto više, i nikada nisam bila zadovoljna onim što imam, i onda mi je život zadao teške lekcije. Tek kada sam prihvatila da je moja sreća plod moje energije, što je bilo kada sam imala gotvo 20, shvatila sam i  počela sam da živim normalno i svaku misao koja je negativna poput „jao šta ako padnem ispit“ pretvorila sam u „ok barem jedan od 4 ću da položim“ i život mi je postao daleko pozitivniji. Ovo nije sranje od moderne psihologije, ovo je moj živ primer, bez laži i filozofiranja. Uzgred kad smo kod ispita, stigli su mi rezultati za januarski ispitni rok –položila sam sva 4, eto šta je pozitiva.


Ovako izgleda kada ja sednem da pišem 💗

Dakle ako ste u situaciji da kukate nad sopstvenim životom,  prestanite. Odmah! Uzmite stvari u svoje ruke, i počinite da gledate svet u boji, onog momenta kada budete cenili sunčan dan sa čašom limunade na vašoj terasi više nego nečiji odmor na Havajima, onog momenta kada „ne“ pretvorite u „da“ život će vam postati mnogo lepši, verujte meni iskusila sam.


☕4.Gde je nestao mozak?☕

Tema koja se provlačila zadnjih par nedelja (i da jeste više mart nego februar ali moram da pišem o tome), a i dalje je aktualena a koja je mene jako zainteresovala, bio je cinizam. Sada ne morate da se složite samnom u vezi stava koji ću izneti u ovom postu ali moram da ga iznesem. Radi se o Emi Voston i prašini koja se podigla oko nje. Pre svega moram da kažem da sam ja veliki protivnik golotinje, dakle možete da me smatrate staromodnom, „zatucalom“ i don’t care ne podržavam i to je činjenica. Ema Voston takođe nije meni najsimpatičnija osoba na planeti. Ali ali ali jedno veliko ALI sramota me je činjenice da živim u društvu u kome je jedna fotografija na kojoj Votson pozira blago obnaženih grudi, i koja istinski meni nije bila vulgarna iznazove toliko lavniu negativnih komentara nazivajući je „cinikom“ ili „prodanom dušom“ jer ona se bori za ženska prava a ovako pozira. Ne! Nije ok.


💕

Ema Voston je rođena 15.aprila 1990.godine, za 26 koliko ima uradila je više od nego što mnogi ljudi urade za čitav život. Diplomirala je na Braun univerzitetu, uprkos tome što je slavu imala od malih nogu. Jedan je od od ambasadora dobre volje i bori se za prava žena. Ema Voston je takođe neko ko nema ni jedan skandal na svoje ime, neko na koga se nikada nisu žalili niti imali zamerke. Zar jedna fotografija može da definiše nju kao osobu i kao čoveka –ne može. Posebno što ti isti koji je napadaju slave Beyonce a svaku Rjaninu fotografiju tretiraju kao umetničko delo. Ali ne problem je kada devojka, mlada devojka pozira malo slobodnije jer „ona treba da bude uzor mladim devojkama“.

Ništa bez Marlija, naravno 😉

Ema Voston treba da bude uzor mladim devojkama, i nju svakako ne definiše jedna fotografija u magazinu. Ja osuđujem golotinju kada je zaista slabo primerena ali u ovom slučaju se ne radi o vulgarnoj fotografiji i ne vidim ralog za linč jedne mlade, svestrane osobe, jer zaista nema nikakvu poentu.



☕5.Nisi pravi čitatelj, čitaš elektronske knjige☕

Kao poslednju temu ostavila sam onu koja me je ubedljivo najviše nervirala prethodnog meseca. Tokom februara nailazila sam na par tekstova što naših, a što stranih a tokom života se i lično sretala sa grupom ljudi koja me strašno nervira –oni koji sebe smatraju boljim jer rade nešto drugčaije nego ti. U ovom slučaju upitanju su knjige, dakle ne jednom već milion puta sam se srela sa stavom ljudi da osobe koje čitaju knjigu elektronski nisu jednako dobri čitaoci kao oni koji je kupe/pozajme u papirnom obliku.  Kada pogledamo okvirno e-knjige su ništa drugo do skeniranih „papirnih“ knjiga. Priča ima isti početak i kraj, nije prepričana verzija nije skraćeno sve je isto samo što osoba koja čita elektronsku umesto knjige drži telefon ili tablet. Onda ne kapiram u čemu je prokleta razlika ? Zašto je neko ko čita elektronski manje vredan čitatelj od nekog ko u rukama ima štampanu knjigu? Zato što za raliku od ovog drugog zapravo nije uložio nikav novac u istu? Zato što je knjiga jedino knjiga kada je u „tradicionalnoj“ formi? Ne! To je tako pogrešno

Mala grešna zadovoljsva 😉

Da odmah razjasnim –ukoliko je nekom teško ili nezgodno da čita elektronski to je ok, svako radi onako kako mu je lakše. Moj problem nisu ti ljudi moj problem su oni koji osuđuju one koji čitaju elektronski ili audio ili kako god. Ne vidim u čemu je problem ? Pa knjiga je knjiga nije bitna forma. Priznaću vam jednu stvar usled pojave e-knjiga ja sam bila protvinik, onda sam prestala da se protivim ali kao „nije za mene“ kada sam  prvi put našla knjigu na netu besplatno rešila sam da pokušam i od tada sve što ne mogu da nađem kod nas ili nađem besplatno na internetu čitam elektornski, niti se stidim da to kažem nit smatram da sam zbog čitanja istih manje vredna kao čitatelj, pogrešno je osuđivati, jako pogrešno.

Kokteli sa sestrom 🍸🍸


Moja poenta je sledeća –ne morate da volite da čitate elektornske knjige. Apsolutno ne. Ali nikada, nikada ne osuđujte one koji čitaju iste jer knjiga je knjiga u kojem god formatu bila. Ovo je 21.vek, vreme kada se stvari menjaju i najbolje je privhatiti dobre strane a elekstornska knjiga je dobra stvar pisala sam vam o tome u postu OVDE. Ne osuđujte ljude zbog toga što rade drugačije od načina na koji vi radite, jer nema nikakve poente i niti će neko zbog toga da ispadne gluplji niti vi pametniji, kapirate šta želim da kažem.


💟Favoriti meseca 💟

Vreme je za zabavni deo posta a to su favoriti! Iskreno i oni su malo „osiromašeni“ ali hej bitno je da postoje, šta sam gledala i slušala čitate u nastavku.😉

U čast Oskara 💛

💁YT kanal meseca💁

BooksandLala

Pošto ništa od serija nisam gledala za vas kao zamenu imam YT kanal. Duugo nisam mogla da nađem omiljenu booktber-ku dok nisam naišla na Lalu. Ona je pre svega neko ko ima toliko različitih tema na svom kanalu a zrači neverovatnom pozitivnom energijom,  svaki njen video je pun šarenila i često ima komentare koji me nasmeju do suza. Posbeno volim kada priča šta ne voli kod određenog žanra knjiga. Ostavljam vam  video koji je mene kupio tj. video u kom ona priča šta ne voli kod romanse, gledajte Lalu kraljica je, obožavam je.


📚Knjiga meseca📚

Završen serijal „Pesma Leda i Vatre“ Džordž R.R.Marin

Nije određena knjiga već ceo serijal, ali definitivno je najveći favorit što sam uspela da zavšim Martinov serijal pre početka nove sezone. Uživala sam u svakoj knjizi (malo manje u četvrtoj) drago mi je da sam sada jedna od onih koji uz seriju imaju i „književno poznavanje“ Martinovog sveta. Omiljeni likovi su mi definitivno blizanci Sersi i Džejmi. Sersi je možda i moj najomiljeniji lik i ako u seriji idalje volim više njenog blizanca, ona mi je bila najzabavnija za čitanje, takođe Teon u poslednjoj knjizi. Džejmi ujedno drži i titulu koji je najviše napredovao od početka serijala.  Lik koji me je razočarao je Arja, njena priča je otišla nazad, lik koji je znatno kvalitetniji u knjizi je Stanis koji je tek sa knjigama dobio kod mene na značaju, što nije krtika Stivenu Dilejnu već producentima, takođe je i Aša Grejdžoj u seriji Jara  ona je daleko ispred svog serijskog lika. Najbolje prenešeni likovi iz knjge u seriju su otac i sin Tiron i Tajvin Lanister kao i kralj Džofri koji uprkos sitnim izmenama su baš ono što smo videli u seriji, tu je i Džom Snežni mada je on bolji u knjigama jer je mračniji i više mi je dao osećaj kopileta koje je odraslo kao princ bez prava na titulu. Likovi koji su u seriji napravili bolji napredak u odnosu na knjigu su Sansa Stark i Ramzi Bolton koji u seriji imaju bolju priču nego u knjizi to vam je negde moje kratko viđenje serijala.


🎬Film meseca🎬

Manchester by the Sea

Pisala sam vam već o ovom filmu OVDE , pa nema potrebe da dužim, divan film prava  dobra drama u kojoj Kejsi Aflek briljira. Nagrađena Oskarom za naboljeg glumca u glavnoj ulozi i najbolji originalni scenario.



🎶Pesma meseca🎶

Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth



To je sve za ovaj psot drage moje. Kao preprouku nedelje za vas imam pesmu „City of Stars“  iz filma „La La Land“ nisam gledala filma ali mi se pesma mnogo dopala. Ne znam da li sam više iznenađena glasom Rajana Goslinga ili Eme Stoun oba su magična i prelepa. I to je to od mene, sve što vam je na umu pišite mi dole.


Hvala na čitanju,
With love, S.

8 коментара:

  1. Pretpostavljala sam da je vreme za mesečnu šolju i baš me raduje ova rubrika, jer me više od ostalih dotakne, optmizmom ili tugom, u zavisnosti od teme - ali, svakako pobudi na ozbiljno preispitivanje i mislim da je to suština.
    Marlijeve slike mi posebno uvek ulepšaju dan.:)
    Vidim da su nam generalni utisci ponovo isti, pa pretpostavljam da je delimično razlog sama činjenica da je februar najkraći, a nekako "najsivlji" mesec. Proleti za ten oka, a ove oscilacije toplo-hladno, kiša-sunce nimalo ne pomažu, samo se čovek oseti potpuno sluđenim. Nisam ni primetila kada je proleteo!
    Čestitam na položenim ispitima.:*

    Znaš, takođe sam više puta pomišljala da odustanem od bloga. Jednostavno, osetila bih umor, iscrpljenost, uzaludnost svega i pitala se:"OK, šta meni ovo treba?" Nije sad da me neko plaća, a trudim se sa svakim tekstom kao da će biti u novinama, ali, to je kad ne možeš protiv sebe...a onda sam shvatila da mene ovo ispunjava i daje mi ličnu satisfakciju, osećaj korisnosti, nekakvu obavezu koja mi ne dozvoljava da pokleknem, tera da preguram sedmicu. Onda shvatim kako sam prvih pet godina pisala znatno ređe, jer nisam ni stizala (od učenja) ni imala uslove (povratak kući, između ostalog, podrazumeva i češći pristup kompjuteru), a ni vas, redovne čitaoce.:) Poslednje dve godine pišem i češće i (čini mi se) bolje, motivisanija sam uvela sam stalne rubrike i nekakav red, organizaciju u blog, pa mi sve to omogućava da ostanem u formi, ali i svest o tome da to što pišem do nekoga dopire.
    Razumem te i te loše faze su nam zajedničke, ali, sreća je da prolaze.:)

    1. Žao mi je što ovo čujem i mogu samo da te ohrabrim, iako to i sama odlično kapiraš - glavu gore. Ti imaš TEK 22 godine. Čoveče, šta bih ja dala da se vratim u to vreme!:) Vidiš, lakše je verovati u druge i širiti optimizam drugima, barem kod mene je tako, uvek iskreno verujem u ostale i hrabrim ih najiskrenije, ali mi je sebe teško ohrabriti.
    Zamisli tek da, kao ja, puniš 29 godina za koji mesec, a ništa i nigde nisi postigla. Ne računam faks. Ja se, iskreno, osećam kao promašaj i teškom mukom se trudim da prevazilazim minus-faze, upravo blog mi pomaže, to što teram sebe da napišem i objavim dva teksta sedmično. Imam osećaj da je sav moj trud bio uzaludan i kad se uporedim (iako je to najpogubnije po psihu) sa svojom generacijom, vidim da nisam odmakla nigde.
    I, da, ja sam od tih koji krive ekonomsku krizu i državu, ali i samu sebe. S jedne strane, sistem je loš i nepravedan, s druge ja nisam bila dovoljno "snalažljiva" da pravim kompromise. Jeste, upisala sam faks koji sam volela, ali, možda to nije bilo pametno. Nisam uspela da vratim mojima za sve što su uložili, nisam uspela da napredujem u karijeri iako sam uvek davala sve od sebe, ništa nisu vredela odricanja na svakom planu. I, što je najgore, moje zdravlje trpi, moji roditelji pate jer vide da ja patim, nisam više motivisana kao pre, izgubila sam dodir sa strukom usled prinudne daljine, a znanje mi se raipa uludo, jer nemam gde da ga primenim.
    Izvini što sam sad smorila negativom, ali tako stoje stvari. Znam da uvek ima GORE i BOLJE. Gorim se tešimo, boljim podstičemo. To je krug života.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da ja stvarno najviše volim kad dođe vreme za rubriku jer bukvalno nema pravila o čemu mogu da pišem a ne vezujem se za određenu stvar :)
      hvala puno :)
      Februar jeste jako siv mesec, a upravu si skroz vreme može da utiče itekako posebno što pošteno ne možeš da izađeš iz kuće a da ne razmišljaš da li će kiša da padne, inače mrzim kišu :)
      E to da mi blog donosi liču satisfakciju ja svima govorim kada me pitaju "zašto pišeš kad te ne plaćaju" :) Ja kad mi je ispitni rok uvek sve stavimm u jedan dan što treba da pišem jedan dan ne učenja= tri nedeljna posta jer moram da ispraznim engativnu energiju iz sebe :)
      Ja se retko zabodem u to zrazmišljanje "šta ja radim sa životom" baš zato što je moj životni stav uvek suprotno "imam vremena mlada sam" ali naiđe i meni ponekad valjda, hvala tebi na ohrabrenju sad je iza men :) Moja baka za to porešenje sa drugima je uvek imala sajan princip kod nje nikada nije moglo "kako drugi" nego samo individualnost, ali kapiram te skroz teško je bi ispalti se možda kasnije ali se isplati :)
      Ja se pre nerviram što nemam to u sebi da mogu da malo zgazim preko mrtvih i da mi nije žao šta da radiš to ide iz kuće a danas poštanje ne valja, koliko god da ne valja ja ne mogu drugačije. Vrati sebi motivaciju na bilo koji način, ti si pametna dovoljno i jaka da pregraš, nada nikada ne treba da umre ni vera u sebe :)

      Избриши
  2. 2. Potpuno se slažem u pogledu smeha.:) Istina je da pozitivan pristup rešava probleme bolje od lekara.

    3. I ovo je sušta istina!:) HVALA što me podsetiš, podigneš mi moral, zaista.

    4. E, ovo je i meni zasmetalo. Inače, gotivim Emu Votson, mislim da je pravi uzor za mlade i svaka joj čast na svemu. To što su je zbog ove (nimalo vulgarne!) fotografije napali, pokazuje koliko su ti isti kritičari licemerni, ne ona. Šta, ne smeta kad Bijonse izađe polugola na binu i tvrdi da je "feministkinja"? Ili kad se "Pussy riot" skinu i psuju kao kočijaši, to je cool vid borbe za ženska prava? Ako nešto ne podnosim, to su dvostruki standardi.
    A Ema je previše iznad tog nivoa da bi joj oni koji očigledno nisu shzvatili suštinu, mogli naškoditi. :)

    5. Ovde se prepoznajem, donekle, iako ja ne osuđujem ljude koji čitaju elektronske knjige ili slušaju audio knjige, niti smatram da sam (od bilo koga) "bolji čitalac" zato što ih ja ne koristim. Svako prema svojim uslovima i mogućnostima. Meni više smeta to što tehnologija toliko preuzima uticaj u svakodnevnici, pa zato lično nikada neću moći da prihvatim drugu vrstu knjige sem papirne, to je stvar principa i želje da sačuvam nestajuće vrednosti u svom životu....ali, slažem se apsolutno da način na koji do nas dolazi znanje nije bitan, dokle god ono DOLAZI. Dakle, čitajte, ljudi, kako god i u kom god obliku!:)
    Sve je stvar ličnog opredeljenja i to valja naglasiti.

    Drago mi je što ti se svideo Martinov serijal i što su tvoji konačni utisci baš u skladu sa onim što stalno govorim ljudima koji gledaju seriju, po pitanju razlika između radnje i postavke likova tamo i u "GoT". Apsolutno isti utisci.:)

    Ne mislim da si ijednog trenutka podbacila sa blogom i tekstovima.:) Piši bez opterećenja, kada i kako ti dođe, to je najbolji recept.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, volim kad na bilo koji načim pripomognem :)
      Mene više od svega ervira cinizam Bjonse je na Gremiju (trudna) izašla više gola nego obučena a komentari su bili -"Boginaj", "Uzor" "Ciljevi"... a realno ja nju cenim samo kao vokal onda je prosta često je prosta :) A isto je i sa Rijanom, njen spot za pesmu Work mi je jedan od najglupljih ikada pikazanih ali ne i to je ok :)
      Nije isto ne voleti i osušivati oni direktno, jer ljudi zaista umeju da budu jezivi po pitanju (ne samo ove teme već bilo čega) svojih uverenja. Ja sam uvek za da se neko drđži onoga što veruje ali da ostavlja prostora da prihvari da ga neće svi "sluašti". Ja neću da lažem glavni razlog zašto uzmem e knjige je što ne moram da ih platim (koliko god to bilo užasno) šta da radiš danas je skupo sve pa bolje išta nego ništa :)
      Što se GOT serijala tiče ja smatram da bez pročitanog serijala ljdi imaju samo pola (a pri tom GOT je moja omiljena serija i zaista je obožavam) jer prava magija leži u Martinovim rečima drago mi je da smo se složile :)
      Hvala ti puno na divnim komentarima :)

      Избриши
  3. Evo me :)
    Da znaš da sam i ja bila u fazonu "bataliću te", ali to me držalo kratko, jer iako mi februar nije bio produktivan kao inače, satisfakcija je tolika da mi prosto greota da napustim taj svet. Ja recimo upadnem u totalno sivilo u kom inspiracije nemam ni trunku, sve bih pisala, a ne bi ništa. Znaš i sama koliko sam puta birala temu Top 10 za mart dok konačno nisam odabrala..

    1. Isto mi bilo, ali ipak drago mi je što je u pitanju stagniranje, a ne nazadovanje. To je, reklo bi se, silver lining februara. Mrdnula sam iz kuće i to je nešto.. Samo da vreme malo dođe sebi pa ćemo sa njim i mi. :)
    Inače, moraću i ja da primenim tvoj princip bolje išta nego ništa jer ovako zapadoh. :D
    2. Aleluja. Živeo smeh. Dok je njega sve su muke lakše. Baš juče posmatram sve oko mene i primetim kako se jedina ja smejem. Svi nešto pokisli i smrtno ozbiljni, pa posle mene pitaju šta mi je?!
    Ne razumem odsustvo smeha u ljudskim životima ma koliko teško bilo, za njega povod nije potreban.

    3.Progunđam ponekad, kad me "ubode" tema, ali s obzirom da sam odjavljena sa svih dešavanja u našem društvu i državi, nivo nervoze je smanjen na minimum. Sistem nam je u banani, ali da sedim i da kukam 24/7 protiv svega i svih ili proklinjem život za sve što mi se desi ne pada mi na pamet, imam pametnija posla.
    4.Sad vidim sliku po prvi put, načula sam da je bilo neke galame, ali to su dežurni dušebriznici, mora da zameri makar i nemao osnova za osudu. Ema je svim do sada pokazala da je iznad te "rulje". Sećam se kad su prozivali Danijela zbog golotinje u predstavi "Eqius" davnih dana..

    5.Ja sam za to da se čita, kako krajnje je nebitno. Mislila sam da će mi pdf biti nemoguća misija, ali nakon prve knjige zavolesmo se. :) Audio mi je u neku ruku još uvek novina, neobično, ali i u njemu istom merom uživam. Shodno raspoloženju ide i format, uživanje je zagarantovano!

    Favoriti - Preslušala sam ceo album Šazelovog filma i mogu reći da mi se najviše dopadaju instrumentalne numere. Bio mi je svojevrsna pauza od "Hamiltona". :D
    Hvala na tekstu. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hello Darling :)
      Da znaš da to svima nama dođe valjda poenkad, prosto ti dosadi i hoćeš da batališ, hvala Bogu ne drži dugo :)
      Tu si upravu bolje je i da stoji u mestu nego da vuče unazad :)
      Ljudi koji se ne smeju su ljdui koji ne znaju bez čega žive ne postoji stvar zbog koje mogu da budem toliko "ljuta2 na život da se ne smejem :)
      Ja sam kao i ti "dete sa druge planete" većito pojma nemam šta se dešava :)
      Jao sećam se te pretstave baš se pisalo o tome, vole ljudi da napadju to je priroda šta da radiš :)
      Slažem se u potpunosti, po mogućnostima i kako je kome lakše bolje da se čita :)
      Ja nisam slušala album samo ovu pesmu (jer kao osovjila Oskara da ne ostanem neobaveštena :D )
      Hvala ti puno na komentaru :*

      Избриши
  4. Prvi put citam ovakav tvoj tekst i malo je reci da si me, ali zaista iskreno, odusevila :) Volim kada neko ima petlju da kaze Ej danas mi nije dan umesto da me pocasti usiljenim osmehom. Sto se medija tice, na skandale i golotinje se vise i ne obazirem, ne znam sta je gore , nase novine ili strani portali :) A knjige citam u obe forme... Mislila sam da nikad necu moci da citam knjigu preko telefona, ali eto navikne se covek :) Pocela sam da ih citam u el. formi kada sam bila na odmoru gde sam "gutala" po knjigu dnevno na plazi. Dva meseca koliko mi je odmor trajao puta 5do10 eura za knjigu mi je jednostavno bilo previse. Kada sam kuci iznajmljujem iz biblioteke, ono zto nema kupim ili posegnem za svojim telefonom i skinem u el. formi. U busu mi je glavna zanimacija da citam knjigu preko fona, dok obicnu ne mogu, pripadne mi muka :) Tako da svaka verzija ima svoje dobre strane a ti sto podastavaju bi trebalo da se fokusiraju na bitniju cinjenicu a to je ta svi mi citamo i oplemenjujemo se :)
    Raspisah ti se ja, sorry :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru :)
      Ja volim iskrenost zato i sama volim da pišem iskreno jer realnost je da -ne ide uvek u životu super na neki način želim da prensesm svima kojima ne ide "super" a pretvaraju se da se ništa ne dešava da je ok i da nisu sami :)
      Isto sam mislila da nema šanse da čitam bilo koji format osim onog koji mogu da uzmem i listam ali elektronske stvarno imaju prednosti, ja gde god da idem na punim telefon sa e knjigama i nema više secanja :) Ujedno i jesu jeftinija verzija a relano ako čovek može da čita besplatno e knjigu nema ni potrebe da daje, posebno kknjige u seirjalima koje su mnogo skupe :)
      Neka si se raspila, volim da čitam duge komentare drago mi je da ti se post dopada :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor