Search This Blog

Mesečna šolja kakaa sa Mademoiselle S. #4☕💖


Pozdrav dragi ljudi. Još jedan mesec, još jedna šolja kaka…ili šta god da pijete, možda tovarite išlere i šveps kao ja pa ako je tako bonne appétit. Pre svega, jako mi je drago što je ova kolumna zaživela i što vam se dopada, misila sam kada sam je prvi put pisala da neće biti dobra ili da možda nemam pravi odgovor na neke teme, drago mi je da ipak funkcioniše.Svakao ako vam se teme na koje pišem ne dopadaju, pišite o čemu bi ste voleli da pričam, širok je spektar toga na šta mogu da dam odgovor voljna sam da razmotrim različite opcije 💎



Ovako je počemo moj april. Ovo sam ja bez jednog efekta i šminke kad se probudim, zato sma kao zombi :D

Ok pre svega srećan Đurđevdan svima koji slave danas (i koji ovaj tekst pročitaju 6. jer objavljujem 5. uveče tako da ko zna kad ste kliknuli). U mojoj kući nije zvanična slava (mi slavimo svetog Nikolu i sveta Petku ako nekog zanima), ali ga pošujemo… Pre svega hajde da dozvolim sebi da vam pokažem scenu koja mi ne izlazi iz glave, tokom cele ove nedelje gotovo (ne nije Snežni) 👇
Prelepi Floki dokaz da muškarac ne mora da ima pločice da bi bio HOT😍😍😍

Da…bolest ne bira. Svakako što se tiče meseca kao meseca, april je moj omiljeni mesec u godini, mesec kada sam ja življa nego ikad. Ovog aprila je bilo apsolutno sjajano, imam utisak, da mi je apsolutno sve išlo od ruke, da kucnem u drvo zaista najbolji od početka ove godine. Imam pet tema i hade da počnemo. ❤
Razne stvari su se gledale, ovo je samo deo 💋

1.Pogrrešni uzori
Ako ikada uđete na profil, (bilo koje društvene mreže) mlađih generacija (a još gore čak i mojih i starijih od mene, ja sam ’94 by the way) nema diskusije da bar na nekom od onih “modernih” i “urbanih” devojčica i devojaka nećete naići na veličanje idola koji su apsolutno pogrešni. Zapravo ne volim reč idoli, ali uzori-to je već prava reč. Ja sam osoba širokih shvatanja, nisam neko ko je ikada sebe ograničavao. Ne verujem u klasifikaciju po rasi, veri, polu i seksualnoj opredeljenosti. Delim ljude na dobre i loše, ne sudim knjigu po koricama da pojednostavim.
Prvi pokloni stigli su par dana ranije od rođendana 💜

Međutim ne mogu, bilo to pogrešno ili ne, da nemam ideju o osobi koja kao svog uzora navede starlete, wanna be spisateljice…. Ali  da se za početak držimo starlete ipak je ona world wide zvezda. Kako neko može da ima uzor osobu koja prvenstvano nema zanimanje? Da li je sve u tome kako je neko obučen i našminkan?  Postojanje takvih persona je loše po društvo generalno, ali svi mi imamo izbor da se ugledamo ili ne na nekog. 
Obeležila sam 7 godina pobede nad bolešću od crvene perike do mene sada na poslednjoj slici 💟

Kakva je poruka koja se šalje mladima: sve što treba je da se … i snimi te to, proturite novinarima i-psotaćete mega popularna zvezda. Šta je jedan video, za sve što će te dobiti? Ono što je mene konretno izrevoltiralo je što sam par puta naišla na to da ljudi znaju ko je popularna starleta, ali ne znaju ko je Meril Strip npr. Međtuim taj moj početni revolt samo je kap u moru naspram toga koliki je problem kada shvatiš da se društvo zaista ugleda na takav tip persone, nisam niko da kažem šta valja i šta ne, ali ako je nekome pomentua uzor onda definitivno sa svetom nešto nije uredu, jer moralni kodeks kreće da nepostoji, a moral je deo čoveka i čini ono što je on.
Poželela sam ljudima laku noć, ili dobro jutro (meni je noć bila) 💕

Drugi nama bliži primer je popularna blogerka-spisateljica-life coach. Za njenu knjigu saznala sam preko petnaestogišnje sestre koja (ne hvalim je što je moja ali nas baka drugačije vaspitava) je došla sa rečima “Da vidiš Sara …..napisala slikovnicu” i pokaže mi sa sajta knjižare odlomak. Neverica. Šok. Ne verujem šta vidim. Pomislih da je naš socijalno društveni status u zemlji ipak ok (ameri su izbojkotovali starletinu knjigu), kupiće par klinki i to je to. Ne! Ne lezi vraže, pordade ona najveći tiraž. Tiraž za knjigu u kojoj uči devojčice kako da slikaju selfie, i stave masku za lice. Nisam ljubomorna kao neko ko se nada karijeri psica, nisam majke mi neka radi ko šta hoće, ali jesam izrevoltirana time da će sutra da se nađe neko ko je stvarno talentovan- ne ja, ne neko meni blizak, neko ko je bolji od svih nas i čak i da izda knjigu neće moći da ima toliki tiraž i ljudi neće čuti za njega jer on niije bogataško dete sa Luj Viton torbom koji je lep i devojčice mogu da se ugledaju na njega. To je ono što je meni neprihvatljivo, što ljudi koji su obrazovani i koji zaista imaju dara za nešto nemaju prostora da se izraze jer ne mogu da ga kupe. Jedan od glavnih razloga zašto sam odustala od slikarske, profesionalne karijere je upravo taj. 
Prisetila sam se svojih slikarskih dana u Beogradu 💖

Moj lično najveći uzor je moja baka, ja u njoj vidim jaku ženu i niko drugi ne može da se meri sa njom. U ostalim delovima života imam razne uzore, kada pišem uzori su mi Ficdžerald i Martin. Kod stila i elegancije-Kejt Blanšet. Kod mudrosti Martin Luter King. Životna filozofija-Džon Lenon, hrabrost Lagerta iz Vikinga….Ima ih puno, ali nikda sebi nisam, niti bih dozvolila da mi uzor bude neko ko je površan. Nađite prave uzore, i za mlađe generacije postoje, npr. Blejk Lajvli je jedna mlada žena koja nikada nije polu gola niti gradi karijeru na skandalima, Šajlin Vudli je jedna smerna devojka koja  takođe ne gradi karijeru na skandalima…Ima ih puno. Nađite originalnost, nađite nekog čija je duša otelovenje onog što ste vi, ko je svojim trudom i pravim radom stigao do cilja. Jer samo ako stekneš sa svojih 10 prstiju se računa. Ne tražite plastiku samo da bi bili in i da bi ste imali 3000 lajkova na instagramu, jer ništa od toga nije realno i ne može da vas usreći. 

2.Najbolji čovekov prijatelj 🐩
Jedna od tema koja je postala prilično taboo u zadnje vreme (bez razloga) je tema o tome da li su ljudi koji imaju rasnog psa snobovi, ili su oni koji usvoje psa sa ulice ljubomorni. Kao vlasnik jednog, rasnog psa želim da posavetujem ljude i u isto vreme dam odgovor na temu da li je snobizam kupiti psa.
Rođendanska torta i mafini 🎂 🌸

Pre svega ja smatram da koju god životinju da usvojite prvenstveno morate da je volite (a nema šanse da je ne zavolite), kada kupite psa/mačku šta god ili usvojite vi ste dobili ravnopravnog člana porodice, jer se on tako postavlja, moj pas kada ja sedim i ne obraćam pažnju duže vreme na njega krene da reži na mene i legne na leđa-mazi ja sam bitan. Kao vlasnik psa već oko godinu dana, mogu da podelim sa vama moje iskustvo odnosno mene i babe i sestara pri traženju psa. Pre svega mi smo hteli štene, idealno je bilo da nađemo štene samojeda ali nismo išli ni našta određeno. Haski i vučijak nisu bili u opticaju jer mi živimo u stanu na četvrtom spratu, nije mali ali nije ni veliki. Situacija se tako namestila da smo na kraju uzeli štene maltezera (genetski malog maltezera). I sa iskustvom da je i mali pas velika obaveza mogu da vam kažem ovo- sve ide sa mogućnostima. Ako živite u stanu, posebno visoko ako živite, luksuz je usvojiti psa sa ulice za koga ne znate koliko će veliki porasti, to je igra na sreću. 

Kada sam mislila da nemam više snage i da neću stići da spremim ispite, inspiraciija za snagu je uvek tu ❤

Morate da gledate da bude neko ko neće mnogo prostora zauzimati u kući. Moj pas je mali, ne raste više ni malo ali on kad protrči kroz kuću poruši silne stvari, šta bi se desilo da je veliki ne znam. Ukoliko imate veliku kuću i dvorište onda definitivno je bolje usvojiti psa, jer na taj način će te momoći nekome kome je zaista potrebno i ja kad god jedem  na ulici, uvek dam malo uličnim psima jer pas je pas i treba pomoći kako možemo. Zaključak je, nije snobizam kupiti rasnog psa, kao što nije sramota usvojiti onog sa ulice, sve određujete prema svojim potrebama, iznad svega to je najbolji čovekov prijatelj i bitno je da ga volite ❤

3.Zahvalnosti
Ovo je nešto što sam još početkom godine počela da radim, ali tak sada uviđam da deluje. Naime čitajući razna mišljenja psihologa i počinjajući da malo istražujem zakon privlačenja naišla sam na metodu pisanja zahvalanosti u svesku. I ako sam bila skeptik, smatrala sam da nije loše da jedan dan umesto da sedim u depresiji počenem da pišem na čemu sam sve zahvalna životu tog dana. Napisala sam isprva samo pet, sledeći dan 7 dok od skoro ne pišem po 25 stvari, stalno nalazeći nešto novo. 
Delila sam sa ljudima, Martinove mudre reči 💕

Međutim ono što je neverovatno je što to stalno deluje. Npr. od kada sam počela da pišem da sam zahvalna što moju sestru manje boli stomak (od peska) nju ziasta manje boli stomak (zvuči glupo ali istinino) a ja sam shvatila da je cilj svega zapravo što ja verujem u to što pišem istinski. 
Malo sam se šalila 😂

Ako vam treba nešto da vas pokrene, i ne vidite svetlost u svom životu ovo je nešto što ja mogu da kažem i potpišem da provereno radi i da može mnogo da vam dopirnese kvalitetu samog života, a osim toga dobro je setiti se zašto je naš život dobar umesto da se žalimo zašto nije.💕


4. Siblings 🎀
Ljudi nailaze na velike poteškoće prevazilaženja svojih različitosti. Ali kada se nađete da ono sa kojim delite krv bude vaša kompletna suprotnost, sigurno je da će te kad-tad kreuti da šizite. Ja imam dve sestre, pominjala sam više puta. Jas am najstarija a srednja i najmlađa se zovu Maša i Mina. O Maši sam pisala OVDE u sister tagu, odradiću 4.8 jedan takav i sa Minom. Međutim ovde je priča o Maši jer za razilku od Mine (koja je moja bliznakinja što fizički što karaterno), Maša je moja kompletna suprotnost. U svakom smislu. Ona je vaga ja sam ovan (dva dijametralno suprotna znaka), ja sam rođena u proleće, ona u jesen (opet suprotna godišnja doba), ona je plava ja sam gotovo crna. Ona jede belu stranu eurokrema, logično ja jedem striktno i samo crnu. Ona voli komedije, ja volim drame. Ona voli zmajeve, ja volim vukove…. Bukvalno svaka moguća stvar u vezi nas je različita, što ume da dovede do povremene tenzije koju je teško prebroditi, posebno što je moja sestra adolescent i pubertetlija. 
Neka sitna zadovoljstva 💞

Ja sam strašno vezeana za moje, ja ne mogu da shvatim kad neko svog rođenog brata ili sestru tretira kao samo još jednu osobu u životu. Nas tri smo opasno vezane.  Logično to dovodi do toga da oni koje najviše voliš i koji te najviše vole umeju i najviše da te povrede. Kako to prevazići? Psotoje dva viđenja rečenice “pametniji uvek popušta” jedna je da je to apsulnutna  istina, međutim u odnosu sa pubertetlijom to često može da bude i “ispao si kompletni idjot”. Moja sestra je pravi tinedjžer-drma je pubertet, ima puuuno drugova i drugarica… Ja za razliku od nje, osim povremenih depresija nisam bila klasičan pubertetlija, imala sam jako malo prijatelja (jer sam uvek bila isuviše čudna za svet) i nisam bila nadrndana uopšte. Tako da se vrlo često desi da me otera do ludila (jednom sam bila u depresiji zbog nje tri sata, a generalno sam mirna, dakle sada razumete).  
Šta onda raditi kada se suočiš sa nekim ko je toliko suprotan, a ne želi da te sluša- prvenstveno uvek u glavi imaj da uz sve razlike sigurno te neko ko ti je toliko blizak te voli, stavi do znanja da mora da te pošuje ali ne pridaj mnogo važnosti i tako se sve reši, najlakši mogući način. I tako to je metoda kojom se koristim, u većini slučajeva uspe, kada ne uspe uzmem telefon i slušalice navučem starke i odem da šetam jer to je porodica, valjda. Kakav odnos vi imate sa braćom/sestrama ? Kakao rešavate konflikte? Imate li neko bolje rešenje od mog? Svi predlozi su dobrodošli 😄

5.YouTube-dar tehonologije, ili uništenje generacija
E ovo sam namerno sačuvala za kraj. Naime pojava Youtube-a je nešto što je svima nama umnogome olakašlo život, ja ga generalno najviše koristim da čujem novu muziku i da slušam muziku. Pojava ove mreže donela nam je i beauty gurue, i kuvare koji kače svoje recepte, ljude koji pričaju svoje životne priče…
Oprostila sam se od divnog umentika 💔

Praktično se novo zanimanje izgradilo. I ako ga koristim prvenstveno za muziku, nagledala sam se da priznam raznoriaznih gluposti tokom godina od kada sam u srednjoj otkrila YouTube zajednicu ljudi koji snimaju. Imam i ja svoja grešna zadovoljstva volim da slušam zanimljive storytime priče devojke koja se zove Olivija, i ako se njen život u potpunosti kosi sa mojim životom, ali kao ok za razbribrigu. 
Rođendanski pokloni 💖

Međutim skoro sam gledala neki video (mislim ustvari da je bila neka scenaiz GOT) i u onom delu gde je preproučuje YT izlazi mi video “14 and pregnant” i ok pomislim ja da neko dete hoće da se našali sa roditeljima, jer 14 godina…ja sam se idalje igrala lutkama (ne šalim se) sa 14 godina. Kliknem ja, ali ne…dete mrtvo ozbiljno priča kako je ostalo trudno sa 14 i kako je bila srećna zbog toga i kako će da zadrži bebu i sav taj jazz. Sada ja trebam da zuzmeme diplomatski stav i da kažem “znate ja ne osuđujem nikog…” vala ne iskreno po cenu da zvučim kao loš čovek, ja tako nešto osuđujem. Ja iskreno ne mogu da opišem šta sam ja osećala u tom trenutku, mešavina sažaljenja (jer je uništila sebi život da se ne lažemo), u isto vreme neverica da neko ko je još dete ima dete.
Sestra Maša, balerina i pas Marli. Druga su moje mlađe sestra, ja i mali brat pas 💙


Ne pričam ovo iz persektive nekog ko ne želi decu, pričam kao živo biće čijiem je umu ovako nešto jako neprihvatljivo. Što je još gore snimanje vlogova među teen trudnicama je izgleda itekako popularno.  Naćiće se ljudi koji će da kažu kako su žene rađale sa toliko godina u prošlosti. Ljudi ovo nije 15. vek ni 18. ovo je 21. vek. Vreme kada su granice drugačije određene (meni je normalnije da neko rodi sa 40 nego sa 16 sorry not sorry). Kod nas ličnu kartu dobijaš sa 18. u SAD si tek sa 21 punoletan, sa 14 si definitivno dete. Kada je postalo normalno da toliko mala deca uopšte rade te stvari. Ne osouđujem ja nju zapravo, ja osuđujem roditelje. 
Neki muzički sajt na tviteru davao je playlistu za tebe po liku. Ti izabereš pet umetnika i oni ti daju lika i playlistu. Ovo su dali meni. Indie, moja muzika 💞

Moja baka je kod nas odredila striktna pravila veto na izlaske, momke, i šminku dok ne završiš srednju školu, nakon toga si svoj čovek. I ni jedan trend, ni jedno zezanje što nikada nisam imala momka nije moglo tad kao što ne može ni sad da promeni moje stavove. Sve što nosite nosite iz kuće, a opet to ne znači da ne treba da uključite svoju glavu i razmislite o onome što vas čeka. Ne verujem da čoveka treba samo srce da vodi, moraš da uključiš gavu ona te pokreće. Ne znam… ja sam zgrožena ali imam potrebud a ovakvu temu podleim sa vama koji čitate čisto da vidim i vase stavove. Da li je to samo do mene ili je generalno bolesno. 

To je sve za ovomesečnu kolumnu  Pišite dole vasa mišljenja o temema, kao i predloge o kojim temama bi ste voleli da ćaskamo u nekoj od nareddnih ako moje nisu dobre, voljna sam da prihvatim ktiku 💛
Inače se ne slikam ovoliko, ne znam šta mi je bilo. Inaće slika u beloj majci je nakon ispita zato sam tako kao da sam na smrt preleašena 💕

Hvala na čitanju,
With love, S.

6 коментара:

  1. Taman kada sam trebala zaliti vodu preko nesa, polako pijuckati i tvoju kolumnu pročitati, iskrsle su obaveze.
    Eto me sada.

    Pre svega, oduševljena sam izborom tema kao i uvek.
    Sve odlično ukomponuješ. Skladna celina.

    Da kažem da nisam srela psa koji više voli da se slika od tvog Marlija, presladak je.
    Da pitam, šta je to gledano na slici do Vikinga? Deluje mi poznato, ali mi mozak stade..

    A sada teme.
    Uzori. Kada vidim na koga se sve današnji klinci ugledaju, nije mi dobro.
    Razne starlete koje bi i dušu vragu prodale za lajk ili fana.
    Idoli su danas šteta tom statusu koji nose, šteta za populaciju.
    Sutra će se iz njih izroditi (a i već je tako) nove Kim, Biberi i sl.
    Smatraće da uspeh dolazi preko noći te da za isti nije potreban trud.

    Najbolji prijatelji, psi.
    Generalno životinje imaju strašnu intuiciju i veliku empatiju.
    Od njih svaki čovek može da uči.

    Za metod zapisivanja zahvalnosti prvi put čujem, nisam u toku s primenama popularne psihologije.
    Drugarica je dizala "Tajnu" u nebesa, a ja je još ni pogledala nisam. Mislim da ni neću.
    Uzeću eventualno Peka da prelistam, da vidim što ga toliko hvale.
    Hvale svi i "Moć podsvesti", mislim da je autor Marfi nešto...

    Braća/sestre, bogat je svako ko ih ima, ma koliko različiti ili slični bili uvek smo oslonac i podrška.
    Apropo slušalica, to je i moj princip kada treba da se dopune baterije :)

    Peta stvka, YouTube. Zaista će nas odvesti u propast. Koliko ima pametnih stvari da se vidi/čuje, toliko ima neviđenih gluposti.
    Sada vidim da su izmislili neki "Taste Treats" ili već kako..
    Iz bilo kog dela sveta možeš naručiti kutiju slatkiša/grickalica, onda ti jutjuberi probaju i daju komentare.
    Naš čips i smoki jedu kinezi, ameri itd..
    Nemaju šta pametno raditi na svom YT kanalu, pa se bave takvim glupostima..
    Doduše te trudnice su tek posebna priča.
    Bolje da je otišla kod psihologa nego što vloguje..

    Sjajne teme, sjajan tekst!
    Uživala sam.
    Hvala ti <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga ❤
      Marli budući foto model voli kameru više od i jednog psa kog ja znam uvek stoji miran kad vidi da držim telefon :)
      Epizoda je kada prebiju Regnara (prva sezona) na mrtvo ime i prezime, pa ka Floki leči :D
      Najgore u vezi tih uzora je što ih uče da cilj opravdava sredstvo što je ako mene pitaš najgora krilatica na planeti jer nije tako ❤
      Ja sam naučila šta znači pravi prijatelj tek kad sam kupila psa, on te voli kakav god da si :)
      Ja generalno nisam za modernu psihologiju, ali metod zapisivanja zahvalnosti je odličan metod koji te nesvesno tera da veruješ da je sve ok, što je meni koja sam često sklona depresijama preko potrebno :D
      Tajnu nisam ni ja gledala nisam čitala ni moć podsvesti. Luizu Hej jesam ona nije loša i dobar je Nik vujičić, ali on je motivacini govornik i stvarno čovek koji je živi dokaz uspeha koji ništa nije moglo da ograniči, probaj sa njim ne daje nikakvu filozofiju već samo priča svoja iskustva ❤
      Slušalice su za sve tu nema boljeg izduvnog ventila nego da se izgubiš bar na sat vremena :)
      YT i ljudi koji snimaju su još jedna propast generacije, gledala sam to porobavanje slakiša i ne umem da ti objasnim koliko je meni to debilno, kako je nekom interesantno da gleda kako neko proba hranu? A ove gospođice su posebna priča, vidim da puno njih snima ne samo tinejdžerke nego i starje dan u životu jedne majke. Anjgore je što se to gleda, koga boli uvo kako ti presvlačiš dete i čistiš kuću:)
      Hvala na divnom komentaru puno

      Избриши
  2. Noćas stigoh iz Beograda i, evo, natenane da pregledam šta ima novo kod mojih omiljenih blogerki.:)
    Pre svega, zaista moram da kažem da ti je kolumna zaživela jer je ideja originalna i zanimljiva, teme su odlične i univerzalne, svako može da se u njima delimično ili sasvim pronađe i iznese određeni stav.
    Uvek ih sa zanimanjem i pažnjom čekam.

    Prvo za fotku - ne, uopšte nisi "kao zombi" i, da znaš, malo je devojaka koje su lepe bez šminke :)naprosto, ljudi sebi izmene lični opis tom količinom "kreča i fasade", pa zaborave kako stvarno izgledaju. Da se razumemo, ja se šminkam (ali ne puder i slično, samo oči) i volim da sam našminkana, ali bez šminke svi deluju nekako mlađe i prirodnije.
    Juče mi, u vezi sa tim, drugarica priča o novom trendu među beogradskim srednjoškolkama sa kojima njena mlađa sestra (17 godina) uči. Nadogradnja trepavica. To košta Boga oca, a moraju da se menjaju na svake dve nedelje, pošto do tad polovina otpadne. Klnike su se pomamile, a roditelji plaćaju "da im se dete ne bi izdvajalo"....haos.

    Ja slavim, tj. moja porodica slavi - imamo dve, Sv.Nikolu (to je tatina slava) i Đurđevdan (mamina, slavimo kod babe). E, sad, ja više volim Đurđevdan, ali otkad sam upisala fakultet nisam nijedne godine mogla da budem tu zbog predavanja, a i sad mi uvek iskrsne neka obaveza, npr. juče sam ceo dan bila u BG-u. U principu, slave i prežderavanja na koja se svode ne volim.

    Floki :)))))
    Kralj!

    E, sad teme:

    1. Potpuno se slažem. Baš smo i o tome juče razgovarale drugarica i ja, priča mi kako te klnke prate razne "fashion-blogerke" koje im daju savete šta da kupuju od odela i šmike, na stranu to što su u pitanju preskupe stvari, a još gori su mi roditelji koji u tome ne vide ništa problematično. Nameće se, mladima generalno, potpuno nenormalan model ponašanja i života. I to nekome odgovara, da se ne lažemo, kao što je u vreme kad sam ja bila mala klincima uzor bila Ceca/Mira Škorić, a od muškaraca Arkan i kriminalci, "dizelaši" i slični, tako su i sad to starlete, "biznismeni", tajkuni i gologuze "zvezde".

    Slažem se i za termin, stalno podvlačim ljudima razliku - "idol" je nešto pogrešno, "uzor" je u redu. Imam uzore, nemam idole. Bolesno je uzdizati nekoga i poistovećivati se s njim.

    Ali, danas kad kažeš "moral", to zvuči zastarelo i veštački. Kad paziš kako se ponašaš, izgledaš, govoriš, ti si "na note" i "snob". Šta da ti kažem....treba se držati pravih vrednosti, po svaku cenu.

    Divna poenta. Ponosna sam na tebe zbog ovoga, najiskrenije. :))))
    To mi vraća nadu da ima mladog sveta za koji se vredi boriti.

    2. Jako dobar deo i saveti iz iskustva. Eto, ja obožavam pse, ali nemam uslove da držim jednog (stanujem u zgradi celoga života, dvosoban stan, nemam svoju sobu i inače nam je pretrpano stvarima), zbog čega mi je uvek bilo mnogo žao. Uporno nagovaram babu da joj nabavim jednog, živi sama, ima veliko dvorište, al ne vredi...Mislim da je za gajenje životinje potrebno skoro jednako pažnje i ljubavi kao prema detetu, nije istina da ništa ne osećaju i ne znaju. Ko nije spreman da vodi računa, ne treba ni da uzima psa. Srce me boli kad vidim koliko se napuštenih kučića sve više pojavljuje na ulicama.
    S druge strane, druga krajnost su vlasnici koji pse oblače, obuvaju, vode kod frizera i hrane nekim specijalnim skupim namirnicama, troše više na psa nego što prosečna porodica u Srbiji pojede, a jadna životinjica mi deluje tako namučeno - niko me neće ubediti da je normalno npr. ofarbati psa.
    Marli je presladak, obožavam ove slike koje postavljaš, divan je!:)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno 💖
      Slažem se da danas klinke sa 17 izgledaju kao da imaju 25, ja sam samo dva puta u životu nokte radila i nisam umela da se ponašam sa njima a kamoli išta drugo-nikad više, ali u srednjoj školi baba mi nije davala ni nokte da pustim, i apsolutno mi je drago zbog toga :)
      Kod nas se salva obeležava ali nemamo puno kostiju, držimo jednostavno da ispoštujemo sveca 💖
      I mja generacija je imala takve neke uzore, zapravo ja se padam u onu generaciju gde su devojčice htele da budu Paris Hilton, ali i to je jednak šljam kao i ovo. Moral je danas negativna reč ima ona pošalica po pitanju toga kad pitaju starletu za moral a ona kaže "što se morala tiče, morala sam". Ljudi danas kad vide da imaš manire i kulturu uvek te smatraju za idjota ili čudaka ja znam kad nekad odem u kafić i ponesem knjigu, ljudi me gdeaju kao da nisam normalna jer:
      1.Nije normalno sedeti sam
      2.Ko još čita knjige pobogu!?
      Hvala ti puno 💖
      Životinje osećaju sve, ja sam pre neki dan pala i strašno me bolela noga, moj Marli je konstantno spavao na toj mojoj nozi, moju sestru kad boli stomak on legne na njen stomak da je greje oseća i zna sve. Najgore je kad uzmu ljubimca zbog trenda i onda shvate da je obaveza i puste ga na ulicu, strašno mi se srce cepa kad vidim životinju tako :(
      Ja mog psa niti oblačim, niti farbam biti bilo šta, sve to je maltretiranje životinje, ne čuvam g aiz trebda nego zato što ga svi volimo :)

      Избриши

  3. 3. Sjajno!:))) Iz iskustva znam da deluje. "Always look on the bright side of life". Tako mora. Život je, za mene, ipak lep i neverovatan.

    4. Super priča. Divno je videti tri sestre :), ja nemam nijednu (samo braća) i valjda sam se zato uvek vezivala za drugarice. E, sad, tvoj i Mašin odnos me podsetio na mene i mog brata (tri godine mlađi). Filip i ja smo sušte suprotnosti, fizički i psihički, u svakom pogledu - od interesovanja, do životnih stavova. Kada smo bili klinci, posebno dok je on bio pubertetlija, bilo je strašno, stalno smo se svađali, za mene je on bio "dizelaš i agresivac", ja sa njega "čudak i kompletni idiot". Ali, vremenom uvidiš da je u razlikama često lepota i da, kako sazrevate, postajete sve veća podrška jedno drugom. Brat mnogo ceni moje znanje, ugledao se na mene po pitanju fakulteta, ja od njega učim da budem manje nevešta u međuljudskim odnosima i da bolje "pročitam" ljude. Drugo, KRV NIJE VODA i koliko god me moja braća (imam još dvojicu starijih, od tetke, sa njima sam odrasla i ne razdvajam ih) iznervirala, izneverila, uvredila - ili ja njih, dešava se, ljudi smo, ipak ih mnogo volim i nema mi niko važniji na svetu. Nikada ne bih mogla da im okrenem leđa, ne znam šta da urade.

    5. Za Youtube se takođe slažem. Prvo, što se te devojčice tiče, možda sam staromodna, ali meni je to baš strašno...čoveče, to su deca.:( Gde žure?!? Rano stupanje u seksualne odnose, rano "odrastanje" i prerane odgovornosti, ne mogu da donesu ništa dobro. Ja sam sa 14 bila baš klinka i ne žalim zbog toga, sve ima svoje vreme. Uhvati me jeza kad čujem za ovakve stvari. Biti roditelj je možda i najveća odgovornost u životu. Ja lično imam svoj stav i opredeljenje, ne želim decu i brak, zato što nisam taj tip i to je to, ali treba dobro upoznati sebe i RAZMIŠLJATI. Teško je kad si tinejdžer, pa ti društvo diktira kada raditi šta, srećom brzo sam prošla tu fazu i nisam podlegla pritisku okoline, baš jer sam uvek bila teški individualac. Ali, mnogo devojčica nije toliko jako.
    Ne mogu da verujem za ove trudničke snimke, zaista!STRAŠNO.:(
    Pa još u 21. veku, kad postoji toliko vidova informisanja, kontracepcija, društvena osvešćenost....

    Odlična kolumna!:)))))
    Kao što vidiš, baš si me inspirisala. Mnogo hvala!:)))
    Ulepšala si mi jutro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. odlična krliatica, tako uvek i treba da se gleda 💖
      Nas smo pet devojčica, jer i moj rođeni ujak ima dve kćerke i uvek je teže kad se toliko žesnkih osoba nađu. Međutim ja znam da su to trenutno nezgodne godine i da će sve to da prođe i da će mo da se nadogradimo, posbeno jer je ona dosta zrelija od mene (ona je onaj tip mlađe sestre koja je zapravo starija, ja sam ta koja je više dete nego ona), suprotnosti se uvek dopunjuju :D Isto nikad ne bih mogla da im se okrenem nikad uvek sam tu za njih :D
      Bolje je uvek biti staromodan jer nije sve što je moderno doboro 💖
      Deca su postala bolesna, više ne biraju sredstva da dođu u centar pažnje ne kapirajući da time sebi čine loše, ali ja sa 14 (i pored toga što sam tada bila u bilnici i lečila se) idalje sam bila dete, moja baka je mene i sa 16 smatrala za dete, na neki način dokle god ti zavisiš od roditelja jesi dete :) Moj stav prema braku i deci je identičan kao tovj, ja sam upoznala sebe dovoljno da znam da se čovek rodi ili ne za neke stvari, ja sa tako nešto nisam rošena :)
      Dete sa 14 nije ni malo osvešćeno, samo da je momak ne ostavi radi bilo šta to je užasno to prvenstveno treba roditelj da sedne i da objasni :)
      Drago mi je da ti se dopada tekst hvala i tebi 💖

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor